Misschien wel omdat mensen niet daadwerkelijk worden platgereden maar dit soort sensatiefilmers altijd chargeren als de moeder. Deze downie heeft gisteren ook urenlang volgehouden dat er doden zijn gevallenquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:57 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Dat commentaar
. Compleet emotieloos: mensen worden platgereden. Je beschrijft een massamoord en je zegt het alsof er een corner wordt gegeven. Dit is nou de bevolkingsgroep vol empathie hoor
![]()
"De ME kan helemaal niks zelfs niet met helmen"quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:37 schreef Ed1234 het volgende: [..] Vanuit een andere hoek: https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015379_fac94fa3 En een ander moment waarop werd geschoten: https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015373_1a4d998d Veel te vroeg om conclusies te trekken dus.
Misschien een klein probleempje mocht dit weer in meerdere steden tegelijk gebeuren.quote:Besloten werd ME’ers uit het hele land op te trommelen: acht pelotons van vierhonderd man sterk in totaal. Het eerste was rond 21 uur aanwezig. De ‘gewone’ agenten hadden zich teruggetrokken, hun voertuigen achterlatend toen ze in het nauw werden gedreven. Ze werden bekogeld met stenen, verkeersborden, dranghekken, vuurwerk. Ook later werd vol de aanval ingezet op ME’ers. Aboutaleb: ,,Op verschillende momenten voelde de politie zich genoodzaakt gericht te schieten. Er zijn zeven gewonden gevallen.” Ook aan politiekant zijn er gewonden. ,,Er waren mensen die horen dat er geschoten wordt en dan de politie opzoeken. Die groep was er niet om te demonstreren, maar die waren ergens anders op uit.”
Minder dan 10 jaar geleden. Wellicht kunnen we er bij hoge nood wat uit Duitsland lenen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Misschien een klein probleempje mocht dit weer in meerdere steden tegelijk gebeuren.Hoeveel ME hebben we eigenlijk?
GEWOON IN DE KNIE SCHIE--quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen er gericht werd geschoten gingen de rellen gewoon door. Sowieso is dat altijd een heerlijke illusie bij wereldvreemd volk, dat hard aanpakken en hard straffen werkt.
Je kan toch gewoon iedere agent een pak helm en schild geven.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Misschien een klein probleempje mocht dit weer in meerdere steden tegelijk gebeuren.Hoeveel ME hebben we eigenlijk?
Niet genoeg of niet met genoeg "bevoegdheden"quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Heel veel ME'ers zijn gewone agenten. Meestal weet je ook wanneer je nodig bent als ME'er zoals bij bepaalde voetbalwedstrijdenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Beter dan een vredestenue, wtf dat is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon iedere agent een pak helm en schild geven.
De filmer is drugscrimineel/wappie/FvD-fan Eldor van Feggelen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 12:37 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Vanuit een andere hoek:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015379_fac94fa3
En een ander moment waarop werd geschoten:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100015373_1a4d998d
Veel te vroeg om conclusies te trekken dus.
Er zijn meer relschoppers dan normale redelijke mensen. Soort zoekt namelijk soort.quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dit ging volgens mij ook veel en veel te ver... (Van een ander level!)quote:
Trek eens aan mijn vinger.quote:
Of in het hoof.... Oh...quote:Op zaterdag 20 november 2021 13:09 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
GEWOON IN DE KNIE SCHIE--
Oh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet genoeg om het Nederlandse volk tegen te houden als we met honderdduizenden het Binnenhof bestormenquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:26 schreef Derrazi het volgende:
Geen idee wat er vannacht gebeurt is. Ik had een paar biertjes op en keek op het AD. Van de media, FOK! en social media ben ik niks wijzer geworden. Het enige idee wat ik heb is dat een paar spindoctors hard aan het werk waren vanochtend op hun vrije dag en dat ongeloofwaardige politici als "aso" Grapperhaus en "dit soort agenten zijn niet welkom in mijn stad" Aboutaleb hard aan het werk zijn. Zag ook een filmpje waar een voorbijstaander werd geraakt door een kogel.Ja, waarom is dat, dat sluiten en opschonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want rellen en de boel slopen en de levens van agenten bedreigen moet gewoon kunnen!quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Walgelijk gericht schieten… wat zijn we voor schurkenland? Ik neem aan dat dit een staart gaat krijgen. We zijn hier verdomme Mexico niet
Jij hebt de beelden niet gezien?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:07 schreef Stoorzendert het volgende:
Walgelijk gericht schieten… wat zijn we voor schurkenland? Ik neem aan dat dit een staart gaat krijgen. We zijn hier verdomme Mexico niet
Die demonstranten stonden ook met pistolen? Zelfs in het Oostblok wordt met rubber kogels geschoten. Dit kan nietquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:09 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, want rellen en de boel slopen en de levens van agenten bedreigen moet gewoon kunnen!![]()
Dus als iemand iets gooit moet je ‘m door z’n hoofd schieten? Afketsende kogels? Ziek figuurquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij hebt de beelden niet gezien?
dan hebben ze energie,joh.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
Videos gechecked. Vrijwel allemaal Maroks. Strijden voor onze vrijheid. Wat een helden.
Nee, maar ze waren wel in de meerderheid. De Nederlandse politie schiet doorgaans alleen als het echt niet anders kan. Dus tenzij jij er bij was en getraind bent om de situatie objectief te beoordelen, hecht ik weinig waarde aan jouw visie.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die demonstranten stonden ook met pistolen? Zelfs in het Oostblok wordt met rubber kogels geschoten. Dit kan niet
Ach man, lul het nieuws na. We zijn een schurkenstaat als we dit goedpraten. Zin kotsenquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, maar ze waren wel in de meerderheid. De Nederlandse politie schiet doorgaans alleen als het echt niet anders kan. Dus tenzij jij er bij was en getraind bent om de situatie objectief te beoordelen, hecht ik weinig waarde aan jouw visie.
Ok, alwetend orakelquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ach man, lul het nieuws na. We zijn een schurkenstaat als we dit goedpraten. Zin kotsen![]()
Als je als politie zo in een hoekje laat drijven, ben je niet goed voorbereid
Jakkiebah... Weer die Marrokkanen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
Videos gechecked. Vrijwel allemaal Maroks. Strijden voor onze vrijheid. Wat een helden.
Dan heb je met één oog dicht gekeken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:01 schreef TheJanitor het volgende:
Een echte krijger zoals jij stond zeker aan de frontlinie dat je dit zo goed weet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ach man, lul het nieuws na. We zijn een schurkenstaat als we dit goedpraten. Zin kotsen![]()
Als je als politie zo in een hoekje laat drijven, ben je niet goed voorbereid
Als 3% van de bevolking, waren ze wel of niet oververtegenwoordigd?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dan heb je met één oog dicht gekeken.
Ah, je doet een Baudetje. Eerst een leugen de wereld in helpen om daarna snel de aandacht ergens anders op te vestigen. Netjes.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als 3% van de bevolking, waren ze wel of niet oververtegenwoordigd?
Nee hoor, zeker 80% van de relschoppers in de videos waren Maroks.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ah, je doet een Baudetje. Eerst een leugen de wereld in helpen om daarna snel de aandacht ergens anders op te vestigen. Netjes.
Dat heeft ie met het woningprotest anders wel gewoon gedaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:59 schreef kibo het volgende:
Als rechtgeaarde Marokkaan zou Aboutaileb tegen dat tuig wel eens flink de knoet willen hanteren.
Maar dat is uiteraard een brug ter ver in ons liberale poldermodel.
Ja hoor ja. Kan me nog zomerse rellen in de Schilderswijk herinneren een paar jaar terug waarbij er letterlijk 1 iemand met een ADO shirtje aan liep.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker 80% van de relschoppers in de videos waren Maroks.
Beetje incompleet verhaal zo, ben je alleen een ado supporter als je het shirt draagt dan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor ja. Kan me nog zomerse rellen in de Schilderswijk herinneren een paar jaar terug waarbij er letterlijk 1 iemand met een ADO shirtje aan liep.
Waarop alles en iedereen inclusief de media ervan maakte dat het allemaal ADO hooligans waren.
Zet bij de volgende rel eens je geluid aan, kanker hier kanker daar, en dan nog in een bepaald dialect.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:06 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Iemand die door de vermommingen heen kan kijken. Je zou bij de politie moeten solliciteren. Oh kut, je bent geen Marokkaan maar zo eentje die al bang is bij het zien van een Marokkaan. Dan is dat wellicht niet zo'n goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |