Ah nja hierboven werd er anders beweert.quote:Op maandag 22 november 2021 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was het een paar maanden geleden ook helemaal mis, maar het is daar nu zomer
Rode Kruis: Deltavariant coronavirus slaat hard toe in Azië en Afrika
https://www.rodekruis.nl/(...)e-in-azie-en-afrika/
Klopt. En ook verplicht. Net zoals je niet in de zorg mag werken zonder Hepatitis B vaccinatie. In ieder geval niet als je met bloed of scherpe voorwerpen in aanraking komt.quote:Op maandag 22 november 2021 12:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah nja hierboven werd er anders beweert.
Daar haakte ik op in.
Nja in Afrika razen weer andere ziektes rond dan in Europa.
Als je er op vakantie gaat zijn daar ook weer vaccins voor.. iddem voor Azië.
Maar daar heb ik nog nooit iemand hier ooit over gehoord.
Tenzij ik wat gemist heb.
Geen woord over het aantal doden, alleen over besmettingen. Bangmakerij weer dus.quote:Op maandag 22 november 2021 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was het een paar maanden geleden ook helemaal mis, maar het is daar nu zomer
Rode Kruis: Deltavariant coronavirus slaat hard toe in Azië en Afrika
https://www.rodekruis.nl/(...)e-in-azie-en-afrika/
Lekker kindjes van 5-11 vaccineren met 0 Covid risico maar 1/50k zal allicht wel overlijden, top.quote:
Ze zijn al een tijd de grootste besmettingsgroep en besmetten daarmee mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lekker kindjes van 5-11 vaccineren met 0 Covid risico maar 1/50k zal allicht wel overlijden, top.
Ik begrijp dit an sich wel, alleen de hypocrisie mbt straks massaal zorg medewerkers ontslaan met veel minder risico op het hebben van corona begrijp ik niet.... Die twee sluiten rationaliteit uit.quote:
We vaccineren kinderen al tegen andere ziekten, dus waarom niet deze voor de volksgezondheid.quote:Op maandag 22 november 2021 13:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lekker kindjes van 5-11 vaccineren met 0 Covid risico maar 1/50k zal allicht wel overlijden, top.
Ja, veel kindjes met natuurlijke antistoffen? Ok, leuk, maar je bent nog niet op de hoogte dat vaccineren nauwelijks helpt tegen verspreiding?quote:Op maandag 22 november 2021 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijd de grootste besmettingsgroep en besmetten daarmee mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden.
Omdat er geen baat is voor volksgezondheid met deze ziekte.quote:Op maandag 22 november 2021 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
We vaccineren kinderen al tegen andere ziekten, dus waarom niet deze voor de volksgezondheid.
"mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden." ... die zijn toch allemaal gevaccineerd en zelfs geboosterdquote:Op maandag 22 november 2021 13:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijd de grootste besmettingsgroep en besmetten daarmee mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden.
ja maar er is een 'kleine' kans dat het vaccin niet bij je werkt en dat zorgt weer voor grote problemen...quote:Op maandag 22 november 2021 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
"mensen die wel risico lopen om in het ziekenhuis te belanden." ... die zijn toch allemaal gevaccineerd en zelfs geboosterd
Je bent toch hoop ik niet 50+ met bmi >35?quote:Op maandag 22 november 2021 15:26 schreef PSVCL het volgende:
Mijn vader, dubbel vaxxed. Is sinds een week ziek inc geur een smaakverlies, gister een zelftest gedaan en die gaf corona aan. Morgen heeft ie een testafspraak staan voor de zekerheid.
Gaf hem zojuist een hand en vroeg of ie in mij gezicht wilde hoesten, benieuwd of ik het te pakken krijg.
Mijn broertje die thuis woont heeft de afgelopen week geen 1 keer gehoest terwijl ie continu om mijn vader rondhangt , wat een nep virus joh
quote:Gorilla Bokito en zijn familie in Diergaarde Blijdorp moeten nog een poosje wachten op een inenting tegen corona. Op dit moment wordt er in de Verenigde Staten hard gewerkt aan een vaccin, dat nieuwe besmettingen met het virus moet voorkomen, zegt een woordvoerster van Apenheul, deskundig op het gebied van mensapen. ,,Dit middel bevindt zich nog in de testfase. Misschien dat het op termijn ook in Europa beschikbaar komt.’’
Vrijdag werd bekend dat de wereldberoemde zilverrug - die in 2007 uit zijn verblijf ontsnapte - corona heeft, net zoals de meeste van zijn soortgenoten. Ook bij de leeuwen heeft het virus toegeslagen. Volgens de zegsvrouw van de Apeldoornse dierentuin zijn er al meerdere gevallen bekend, zowel in de VS als in Europa.
Woordvoerster Apenheul
Heel veel is er niet aan te doen, zo wordt benadrukt. ,,Meestal volstaat een symptomatische behandeling, waarbij je de symptomen behandelt en niet het virus zelf’’, legt ze uit. Bokito en kornuiten zijn waarschijnlijk besmet door een verzorger, die zelf geen symptomen had. Of gorilla's op hun beurt bezoekers kunnen aansteken, is niet duidelijk.
Haha, uiteraard is Thierry gevaccineerd (net als AIVD-agent en - evenals Baudet - "controlled opposition" Willem Engel). Be like Thierry! De buurman van mijn tante werkt bij de GGD en die heeft het gezien. Hij moet het alleen stil houden voor zijn achterban om geen gezichtsverlies te leiden.quote:
30 jaar, fit en gezondquote:Op maandag 22 november 2021 15:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je bent toch hoop ik niet 50+ met bmi >35?
Pas maar op je hebt nu 0,07% kans (ofzo) dat je op de ic komt johquote:
quote:Op maandag 22 november 2021 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Bokito moet voorlopig wachten op vaccin tegen corona: ‘Middel in testfase’
[..]
Goede bronquote:Op maandag 22 november 2021 15:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, uiteraard is Thierry gevaccineerd (net als AIVD-agent en - evenals Baudet - "controlled opposition" Willem Engel). Be like Thierry! De buurman van mijn tante werkt bij de GGD en die heeft het gezien. Hij moet het alleen stil houden voor zijn achterban om geen gezichtsverlies te leiden.
Tourniquetquote:Op maandag 22 november 2021 15:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dank je, is tot nu toe altijd een zeer betrouwbare bron gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |