quote:Zavatta was born in La Goulette, Tunisia, the son of Federico Zavatta, a circus owner. He started performing in his family's circus show at the age of three, forming with his brothers Michel and Rolph, the Zavatta Trio. He was the interval act at the 1962 Eurovision Song Contest in Luxemburg. To this day the Zavatta Circus tours France and surrounding countries, these performances include live tiger acts, which means the circus cannot tour Britain under the Animal Welfare Act. The circus is rated as a top show in France.
He became famous for his skills as a pantomime.[1]
He committed suicide[2] in 1993 in Ouzouer-des-Champs, Loiret and was interred in the Père Lachaise Cemetery in Paris.[3]
Triestquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:47 schreef sportfreak het volgende:
Tragisch einde voor deze meneer
[..]
Tot volgende week!quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
Ik geloof het nu wel. Was weer een leuke avond, hopelijk tot volgende week
Ik geloof dat we die gevonden hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Zit hier niet ergens een scorebord blooper?
nuku hyvinquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:58 schreef Meridiaan het volgende:
Ik brei er ook een eind aan, fijne avond
Nog erger dan een Mama Se of een Loko Loko?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Ik geef even tip tussendoor om niet naar het nieuwe nummer van K3 te luisteren Het is een oorwurm die err niet meer uit wil
Net zo erg jaquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog erger dan een Mama Se of een Loko Loko?
Beter dan alleen tekstschrijver en/of componist, beter dan alleen de zanger(s)quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
Dirigent, tekstschrijver, componist en vocalist kregen destijds allemaal een medaille
Mooi is dat. Tegenwoordig gaat de aandacht het meest uit naar de vocalist.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
Dirigent, tekstschrijver, componist en vocalist kregen destijds allemaal een medaille
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Beter dan alleen tekstschrijver en/of componist, beter dan alleen de zanger(s)
Ja echt mooi het hele totaalpakketje werd destijds even gelijk gewaardeerdquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mooi is dat. Tegenwoordig gaat de aandacht het meest uit naar de vocalist.
Medaille door de helft slaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef Sableheart het volgende:
Benieuwd wat ze gedaan hadden als wij gewonnen zouden hebben, wij hadden tenslotte twee vocalisten.
Hm ja een liedje kan ook meerdere componisten of tekstschrijvers hebben. Het gaat in dit geval om medailles ipv echt een troffee, dus denk dan eerder dat ze allemaal individueel er een gekregen haddenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:05 schreef Sableheart het volgende:
Benieuwd wat ze gedaan hadden als wij gewonnen zouden hebben, wij hadden tenslotte twee vocalisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |