Nah, dat klimaat trek ik niet. Ga echt niet praten over menselijke invloed op een plek waar vulkanen uitbarsten en de zon elke dag enorm veel straling op afvuurt.quote:Op zondag 21 november 2021 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok dan heb ik wel wat info nodig
maar we kunnen ook gaan voor het klimaat
aah jaquote:Op zondag 21 november 2021 20:38 schreef _I het volgende:
[..]
Nah, dat klimaat trek ik niet. Ga echt niet praten over menselijke invloed op een plek waar vulkanen uitbarsten en de zon elke dag enorm veel straling op afvuurt.
G. Maxwell. Handlanger van Epstein. Rechtzaak gaat beginnen/is gestart. Kinderhandel, pedogebeuren.. niet!?
Ja ommennabij. Prince albert, hoorde namen als beyonce en jay z.quote:Op zondag 21 november 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ja
net als
Huig Pluig in Nl
die strijdt tegen Demmink etc
quote:Op zondag 21 november 2021 20:41 schreef _I het volgende:
[..]
Ja ommennabij. Prince albert, hoorde namen als beyonce en jay z.
Vreemd dat je van alles hoort over ene Kyle van 17, maar dat dit niet echt groots gebracht wordt.
Maar goed. Komt vast wel een topic binnenkort.
Lache.quote:Op zondag 21 november 2021 20:12 schreef _I het volgende:
[..]
Eugenics
https://www.washingtonpos(...)nding-thats-problem/
Kben het totaal niet eens met Spong altijd, maar als Hiddema en Sprong met elkaar op één lijn staan weet je wel dat er iets idioots aan de hand is.quote:Op zondag 21 november 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spong had een mooie uitspraak
het is onze plicht de overheid te wantrouwen
Nee je hebt het bij het juiste eindquote:Op zondag 21 november 2021 20:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kben het totaal niet eens met Sprong altijd, maar als Hiddema en Sprong met elkaar op één lijn staan weet je wel dat er iets idioots aan de hand is.
Of bedoel je iemand anders dan die advocaat?
Ach huidige verschillen in IC opname geloof je wel toch?quote:
quote:
En dat moeten we weinig vinden.... hè... En wss underreported.... Want je weet hoe dat gaat... Geen ziekenhuis nodig dan niet naar het ziekenhuis.quote:Crude reporting rate for Dose 2 in 18-24 year old males approximates to the estimates calculated elsewhere (~1 in 5000).
Beetje zoals de States zijn veteranen behandeld...quote:
ga lekker op straat zwervenquote:Op zondag 21 november 2021 21:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Beetje zoals de States zijn veteranen behandeld...
Thx voor je inzet, PTSS? Ok, succes, krijg de tifus, houdoe.
That escalated quickly...quote:Op zondag 21 november 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga lekker op straat zwerven
echt triest
de veteranen in Amerikaquote:
Haha oops 😅quote:Op zondag 21 november 2021 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de veteranen in Amerika
die worden zonder pardon gedumpt als ze ziek zijn
dat bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |