Dan heb je het echt gemaaktquote:From 1965 until 1973, Felgen was the host and commentator for the German broadcasts of Jeux sans frontières (Spiel Ohne Grenzen
Heerlijk die feitjes tussendoor! Keep 'em comingquote:
Echte Eurovisie heldquote:
Ik vind veel nummers te saai om echt naar te luisteren, erover lezen is vaak interessanterquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heerlijk die feitjes tussendoor! Keep 'em coming
Er zit zeker theater inquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:36 schreef Sableheart het volgende:
Dramatisch nummer, maar ik herinnerde hem mij niet meer, en het zou me niet verrassen als dat morgen weer zo is.
Goeie tijdsbesteding danquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik vind veel nummers te saai om echt naar te luisteren, erover lezen is vaak interessanter
Er is ergens een versie waarom ik dit heb onthouden. Maar die kan ik niet meer vinden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:36 schreef Sableheart het volgende:
Dramatisch nummer, maar ik herinnerde hem mij niet meer, en het zou me niet verrassen als dat morgen weer zo is.
quote:His death in 1987 by a heart attack was announced live by host Pippo Baudo during the last night of that year's Sanremo Festival.
Dat waren toen de intervalactsquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:41 schreef sportfreak het volgende:
De Italiaanse zanger van zojuist had wel een goede timing van overlijden
[..]
beter dan de intervalact zelfquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
"Er komt een vreemde man het podium op!"
"Wat doet u daar?"
'Dit is de clown die ons 5 minuten moet vermaken voordat de jury's...'
Commentaar is heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |