abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202266801
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:18 schreef Molo het volgende:

[..]
"Wees geen asociaal, prikt uw zogelingen allemaal"
Wilt u uw baby er graag bij, prik dan wat Pfizer in zijn dij.
pi_202266809
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:18 schreef Molo het volgende:

[..]
"Wees geen asociaal, prikt uw zogelingen allemaal"
"Wilt u de besmettingen minderen, prikt u dan vooral uw kinderen"

Nou Hugo, zoek wat leuks uit.
pi_202266847
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:16 schreef Molo het volgende:

[..]
We vertrouwden op het verantwoord gedrag van mensen, helaas heeft dit niet voldoende geholpen en moeten we strengere maatregelen gaan inzetten op plekken waar we zeker weten dat er weinig risicogroepen komen, ten einde de kwetsbaren te beschermen

Zorg uitbreiden is te ingewikkeld en kan niet, dat duur namelijk heel erg lang en niemand wil
Dat argument vind ik altijd zo bijzonder, "Het volk wil geen extra IC bedden"

Weet je wat het volk niet wou? De Noord-Zuid lijn, de toeslagenaffaire, de HSL, de landingsbaan A2, vliegveld Lelystad en nog een heleboel dingen. Daar hebben we ook geen zeggenschap in gehad :+
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:25:22 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202266955
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Zuigelingen, haha.
Ja die ging beetje mis :@ _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202266973
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef chratnox het volgende:

[..]

Weet je wat het volk niet wou? De Noord-Zuid lijn, de toeslagenaffaire, de HSL, de landingsbaan A2, vliegveld Lelystad en nog een heleboel dingen. Daar hebben we ook geen zeggenschap in gehad :+
Dit is dus precies het probleem met een groot deel van Nederland wat denkt dat ongevaccineerden het probleem zijn, ze missen letterlijk de inzicht om tot zo een conclusie te komen dat het verleden wat ze vergeten zijn keer op keer herhaald zal worden.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:26:29 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202267000
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk dat niemand in de zorg wil werken

Al geldt dat van jou ook natuurlijk :D
pi_202267059
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik doelde eigenlijk dat niemand in de zorg wil werken

Al geldt dat van jou ook natuurlijk :D
Tja, ook daar is iets aan te doen.

Maarre, ik heb niet alles meegekregen vandaag, zijn de discussies over QR code maar 6 maanden geldig nu echt gestart in de media? :o

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2021 20:28:34 ]
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:30:10 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202267138
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maarre, ik heb niet alles meegekregen vandaag, zijn de discussies over QR code maar 6 maanden geldig nu echt gestart in de media? :o
Oh geen idee, ik was ook even met andere zaken bezig

Wel paar zelftests ingeslagen want kind is snotterig en geen zin dat ze niet naar school kan omdat de GGD het druk heeft ofzo
pi_202267141
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:11 schreef chratnox het volgende:

[..]
Over 2 weken wanneer de ziekenhuizen vol zijn en ze zeggen: Hoe heeft dit kunnen gebeuren!?!@@?
onze schuld volgens die twee, maar we moeten het samen doen :')
pi_202267169
Zonet nog even heerlijk uit eten geweest. Eerste keer dat ik in de horeca gecontroleerd ben icm ID.

Was echt heerlijk, optimaal genoten. Bang dat de volgende keer pas weer in april is ofzo.

We'll see.
pi_202267179
quote:

[..]

Zou toch een jaar worden?
pi_202267193
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh geen idee, ik was ook even met andere zaken bezig

Wel paar zelftests ingeslagen want kind is snotterig en geen zin dat ze niet naar school kan omdat de GGD het druk heeft ofzo
Ik heb de afdelingssecretaresse al gevraagd mn agenda om te gooien zodat ik alleen meetings heb in de tijden dat de kinderen slapen :o
pi_202267234
quote:

[..]

Ik vind "discussies" een groot woord voor wat er al bijna twee jaar op neer komt dat men steeds meer artikelen en aandacht aan een maatregel gaat besteden, net zolang totdat deze werkelijkheid is geworden.
pi_202267277
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:11 schreef chratnox het volgende:

[..]
Over 2 weken wanneer de ziekenhuizen vol zijn en ze zeggen: Hoe heeft dit kunnen gebeuren!?!@@?
Oh ik heb een goede oplossing gelezen op facebook: gewoon de covid afdelingen sluiten. Dan gaat er niemand dood ook.
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:36:06 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202267319
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb de afdelingssecretaresse al gevraagd mn agenda om te gooien zodat ik alleen meetings heb in de tijden dat de kinderen slapen :o
Ja ik zie de bui ook wel weer hangen. School waarschuwde ook al. Nah ja, we gaan het zien, ik zit in crisisteams dus dan moet mijn man het maar fixen hoor

Zegt zij nu makkelijk :') :') :') :') :')
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:36:33 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202267331
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:34 schreef Elvi het volgende:

[..]
Oh ik heb een goede oplossing gelezen op facebook: gewoon de covid afdelingen sluiten. Dan gaat er niemand dood ook.
Oplossingsgericht yoooo _O_
pi_202267355
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:36 schreef Molo het volgende:

[..]
Oplossingsgericht yoooo _O_
En als je niet test is er ook geen covid *O*
pi_202267380
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:34 schreef Elvi het volgende:

[..]
Damn, dat hadden we eerder moeten weten. Dus als we oncologie sluiten gaat er niemand meer dood aan kanker? Of als we de hartafdeling sluiten gaat er niemand meer dood aan een hartinfarct?

We mogen ze dan wel wappies noemen, maar dat klinkt eerder visionair dan wappie.
pi_202267401
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Elvi het volgende:

[..]
Hey Wybren! 8-)
pi_202267465
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef chratnox het volgende:

[..]
Damn, dat hadden we eerder moeten weten. Dus als we oncologie sluiten gaat er niemand meer dood aan kanker? Of als we de hartafdeling sluiten gaat er niemand meer dood aan een hartinfarct?

We mogen ze dan wel wappies noemen, maar dat klinkt eerder visionair dan wappie.
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:40:48 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202267495
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Elvi het volgende:

[..]
Komt het aannemen van de motie om groene vinkje in te trekken na positieve test wel op uit trouwens

Welke gek gaat dan nog laten testen bij een GGD als je dan straks nergens meer heen mag voor tien dagen?
pi_202267572
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Komt het aannemen van de motie om groene vinkje in te trekken na positieve test wel op uit trouwens

Welke gek gaat dan nog laten testen bij een GGD als je dan straks nergens meer heen mag voor tien dagen?
Tsja je moet sowieso thuisblijven bij klachten maar hieruit begrijp ik dus dat veel mensen dat niet deden.

Ik ben echt naief geweest ;(
pi_202267613
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze willen individuele QR's in kunnen trekken , daar is een motie voor ingediend. Ik zat daarover na te denken, dat kun je op twee manieren doen.

De eerste is door een test 'prioriteit' te laten hebben over je vaccinatie QR indien de datum recenter is en deze nog niet verlopen is. Dan heb je het probleem dat als iemand niet test diegene ook geen verlopen QR heeft.

De tweede is door je QR in te trekken. Om dat te kunnen doen moet de app wel flink aangepast worden, want dan moet de app gaan inchecken of je QR nog geldig is of ingetrokken moet worden. Dat gaat de Autoriteit Persoonsgegevens niet leuk vinden.
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:44:53 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202267639
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:42 schreef Elvi het volgende:

[..]
Tsja je moet sowieso thuisblijven bij klachten maar hieruit begrijp ik dus dat veel mensen dat niet deden.

Ik ben echt naief geweest ;(
Na vaccinatie, snap ik dat ook wel, met de onduidelijke communicatie en de te hoge verwachtingen van de vaccins daarbij
  zaterdag 20 november 2021 @ 20:46:56 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202267718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 20:44 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ze willen individuele QR's in kunnen trekken , daar is een motie voor ingediend. Ik zat daarover na te denken, dat kun je op twee manieren doen.

De eerste is door een test 'prioriteit' te laten hebben over je vaccinatie QR indien de datum recenter is en deze nog niet verlopen is. Dan heb je het probleem dat als iemand niet test diegene ook geen verlopen QR heeft.

De tweede is door je QR in te trekken. Om dat te kunnen doen moet de app wel flink aangepast worden, want dan moet de app gaan inchecken of je QR nog geldig is of ingetrokken moet worden. Dat gaat de Autoriteit Persoonsgegevens niet leuk vinden.
Dat eerste klopt, maar dan moet er nog wel een koppeling zijn tussen de test en de vaccinaties. Wat uiteraard in de app wel kan. Maar met de reeds op papier uitgegeven/geprinte QR codes niet kan.
Ron Roozendaal heeft er een draadje over op LinkedIn, want dilemma's

Het tweede lijkt vanwege papieren QR shizzle een optie te worden. En dat is idd nogal een stap...
De vraag is of dat opweegt tegen de 'voordelem'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')