Misschien wel omdat mensen niet daadwerkelijk worden platgereden maar dit soort sensatiefilmers altijd chargeren als de moeder. Deze downie heeft gisteren ook urenlang volgehouden dat er doden zijn gevallenquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:57 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Dat commentaar
. Compleet emotieloos: mensen worden platgereden. Je beschrijft een massamoord en je zegt het alsof er een corner wordt gegeven. Dit is nou de bevolkingsgroep vol empathie hoor
![]()
"De ME kan helemaal niks zelfs niet met helmen"quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:37 schreef Ed1234 het volgende: [..] Vanuit een andere hoek: https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015379_fac94fa3 En een ander moment waarop werd geschoten: https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015373_1a4d998d Veel te vroeg om conclusies te trekken dus.
Misschien een klein probleempje mocht dit weer in meerdere steden tegelijk gebeuren.quote:Besloten werd ME’ers uit het hele land op te trommelen: acht pelotons van vierhonderd man sterk in totaal. Het eerste was rond 21 uur aanwezig. De ‘gewone’ agenten hadden zich teruggetrokken, hun voertuigen achterlatend toen ze in het nauw werden gedreven. Ze werden bekogeld met stenen, verkeersborden, dranghekken, vuurwerk. Ook later werd vol de aanval ingezet op ME’ers. Aboutaleb: ,,Op verschillende momenten voelde de politie zich genoodzaakt gericht te schieten. Er zijn zeven gewonden gevallen.” Ook aan politiekant zijn er gewonden. ,,Er waren mensen die horen dat er geschoten wordt en dan de politie opzoeken. Die groep was er niet om te demonstreren, maar die waren ergens anders op uit.”
Minder dan 10 jaar geleden. Wellicht kunnen we er bij hoge nood wat uit Duitsland lenen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Misschien een klein probleempje mocht dit weer in meerdere steden tegelijk gebeuren.Hoeveel ME hebben we eigenlijk?
GEWOON IN DE KNIE SCHIE--quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen er gericht werd geschoten gingen de rellen gewoon door. Sowieso is dat altijd een heerlijke illusie bij wereldvreemd volk, dat hard aanpakken en hard straffen werkt.
Je kan toch gewoon iedere agent een pak helm en schild geven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Misschien een klein probleempje mocht dit weer in meerdere steden tegelijk gebeuren.Hoeveel ME hebben we eigenlijk?
Niet genoeg of niet met genoeg "bevoegdheden"quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Heel veel ME'ers zijn gewone agenten. Meestal weet je ook wanneer je nodig bent als ME'er zoals bij bepaalde voetbalwedstrijdenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Beter dan een vredestenue, wtf dat is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon iedere agent een pak helm en schild geven.
De filmer is drugscrimineel/wappie/FvD-fan Eldor van Feggelen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:37 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Vanuit een andere hoek:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015379_fac94fa3
En een ander moment waarop werd geschoten:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015373_1a4d998d
Veel te vroeg om conclusies te trekken dus.
Er zijn meer relschoppers dan normale redelijke mensen. Soort zoekt namelijk soort.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dit ging volgens mij ook veel en veel te ver... (Van een ander level!)quote:
Trek eens aan mijn vinger.quote:
Of in het hoof.... Oh...quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:09 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
GEWOON IN DE KNIE SCHIE--
Oh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet genoeg om het Nederlandse volk tegen te houden als we met honderdduizenden het Binnenhof bestormenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:26 schreef Derrazi het volgende:
Geen idee wat er vannacht gebeurt is. Ik had een paar biertjes op en keek op het AD. Van de media, FOK! en social media ben ik niks wijzer geworden. Het enige idee wat ik heb is dat een paar spindoctors hard aan het werk waren vanochtend op hun vrije dag en dat ongeloofwaardige politici als "aso" Grapperhaus en "dit soort agenten zijn niet welkom in mijn stad" Aboutaleb hard aan het werk zijn. Zag ook een filmpje waar een voorbijstaander werd geraakt door een kogel.Ja, waarom is dat, dat sluiten en opschonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want rellen en de boel slopen en de levens van agenten bedreigen moet gewoon kunnen!quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Walgelijk gericht schieten… wat zijn we voor schurkenland? Ik neem aan dat dit een staart gaat krijgen. We zijn hier verdomme Mexico niet
Jij hebt de beelden niet gezien?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Walgelijk gericht schieten… wat zijn we voor schurkenland? Ik neem aan dat dit een staart gaat krijgen. We zijn hier verdomme Mexico niet
Die demonstranten stonden ook met pistolen? Zelfs in het Oostblok wordt met rubber kogels geschoten. Dit kan nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, want rellen en de boel slopen en de levens van agenten bedreigen moet gewoon kunnen!![]()
Dus als iemand iets gooit moet je ‘m door z’n hoofd schieten? Afketsende kogels? Ziek figuurquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij hebt de beelden niet gezien?
dan hebben ze energie,joh.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
Videos gechecked. Vrijwel allemaal Maroks. Strijden voor onze vrijheid. Wat een helden.
Nee, maar ze waren wel in de meerderheid. De Nederlandse politie schiet doorgaans alleen als het echt niet anders kan. Dus tenzij jij er bij was en getraind bent om de situatie objectief te beoordelen, hecht ik weinig waarde aan jouw visie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die demonstranten stonden ook met pistolen? Zelfs in het Oostblok wordt met rubber kogels geschoten. Dit kan niet
Ach man, lul het nieuws na. We zijn een schurkenstaat als we dit goedpraten. Zin kotsenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, maar ze waren wel in de meerderheid. De Nederlandse politie schiet doorgaans alleen als het echt niet anders kan. Dus tenzij jij er bij was en getraind bent om de situatie objectief te beoordelen, hecht ik weinig waarde aan jouw visie.
Ok, alwetend orakelquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ach man, lul het nieuws na. We zijn een schurkenstaat als we dit goedpraten. Zin kotsen![]()
Als je als politie zo in een hoekje laat drijven, ben je niet goed voorbereid
Jakkiebah... Weer die Marrokkanen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
Videos gechecked. Vrijwel allemaal Maroks. Strijden voor onze vrijheid. Wat een helden.
Dan heb je met één oog dicht gekeken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
Een echte krijger zoals jij stond zeker aan de frontlinie dat je dit zo goed weet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ach man, lul het nieuws na. We zijn een schurkenstaat als we dit goedpraten. Zin kotsen![]()
Als 3% van de bevolking, waren ze wel of niet oververtegenwoordigd?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dan heb je met één oog dicht gekeken.
Ah, je doet een Baudetje. Eerst een leugen de wereld in helpen om daarna snel de aandacht ergens anders op te vestigen. Netjes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als 3% van de bevolking, waren ze wel of niet oververtegenwoordigd?
Nee hoor, zeker 80% van de relschoppers in de videos waren Maroks.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ah, je doet een Baudetje. Eerst een leugen de wereld in helpen om daarna snel de aandacht ergens anders op te vestigen. Netjes.
Dat heeft ie met het woningprotest anders wel gewoon gedaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:59 schreef kibo het volgende:
Als rechtgeaarde Marokkaan zou Aboutaileb tegen dat tuig wel eens flink de knoet willen hanteren.
Maar dat is uiteraard een brug ter ver in ons liberale poldermodel.
Ja hoor ja. Kan me nog zomerse rellen in de Schilderswijk herinneren een paar jaar terug waarbij er letterlijk 1 iemand met een ADO shirtje aan liep.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker 80% van de relschoppers in de videos waren Maroks.
Beetje incompleet verhaal zo, ben je alleen een ado supporter als je het shirt draagt dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor ja. Kan me nog zomerse rellen in de Schilderswijk herinneren een paar jaar terug waarbij er letterlijk 1 iemand met een ADO shirtje aan liep.
Waarop alles en iedereen inclusief de media ervan maakte dat het allemaal ADO hooligans waren.
Zet bij de volgende rel eens je geluid aan, kanker hier kanker daar, en dan nog in een bepaald dialect.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Iemand die door de vermommingen heen kan kijken. Je zou bij de politie moeten solliciteren. Oh kut, je bent geen Marokkaan maar zo eentje die al bang is bij het zien van een Marokkaan. Dan is dat wellicht niet zo'n goed idee.
Absoluut niet om het te bagataliseren maar er zijn genoeg/teveel blanke stukken tuig die met hetzelfde accent praten...ik krijg er altijd kopschopneigingen vanquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zet bij de volgende rel eens je geluid aan, kanker hier kanker daar, en dan nog in een bepaald dialect.
Lekker blijven ontkennen,
Ja, laten we ons weer lekker selectief gaan richten op huidskleur en afkomst. Dat gaat echt heel veel toevoegen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zet bij de volgende rel eens je geluid aan, kanker hier kanker daar, en dan nog in een bepaald dialect.
Lekker blijven ontkennen,
Kopschopneigingen? Kom je uit het Gooi?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:18 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Absoluut niet om het te bagataliseren maar er zijn genoeg/teveel blanke stukken tuig die met hetzelfde accent praten...ik krijg er altijd kopschopneigingen van
Nee niks selectief, gewoon de waarheid.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:20 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ja, laten we ons weer lekker selectief gaan richten op huidskleur en afkomst. Dat gaat echt heel veel toevoegen.
True, ook genoeg roomblancke jongetjes die zich zo'n dialect aanmeten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:18 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Absoluut niet om het te bagataliseren maar er zijn genoeg/teveel blanke stukken tuig die met hetzelfde accent praten...ik krijg er altijd kopschopneigingen van
Het is wel degelijk selectief, want je richt je niet meer enkel op het gedrag maar ook, of juist, op afkomst en huidskleur. Het is totaal niet relevant of iemand zijn grootouders zijn geboren in Azrou of Goeree-Overflakkee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee niks selectief, gewoon de waarheid.
Om te duiden en zoeken naar oplossing wel hoor!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:25 schreef Poem_ het volgende:
Het is totaal niet relevant of iemand zijn grootouders zijn geboren in Azrou of Goeree-Overflakkee.
wappie logica.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Om te duiden en zoeken naar oplossing wel hoor!
Nee hoor. Je hebt gewoon je poten thuis te houden en andermans spullen met rust te laten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:27 schreef Werkperd het volgende:
Eigen fouten niet toekennen en olie op het gooien noemen we dit.
TALIB AFTREDEN!
Zijn we inmiddels al meer dan 30 jaar mee bezig, maar het begint al met het feit dat je beleid niet mag richten op specifiek afkomst of nationaliteit. Dus nee, dat is slap gelul. Je kunt er niks mee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Om te duiden en zoeken naar oplossing wel hoor!
Welke fout heeft hij precies gemaakt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:27 schreef Werkperd het volgende:
Eigen fouten niet toekennen en olie op het gooien noemen we dit.
TALIB AFTREDEN!
Hierom snappen die wappies ook niet waarom hun Holocaust-vergelijkingen niet kloppen. Onbegonnen werk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:30 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zijn we inmiddels al meer dan 30 jaar mee bezig, maar het begint al met het feit dat je beleid niet mag richten op specifiek afkomst of nationaliteit. Dus nee, dat is slap gelul. Je kunt er niks mee.
En ondertussen klagen dat de 'rEcHtSsTaAt' kapot is enzo. Mooi wel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hierom snappen die wappies ook niet waarom hun Holocaust-vergelijkingen niet kloppen. Onbegonnen werk.
Blijft wel hilarisch om die types zichzelf steeds tegen te zien spreken.
Die wappies zijn de grootste bedreiging voor de rechtsstaat, veiligheid, democratie, privé-eigendom en algemeen fatsoen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:34 schreef Poem_ het volgende:
[..]
En ondertussen klagen dat de 'rEcHtSsTaAt' kapot is enzo. Mooi wel.
Dat sowieso inderdaad. En voor het journaille ook.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die wappies zijn de grootste bedreiging voor de rechtsstaat, democratie, privé-eigendom en algemeen fatsoen.
Hehe, als zo'n Willem Engel het heeft over liefde heb ik altijd spontaan de neiging om mijn hoofd tegen een muur aan te slaan. Of om over iemand heen te kotsen.quote:Dat blijkt steeds maar weer. Kunnen ze wel 'liefde' roepen (waarschijnlijk met spelfouten) maar het is gewoon relvolk. Zal ook nooit iets anders worden.
Dat zijn ze alleen in zoverre dat mensen zoals jij de staat hierom het recht verlenen al deze zaken te ondermijnen in een poging hen aan te pakken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die wappies zijn de grootste bedreiging voor de rechtsstaat, veiligheid, democratie, privé-eigendom en algemeen fatsoen.
Ben je gek of zo? Met honderd tegen 5 agenten, en dan mogen ze zich niet in een hoek laten drukken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oh, en een totaal gebrek aan zelfreflectie en eigen verantwoordelijk, nog zo'n wappie-ding.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:41 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat zijn ze alleen in zoverre dat mensen zoals jij de staat hierom het recht verlenen al deze zaken te ondermijnen in een poging hen aan te pakken.
Als je daadwerkelijk constructieve intenties hebt dan laat je je niet zo extreem uit als Baudet en consorten. Dan verlaag je je niet tot geweld. Kennelijk zie je zelf ook wel de implicaties van het gedrag van dergelijke klapjosti's, maar alsnog zijn de mensen die dit grensoverschrijdend vinden het probleem.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:41 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat zijn ze alleen in zoverre dat mensen zoals jij de staat hierom het recht verlenen al deze zaken te ondermijnen in een poging hen aan te pakken.
In feite ben je een dubbele nuttige idioot. Enerzijds ga je akkoord met staatsondermijning vanwege je virusfobie en anderzijds verklaar je de mensen die hier tegenover staan als staatsgevaarlijk om vervolgens ook via ook die weg mensen klaar te maken voor het ondermijnen van grondrechten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, en een totaal gebrek aan zelfreflectie en eigen verantwoordelijk, nog zo'n wappie-ding.
Dit volk wilde VOOR corona al jan en alleman voor een tribunaal slepen; zijn de standaard anti-alles mensen die naast paranoďde tendensen gewoon heel graag slachtoffer willen zijn van iets.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:46 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk constructieve intenties hebt dan laat je je niet zo extreem uit als Baudet en consorten. Dan verlaag je je niet tot geweld. Kennelijk zie je zelf ook wel de implicaties van het gedrag van dergelijke klapjosti's, maar alsnog zijn de mensen die dit grensoverschrijdend vinden het probleem.
Heel bijzonder.
Nee, ik ben gewoon goed opgevoed. Als je je zin niet krijgt ga je niet andermans bezittingen slopen, ga je niet politie- en ambulancepersoneel belagen en ga je niet met vuurwerk en stenen smijten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:47 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
In feite ben je een dubbele nuttige idioot. Enerzijds ga je akkoord met staatsondermijning vanwege een virusfobie en anderzijds verklaar je de mensen die hier tegenover staan als staatsgevaarlijk om vervolgens ook via ook die zijde mensen klaar te maken voor het ondermijnen van grondrechten.
Je laat wel een cruciaal onderdeel weg. Mensen die hier tegenover staan en vervolgens zorgpersoneel en journalisten bedreigen of op een vrijdagavond een halve stad willen slopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:47 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
In feite ben je een dubbele nuttige idioot. Enerzijds ga je akkoord met staatsondermijning vanwege je virusfobie en anderzijds verklaar je de mensen die hier tegenover staan als staatsgevaarlijk om vervolgens ook via ook die weg mensen klaar te maken voor het ondermijnen van grondrechten.
Het voorover bukken voor Hugo met een prik in z'n linker en QR-code in z'n rechterhand valt evengoed te omschrijven als egoďsme. En 'goed opgevoed' wordt ook vaak gretig gebruikt om pure lafheid te verbloemen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, ik ben gewoon goed opgevoed. Als je je zin niet krijgt ga je niet andermans bezittingen slopen, ga je niet politie- en ambulancepersoneel belagen en ga je niet met vuurwerk en stenen smijten.
Met je 'grondrechten'. Dat volk heeft nergens respect voor, laat staan grondrechten. Het gros kan het niet eens spellen. Camouflage om dom egoďsme goed te praten.
In La-La-Land is alles omgekeerd, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:56 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het voorover bukken voor Hugo met een prik in z'n linker- en QR-code in z'n rechterhand valt evengoed te omschrijven als egoďsme. En 'goed opgevoed' wordt ook gretig gebruikt om pure lafheid te verbloemen.
Mensen mogen best tegen van alles zijn, maar als je scooters van onschuldigen gaat slopen dan ben je gewoon gek. Als je politie gaat aanvallen ben je gewoon gek. Nou neem ik trouwens aan dat de mensen die vrijdag Rotterdam sloopten van allerlei pluimage was. Er was een klein gedeelte wappie, maar er was een grotere groep voetbalhooligans... Die het protest kaapten voor hun doelen, namelijk alles wat overheid was aanvallen vanwege het feit dat er geen supporters in het stadion mogen de komende drie weken..quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:47 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
In feite ben je een dubbele nuttige idioot. Enerzijds ga je akkoord met staatsondermijning vanwege je virusfobie en anderzijds verklaar je de mensen die hier tegenover staan als staatsgevaarlijk om vervolgens ook via ook die weg mensen klaar te maken voor het ondermijnen van grondrechten.
"Foto's voor later", "Tribunalen", galgjes bouwen, en soms gewoon mensen doodmaken, zoals in Trier en West-Virginia.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:00 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Mensen mogen best tegen van alles zijn, maar als je scooters van onschuldigen gaat slopen dan ben je gewoon gek. Als je politie gaat aanvallen ben je gewoon gek. Nou neem ik trouwens aan dat de mensen die vrijdag Rotterdam sloopten van allerlei pluimage was. Er was een klein gedeelte wappie, maar er was een grotere groep voetbalhooligans... Die het protest kaapten voor hun doelen, namelijk alles wat overheid was aanvallen vanwege het feit dat er geen supporters in het stadion mogen de komende drie weken..
Maar de wappies hebben al vaker laten zien nergens voor terug te deinzen. Mensen aanvallen die testen doen, vaccinisten aanvallen, testgebouwen slopen. Mensen bedreigen die pro vaccinatie zijn...
Het punt is natuurlijk dat er geen enkel fundamenteel gevaar vanuit gaat wanneer het de democratische rechtsstaat betreft. Stellen dat zij het grootste gevaar zijn is gewoon retorische geleuter die past bij een regering die deze al bijna 2 jaar actief aan het ondermijnen is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:53 schreef Poem_ het volgende:
Je laat wel een cruciaal onderdeel weg. Mensen die hier tegenover staan en vervolgens zorgpersoneel en journalisten bedreigen of op een vrijdagavond een halve stad willen slopen.
Kleinigheidje.
Ik heb de stream ook gezien en het waren grotendeels Maroks, ik vraag me af welke beelden jij hebt gezien?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ah, je doet een Baudetje. Eerst een leugen de wereld in helpen om daarna snel de aandacht ergens anders op te vestigen. Netjes.
Ja die galg was ook een dieptepunt, ze worden steeds gekker.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Foto's voor later", "Tribunalen", galgjes bouwen, en soms gewoon mensen doodmaken, zoals in Trier en West-Virginia.
Maar echt, het gaat ze om liefduh, frijheidt en geen dikketuur.
Het betreft enkel gevaar voor individuele burgers.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat er geen enkel fundamenteel gevaar vanuit gaat wanneer het de democratische rechtsstaat betreft. Stellen dat zij het grootste gevaar zijn is gewoon retorische geleuter die past bij een regering die deze al bijna 2 jaar actief aan het ondermijnen is.
Gisteren keek ik op YT naar Danny's Wereld. Ging over complottheorieen in de kerk, bij voorgangers. Een van die voorgangers beweerde dat de overheid de mens tot slaaf probeert te maken, via het corona vaccin en virus...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Foto's voor later", "Tribunalen", galgjes bouwen, en soms gewoon mensen doodmaken, zoals in Trier en West-Virginia.
Maar echt, het gaat ze om liefduh, frijheidt en geen dikketuur.
Dat is altijd helemaaaaaaal genieten, wanneer wappies met de bijbel - en vooral Openbaring - aan de gang gaan...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:05 schreef Schaapje1989 het volgende:
[..]
Gisteren keek ik op YT naar Danny's Wereld. Ging over complottheorieen in de kerk, bij voorgangers. Een van die voorgangers beweerde dat de overheid de mens tot slaaf probeert te maken, via het corona vaccin en virus...
We leven in de meest vrije periode van lange tijd (misschien wel sinds de mens er is) en dan toch dit soort beweringen doen en serieus genomen worden...Die mensen weten niet wat dictatuur is, en wat voor vrijheid ze nu hebben (ondanks corona).
Klopt net als die mensen die menen Engelse woorden te moeten gebruiken in Nederlandse zinnen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:22 schreef Poem_ het volgende:
[..]
True, ook genoeg roomblancke jongetjes die zich zo'n dialect aanmeten.
Wat is er precies niet democratisch in Nederland?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat er geen enkel fundamenteel gevaar vanuit gaat wanneer het de democratische rechtsstaat betreft. Stellen dat zij het grootste gevaar zijn is gewoon retorische geleuter die past bij een regering die deze al bijna 2 jaar actief aan het ondermijnen is.
Ja, dat is fucking irritating.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:07 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Klopt net als die mensen die menen Engelse woorden te moeten gebruiken in Nederlandse zinnen.
Niet vergeten om er een gezinsverpakking cocaďne bij te verstrekken, anders zijn ze niet agressief genoeg...quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon iedere agent een pak helm en schild geven.
Nou ja, als we er even vanuit gaan dat we momenteel een aantal VVD-ers aan het roer hebben voor wie integriteit een beetje een vies woord is, dan kun je 2 dingen doen:quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
There have I really a brother dead on.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:07 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Klopt net als die mensen die menen Engelse woorden te moeten gebruiken in Nederlandse zinnen.
Klopt, dan heb ik altijd zin om er ook heen te gaan en die mensen wat vragen te stellen... Gewoon op een Socratische manier.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is altijd helemaaaaaaal genieten, wanneer wappies met de bijbel - en vooral Openbaring - aan de gang gaan...
Snel, de schuilkelders in!quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb de stream ook gezien en het waren grotendeels Maroks, ik vraag me af welke beelden jij hebt gezien?
Wat voor "staart" zit je aan te denken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Je ziet dat het prima kan!quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Die demonstranten stonden ook met pistolen? Zelfs in het Oostblok wordt met rubber kogels geschoten. Dit kan niet
Hier ben ik het absoluut mee eens! Precies daarom vind ik Etto zijn retoriek zo gevaarlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:10 schreef Poem_ het volgende:
En wat doen de wappies in dit verhaal? Desbetreffende VVD-ers nog meer voer geven om er maatregelen door heen te drukken die weer beperkend van aard zijn.
Tja, het kan aan mij liggen maar dat zou je op z'n zachtst gezegd toch behoorlijk destructief en averechts kunnen noemen.
Wij hebben in de BLM topicreeks nogal vaak lopen discussieren en we verschilden vwb dat relcircus nogal van mening (niet erg dat kan) maar waarom vind je dit "anders"?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:46 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk constructieve intenties hebt dan laat je je niet zo extreem uit als Baudet en consorten. Dan verlaag je je niet tot geweld. Kennelijk zie je zelf ook wel de implicaties van het gedrag van dergelijke klapjosti's, maar alsnog zijn de mensen die dit grensoverschrijdend vinden het probleem.
Heel bijzonder.
Ik ben geen foto's aan het maken voor later hoor... Of mensen aan het doxen. Of politiewagens in de hens aan het zetten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:23 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hier ben ik het absoluut mee eens! Precies daarom vind ik Etto zijn retoriek zo gevaarlijk.
Als we eerder hadden gedaan alsof we om de zorg malen hadden we inderdaad niet op de VVD gestemd nee. De waarde van democratie bestaat uit meer dan de kwaliteit/snelheid van de praktische oplossingen die ze biedt, hč.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:07 schreef Schaapje1989 het volgende:
Wat is er precies niet democratisch in Nederland?
Heb je weleens de debatten gevolgd in de tweede kamer? Volg je de inhoud uberhaupt wel?
Ik denk weleens dat NL met een wat minder democratie en meer dictatuur sneller uit de zorgen zou zijn. Nu is het allemaal water bij de wijn en je krijgt noch water noch wijn.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:23 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hier ben ik het absoluut mee eens! Precies daarom vind ik Etto zijn retoriek zo gevaarlijk.
geen idee. het moderatie team van FOK! is vager dan een LSD tripquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat, dat sluiten en opschonen?
Kan je eigenlijk wel stellen dat iemand extremer wordt wanneer de omstandigheden extremer worden? Schuift de standaard daarvoor niet gewoon mee met het 'nieuwe normaal'?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:10 schreef Poem_ het volgende:
- Steeds extremer worden in je handelswijze, taalgebruik.
Hmm nee, andermans bezittingen slopen blijft gewoon debiel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk wel stellen dat iemand extremer wordt wanneer de omstandigheden extremer worden? Schuift de standaard daarvoor niet gewoon mee met het 'nieuwe normaal'?
Zou je dan eerder pleiten voor gericht geweld? Dus op zij die de nieuwe standaard hebben gecreëerd.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm nee, andermans bezittingen slopen blijft gewoon debiel.
Ik pleit sowieso niet voor geweld, ben geen wappie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Zou je dan eerder pleiten voor gericht geweld?
We weten het, dat je een obsessie met getinten hebt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:35 schreef Bocaj het volgende:
Etto en Poem blijven maar ontkennen.
Zo komen we nooit ergens...
Veel zijn minderjarig... (12 jarigen met messen) Waar zijn de ouders? Daar moet beleid op gaan komen...
Men moet weer de wijken in en de ouders aanspreken...
Die zijn hier ook het probleem...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We weten het, dat je een obsessie met getinten hebt.
Wat een onzin. Puntje bij paaltje ben je er - mag ik toch hopen- gewoon een voorstander van om de rechtsstaat met geweld te verdedigen? Dat is toch ook waar je gisteravond voor zou pleiten?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik pleit sowieso niet voor geweld, ben geen wappie.
Tenzij ter verdediging van eigen have en goed, uiteraard. Daarom begrijp ik die ondernemers in de VS die hun eigen opgebouwde zaak niet schromen te verdedigen ook helemaal.
Dat is geweld als reactie op geweld. Dat je dat niet ziet geeft vooral aan hoe ver je al heen bent.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Puntje bij paaltje ben je er - mag ik toch hopen- gewoon een voorstander om rechtsstaat met geweld te verdedigen? Dat is toch ook waar je gisteravond voor zou pleiten?
Zijn 'ze' hier het probleem, ja?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die zijn hier ook het probleem...
We gaan toch niet Marieke aanspreken?
Gast, jij gelooft nog steeds dat Trump president is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:38 schreef Bocaj het volgende:
Maar ik geef het op hoor....
Het wordt weer een links en rechts verhaal....
Ja hoor knul, je hebt volkomen gelijk. Geweld en bedreigingen zijn helemaal prima want we leven in extreme tijden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk wel stellen dat iemand extremer wordt wanneer de omstandigheden extremer worden? Schuift de standaard daarvoor niet gewoon mee met het 'nieuwe normaal'?
Figuren als jij staan niet voor de rechtsstaat, die willen die omver werpen als de uitslag van de verkiezingen ze niet zint.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Puntje bij paaltje ben je er - mag ik toch hopen- gewoon een voorstander van om de rechtsstaat met geweld te verdedigen? Dat is toch ook waar je gisteravond voor zou pleiten?
Daarom zijn het ook vrijwel altijd Trump fanboys.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:40 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Figuren als jij staan niet voor de rechtsstaat, die willen die omver werpen als de uitslag van de verkiezingen ze niet zint.
AIVD lezen we even mee?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Zou je dan eerder pleiten voor gericht geweld? Dus op zij die de nieuwe standaard hebben gecreëerd.
Volgens jou ging er ook nog een secundaire dreiging vanuit, maar díe dreiging zou geen rechtvaardiging geven voor geweld? Prima, dan algemener: zijn er voor jou voorbeelden te bedenken waarbij de rechtsstaat met geweld verdedigd mag worden?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat is geweld als reactie op geweld. Dat je dat niet ziet geeft vooral aan hoe ver je al heen bent.
Ik kan me niet herinneren dat ik het destijds wel prima vond dat er winkels werden geplunderd. Of beter gezegd: daar heb ik geen actieve herinneringen aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij hebben in de BLM topicreeks nogal vaak lopen discussieren en we verschilden vwb dat relcircus nogal van mening (niet erg dat kan) maar waarom vind je dit "anders"?
Vertel ze nog eens hoe Rutte geweld heeft ingezet om democratie in het Midden-Oosten te bewerkstelligen.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:40 schreef Poem_ het volgende:
Figuren als jij staan niet voor de rechtsstaat, die willen die omver werpen als de uitslag van de verkiezingen ze niet zint.
Ah, de stromannen worden weer van stal gehaald zodra de moeilijke vragen gesteld worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daarom zijn het ook vrijwel altijd Trump fanboys.
Anders gaan we nog even terug naar het jaar 1843 ofzo. De tandjes, wat een armoe.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:42 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Vertel ze nog eens hoe Rutte geweld heeft ingezet om democratie in het Midden-Oosten te bewerkstelligen.
Oh help, een libertariër...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:41 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Volgens jou ging er ook nog een secundaire dreiging vanuit, maar díe dreiging zou geen rechtvaardiging geven voor geweld? Prima, dan algemener: zijn er voor jou voorbeelden te bedenken waarbij de rechtsstaat met geweld verdedigd mag worden?
Overigens schuilt er achter elke wet de dreiging van geweld. Dát is immers precies wat ontstaat bij het niet gehoorzamen aan de politie, hč.
Moeilijke vragen???quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:44 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
[..]
Ah, de stromannen worden weer van stal gehaald zodra de moeilijke vragen gesteld worden.
Neuh, de uitslag van de verkiezingen bevalt je niet dus haal je allerlei dramatische retoriek van stal om geweld enzo te rechtvaardigen. Onderwijl pretenderend dat je handelt uit nobele motieven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:44 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
[..]
Ah, de stromannen worden weer van stal gehaald zodra de moeilijke vragen gesteld worden.
Haha, je kan er gewoon echt niks aan doen, hč? Het ene hokje na het andere. Anders wordt het allemaal maar te ingewikkeld.quote:
Primaquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:46 schreef Derrazi het volgende:
Het scheelt natuurlijk ook dat er laatst een wetswijziging door de Staten der Generaal is gegaan waardoor de politie een verruiming krijgt voor het hanteren van hun geweldsmonopolie.
Misschien is eng een beter woord. Gezien je duikgedrag.quote:
Wat vindt je van het geweld uit de kant van de agenten. Het duwen van een omstander voor een politiebusje, het schoppen op de hoofd van een arrestant bij een arrestatie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat is verder ook wel het mooie aan types als jij. Voorbeelden te over van hoe je makkers de laatste maanden bezig zijn met daadwerkelijk geweld en daartoe oproepen: van galgjes en bedreigingen tot wat we gisteren weer hebben mogen waarnemen. Jeweetwel, echt geweld. Echte schade. Echte bedreigingen.
Niks mis mee, gewoon opflikkeren met je revolutie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:47 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Wat vindt je van het geweld uit de kant van de agenten. Het duwen van een omstander voor een politiebusje, het schoppen op de hoofd van een arrestant bij een arrestatie.
Ik vind je inderdaad zeer enge denkbeelden hebben. Duiken is verder niet nodig aangezien eenieder hier kan meegenieten hoe je quasi-filosofische geneuzel over 'geweld en grondrechten' tot op het bot gefileerd is als de ranzige complotmeuk die het is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:47 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Misschien is eng een beter woord. Gezien je duikgedrag.
Ik geloof dat ik net heb aangegeven wanneer geweld m.i. gerechtvaardigd is: wanneer het is ter zelfverdediging. Is dat in bovenstaande het geval? Begrijpelijk. Is dat het niet? Onrechtmatig geweld.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:47 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Wat vindt je van het geweld uit de kant van de agenten. Het duwen van een omstander voor een politiebusje, het schoppen op de hoofd van een arrestant bij een arrestatie.
Je zou echt veel beter uit de veren komen wanneer je wat meer zou nadenken over je eigen standpunten in plaats van het continue voor anderen in te vullen hoe ze denken opdat je ze in een hokje kan plaatsen waar standpunten x of y bijhoren, die je kan weerleggen met dezelfde riedeltjes die je al jaren afsteekt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat je het presteert ergens in je kop dat geweld te negeren om vervolgens met je standaard 'de overheid heeft het geweldsmonopolie, help daar gaat de rechtsstaat' riedel te komen omdat je kennelijk werkelijk denkt dat we thans te maken hebben met een dictatuur, geeft maar een ding aan: dat je morgen waarschijnlijk in een gehuurde doktersjas op het Malieveld staat te roepen om een tribunaal.
Ja, en dat is voor wappies al heel gauw, heel snel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:51 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Je zou echt veel beter uit de veren komen wanneer je wat meer zou nadenken over je eigen standpunten in plaats van het continue voor anderen in te vullen hoe ze denken opdat je ze in een hokje kan plaatsen waarbij standpunten x of y bijhoren die je kan weerleggen met dezelfde riedeltjes die je al jaren afsteekt.
Ik geenszins tegen een geweldsmonopolie. Het punt is hier dat we met reden vóór geweld zijn om de rechtsstaat te verdedigen. De vraag is wanneer dit geweld tegen de staat zélf gericht mag worden wanneer zij een gevaar dreigt te worden voor het bestaan van de rechtsstaat.
Je durft het niet te beantwoorden. Helder.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, en dat is voor wappies al heel gauw, heel snel.
Zie gisteren.
Maar ik begrijp dat je het debacle van gisteren wel 'begrijpt'.
Compleet doorgedraaide user gespot.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:51 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Je zou echt veel beter uit de veren komen wanneer je wat meer zou nadenken over je eigen standpunten in plaats van het continue voor anderen in te vullen hoe ze denken opdat je ze in een hokje kan plaatsen waar standpunten x of y bijhoren, die je kan weerleggen met dezelfde riedeltjes die je al jaren afsteekt.
Ik geenszins tegen een geweldsmonopolie. Het punt is hier dat we met reden vóór geweld zijn om de rechtsstaat te verdedigen. De vraag is wanneer dit geweld tegen de staat zélf gericht mag worden wanneer zij een gevaar dreigt te worden voor het bestaan van de rechtsstaat.
Ik geloof niet dat dat de discussie toen was, volgens mij ging het er meer om dat jij en en nog een paar van mening waren dat eea vooral vreedzaam en oprecht oid was ondanks de beelden...Ik zie een opmerkelijk verschil in verontwaardiging als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:42 schreef Poem_ het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik het destijds wel prima vond dat er winkels werden geplunderd. Of beter gezegd: daar heb ik geen actieve herinneringen aan.
Vertel eens. Thierry is door een democratisch wonder aan het roer gekomen en dreigt alle VVD-stemmers op te sluiten omdat ze met hun stemgedrag een gevaar bleken voor de volksgezondheid. Wat nu?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Compleet doorgedraaide user gespot.
Nou ja, het grote verschil tussen toen en nu is dat de demonstraties in Amerika door praktisch het hele land gingen. En een aantal demonstraties daarvan waren inderdaad gewelddadig van aard.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat de discussie toen was, volgens mij ging het er meer om dat jij en en nog een paar van mening waren dat eea vooral vreedzaam en oprecht oid was ondanks de beelden...Ik zie een opmerkelijk verschil in verontwaardiging als ik eerlijk ben.
Volgens mij is die vraag zelfs al meerdere keren beantwoord. Dat dat antwoord je niet bevalt (hetgeen logisch is, aangezien we in de wereld van complotwappie(s) thans te maken hebben met een dictatoriale staat a la USSR, Nazi-Duitsland, Jim Crow Mississippi en andere voorbeelden uit de geschiedenis waarin de staat daadwerkelijk terreur jegens haar burgers inzette) was te verwachten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:53 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Je durft het niet te beantwoorden. Helder.
Stemgedrag en volksgezondheid... Nu zie ik FvD daar wel voor aan, maar de tandjes... wat een achterlijke vergelijking weer.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Vertel eens. Thierry is door een democratisch wonder aan het roer gekomen en dreigt alle VVD-stemmers op te sluiten omdat ze met hun stemgedrag een gevaar bleken voor de volksgezondheid. Wat nu?
Mooie beelden gisteren in Rotterdam. Ik ben gevaccineerd. Maar ik snap gevaccineerde coronafacisten, vaccinazi’s en mRNA-junkies niet die op internet ongevaccineerden helemaal de grond in boren.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat de discussie toen was, volgens mij ging het er meer om dat jij en en nog een paar van mening waren dat eea vooral vreedzaam en oprecht oid was ondanks de beelden...Ik zie een opmerkelijk verschil in verontwaardiging als ik eerlijk ben.
Was Thierry ook aan het rellen gisteren? Nee, ok dan verkeerd topic.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Vertel eens. Thierry is door een democratisch wonder aan het roer gekomen en dreigt alle VVD-stemmers op te sluiten omdat ze met hun stemgedrag een gevaar bleken voor de volksgezondheid. Wat nu?
Ik zie helemaal niets voor je; ik tracht alleen maar duidelijk te maken dat je iets verborgen houdt; namelijk de erkenning dat het wél gelegitimeerd kan zijn -> dat de splijtzwam bestaat bij de vraag wanneer.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar waar ik vooral naar benieuwd ben: gericht geweld jegens de instanties die thans dit beleid gerealiseerd hebben... hoe zie je dat precies voor je?
Nou ja, heel eenvoudig: als de uitslag van de verkiezingen je niet zint.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:04 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niets voor je; ik tracht alleen maar duidelijk te maken dat je iets verborgen houdt; namelijk de erkenning dat het wél gelegitimeerd kan zijn -> dat de splijtzwam bestaat bij de vraag wanneer.
Kijk nog eens goed naar voorgaande posts.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:04 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niets voor je; ik tracht alleen maar duidelijk te maken dat je iets verborgen houdt; namelijk de erkenning dat het wél gelegitimeerd kan zijn, maar dat de splijtzwam bestaat bij de vraag wanneer.
Que? Het is natuurlijk de VVD-stemmer die debet is aan de import van een groot deel van de IC-bezetters én de afschaling van de IC-capaciteit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stemgedrag en volksgezondheid... Nu zie ik FvD daar wel voor aan, maar de tandjes... wat een achterlijke vergelijking weer.
Nou ja goed, het sop is de kool verder ook niet waard want ik wil die hele discussie niet opnieuw doen want dan gaan we er weer achter komen dat we volledig anders in de wedstrijd staan maar ik vind het nogal opvallend dat er toen nogal laconiek werd gereageerd en nu is de boot plotseling aan....quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef Poem_ het volgende:
Nou ja, het grote verschil tussen toen en nu is dat de demonstraties in Amerika door praktisch het hele land gingen. En een aantal demonstraties daarvan waren inderdaad gewelddadig van aard.
Ik zie vooral mensen janken over 'vErHeErLiJkInG vAn pOLitIeGeWeLd'.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Oceanier het volgende:
Snap jij het waarom die gevaccineerde mRNA-junkies hier op internet nu zo lopen te janken na een nachtje rellen.
Hiero, wap.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik pleit sowieso niet voor geweld, ben geen wappie.
Tenzij ter verdediging van eigen have en goed, uiteraard. Daarom begrijp ik die ondernemers in de VS die hun eigen opgebouwde zaak niet schromen te verdedigen ook helemaal.
Nachtje rellen,quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Mooie beelden gisteren in Rotterdam. Ik ben gevaccineerd. Maar ik snap gevaccineerde coronafacisten, vaccinazi’s en mRNA-junkies niet die op internet ongevaccineerden helemaal de grond in boren.
En vervolgens janken als ongevaccineerden gaan rellen.
Snap jij het waarom die gevaccineerde mRNA-junkies hier op internet nu zo lopen te janken na een nachtje rellen.
Vergeet niet in je antwoord de afkomst van bepaalde personen erbij te halen.
Als Thierry zich zou ontpoppen tot dictator dan zou ik dezelfde vraag stellen. (Volgens mij heb ik dat toevallig zojuist ook al gedaan, aan mevr ooitje).quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, heel eenvoudig: als de uitslag van de verkiezingen je niet zint.
En laat nu net de VVD de grootste partij zijn. Ingewikkeld allemaal maar hč?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Que? Het is natuurlijk de VVD-stemmer die debet is aan de import van een groot deel van de IC-bezetters én de afschaling van de IC-capaciteit.
Wat is je punt precies?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Mooie beelden gisteren in Rotterdam. Ik ben gevaccineerd. Maar ik snap gevaccineerde coronafacisten, vaccinazi’s en mRNA-junkies niet die op internet ongevaccineerden helemaal de grond in boren.
Dat 'als' kun je inmiddels wel weglaten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Als Thierry zich zou ontpoppen tot dictator dan zou ik dezelfde vraag stellen. (Volgens mij heb ik dat toevallig zojuist ook al gedaan, aan mevr ooitje).
Mevrouw Ootjequote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Als Thierry zich zou ontpoppen tot dictator dan zou ik dezelfde vraag stellen. (Volgens mij heb ik dat toevallig zojuist ook al gedaan, aan mevr ooitje).
Dus mensen mogen met geweld iets verdedigen wat gelegitimeerd wordt door de rechtsstaat (zoals bezit, etc) maar niet hetgeen wat het legitimeert? Hoe zie je dat eigenlijk voor je bij de 'have' van je lichaam c.q. lichamelijke integriteit? Mag men dat wél met geweld verdedigen? Een relevante vraag voor de Oosterijkse Etto.quote:
Mooi man, andermans spullen slopen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk al maandenlang dagelijks mijn mede gevaccineerden vol met haat reageren op ongevaccineerden o.a. op dit forum.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik zie vooral mensen janken over 'vErHeErLiJkInG vAn pOLitIeGeWeLd'.
Als iemand jou komt ophalen met de bedoeling je vast te binden en een spuit te zetten? Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:09 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dus mensen mogen met geweld iets verdedigen wat gelegitimeerd wordt door de rechtsstaat (zoals bezit, etc) maar niet hetgeen wat het legitimeert? Hoe zie je dat eigenlijk voor je bij de 'have' van je lichaam c.q. lichamelijke integriteit? Mag men dat wél met geweld verdedigen?
Zijn die ook foto's aan het maken voor later, galgjes aan het bouwen, adresgegevens van zorgmedewerkers aan het verspreiden, aan het oproepen tot tribunalen, politieauto's in de hens aan het zetten, eigendommen van anderen aan het vernielen, zijn ze vuurwerk en stenen aan het gooien?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk al maandenlang dagelijks mijn mede gevaccineerden vol met haat reageren op ongevaccineerden o.a. op dit forum.
Oh? Quote eens wat haat dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Oceanier het volgende:
Ik zie eigenlijk al maandenlang dagelijks mijn mede gevaccineerden vol met haat reageren op ongevaccineerden o.a. op dit forum.
Een nachtje rellen tegenover maandenlange dagelijkse haatreacties van mijn medegevaccineerden richting ongevaccineerden o.a. op dit forum.quote:
Wat is er ingewikkeld aan? De mensen die schuldig zijn kopen dit af met een prikje, wijzen naar de afvalligen als hoofdschuldigen en zijn bereid hen onder dreiging van geweld van allerlei vrijheden te ontnemen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:07 schreef Poem_ het volgende:
En laat nu net de VVD de grootste partij zijn. Ingewikkeld allemaal maar hč?
Ik zie beide zijden van de medaille fel reageren, dus als jij dat vooral aan 1 kant ziet gebeuren dan sta je zelf ook niet helemaal fris in de discussie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Cry me a river.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een nachtje rellen tegenover maandenlange dagelijkse haatreacties van mijn medegevaccineerden richting ongevaccineerden o.a. op dit forum.
Als ik van die twee erge dingen moest kiezen wat erger was, dan kies ik toch voor het laatste
welk geweld?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan? De mensen die schuldig zijn kopen dit af met een prikje, wijzen naar de afvalligen als hoofdschuldigen en zijn bereid hen onder dreiging van geweld van allerlei vrijheden te ontnemen.
Top, dat is in ieder geval een grens. En de dreiging van celstraf? Of het ontnemen (have) van je inkomen/zaak? Het moeten betalen van een boete?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als iemand jou komt ophalen met de bedoeling je vast te binden en een spuit te zetten? Ja, natuurlijk.
Het geweld dat onstaat wanneer ik zonder QR-code op een barkruk blijf zitten na controle van de politie.quote:
Ik vind de al maandenlange dagelijkse haat op dit forum van mijn medegevaccineerden richting ongevaccineerden eigenlijk wel 7,5 x erger dan een paar gesloopte spulletjes, een nachtje rellen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi man, andermans spullen slopen.
Ook daar heb ik in COR en NWS allang over gesproken: het weigeren van zorg, het weigeren van een uitkering en het verplichten van een vaccinatie zijn allemaal zaken die mijn steun niet genieten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:13 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Top, dat is in ieder geval een grens. En de dreiging van celstraf? Of het ontnemen (have) van je inkomen/zaak? Het moeten betalen van een boete?
Ja, nee, dat is inderdaad precies hetzelfde als wat in Treblinka gebeurde.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het geweld dat onstaat wanneer ik zonder QR-code op een barkruk blijf zitten na controle van de politie.
Waarschijnlijk omdat het niet JOUW spulletjes zijn. Egoďstquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik vind de al maandenlange dagelijkse haat op dit forum van mijn medegevaccineerden richting ongevaccineerden eigenlijk wel 7,5 x erger dan een paar gesloopte spulletjes, een nachtje rellen.
Dat jij de buitenlanders en VVD-ers ziet als schuldigen in dit verhaal geeft al aan hoe ver je van het padje af bent.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan? De mensen die schuldig zijn kopen dit af met een prikje, wijzen naar de afvalligen als hoofdschuldigen en zijn bereid hen onder dreiging van geweld van allerlei vrijheden te ontnemen.
Geen reden om alle ongevaccineerden over 1 kam te scherenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zijn die ook foto's aan het maken voor later, galgjes aan het bouwen, adresgegevens van zorgmedewerkers aan het verspreiden, aan het oproepen tot tribunalen, politieauto's in de hens aan het zetten, eigendommen van anderen aan het vernielen, zijn ze vuurwerk en stenen aan het gooien?
Heb ik gemist denk ik.
Vreemde keus. Vreemde vergelijking ook,quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een nachtje rellen tegenover maandenlange dagelijkse haatreacties van mijn medegevaccineerden richting ongevaccineerden o.a. op dit forum.
Als ik van die twee erge dingen moest kiezen wat erger was, dan kies ik toch voor het laatste
Ik zou oppassen als ik jou was. Straks passen we nog in eenzelfde hokje. Verder stel ik nergens dat dit aan de gang is, of dat het te verantwoorden valt dat spullen van random burgers gesloopt worden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook daar heb ik in COR en NWS allang over gesproken: het weigeren van zorg, het weigeren van een uitkering en het verplichten van een vaccinatie zijn allemaal zaken die mijn steun niet genieten.
Mag je mij nu vertellen waar en hoe dit in dictatoriaal Nederland thans aan de orde is. En als dat niet het geval is, wat mensen het recht geeft om andermans spullen te slopen.
Aangezien jij niet zoveel moeite hebt met mensen die andermans spullen slopen, neem ik je sowieso niet meer serieus.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:17 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Geen reden om alle ongevaccineerden over 1 kam te scheren
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:10 schreef Oceanier het volgende:
Joehoe!quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Oceanier het volgende:
Ik vind de al maandenlange dagelijkse haat op dit forum van mijn medegevaccineerden richting ongevaccineerden eigenlijk wel 7,5 x erger dan een paar gesloopte spulletjes, een nachtje rellen.
quote:
Ik zie gevaccineerden die ongevaccineerden veroordelen, en ongevaccineerden die gevaccineerden in hun waarde laten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:12 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik zie beide zijden van de medaille fel reageren, dus als jij dat vooral aan 1 kant ziet gebeuren dan sta je zelf ook niet helemaal fris in de discussie.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:18 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik jou was, straks passen we nog in eenzelfde hokje. Verder stel ik nergens dat dit aan de gang is, of dat het te verantwoorden valt dat spullen van random burgers gesloopt worden.
Nee hoor, die zetten ze op de foto.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:20 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik zie gevaccineerden die ongevaccineerden veroordelen, en ongevaccineerden die gevaccineerden in hun waarde laten.
Als er als sprake is van een ongevaccineerde die alle gevaccineerde over 1 kam scheert, zijn de verhouding vooralsnog 99 vs 1
Nee, ik zie mijn medegevaccineerden huilen omdat een paar mensen niet gevaccineerd zijn.quote:
Ik denk dat op dit moment vooral die jongen/meid wiens scooter gisteren in de hens is gezet aan het huilen is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee, ik zie mijn medegevaccineerden huilen omdat een paar mensen niet gevaccineerd zijn.
Ik heb het over geweld dus jij begint maar over vernietigingskampen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, nee, dat is inderdaad precies hetzelfde als wat in Treblinka gebeurde.
Stop daar dan ook mee, bijna iedereen maakt onderscheid tussen wij zijn "de nieuwe joden", gewelddadige demonstranten en ongevaccineerden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:17 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja, omdat ik het feit dat je niet naar de kroeg kunt - en dan ook nog eens vanwege een pandemie én de mogelijkheid om met een vaccin of QR wel te kunnen zuipen - wat je er verder ook van vindt - geen 'geweld' vindt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:22 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik heb het over geweld dus jij begint maar over vernietigingskampen?
Je blijft gewoon met je fikken van onze hulpdiensten af, met je respect.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:20 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik zie gevaccineerden die ongevaccineerden veroordelen, en ongevaccineerden die gevaccineerden in hun waarde laten.
Als er als sprake is van een ongevaccineerde die alle gevaccineerde over 1 kam scheert, zijn de verhouding vooralsnog 99 vs 1
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:06 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Que? Het is natuurlijk de VVD-stemmer die debet is aan de import van een groot deel van de IC-bezetters én de afschaling van de IC-capaciteit.
Wat ben je boos. Boos en wilt 1,8 x 2 miljoen prikken stoppen in andermans lichamen. Ego? Iets met pot verwijt ketel?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het niet JOUW spulletjes zijn. Egoďst
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:17 schreef Oceanier het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:21 schreef Oceanier het volgende:
Nee, ik zie mijn medegevaccineerden huilen omdat een paar mensen niet gevaccineerd zijn.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:20 schreef Oceanier het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:17 schreef Oceanier het volgende:
.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:14 schreef Oceanier het volgende:
Misschien, wanneer je ooit nog gaat werken en snapt wat geld verdienen is, zul je begrijpen wat het betekent wanneer iemand je eigendom sloopt omdat 'ie 'boos' is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:25 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Wat ben je boos. Boos en wilt 1,8 x 2 miljoen prikken stoppen in andermans lichamen. Ego? Iets met pot verwijt ketel?
Nachtje rellen is niet zo bijzonder eng. Haatreacties anoniem op internet naar ongevaccineerden is veel enger.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vreemde keus. Vreemde vergelijking ook,
Mensen worden niet uitgesloten vanwege een 'pandemie' (quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Denk het niet.
Ik zie namelijk nog altijd een verschil tussen niet naar de kroeg kunnen wegens een pandemie en wegens je etniciteit, religie, ras, geslacht uitgesloten, beroofd, gelyncht en wat dies meer zij te worden.
Voor libertariërs en wappies is een rood stoplicht al 'geweld'. Voor het gros der mensheid is die definitie aan wat strikter interpretatie onderhevig.
Precies, dingen slopen... who cares.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:27 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nachtje rellen is niet zo bijzonder eng. Haatreacties anoniem op internet naar ongevaccineerden is veel enger.
Zie jullie niet zo snel samen in een hokje staan, 2G weet je wel…quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:18 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik jou was. Straks passen we nog in eenzelfde hokje. Verder stel ik nergens dat dit aan de gang is, of dat het te verantwoorden valt dat spullen van random burgers gesloopt worden.
Ja, als je weer met je achterlijke Holocaust-vergelijkingen komt, verwijs ik je graag door naar de legio topics waarin die debiele claim met de grond gelijk wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:28 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Mensen worden niet uitgesloten vanwege een 'pandemie' () maar wegens beleid dat daar (vermeend) iets mee te maken heeft. En gezien je toch over vernietigingskampen begon: bij de Duitsers - en zeker bij Hitler - begon het ook bij het omschrijven van mensen als dreiging voor de gezondheid van het volk. Het voornaamste verschil is dat mensen er nu (nog) voor kunnen kiezen om wel of niet als rat gezien te worden. Maar zou dat de insteek van de nieuwe Hitler minder erg maken?
Dat vindt meneer al een hele poos prima hoor. Ik zal verder geen verwijzingen meer doen naar eerdere topics waar het over een bepaalde bevolkingsgroep icm bepaalde wijken ging want die posts verdwijnen blijkbaar nog sneller dan het licht...quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Misschien, wanneer je ooit nog gaat werken en snapt wat geld verdienen is, zul je begrijpen wat het betekent wanneer iemand je eigendom sloopt omdat 'ie 'boos' is.
Minder moeite dan online haat richting een groep onschuldige mensen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien jij niet zoveel moeite hebt met mensen die andermans spullen slopen, neem ik je sowieso niet meer serieus.
Ik sluit mij aan bij AchJa. Laat nu maar eens die haat reacties zien die erger zijn dan de situatie waar de politie zich genoodzaakt zag om te schieten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:27 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nachtje rellen is niet zo bijzonder eng. Haatreacties anoniem op internet naar ongevaccineerden is veel enger.
Als je definitie begint bij vernietigingskampen snap ik dat wel ja.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, omdat ik het feit dat je niet naar de kroeg kunt - en dan ook nog eens vanwege een pandemie én de mogelijkheid om met een vaccin of QR wel te kunnen zuipen - wat je er verder ook van vindt - geen 'geweld' vindt.
Die onschuldige mensen wiens eigendom is gesloopt interesseert je dan weer wat minder, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Minder moeite dan online haat richting een groep onschuldige mensen.
Onschuldig? Je weet dat je post in het topic over de rellen van gisteren? Mooi staaltje onschuld,quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:31 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Minder moeite dan online haat richting een groep onschuldige mensen.
Gaat niet gebeuren, wat ik je brom.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:32 schreef stalybridge het volgende:
Ik sluit mij aan bij AchJa. Laat nu maar eens die haat reacties zien die erger zijn dan de situatie waar de politie zich genoodzaakt zag om te schieten.
Dus mag je alle ongevaccineerden veroordelen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, die zetten ze op de foto.
"Voor later".
Doe nou maar eens wat quotes kerel.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:34 schreef Oceanier het volgende:
Dus mag je alle ongevaccineerden veroordelen?
Welke revolutie? Volgens mij heeft dit met 2G en WR code op werk te maken. Een woedeuitbarstinkje. Is dat zo geil?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat op dit moment vooral die jongen/meid wiens scooter gisteren in de hens is gezet aan het huilen is.
Maar who cares, alles voor de ReVoLUtie.
AchJaquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, wat ik je brom.
Jij hebt werk?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:35 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Welke revolutie? Volgens mij heeft dit met 2G en WR code op werk te maken. Een woedeuitbarstinkje. Is dat zo geil?
Het gaat over wappies. Dat jij dat automatisch omzet naar ongevaccineerden spreekt boekdelenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:34 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dus mag je alle ongevaccineerden veroordelen?
Wie?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:23 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Stop daar dan ook mee, bijna iedereen maakt onderscheid tussen wij zijn "de nieuwe joden", gewelddadige demonstranten en ongevaccineerden.
Een betere wereld begint bij jezelf. Ik zou zeggen begin ongevaccineerden in hun waarde te laten, of deed je dat al?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je blijft gewoon met je fikken van onze hulpdiensten af, met je respect.
Heel Nederland heeft gisteren gezien wat je bedoeld met ongevaccineerden laten gevaccineerden in hun waarde. Begin maar eens wat respect te laten zien voor de ME, agenten en andere dienstverleners, en niet te vergeten de mensen die overuren draaien op de ic.
Ik woon er tussenin. Alleen hier gedragen ze zich niet achterlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:39 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf. Ik zou zeggen begin ongevaccineerden in hun waarde te laten, of deed je dat al?
Bewoners anders dan jouw soort in de wijk laten wonen deed je ook al niet...quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:39 schreef Oceanier het volgende:
Een betere wereld begint bij jezelf. Ik zou zeggen begin ongevaccineerden in hun waarde te laten, of deed je dat al?
Jij hebt echt niks gezien hč van alle beelden gisteren?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:35 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Welke revolutie? Volgens mij heeft dit met 2G en WR code op werk te maken. Een woedeuitbarstinkje. Is dat zo geil?
Scherp,quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bewoners anders dan jouw soort in de wijk laten wonen deed je ook al niet...
Ben je voor een QR code op werk?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien, wanneer je ooit nog gaat werken en snapt wat geld verdienen is, zul je begrijpen wat het betekent wanneer iemand je eigendom sloopt omdat 'ie 'boos' is.
Daar is al een topic over in COR, hier zit je in het topic over de rellen gisterenavond in Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:43 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ben je voor een QR code op werk?
Je lichaam is je belangrijkste eigendom.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, maar dat wil niet zeggen dat ongevaccineerden de "nieuwe Joden" zijn of dat dit geweld terecht is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:43 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ben je voor een QR code op werk?
Op welke manier denk je dat jouw leven beter wordt als mensen wel een vaccinatie nemen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:47 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, maar dat wil niet zeggen dat ongevaccineerden de "nieuwe Joden" zijn of dat dit geweld terecht is.
Jij lijkt dat onderscheid moeilijker te maken. Deze discussie is niet zo binair.
Ja zo boeiend zijn rellen niet.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, dingen slopen... who cares.
Misschien dat ik bij het breken van een been dan wel direct geholpen kan worden ipv drie dagen paracetamol vreten in een hoekje omdat er geen plekje vrij is voor mij. Zoiets?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:48 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Op welke manier denk je dat jouw leven beter wordt als mensen wel een vaccinatie nemen?
Oh jij geeft iemand die geen corona vaccine heeft genomen daarvan de schuld? Als je de cijfers er op na slaat bij het RIVM slaat dat nergens op. Zeker de categorie onder de 60 vormt geen grote belasting voor onze zorg.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien dat ik bij het breken van een been direct geholpen kan worden ipv drie dagen paracetamol vreten in een hoekje omdat er geen plekje vrij is voor mij. Zoiets?
Iets kan erger zijn dat het ander. Daar hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die onschuldige mensen wiens eigendom is gesloopt interesseert je dan weer wat minder, inderdaad.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:51 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Oh jij geeft iemand die geen corona vaccine heeft genomen daarvan de schuld? Als je de cijfers er op na slaat bij het RIVM slaat dat nergens op. Zeker de categorie onder de 60 vormt geen grote belasting voor onze zorg.
?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:48 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Op welke manier denk je dat jouw leven beter wordt als mensen wel een vaccinatie nemen?
Kijk maar na. Wat zou een 100% vaccinatiegraad bij 12-60 helpen in de ziekenhuis opnames? Je maakt aannames op basis van niets.quote:
Alle ongevaccineerden worden weggezet als wappies.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat over wappies. Dat jij dat automatisch omzet naar ongevaccineerden spreekt boekdelen
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen twee jaar ofzo?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:54 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Kijk maar na. Wat zou een 100% vaccinatiegraad bij 12-60 helpen in de ziekenhuis opnames? Je maakt aannames op basis van niets.
Ik hoop met je mee dat we snel af zijn van zorginfarcten, maar dat probleem is er helaas al jaren. Statistisch gezien dragen jonge mensen hier nauwelijks aan bij.
Maar hoe denk jij over ongevaccineerden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik woon er tussenin. Alleen hier gedragen ze zich niet achterlijk.
Nee, maar ik hoor graag waar jij je standpunten op baseert.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen twee jaar ofzo?
Ga je ook nog een keer inhoudelijk reageren? Of gaat dit dezelfde kant weer op als alle Molukker topics?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:54 schreef Oceanier het volgende:
Alle ongevaccineerden worden weggezet als wappies.
Ik,stop met iedereen op een hoopje te schoffelen.quote:
Even een wedervraag wat vind jij (nieuwe user, die zich vandaag heet geregistreerd), van het geweld en de termen die worden gebruikt?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:48 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Een QR-code op werk. Wat houdt dat precies in?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks gezien hč van alle beelden gisteren?
Kamp Wappie stond naar die relnichten te kijken en zeiden letterlijk dat ze ze nodig hadden voor de revolutie. Zie livestream 1 van gisteren van opperwappie Elaine, onrecht tv.
Neequote:Op zaterdag 20 november 2021 21:54 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Alle ongevaccineerden worden weggezet als wappies.
Je lult zo uit je nek.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:54 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Kijk maar na. Wat zou een 100% vaccinatiegraad bij 12-60 helpen in de ziekenhuis opnames? Je maakt aannames op basis van niets.
Ik hoop met je mee dat we snel af zijn van zorginfarcten, maar dat probleem is er helaas al jaren. Statistisch gezien dragen jonge mensen hier nauwelijks aan bij.
Zodra je ouder wordt en ook zwaarder wordt geef je meer druk op de zorg. Dat los je niet op met een serie aan vaccinaties helaas.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)is-niet-gevaccineerdquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Nee, maar ik hoor graag waar jij je standpunten op baseert.
Welk geweld bedoel je? Ik ben niet geweldadig.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:56 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik,stop met iedereen op een hoopje te schoffelen.
[..]
Even een wedervraag wat vind jij (nieuwe user, die zich vandaag heet geregistreerd), van het geweld en de termen die worden gebruikt?
Ik post over haat naar ongevaccineerden. Daar zitten een heleboel onschuldige mensen tussen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Onschuldig? Je weet dat je post in het topic over de rellen van gisteren? Mooi staaltje onschuld,
Kijk in dat eerste artikel wat je deelt eens naar de verdeling qua leeftijden? Iemand van 30 met een prik scheelt niets in verhouding.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/nieuw(...)is-niet-gevaccineerd
https://www.rivm.nl/nieuw(...)er-dan-gevaccineerde
Done, doei!
van gisterenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:57 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Welk geweld bedoel je? Ik ben niet geweldadig.
Hebben we het over het fysieke geweld van gisteren of ander geweld?
Welke bedoel je precies? Medisch onmogelijk of demonstratiewappies of bibblebeltwappies?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:55 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Maar hoe denk jij over ongevaccineerden.
Gaat die topic niet over.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:58 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik post over haat naar ongevaccineerden. Daar zitten een heleboel onschuldige mensen tussen.
Doe nou eens quotes dan!quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:58 schreef Oceanier het volgende:
Ik post over haat naar ongevaccineerden. Daar zitten een heleboel onschuldige mensen tussen.
Het heeft allemaal met elkaar te maken. Wil je dan verhuizen naar dat topic en antwoord geven op de vraag?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar is al een topic over in COR, hier zit je in het topic over de rellen gisterenavond in Rotterdam.
Is toch totaal niet relevant of wel dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:58 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Kijk in dat eerste artikel wat je deelt eens naar de verdeling qua leeftijden? Iemand van 30 met een prik scheelt niets in verhouding.
Ik snap je vraag niet. Ik ben niet geweldadig en ik ben niet betrokken geweest bij die vechtpartijen.quote:
Kijk de posts eens terug waar je op reageert. Het lijkt erop alsof je gewoon een standaard mening er op na houdt, de linkjes die je deelde geven mij juist gelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is toch totaal niet relevant of wel dan?
Dank je wel voor je antwoord.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies? Medisch onmogelijk of demonstratiewappies of bibblebeltwappies?
Ik neem aan dat je de demonstrantwappies bedoeld?
Nee, ik zit hier prima.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:00 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met elkaar te maken. Wil je dan verhuizen naar dat topic en antwoord geven op de vraag?
Voordat je je geduld verliest. AchJa kan er niks aan doen, hij is autistisch en ik heb helemaal niks tegen autisten. Maar dat maakt in discussie gaan met hem soms vermoeiend. Hij heeft moeite met verbanden leggen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:02 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Kijk de posts eens terug waar je op reageert. Het lijkt erop alsof je gewoon een standaard mening er op na houdt, de linkjes die je deelde geven mij juist gelijk.
Dat maakt mij niet uit. Maar denken dat je gered zou zijn als mensen die relatief jong zijn nog wat prikjes halen is zonde, want dan kom je er bedrogen uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Voordat je je geduld verliest. AchJa kan er niks aan doen, hij is autistisch en ik heb helemaal niks tegen autisten. Maar dat maakt in discussie gaan met hem soms vermoeiend. Hij heeft moeite met verbanden leggen.
zelfreflectiequote:Op zaterdag 20 november 2021 22:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Voordat je je geduld verliest. AchJa kan er niks aan doen, hij is autistisch en ik heb helemaal niks tegen autisten. Maar dat maakt in discussie gaan met hem soms vermoeiend. Hij heeft moeite met verbanden leggen.
Misschien gaat het topic over de rellen in Rotterdam en niet over het meer vaccineren van kinderen. Volgens mij claimt ook niemand dat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:07 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit. Maar denken dat je gered zou zijn als mensen die relatief jong zijn nog wat prikjes halen is zonde, want dan kom je er bedrogen uit.
Alles heeft met elkaar te maken. Of dacht je dat er uit het niets gereld werd?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, soort ff niet geconcentreerd
Het heeft allemaal met elkaar te maken en misschien is het wel Gods wil.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:12 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Alles heeft met elkaar te maken. Of dacht je dat er uit het niets gereld werd?
Exact, en mensen geloven daar zo heilig in dat ze helemaal doordraaien tegenover ongevaccineerde mensen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:07 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit. Maar denken dat je gered zou zijn als mensen die relatief jong zijn nog wat prikjes halen is zonde, want dan kom je er bedrogen uit.
Bij de rellen in Rotterdam sneuvelden scooters. Wil je het dan perse over de onderdelen van die scooters hebben?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:11 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Misschien gaat het topic over de rellen in Rotterdam en niet over het meer vaccineren van kinderen. Volgens mij claimt ook niemand dat.
Oh God komt er ook bij.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:13 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met elkaar te maken en misschien is het wel Gods wil.
Prima,quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:21 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Bij de rellen in Rotterdam sneuvelden scooters. Wil je het dan perse over de onderdelen van die scooters hebben?
Of misschien hebben over alles wat ook maar een reden zou kunnen zijn voor de individuen die aan het rellen waren?
De enige de ik zie doordraaien zijn die wappies en “demonstranten” gisteren. Compleet maf met hun revolutie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:13 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Exact, en mensen geloven daar zo heilig in dat ze helemaal doordraaien tegenover ongevaccineerde mensen.
Andermans eigendommen stukmaken in een demonstratie is nooit terecht. Daar gaat het ook helemaal niet om.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:25 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Prima,
Zijn de rellen terecht omdat er geclaimd wordt dat relatief jonge mensen zich moeten laten vaccineren?
Nee, het gaat om de dagelijkse haat op dit forum die veel erger isquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:32 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Andermans eigendommen stukmaken in een demonstratie is nooit terecht. Daar gaat het ook helemaal niet om.
Ga je nou echt via een proxy op mij reageren? Dan ben je dus al een tijdje uitgeluld...quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
30 =/= 12-60...quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:02 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Kijk de posts eens terug waar je op reageert. Het lijkt erop alsof je gewoon een standaard mening er op na houdt, de linkjes die je deelde geven mij juist gelijk.
quote:Opgenomen ongevaccineerden zijn jonger dan opgenomen gevaccineerden
Afgelopen oktober waren ongevaccineerde coronapatiënten in de ziekenhuizen gemiddeld 59 jaar. De gevaccineerde patiënten daarentegen waren gemiddeld een stuk ouder: 77.
Sowieso een zwakte bod. Oceanier vind het walgelijk als je iemand wappie noemt, autistisch daarentegen ......!quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga je nou echt via een proxy op mij reageren? Dan ben je dus al een tijdje uitgeluld...![]()
![]()
![]()
Ach, we zijn het wel een beetje van hem gewend.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:46 schreef stalybridge het volgende:
Sowieso een zwakte bod. Oceanier vind het walgelijk als je iemand wappie noemt, autistisch daarentegen ......!
Ik scheld hem niet uit. Dat wil je misschien, maar iemand die autistisch is is evenveel waard als ieder ander persoon en dat hoor je te respecteren. Iemand een wappie noemen noem ik schelden, het is denigrerend en beledigend.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:46 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Sowieso een zwakte bod. Oceanier vind het walgelijk als je iemand wappie noemt, autistisch daarentegen ......!
Deze is wel typerend voor de slordige denkers onder ons. (Ik gebruik de termen 'wappies' en 'complotdenkers' liever niet)quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:45 schreef Derrazi het volgende:
Ik heb een paar filmpjes gekeken en ik zie niet waarom de politie over moet gaan toch het bedienen van hun pistool tegen ongevaarlijke mensen. Tenzij er 20 man op je af komen rennen en je staat in je eentje dan snap ik het wel maar zie dat nergens.
Te bang om mij rechtstreeks aan te spreken?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:53 schreef Oceanier het volgende:
Ik scheld hem niet uit. Dat wil je misschien, maar iemand die autistisch is is evenveel waard als ieder ander persoon en dat hoor je te respecteren. Iemand een wappie noemen noem ik schelden, het is denigrerend en beledigend.
Nou nee.quote:
ahhh ja beeldmateriaal telt niet als bewijsmateriaal. Mijn fout.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
Deze is wel typerend voor de slordige denkers onder ons. (Ik gebruik de termen 'wappies' en 'complotdenkers' liever niet)
"Ik heb een paar filmpjes gekeken en nu heb ik een gefundeerde mening."
Heb je dat defecte cassettebandje weer.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt gewoon je poten thuis te houden en andermans spullen met rust te laten.
Ben je 'gefrustreerd' door de maatregelen en ga je er 'mentaal aan onderdoor'? Sloop je eigen huis.
In de uitvoering van handhaving misschien? Als meneer abou taleb zijn zaken goed op orde had dan zou de politie geen schoten hebben gelost op een weerloze jochie. Het is al helemaal belachelijk dat deze zieke geest achter het schietincident staat.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:30 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Welke fout heeft hij precies gemaakt?
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:54 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
[..]
Zodra je ouder wordt en ook zwaarder wordt geef je meer druk op de zorg. Dat los je niet op met een serie aan vaccinaties helaas.
Weerloze man had een baksteen in zijn hand, klaar om hem tegen de brandweer aan te gooien. Met zijn roedel mafklappers.quote:Op zondag 21 november 2021 00:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
In de uitvoering van handhaving misschien? Als meneer abou taleb zijn zaken goed op orde had dan zou de politie geen schoten hebben gelost op een weerloze jochie. Het is al helemaal belachelijk dat deze zieke geest achter het schietincident staat.
Het verhaal wordt vast dat hij zomaar een steen in zijn hand kreeg geduwd en dat iemand zei dat hij moest gooien.quote:Op zondag 21 november 2021 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Weerloze man had een baksteen in zijn hand, klaar om hem tegen de brandweer aan te gooien. Met zijn roedel mafklappers.
Tjaquote:Op zondag 21 november 2021 00:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het verhaal wordt vast dat hij zomaar een steen in zijn hand kreeg geduwd en dat iemand zei dat hij moest gooien.
Baksteen? Je praat alsof de jongen met een .50 sniper klaarstond om een schot af te lossen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Weerloze man had een baksteen in zijn hand, klaar om hem tegen de brandweer aan te gooien. Met zijn roedel mafklappers.
Heb jij de juiste beelden gezien? Die politiewagen stond 1 meter van een flat af, die wagen moest direct geblust worden. Na tig waarschuwingen en schoten in de lucht kwam die groep op 20 meter afstand van onze hulpverleners. Een agressieve groep van 40 man die bewust de hulpverlening aanvielen met halve stoeptegels.quote:Op zondag 21 november 2021 00:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Baksteen? Je praat alsof de jongen met een .50 sniper klaarstond om een schot af te lossen.
Volgens mij snappen jullie nog steeds niet dat het inzetten van een vuurwapen op een menselijke lichaam pas gerechtvaardigd kan worden wanneer de grens echt overschreden wordt. Bij rellen worden nu eenmaal met stenen, buizen, vuurwerk etc. gegooid. De politie en brandweermannen worden dan ook opgeleid om bij zulke omstandigheden er professioneel mee om te gaan. Er is niet professioneel gehandeld. De politie heeft weer gefaald bij zijn optreden tegen de relschoppers en is er daardoor buitenproportioneel geweld toegepast.
Wie is hier aansprakelijk voor? Burgermeester en de politiechef.
Als de politie heeft geschoten, komt er altijd een onderzoek. Maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Baksteen? Je praat alsof de jongen met een .50 sniper klaarstond om een schot af te lossen.
Volgens mij snappen jullie nog steeds niet dat het inzetten van een vuurwapen op een menselijke lichaam pas gerechtvaardigd kan worden wanneer de grens echt overschreden wordt. Bij rellen worden nu eenmaal met stenen, buizen, vuurwerk etc. gegooid. De politie en brandweermannen worden dan ook opgeleid om bij zulke omstandigheden er professioneel mee om te gaan. Er is niet professioneel gehandeld. De politie heeft weer gefaald bij zijn optreden tegen de relschoppers en is er daardoor buitenproportioneel geweld toegepast.
Wie is hier aansprakelijk voor? Burgermeester en de politiechef.
Dus eigenlijk ben je een beetje teleurgesteld. Jij geilt toch op aktie? De eersten die beboet dienen te worden zijn ramptoeristen naar mijn mening. Hebben we prima wetgeving voor. Opruiing mag wat mij betreft ook wel wat harder aangepakt worden.quote:Op zondag 21 november 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb jij de juiste beelden gezien? Die politiewagen stond 1 meter van een flat af, die wagen moest direct geblust worden. Na tig waarschuwingen en schoten in de lucht kwam die groep op 20 meter afstand van onze hulpverleners. Een agressieve groep van 40 man die bewust de hulpverlening aanvielen met halve stoeptegels.
Geen waterkanon in de buurt en geen ME, geen afweermechanisme en toch werden ze flink bekogeld. Kan dodelijk zijn, schoten zijn dus prima.
Onzin. Ze wisten dat er een groep relschoppers zou komen, maar hier waren ze niet op voorbereid. Maar wel weer typisch, en ook heel triest, dat je je niet op de figuren focust die met zware shells, stalen pijpen, messen en stenen komt om te gebruiken tegen de politie maar op de burgemeester.quote:Op zondag 21 november 2021 00:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
In de uitvoering van handhaving misschien? Als meneer abou taleb zijn zaken goed op orde had dan zou de politie geen schoten hebben gelost op een weerloze jochie. Het is al helemaal belachelijk dat deze zieke geest achter het schietincident staat.
Nah, jouw fout is meer dat je denkt, wanneer je een paar filmpjes hebt gezien, je daar een gefundeerde mening op kan claimen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:37 schreef Derrazi het volgende:
[..]
ahhh ja beeldmateriaal telt niet als bewijsmateriaal. Mijn fout.
Ja en de flat is zeker uit hout gebouwd? Niets noodzakelijks aan.quote:Op zondag 21 november 2021 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb jij de juiste beelden gezien? Die politiewagen stond 1 meter van een flat af, die wagen moest direct geblust worden. Na tig waarschuwingen en schoten in de lucht kwam die groep op 20 meter afstand van onze hulpverleners. Een agressieve groep van 40 man die bewust de hulpverlening aanvielen met halve stoeptegels.
Geen waterkanon in de buurt en geen ME, geen afweermechanisme en toch werden ze flink bekogeld. Kan dodelijk zijn, schoten zijn dus prima.
Hoe kun je niet voorbereid zijn op een relactie in een grote stad als Rotterdam die in zijn geschiedenis al vaker grote demonstraties en rellen heeft meegemaakt?quote:Op zondag 21 november 2021 01:00 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Onzin. Ze wisten dat er een groep relschoppers zou komen, maar hier waren ze niet op voorbereid. Maar wel weer typisch, en ook heel triest, dat je je niet op de figuren focust die met zware shells, stalen pijpen, messen en stenen komt om te gebruiken tegen de politie maar op de burgemeester.
Nee hoor, zag die beelden vanmiddag pas.quote:Op zondag 21 november 2021 00:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een beetje teleurgesteld. Jij geilt toch op aktie? De eersten die beboet dienen te worden zijn ramptoeristen naar mijn mening. Hebben we prima wetgeving voor. Opruiing mag wat mij betreft ook wel wat harder aangepakt worden.
Je hebt standaard 400 man paraat staan omdat er een keer een rel kan uitbreken ja?quote:Op zondag 21 november 2021 01:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hoe kun je niet voorbereid zijn op een relactie in een grote stad als Rotterdam die in zijn geschiedenis al vaker grote demonstraties en rellen heeft meegemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |