Ik doe het zelf niet, ben niet van mening dat het verboden moet worden maar ben er stiekem toch wel blij mee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
Dus omdat je het zelf niet meer doet, vind je dat het maar verboden moet worden?
Dat is een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:42 schreef halfway het volgende:
Nee niet leuk, nu komen er nog meer busjes met het zware spul het land in gewoon omdat de vraag enorm toeneemt.
Slim weer.
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:37 schreef ToT het volgende:
Dus omdat je het zelf niet meer doet, vind je dat het maar verboden moet worden?
Je zegt dat je blij met het verbod bent en komt daarna met het argument dat je het vroeger wel leuk vond en nu niet meer zo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Even voor de duidelijkheid: Ik heb geen mening over de besluitvorming over het al dan niet verbieden van vuurwerk. Toen het nog was toegestaan had ik dezelfde mening, namelijk dat vuurwerk stom is. Maar dat was het wel zo'n beetje. Ik heb geen demonstratie georganiseerd, laat staan met eentje meegelopen. En ik zal de laatste zijn die anderen gaat vertellen dat ze niks mogen afsteken.
Dan zie je mijn argument maar als anekdote. Whatever.quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zegt dat je blij met het verbod bent en komt daarna met het argument dat je het vroeger wel leuk vond en nu niet meer zo.
Of was dat niet als argument bedoeld maar gewoon als anekdote tussendoor en moet je argument nog komen?
Dus vind jij t prima dat deze jeugd niet hetzelfde beleefd als jij?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:28 schreef Ridocar het volgende:
Omdat TS begint: Ik wel. Ik steek al jaren geen vuurwerk meer af. In m'n tienerjaren vond ik het wel grappig, spannend en stoer, maar nu... meh.
Blij mee zelfs.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:00 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus vind jij t prima dat deze jeugd niet hetzelfde beleefd als jij?
Waarom ben je blij met het verbod? Puur omdat je het zelf niet zo leuk meer vindt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 14:53 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dan zie je mijn argument maar als anekdote. Whatever.
Dat ik blij ben met een verbod wil niet zeggen dat ik maar vond dat het verboden moest worden. Ik hoop maar dat het zo duidelijk is, want ik kan het niet mooier voor je maken.
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom ben je blij met het verbod? Puur omdat je het zelf niet zo leuk meer vindt?
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:00 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dus vind jij t prima dat deze jeugd niet hetzelfde beleefd als jij?
Hoezo niet? rare redenatie, je denkbeeld veranderd toch met de jaren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:10 schreef marc0871 het volgende:
Aan de ene kant heb ik het vroeger zelf ook gedaan, dus eigenlijk mag ik er niet voor zijn.
Hier knallen ze sowieso het hele jaar door al. Ja het zal met de jaarwisseling wat rustiger zijn dan normaal (ook omdat bepaalde buren dit jaar verhuisd zijn).quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Gewoon doorgaan.
Niks van dat verbod aantrekken hoppa
Voor een show heb je een pyrotechnicus nodig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:11 schreef dexamfetamine het volgende:
Vond vuurwerk toen ik 6-18 jaar was nog wel leuk, maar sinds ik een huisdier en eigen woning heb vind ik het eigenlijk best wel gevaarlijk. Huisdieren worden helemaal lijp, en ieder jaar gaan hier auto's in de fik en mensen gewond. Nee van mij hoeft het niet meer. Liever per gemeente of plaats een vuurwerkshow.
Nou, ja, ik vind het ergens hypocriet om iets te willen verbieden waar ik vroeger ook plezier aan heb beleefd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:12 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Hoezo niet? rare redenatie, je denkbeeld veranderd toch met de jaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |