Nouja ze zijn ook wel heel extreem bezig nu qua beleid qua fundamentele vrijheden aantasten.quote:Op zondag 21 november 2021 17:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat het op meerdere plekken mis gaat
We gaan het meemaken.quote:Op zondag 21 november 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon betalen, komt wel een mass rechtzaak tegen de staat later....
Of duidelijk notarieel laten vastleggen dat je je alleen hebt laten prikken vanwege de dwang van de staat.
Nooohhhh vind je ??quote:Op zondag 21 november 2021 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja ze zijn ook wel heel extreem bezig nu qua beleid qua fundamentele vrijheden aantasten.
we zitten wel in een pandemie he? alles is toegestaanquote:Op zondag 21 november 2021 18:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja ze zijn ook wel heel extreem bezig nu qua beleid qua fundamentele vrijheden aantasten.
quote:Op zondag 21 november 2021 18:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
we zitten wel in een pandemie he? alles is toegestaan
Jup daar ging ik ook vanuit. No way dat ze je zo kan laten afkopen zeg maar want ze weten ook heus wel dat daar best wat mensen voor te porren zijn. De spuitjes of anders de armoede in.quote:Op zondag 21 november 2021 18:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk niet ..
Je blijft uitgesloten van alles en komt vast voor lange tijd in de gevangenis
Daar zorgen ze wel voor..
Ik heb nog niet veel hoop op een betere afloop
is dat niet altijd zo?quote:Op zondag 21 november 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
Zit de beelden van België te kijken..
Wat me nu opvalt.. en eigenlijk van de week ook.. het zijn veelal jonge jongens en mannen.
Weinig tot geen vrouwen die aan het vernielen zijn
Dat is dus dat hormoon testosteron, als je alle balletjes bij jongens eraf hakt doen ze dit niet meer.quote:Op zondag 21 november 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
Zit de beelden van België te kijken..
Wat me nu opvalt.. en eigenlijk van de week ook.. het zijn veelal jonge jongens en mannen.
Weinig tot geen vrouwen die aan het vernielen zijn
Castratie bij geboorte en bij goed gedrag krijg je ze terug op je 21e?quote:Op zondag 21 november 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is dus dat hormoon testosteron, als je alle balletjes bij jongens eraf hakt doen ze dit niet meer.
stilte voor de storm.quote:Op zondag 21 november 2021 18:43 schreef _I het volgende:
Hm. Er hangt een raar soort stilte overal.
Vind het ook jammer dat er geen Ghislaine trials te bekijken zijn..
Maar vooral dus de leegte aan nieuwe informatie. Of zo. Lastig te duiden.
Wappie. Alsof dat ooit in Nederland zal gebeuren.quote:Op zondag 21 november 2021 18:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Oostenrijk, Belgie, Duitsland....dan kan Nederland niet achterblijven.
nee dat is niks voor ons, wij zijn beschaafdquote:Op zondag 21 november 2021 18:54 schreef _I het volgende:
[..]
Wappie. Alsof dat ooit in Nederland zal gebeuren.
Koekoek
Wat een gigantische clusterfuck!quote:Op zondag 21 november 2021 18:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nee dat is niks voor ons, wij zijn beschaafd
Of is dit een tactiek al die tegenstrijdige berichten? mensen in verwarring brengen.quote:Op zondag 21 november 2021 18:58 schreef Monomeism het volgende:
Opmerkelijk hoe alles begint te schudden de laatste weken.
Ook de verwarring die deze cognitieve dissonantie lijkt te bewerken.
Ik had niet verwacht (of toch?) dat hij nog eens een wappie zou worden.
Doe me dan Diederik maar als minister.quote:Op zondag 21 november 2021 18:58 schreef Monomeism het volgende:
Opmerkelijk hoe alles begint te schudden de laatste weken.
Ook de verwarring die deze cognitieve dissonantie lijkt te bewerken.
Ik had niet verwacht (of toch?) dat hij nog eens een wappie zou worden.
Nah, denk eerder dat ie zn reet wil redden voor als ie uit het OMT is. Blijkbaar zijn het excuuswetenschappers voor een falende overheid, geen experts die met veel integriteit de lijnen uit zetten.quote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Of is dit een tactiek al die tegenstrijdige berichten? mensen in verwarring brengen.
Iets laten vallen waar je eerst achter zou staan dat lijkt me een vreemde tactiek.quote:Op zondag 21 november 2021 19:01 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Of is dit een tactiek al die tegenstrijdige berichten? mensen in verwarring brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |