abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202257914
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja Omar heeft daarmee weinig begrip voor zijn houding weten te kweken. Maar prima dat ze hun eigen draagvlak afbreken.
Hoe heerlijk moet het zijn om zo naïef als jij in het leven te staan. Lekker zwart wit denken zonder enige nuance. :D Dit zijn de wappies want het was zogenaamd een demonstratie tegen 2G en daarom gingen ze rellen. Zit totaal geen lust of hang naar rellen achter. :D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202257917
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die rellen van gisteren hebben geen zak met corona te maken gehad.

De rellen op de Beijerlandselaan e.o. (toen met die invoering van de avondklok jaja) zijn al een tijdje geleden, tijd voor nieuwe rellen moeten ze hebben gedacht :r

Ik weet niet hoe Nederland hier tegen moet optreden. Er is geen opvoeding in de gezinnen waar deze lui opgroeien. Wat kun je daar nou feitelijk aan doen?
Als rellen om het rellen de norm wordt, lekker met zijn allen tegen politie en andere hulpverleners. Onder het mom van Corona of wat dan ook. In watvoor land leven we dan? Niet we klakkeloos ja en amen moeten zeggen, maar een demonstratie zonder geweld moet toch kunnen?

En de politiek? Geen idee of wie ik dan zou moeten stemmen. De één kraamt nog meer onzin uit dan de ander. In zou toch echt niet graag in de schoenen van Rutte en De Jonge staan.
pi_202257926
quote:

[..]

De rellen op de Beijerlandselaan e.o. (toen met die invoering van de avondklok jaja) zijn al een tijdje geleden, tijd voor nieuwe rellen moeten ze hebben gedacht :r

Ik weet niet hoe Nederland hier tegen moet optreden. Er is geen opvoeding in de gezinnen waar deze lui opgroeien. Wat kun je daar nou feitelijk aan doen?
oppakken.
t is maar een paar honderd man hoor.. niet het einde van de wereld
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:41:49 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202257928
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Hoe heerlijk moet het zijn om zo naïef als jij in het leven te staan. Lekker zwart wit denken zonder enige nuance. :D Dit zijn de wappies want het was zogenaamd een demonstratie tegen 2G en daarom gingen ze rellen. Zit totaal geen lust of hang naar rellen achter. :D
Ah als de demonsratie uitloopt op zeer slechte PR dan is het ineens een zogenaamde demonstratie. Mooie nieuwe truuk.
pi_202257930
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het overheidsbeleid rondom COVID was het onderwerp. Alsof die lui Shell wat kan schelen.
Hahahahhahaha ja joh, COVID was het issue voor deze jongens. Zo maatschappelijk betrokken deze gasten. Hahahahaha :D
pi_202257932
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Je begint weer eens op het totaal verkeerde moment. Onze overheid heeft een stel laagbegaafde allochtonen hier gehaald om te werken in de fabrieken e.d. Deze mensen werden in wijken gestopt en zijn nauwelijks geïntegreerd. De gevolgen hiervan zijn nu een aantal generaties verder nog steeds zicht -en voelbaar.

Denk aan een gebrek aan binding met het eigen land door de gebrekkige integratie, ouders die geen enkel idee hebben hoe onze maatschappij werkt, een tweespalt bij die generatie en bovendien zitten er veel kansloze jongeren bij die bij het minste of geringste beetje weerstand denken dat ze gediscrimineerd worden, dat drugs dealen sneller geld maakt en bovendien dat ze allerlei rechten hebben juist zonder ervoor te hoeven werken.

Dit had je allemaal kunnen ondervangen door bijv. in te zetten op spreidinsbeleid, door onderwijs af te spitsen op deze doelgroep, door religieus onderwijs te verbieden, door niet te ouwehoeren met wijkcentra en kansenwijken maar door te erkennen dat dit serieuze problematiek is wat op de lange termijn gaat leiden tot grote problemen. Maar nee hoor, niks aan de hand. Dit komt allemaal uit de lucht vallen.
Dat ze geen idee hebben hoe onze maatschappij werkt....

Nee, ze willen niet integreren. Na tig jaar nog geen NLs spreken, niet kunnen/willen werken. Geloof speelt ook mee. Ze doen niet mee met NLse tradities ivm geloof.
En ze weten heus wel hoe het werkt hier in NL.
De weg naar instanties voor subsidies en uitkeringen weten ze feilloos te vinden hoor.

En nogmaals, niet allemaal zijn ze zo gelukkig maar de statistieken wijzen uit dat het merendeel aan het staatsinfuus hangt.
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:43:14 #107
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202257941
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:38 schreef DW457 het volgende:

[..]
Waarom zou je voor die relschoppers opkomen? Dat verdienen ze niet.
Maar ze verdienen wél een kogel?

Nou, als jij er zo over denkt…
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202257944
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
oppakken.
t is maar een paar honderd man hoor.. niet het einde van de wereld
Ja tuurlijk oppakken. Maar dat is mosterd na de maaltijd.
pi_202257947
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja maar, hoe kun je ervoor zorgen dat ouders hun kinderen opvoeden? Dat moeten ze toch echt zelf gaan doen. Handvaten kunnen gegeven worden, maar als ze er geen zin in hebben/niet kunnen dan houdt het gewoon op.

En dan is het wachten tot zo'n kind in de fout gaat en dan pas kun je als overheid handelen. Maar dan is het kwaad dus al geschied.
Je kunt mensen natuurlijk op verschillende manieren prikkelen om kinderen op te gaan voeden. Wat wij nu al doen is middels de GGD op verschillende momenten kijken hoe de ontwikkeling verloopt. Daarnaast zoals ik al zei ben ik een groot tegenstander van religieus onderwijs en een voorstander van spreiding. Mensen moeten met elkaar in aanraking komen om gezamenlijke en gedeelde normen en waarden over te nemen en ontwikkelen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202257951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:43 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Maar ze verdienen wél een kogel?

Nou, als jij er zo over denkt…
Ik ben ook niet voor zulk buitensporig geweld, maar als je ziet hoe ze tekeer gingen.... Je hebt op een gegeven moment geen andere keus.
pi_202257952
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ah als de demonsratie uitloopt op zeer slechte PR dan is het ineens een zogenaamde demonstratie. Mooie nieuwe truuk.
Echt een truuk ja. Deze jongens stonden met hun capuchons en vuurwerk gewoon te strijden voor de goede zaak. :D
pi_202257958
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:42 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Dat ze geen idee hebben hoe onze maatschappij werkt....

Nee, ze willen niet integreren. Na tig jaar nog geen NLs spreken, niet kunnen/willen werken. Geloof speelt ook mee. Ze doen niet mee met NLse tradities ivm geloof.
En ze weten heus wel hoe het werkt hier in NL.
De weg naar instanties voor subsidies en uitkeringen weten ze feilloos te vinden hoor.

En nogmaals, niet allemaal zijn ze zo gelukkig maar de statistieken wijzen uit dat het merendeel aan het staatsinfuus hangt.
Nou dan, dan ben je toch eens dat het falend overheidsbeleid is? Hoelang hebben wij deze groepen wel niet laten aanmodderen met allerlei nutteloze initiatieven als vlindersvangen in Marokko, wijkcentra, wijkcoaches en weet ik wat allemaal nog wel niet meer.
pi_202257959
quote:

[..]

Ik vraag mij ook af waar de ouders in dit verhaal zijn. Vragen die zich niet af of hun kroost bij die rellen aanwezig zijn als ze niet thuis waren gisteravond?
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:48:38 #114
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202257975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ben ook niet voor zulk buitensporig geweld, maar als je ziet hoe ze tekeer gingen.... Je hebt op een gegeven moment geen andere keus.
Ik heb momenteel niet meer informatie dan hetgeen ik op deze site gelezen heb.

En dan lees ik dat politie met scherp geschoten heeft. Terecht of niet, ik vind het sowieso niet normaal.

We gaan echt de richting op van een bananenrepubliek. Als we het al niet zijn.

Ik ga maar even verder kijken naar info.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 november 2021 @ 08:49:05 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202257978
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 07:41 schreef halfway het volgende:
Komt door dat beleid van de regering de afgelopen 10 jaar. Liegen en bedriegen en de burger als slaaf van het systeem behandelen, Covid micro beleid is de druppel.
Schei toch uit joh, komt doordat een stel knuppels weer even teveel testosteron heeft en de boel er weer uit moet knallen. Die schuld ligt gewoon bij dit soort hersenloos sjappies en nergens anders.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:49:37 #116
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202257981
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hahahahhahaha ja joh, COVID was het issue voor deze jongens. Zo maatschappelijk betrokken deze gasten. Hahahahaha :D
Nee vooral met hu eigen belang bezig
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:50:41 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202257988
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Echt een truuk ja. Deze jongens stonden met hun capuchons en vuurwerk gewoon te strijden voor de goede zaak. :D
Tja da ze niet normaal kunnen doen is vast ook weer de schuld van de regering ofzo
pi_202257999
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Schei toch uit joh, komt doordat een stel knuppels weer even teveel testosteron heeft en de boel er weer uit moet knallen. Die schuld ligt gewoon bij dit soort hersenloos sjappies en nergens anders.
Als overheid kun je prima constateren dat er in de maatschappij een groep van dit soort figuren leeft. Je kunt ook prima beseffen dat als deze groep groeit en gaat samen clusteren dit kan leiden tot onlusten. Als je dit allemaal negeert krijg je dit soort taferelen. Nog los van de schuld van de overheid om dit soort kansloze figuren zoveel ruimte te bieden. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 20 november 2021 @ 08:52:00 #119
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202258003
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Ik vond het zo dubbel dat deze mensen tegen de COVID-maatregelen zeiden te protesteren maar vervolgens wel meubilair van horeca-ondernemers door de straten flikkerden en kapot maakten. Wàt een bescherming van de groep die juist erg getroffen is door de pandemie. Tot zover de saamhorigheid onder slachtoffers van de maatregelen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202258006
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja da ze niet normaal kunnen doen is vast ook weer de schuld van de regering ofzo
Nee, dat komt door hun frustraties richting Corona toch? :D Althans frustraties, de gingen uiteraard demonstreren met goede moed tegen het beleid. :D
pi_202258012
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik vond het zo dubbel dat deze mensen tegen de COVID-maatregelen zeiden te protesteren maar vervolgens wel meubilair van horeca-ondernemers door de straten flikkerden en kapot maakten. Wàt een bescherming van de groep die juist erg getroffen is door de pandemie. Tot zover de saamhorigheid onder slachtoffers van de maatregelen.
Geen van deze aanwezigen was daar om te demonstreren tegen overheidsbeleid hoor. Sterker, deze mensen weten niet eens wat overheidsbeleid is of dat er niet eens een overheid is op dit moment. :D
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:53:43 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202258020
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:52 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Nee, dat komt door hun frustraties richting Corona toch? :D Althans frustraties, de gingen uiteraard demonstreren met goede moed tegen het beleid. :D
Geen idee

Maar de reden dat die mensen bij elkaar kwamen was dat ze geen 2G beleid willen. En dat liep uit op deze rellen. Dus kennelijk is normaal doen teveel gevraagd.
pi_202258023
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja, je kan wel een beetje tof gaan lopen doen dat jij "Da Hood" zo goed zou kennen.

Maar de feiten wijzen op anti-virus wappies.
Nee, de feiten wijzen op antiviruswappies, aangevuld met RJK leden en lokale plunderaars en met name die laatste 2 groepen staan altijd vooraan als er iets uit de hand dreigt te lopen en er gereld kan worden.

Maar het past inderdaad beter in het d66 naratief als het alleen antiviruswappies zijn, dat snap ik. D66 zet graag mensen tegenover elkaar, wijst zondebokken aan en speelt mensen tegen elkaar uit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_202258024
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:43 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Je kunt mensen natuurlijk op verschillende manieren prikkelen om kinderen op te gaan voeden. Wat wij nu al doen is middels de GGD op verschillende momenten kijken hoe de ontwikkeling verloopt. Daarnaast zoals ik al zei ben ik een groot tegenstander van religieus onderwijs en een voorstander van spreiding. Mensen moeten met elkaar in aanraking komen om gezamenlijke en gedeelde normen en waarden over te nemen en ontwikkelen.
Droom lekker verder zou ik zeggen...

Religieus onderwijs, jaja, dat werkt hebben we gezien bij het Haga lyceum...

En normen en waarden van elkaar overnemen?
Hahaha, jongen wat een wereldbeeld heb jij? Dat hoef ik niet van hun over te nemen want die hebben ze meestal niet of er zit een Islambodem onder. En andersom willen ze niet omdat ze bij ons niet stroken met hun geloof..
pi_202258025
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:42 schreef Toine51 het volgende:

Nou laat die statistieken dan maar zien roderikjan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')