Wilt u uw baby er graag bij, prik dan wat Pfizer in zijn dij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
"Wees geen asociaal, prikt uw zogelingen allemaal"
"Wilt u de besmettingen minderen, prikt u dan vooral uw kinderen"quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
"Wees geen asociaal, prikt uw zogelingen allemaal"
Dat argument vind ik altijd zo bijzonder, "Het volk wil geen extra IC bedden"quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
We vertrouwden op het verantwoord gedrag van mensen, helaas heeft dit niet voldoende geholpen en moeten we strengere maatregelen gaan inzetten op plekken waar we zeker weten dat er weinig risicogroepen komen, ten einde de kwetsbaren te beschermen
Zorg uitbreiden is te ingewikkeld en kan niet, dat duur namelijk heel erg lang en niemand wil
Dit is dus precies het probleem met een groot deel van Nederland wat denkt dat ongevaccineerden het probleem zijn, ze missen letterlijk de inzicht om tot zo een conclusie te komen dat het verleden wat ze vergeten zijn keer op keer herhaald zal worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat argument vind ik altijd zo bijzonder, "Het volk wil geen extra IC bedden"
Weet je wat het volk niet wou? De Noord-Zuid lijn, de toeslagenaffaire, de HSL, de landingsbaan A2, vliegveld Lelystad en nog een heleboel dingen. Daar hebben we ook geen zeggenschap in gehad
Ik doelde eigenlijk dat niemand in de zorg wil werkenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat argument vind ik altijd zo bijzonder, "Het volk wil geen extra IC bedden"
Weet je wat het volk niet wou? De Noord-Zuid lijn, de toeslagenaffaire, de HSL, de landingsbaan A2, vliegveld Lelystad en nog een heleboel dingen. Daar hebben we ook geen zeggenschap in gehad
Tja, ook daar is iets aan te doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk dat niemand in de zorg wil werken
Al geldt dat van jou ook natuurlijk
Oh geen idee, ik was ook even met andere zaken bezigquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, ook daar is iets aan te doen.
Maarre, ik heb niet alles meegekregen vandaag, zijn de discussies over QR code maar 6 maanden geldig nu echt gestart in de media?
onze schuld volgens die twee, maar we moeten het samen doenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Over 2 weken wanneer de ziekenhuizen vol zijn en ze zeggen: Hoe heeft dit kunnen gebeuren!?!@@?
Zou toch een jaar worden?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, ook daar is iets aan te doen.
Maarre, ik heb niet alles meegekregen vandaag, zijn de discussies over QR code maar 6 maanden geldig nu echt gestart in de media?
Ik heb de afdelingssecretaresse al gevraagd mn agenda om te gooien zodat ik alleen meetings heb in de tijden dat de kinderen slapenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik was ook even met andere zaken bezig
Wel paar zelftests ingeslagen want kind is snotterig en geen zin dat ze niet naar school kan omdat de GGD het druk heeft ofzo
Ik vind "discussies" een groot woord voor wat er al bijna twee jaar op neer komt dat men steeds meer artikelen en aandacht aan een maatregel gaat besteden, net zolang totdat deze werkelijkheid is geworden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh ik heb een goede oplossing gelezen op facebook: gewoon de covid afdelingen sluiten. Dan gaat er niemand dood ook.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Over 2 weken wanneer de ziekenhuizen vol zijn en ze zeggen: Hoe heeft dit kunnen gebeuren!?!@@?
Ja ik zie de bui ook wel weer hangen. School waarschuwde ook al. Nah ja, we gaan het zien, ik zit in crisisteams dus dan moet mijn man het maar fixen hoorquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb de afdelingssecretaresse al gevraagd mn agenda om te gooien zodat ik alleen meetings heb in de tijden dat de kinderen slapen
Oplossingsgericht yooooquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik heb een goede oplossing gelezen op facebook: gewoon de covid afdelingen sluiten. Dan gaat er niemand dood ook.
Damn, dat hadden we eerder moeten weten. Dus als we oncologie sluiten gaat er niemand meer dood aan kanker? Of als we de hartafdeling sluiten gaat er niemand meer dood aan een hartinfarct?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik heb een goede oplossing gelezen op facebook: gewoon de covid afdelingen sluiten. Dan gaat er niemand dood ook.
Hey Wybren!quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
En als je niet test is er ook geen covid
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Damn, dat hadden we eerder moeten weten. Dus als we oncologie sluiten gaat er niemand meer dood aan kanker? Of als we de hartafdeling sluiten gaat er niemand meer dood aan een hartinfarct?
We mogen ze dan wel wappies noemen, maar dat klinkt eerder visionair dan wappie.
Komt het aannemen van de motie om groene vinkje in te trekken na positieve test wel op uit trouwensquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
En als je niet test is er ook geen covid
Tsja je moet sowieso thuisblijven bij klachten maar hieruit begrijp ik dus dat veel mensen dat niet deden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt het aannemen van de motie om groene vinkje in te trekken na positieve test wel op uit trouwens
Welke gek gaat dan nog laten testen bij een GGD als je dan straks nergens meer heen mag voor tien dagen?
Ze willen individuele QR's in kunnen trekken , daar is een motie voor ingediend. Ik zat daarover na te denken, dat kun je op twee manieren doen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt het aannemen van de motie om groene vinkje in te trekken na positieve test wel op uit trouwens
Welke gek gaat dan nog laten testen bij een GGD als je dan straks nergens meer heen mag voor tien dagen?
Na vaccinatie, snap ik dat ook wel, met de onduidelijke communicatie en de te hoge verwachtingen van de vaccins daarbijquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tsja je moet sowieso thuisblijven bij klachten maar hieruit begrijp ik dus dat veel mensen dat niet deden.
Ik ben echt naief geweest
Dat eerste klopt, maar dan moet er nog wel een koppeling zijn tussen de test en de vaccinaties. Wat uiteraard in de app wel kan. Maar met de reeds op papier uitgegeven/geprinte QR codes niet kan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ze willen individuele QR's in kunnen trekken , daar is een motie voor ingediend. Ik zat daarover na te denken, dat kun je op twee manieren doen.
De eerste is door een test 'prioriteit' te laten hebben over je vaccinatie QR indien de datum recenter is en deze nog niet verlopen is. Dan heb je het probleem dat als iemand niet test diegene ook geen verlopen QR heeft.
De tweede is door je QR in te trekken. Om dat te kunnen doen moet de app wel flink aangepast worden, want dan moet de app gaan inchecken of je QR nog geldig is of ingetrokken moet worden. Dat gaat de Autoriteit Persoonsgegevens niet leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |