SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!
[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 22-11-2021 21:43:04 ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
De meeste westerse landen zijn er op vooruit gegaan. Verder kun je als consument op een stuk meer bescherming rekenen dan voorheen bijvoorbeeld, omdat de EU een zekere ondergrens hanteert met betrekking tot de positie van inwoners. Wat dus afdwingbaar is.quote:Op zondag 21 november 2021 14:56 schreef greysbones het volgende: [..] Welke economieën worden dan precies gestimuleerd. Ja je hebt andere landen nodig voor een goede economie. Maar niet per defenitie een unie. Dit kan in vele vormen
![]()
"Als het volgende week niet warmer wordt krijgen we aanstaande winter een kleine ijstijd"quote:
En Koopmans zit er naast en zegt niks zeker? Puppets.Grappig, was nog niet bij je comment uitgekomen, maar jij gebruikt dus ook de term "puppets".quote:Op zondag 21 november 2021 15:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Gewoon weer een andere puppet die naar voren wordt geschoven. Expres een dikke, we worden recht in ons gezicht uitgelachen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Nelie Smit: een driemanschap met een generaal moet de rommel van Hugo de Jonge opruimen
Nelie Smit-Kroes vindt dat we ons in een oorlogssituatie bevinden en dat er onder leiding van De Jonge en Rutte zoveel mis gaat dat er een driemanschap moet worden belast met de leiding over het corona-beleid. "We zitten in een oorlogsituatie. Dat vergt onconventionele maatregelen." Ze denkt aan een generaal, ex-DSM-topman Feike Sijbesma en oud-BT-topman Ben Verwaayen. 'Je kunt niet een probleem laten oplossen door de mensen die het hebben veroorzaakt."
" Het afspelen van de verantwoordelijkheid, daar heb ik langzamerhand een broertje aan dood. Er wordt nu weggedoken voor verantwoordelijkheid.
We zitten in een oorlogssituatie. Dat vraagt om snelle besluitvorming.Vraag Feike Siebesma terug."
https://www.welingelichte(...)-jonge-opruimen.html (dec 2020)Plaats hier uw advertentie![]()
Dat is dan ook de fout van het "uit de EU" het komt over al populisme maar het verhaal erachter is zoveel dieper. Maar men is niet ontvankelijk voor dat complete verhaal.quote:Op zondag 21 november 2021 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke economieën worden dan precies gestimuleerd.
Ja je hebt andere landen nodig voor een goede economie. Maar niet per defenitie een unie. Dit kan in vele vormen"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Volgens jouw normen en waarden. Maar wat heb je liever, dat je invloed kan uitoefenen op dat beleid doordat je kan stemmen of dat dit door een supranationale organisatie gebeurt zonder direct mandaat?quote:Op zondag 21 november 2021 15:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
De meeste westerse landen zijn er op vooruit gegaan. Verder kun je als consument op een stuk meer bescherming rekenen dan voorheen bijvoorbeeld, omdat de EU een zekere ondergrens hanteert met betrekking tot de positie van inwoners. Wat dus afdwingbaar is."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Welnee, Koopmans sprak juist Bruls tegen dat we een lockdown nodig zouden hebben.quote:Op zondag 21 november 2021 15:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
"Als het volgende week niet warmer wordt krijgen we aanstaande winter een kleine ijstijd"
En Koopmans zit er naast en zegt niks zeker? Puppets.quote:Volgens Koopmans kunnen we de winter zonder "complete lockdowns" doorkomen als iedereen het geadviseerde maatregelenpakket opvolgt. "Het blijft echt aan mensen individueel." Ze suggereert dat ook een lockdown niet alles oplost. "Want dan is de vraag: hoe kom je daar dan weer uit? Wat ga je dan doen? Dat blijft de opgave."
https://nos.nl/artikel/24(...)e-winter-in-lockdownSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Ze zit aan tafel he.. Kan je wel wat van de NOS quoten..quote:Op zondag 21 november 2021 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Welnee, Koopmans sprak juist Bruls tegen dat we een lockdown nodig zouden hebben.
[..]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik heb Buitenhof gisteren gezien (of eigenlijk vanmorgen). Jij ook?quote:Op zondag 21 november 2021 15:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ze zit aan tafel he.. Kan je wel wat van de NOS quoten..Steun het Kiva Fok! team!
Nee ik heb niet naar buitenhof gekeken gisteren (of eigenlijk vanmorgen).quote:Op zondag 21 november 2021 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb Buitenhof gisteren gezien (of eigenlijk vanmorgen). Jij ook?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik weet dat je geen fan van Koopmans bent, maar als ik zeg dat ze gisteren zei dat een lockdown geen oplossing is voor corona dan kan je dat gewoon aannemen. Niet alles wat zij zegt is negatief voor corona critici.quote:Op zondag 21 november 2021 15:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee ik heb niet naar buitenhof gekeken gisteren (of eigenlijk vanmorgen).
Als zij juist gepleit zou hebben voor strengere maatregelen en een keiharde lockdown dan zou ik dat ook gezegd hebben.Steun het Kiva Fok! team!
Dat is waar hoor, ik geloof je wel op je woord.quote:Op zondag 21 november 2021 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik weet dat je geen fan van Koopmans bent, maar als ik zeg dat ze gisteren zei dat een lockdown geen oplossing is voor corona dan kan je dat gewoon aannemen. Niet alles wat zij zegt is negatief voor corona critici.Ok gelukkig dat je integer bent.quote:Op zondag 21 november 2021 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als zij juist gepleit zou hebben voor strengere maatregelen en een keiharde lockdown dan zou ik dat ook gezegd hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Uh..
Hoorde ik het goed? Spreken ze de eerste fonetische klanken wat 'lockdown' moet voorstellen uit?
![]()
Zodra dit soort kreungeluidjes voorbij komen weet je dat het ook gaat komen. Ze willen het aangezien ze hier ook naar toe sturen, anders zou men de laatste 20 maanden wel deze zooi anders aangepakt hebben.
Verleden jaar paniek om besmettingen <10.000, nu moeten ze nog even overleggen en nadenken terwijl besmettingen >20,.000, en dit terwijl de belofte dat injecties alles weer normaal zou moeten laten worden.
......
Mai pben rai~!![]()
https://www.heute.at/s/sa(...)ch-geplant-100174840
3600 Eur voor diegene die zich niet vaccineert..
1450 Eur voor diegene die een booster weigert..
Zo hoor je nog bij de groep.. Zo ben je een wappie met een boete aan je broek.![]()
Is dit eenmalig of elk jaar weer die boete? wat een onzin allemaal.quote:Op zondag 21 november 2021 17:33 schreef _I het volgende:
Zo hoor je nog bij de groep.. Zo ben je een wappie met een boete aan je broek.Plaats hier uw advertentie![]()
Om het protesteren aan banden te leggen er doorheen te krijgen misschien? Zodat de goede burgerij ook schande roept en er in meegaat?quote:Op zondag 21 november 2021 17:11 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Hmmm
Ook
In
België gaat het niet lekkerAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Als het eenmalig is maak ik me nergens meer zorgen over.quote:Op zondag 21 november 2021 17:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Is dit eenmalig of elk jaar weer die boete? wat een onzin allemaal.![]()
![]()
Helaas weten we ook dat uitspraken van politici niks waard zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 17:52 schreef _I het volgende:
[..]
Als het eenmalig is maak ik me nergens meer zorgen over.Plaats hier uw advertentie![]()
Het is wel opvallend dat het op meerdere plekken mis gaatquote:Op zondag 21 november 2021 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Om het protesteren aan banden te leggen er doorheen te krijgen misschien? Zodat de goede burgerij ook schande roept en er in meegaat?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon betalen, komt wel een mass rechtzaak tegen de staat later....quote:Op zondag 21 november 2021 17:33 schreef _I het volgende:
Zo hoor je nog bij de groep.. Zo ben je een wappie met een boete aan je broek.
Of duidelijk notarieel laten vastleggen dat je je alleen hebt laten prikken vanwege de dwang van de staat."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Hier nog ene, als ze me erna met rust laten we got a deal.quote:Op zondag 21 november 2021 17:52 schreef _I het volgende:
[..]
Als het eenmalig is maak ik me nergens meer zorgen over.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Tuurlijk niet ..quote:Op zondag 21 november 2021 18:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hier nog ene, als ze me erna met rust laten we got a deal.
Je blijft uitgesloten van alles en komt vast voor lange tijd in de gevangenis
Daar zorgen ze wel voor..
Ik heb nog niet veel hoop op een betere afloopThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nouja ze zijn ook wel heel extreem bezig nu qua beleid qua fundamentele vrijheden aantasten.quote:Op zondag 21 november 2021 17:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat het op meerdere plekken mis gaat"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
We gaan het meemaken.quote:Op zondag 21 november 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon betalen, komt wel een mass rechtzaak tegen de staat later....
Of duidelijk notarieel laten vastleggen dat je je alleen hebt laten prikken vanwege de dwang van de staat.
Was niet van plan te betalen of mee te werken.
Ze slepen me maar uit mn huis. Voor minder doe ik het niet.![]()
Nooohhhh vind je ??quote:Op zondag 21 november 2021 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja ze zijn ook wel heel extreem bezig nu qua beleid qua fundamentele vrijheden aantasten.
Valt wel mee toch![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
we zitten wel in een pandemie he? alles is toegestaanquote:Op zondag 21 november 2021 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja ze zijn ook wel heel extreem bezig nu qua beleid qua fundamentele vrijheden aantasten.
Plaats hier uw advertentie![]()
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op zondag 21 november 2021 18:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
we zitten wel in een pandemie he? alles is toegestaan![]()
Wat, is er Ebola? Breng dan het voedsel tot de stoep... Raap ik het daar vandaan op, ok?
Jup daar ging ik ook vanuit. No way dat ze je zo kan laten afkopen zeg maar want ze weten ook heus wel dat daar best wat mensen voor te porren zijn. De spuitjes of anders de armoede in.quote:Op zondag 21 november 2021 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ..
Je blijft uitgesloten van alles en komt vast voor lange tijd in de gevangenis
Daar zorgen ze wel voor..
Ik heb nog niet veel hoop op een betere afloopAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Zit de beelden van België te kijken..
Wat me nu opvalt.. en eigenlijk van de week ook.. het zijn veelal jonge jongens en mannen.
Weinig tot geen vrouwen die aan het vernielen zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is dat niet altijd zo?quote:Op zondag 21 november 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
Wat me nu opvalt.. en eigenlijk van de week ook.. het zijn veelal jonge jongens en mannen.
Weinig tot geen vrouwen die aan het vernielen zijnPlaats hier uw advertentie![]()
Dat is dus dat hormoon testosteron, als je alle balletjes bij jongens eraf hakt doen ze dit niet meer.quote:Op zondag 21 november 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
Weinig tot geen vrouwen die aan het vernielen zijn"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Castratie bij geboorte en bij goed gedrag krijg je ze terug op je 21e?quote:Op zondag 21 november 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is dus dat hormoon testosteron, als je alle balletjes bij jongens eraf hakt doen ze dit niet meer.![]()
Hm. Er hangt een raar soort stilte overal.
Vind het ook jammer dat er geen Ghislaine trials te bekijken zijn..
Maar vooral dus de leegte aan nieuwe informatie. Of zo. Lastig te duiden.![]()
stilte voor de storm.quote:Op zondag 21 november 2021 18:43 schreef _I het volgende:
Hm. Er hangt een raar soort stilte overal.
Vind het ook jammer dat er geen Ghislaine trials te bekijken zijn..
Maar vooral dus de leegte aan nieuwe informatie. Of zo. Lastig te duiden.Plaats hier uw advertentie![]()
![]()
Oostenrijk, Belgie, Duitsland....dan kan Nederland niet achterblijven.Plaats hier uw advertentie![]()
Wappie. Alsof dat ooit in Nederland zal gebeuren.quote:Op zondag 21 november 2021 18:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Oostenrijk, Belgie, Duitsland....dan kan Nederland niet achterblijven.
Koekoek![]()
![]()
nee dat is niks voor ons, wij zijn beschaafdquote:Op zondag 21 november 2021 18:54 schreef _I het volgende:
[..]
Wappie. Alsof dat ooit in Nederland zal gebeuren.
Koekoek
Plaats hier uw advertentie![]()
Opmerkelijk hoe alles begint te schudden de laatste weken.
Ook de verwarring die deze cognitieve dissonantie lijkt te bewerken.
Ik had niet verwacht (of toch?) dat hij nog eens een wappie zou worden.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell![]()
Wat een gigantische clusterfuck!quote:Op zondag 21 november 2021 18:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nee dat is niks voor ons, wij zijn beschaafd
En als ze het echt allemaal vanuit barmhartigheid en juiste intenties doen. Even ziek!![]()
Of is dit een tactiek al die tegenstrijdige berichten? mensen in verwarring brengen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:58 schreef Monomeism het volgende:
Ik had niet verwacht (of toch?) dat hij nog eens een wappie zou worden.Plaats hier uw advertentie![]()
Doe me dan Diederik maar als minister.quote:Op zondag 21 november 2021 18:58 schreef Monomeism het volgende:
Ik had niet verwacht (of toch?) dat hij nog eens een wappie zou worden.
Zeker niet die engnek die Nelie Smit Kroes voorstelde, die van DSM. Die er in het begin ook bij was. Van die man gingen mn haren overeind staan.![]()
Nah, denk eerder dat ie zn reet wil redden voor als ie uit het OMT is. Blijkbaar zijn het excuuswetenschappers voor een falende overheid, geen experts die met veel integriteit de lijnen uit zetten.quote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Of is dit een tactiek al die tegenstrijdige berichten? mensen in verwarring brengen.![]()
Iets laten vallen waar je eerst achter zou staan dat lijkt me een vreemde tactiek.quote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Of is dit een tactiek al die tegenstrijdige berichten? mensen in verwarring brengen.
Wat zou het moeten bewerken?
Ik vermoed dat hij niet verder wil aan hetgeen waar hij wellicht niet (meer) achter staat.“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell![]()
Zal ook de reden zijn dat hij nu pleit voor openheid
https://www.538.nl/gemist(...)rgaderingen-openbaar![]()
![]()
meerdere landen waar je nu toch ook de politie mee ziet lopenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wat is dat toch met D66
dat alles om vrouwen moet draaien bij henThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is 2G de weg uit de crisis of een bom onder de samenleving?
Het kabinet houdt voorlopig vast aan invoering van het 2G-systeem. Niet-gevaccineerden hebben daardoor minder bewegingsvrijheid. Het plan wekt veel emotie op, bleek ook vrijdagavond in Rotterdam. Ethici en filosofen tonen zich bezorgd. ‘We zwemmen met z’n allen een fuik in waar we straks niet meer uitraken.’
https://www.parool.nl/ned(...)amenleving~b1418cc3/Plaats hier uw advertentie![]()
Geen wondermiddelquote:Op zondag 21 november 2021 19:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Is 2G de weg uit de crisis of een bom onder de samenleving?
Het kabinet houdt voorlopig vast aan invoering van het 2G-systeem. Niet-gevaccineerden hebben daardoor minder bewegingsvrijheid. Het plan wekt veel emotie op, bleek ook vrijdagavond in Rotterdam. Ethici en filosofen tonen zich bezorgd. ‘We zwemmen met z’n allen een fuik in waar we straks niet meer uitraken.’
https://www.parool.nl/ned(...)amenleving~b1418cc3/
Goed. Om met de laatste vraag – werkt het? – te beginnen: volgens Mirjam Kretzschmar, professor epidemiologie in Utrecht is 2G geen silver bullet, geen wondermiddel, maar draagt het in principe sowieso bij aan bestrijding van het virus. “Als mensen zich eraan houden, en als er goed gecontroleerd wordt, verminder je het aantal risicovolle contacten. Je breekt met deze maatregel infectieketens.”
![]()
![]()
![]()
wat een BSThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat het iets met virusbestrijding te maken heeft is onzin natuurlijk. Dat het een fuik is waar je niet meer uitkomt vond ik wel treffend.quote:Op zondag 21 november 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen wondermiddel
Goed. Om met de laatste vraag – werkt het? – te beginnen: volgens Mirjam Kretzschmar, professor epidemiologie in Utrecht is 2G geen silver bullet, geen wondermiddel, maar draagt het in principe sowieso bij aan bestrijding van het virus. “Als mensen zich eraan houden, en als er goed gecontroleerd wordt, verminder je het aantal risicovolle contacten. Je breekt met deze maatregel infectieketens.”
![]()
![]()
![]()
wat een BSPlaats hier uw advertentie![]()
een epidemioloog die verstand heeft van 2gquote:Op zondag 21 november 2021 19:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Dat het iets met virusbestrijding te maken heeft is onzin natuurlijk. Dat het een fuik is waar je niet meer uitkomt vond ik wel treffend.
is altijd interessant natuurlijk
tjonge jonge wat een pruts stuk
en wat doen de journalisten slecht hun werkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
’Persconferentie Rutte mogelijk eerder dan 3 december, zonder nieuwe maatregelen’
Bronnen rondom het OMT bevestigen een verzoek aan het kabinet om eerder dan vrijdag 3 december een persconferentie te houden. Dat meldt De Ondernemer. Een week al na de vorige lijkt er aangestuurd te worden op een ’persmoment’ of toespraak van demissionair premier Rutte, gelet op de inmiddels structureel ruim 20.000 besmettingen per dag, de naderende ’Code Zwart’ bij ziekenhuizen en om dringende adviezen als thuiswerken en gespreid winkelen nog eens te benadrukken.
Met deze cijfers, de toenemende maatschappelijke onrust daarover, en „vooral een boodschap die duidelijker moet, is een persconferentie over pas twee weken onverantwoord”, stellen bronnen rondom het OMT aan De Ondernemer. Het gaat dan niet direct om nieuwe coronamaatregelen, omdat het te vroeg is te kunnen constateren of de nieuwe maatregelen sinds 13 november al dan niet voldoende resultaat hebben. „De boodschap moet veel duidelijker. Het waarom. De urgentie lijkt niet door te dringen. Code Zwart dreigt en wat dat betekent moet niet alleen een Diederik Gommers in een talkshow aan Nederland moeten uitleggen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)erder-dan-3-decemberPlaats hier uw advertentie![]()
quote:Op zondag 21 november 2021 19:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
’Persconferentie Rutte mogelijk eerder dan 3 december, zonder nieuwe maatregelen’
Bronnen rondom het OMT bevestigen een verzoek aan het kabinet om eerder dan vrijdag 3 december een persconferentie te houden. Dat meldt De Ondernemer. Een week al na de vorige lijkt er aangestuurd te worden op een ’persmoment’ of toespraak van demissionair premier Rutte, gelet op de inmiddels structureel ruim 20.000 besmettingen per dag, de naderende ’Code Zwart’ bij ziekenhuizen en om dringende adviezen als thuiswerken en gespreid winkelen nog eens te benadrukken.
Met deze cijfers, de toenemende maatschappelijke onrust daarover, en „vooral een boodschap die duidelijker moet, is een persconferentie over pas twee weken onverantwoord”, stellen bronnen rondom het OMT aan De Ondernemer. Het gaat dan niet direct om nieuwe coronamaatregelen, omdat het te vroeg is te kunnen constateren of de nieuwe maatregelen sinds 13 november al dan niet voldoende resultaat hebben. „De boodschap moet veel duidelijker. Het waarom. De urgentie lijkt niet door te dringen. Code Zwart dreigt en wat dat betekent moet niet alleen een Diederik Gommers in een talkshow aan Nederland moeten uitleggen.”
https://www.telegraaf.nl/(...)erder-dan-3-december![]()
![]()
Geduld. We zitten echt wel van half dec tot eind feb/half mrt binnen.quote:Op zondag 21 november 2021 20:00 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Aankomende week persconferentie? wanneer lockdown?
Ze zijn nog even druk met de dividentbelasting en hebben net een zware week over vuurwerk achter de rug.![]()
Great reset.quote:Op zondag 21 november 2021 18:41 schreef _I het volgende:
[..]
Castratie bij geboorte en bij goed gedrag krijg je ze terug op je 21e?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat is een voorwaarde in de 'journalistiek'quote:Op zondag 21 november 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
een epidemioloog die verstand heeft van 2g
is altijd interessant natuurlijk
tjonge jonge wat een pruts stuk
en wat doen de journalisten slecht hun werk
Mensen zijn succesvol geconditioneerd met het idee dat complotten niet bestaan in de wereld politiek, en heeft de slachtoffers het wapen gegeven iedereen voor "wappie" uit te foeteren. Geniale munitie voor idioten zonder argumenten. Men verward onderzoek en na-denken met waanbeelden en abstracte paranoia. Maar iemand die geen complotten verwacht in deze wereld is bij uitstek iemand die voortdurend zal worden misleid.“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell![]()
Spong had een mooie uitspraakquote:Op zondag 21 november 2021 20:17 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat is een voorwaarde in de 'journalistiek'
Mensen zijn succesvol geconditioneerd met het idee dat complotten niet bestaan in de wereld politiek. En heeft de slachtoffers het wapen gegeven iedereen voor "wappie" uit te foeteren. Geniale munitie voor idioten zonder argumenten.
Men verward onderzoek en na-denken met waanbeelden en abstracte paranoia. Maar iemand die geen complotten verwacht in deze wereld is bij uitstek iemand die voortdurend zal worden misleid.
het is onze plicht de overheid te wantrouwenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mea culpaquote:Op zondag 21 november 2021 20:27 schreef _I het volgende:
[..]
Ik moet mn woorden hier terug nemen. De gentherapie werkt. Ik zat fout!
we blazen dit topic in BNW af
Kunnen we verder met de Ghislaine Trials!quote:Op zondag 21 november 2021 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
mea culpa
we blazen dit topic in BNW af![]()
![]()
ok dan heb ik wel wat info nodigquote:Op zondag 21 november 2021 20:32 schreef _I het volgende:
[..]
Kunnen we verder met de Ghislaine Trials!
maar we kunnen ook gaan voor het klimaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie kijkt daar uberhaupt nog naarquote:Op zondag 21 november 2021 19:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)erder-dan-3-december![]()
![]()
ikquote:Op zondag 21 november 2021 20:33 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Wie kijkt daar uberhaupt nog naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nah, dat klimaat trek ik niet. Ga echt niet praten over menselijke invloed op een plek waar vulkanen uitbarsten en de zon elke dag enorm veel straling op afvuurt.quote:Op zondag 21 november 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok dan heb ik wel wat info nodig
maar we kunnen ook gaan voor het klimaat
G. Maxwell. Handlanger van Epstein. Rechtzaak gaat beginnen/is gestart. Kinderhandel, pedogebeuren.. niet!?![]()
aah jaquote:Op zondag 21 november 2021 20:38 schreef _I het volgende:
[..]
Nah, dat klimaat trek ik niet. Ga echt niet praten over menselijke invloed op een plek waar vulkanen uitbarsten en de zon elke dag enorm veel straling op afvuurt.
G. Maxwell. Handlanger van Epstein. Rechtzaak gaat beginnen/is gestart. Kinderhandel, pedogebeuren.. niet!?
net als
Huig Pluig in Nl
die strijdt tegen Demmink etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ommennabij. Prince albert, hoorde namen als beyonce en jay z.quote:Op zondag 21 november 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ja
net als
Huig Pluig in Nl
die strijdt tegen Demmink etc
Vreemd dat je van alles hoort over ene Kyle van 17, maar dat dit niet echt groots gebracht wordt.
Maar goed. Komt vast wel een topic binnenkort.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 november 2021 20:41 schreef _I het volgende:
[..]
Ja ommennabij. Prince albert, hoorde namen als beyonce en jay z.
Vreemd dat je van alles hoort over ene Kyle van 17, maar dat dit niet echt groots gebracht wordt.
Maar goed. Komt vast wel een topic binnenkort.![]()
ik zal het volgen
Lache.quote:Op zondag 21 november 2021 20:12 schreef _I het volgende:
[..]
Eugenics
https://www.washingtonpos(...)nding-thats-problem/"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Kben het totaal niet eens met Spong altijd, maar als Hiddema en Sprong met elkaar op één lijn staan weet je wel dat er iets idioots aan de hand is.quote:Op zondag 21 november 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spong had een mooie uitspraak
het is onze plicht de overheid te wantrouwen
Of bedoel je iemand anders dan die advocaat?
[ Bericht 2% gewijzigd door ludovico op 21-11-2021 20:55:53 ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Nee je hebt het bij het juiste eindquote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kben het totaal niet eens met Sprong altijd, maar als Hiddema en Sprong met elkaar op één lijn staan weet je wel dat er iets idioots aan de hand is.
Of bedoel je iemand anders dan die advocaat?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach huidige verschillen in IC opname geloof je wel toch?quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
quote:En dat moeten we weinig vinden.... hè... En wss underreported.... Want je weet hoe dat gaat... Geen ziekenhuis nodig dan niet naar het ziekenhuis.quote:Crude reporting rate for Dose 2 in 18-24 year old males approximates to the estimates calculated elsewhere (~1 in 5000)."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Beetje zoals de States zijn veteranen behandeld...quote:
Thx voor je inzet, PTSS? Ok, succes, krijg de tifus, houdoe."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
ga lekker op straat zwervenquote:Op zondag 21 november 2021 21:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Beetje zoals de States zijn veteranen behandeld...
Thx voor je inzet, PTSS? Ok, succes, krijg de tifus, houdoe.
echt triestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
That escalated quickly...quote:Op zondag 21 november 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga lekker op straat zwerven
echt triest![]()
de veteranen in Amerikaquote:
die worden zonder pardon gedumpt als ze ziek zijn
dat bedoel ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha oops 😅quote:Op zondag 21 november 2021 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de veteranen in Amerika
die worden zonder pardon gedumpt als ze ziek zijn
dat bedoel ik![]()
https://112twente.nl/nieu(...)eldheden-in-enschede
Noodverordening na oproep tot ongeregeldheden in EnschedeThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: