abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202257769
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:21 schreef torentje het volgende:

[..]
De notoire relschoppers kunnen toch niet meer gevaarlijk worden als de politie die relschoppers door de knieën schiet?
Oh, want dat leidt niet tot meer woede bij de overigens? Je hebt de "demonstraties" gemist rondom alle zogenaamd onterecht neergeschoten mensen door de politie? Geweld leidt altijd tot meer geweld.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202257770
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:21 schreef matthijst het volgende:

[..]
Hoorde 't gisteravond. Dacht zal 's zoeken op Youzef Rotterdam.

Dus of ik moet een staatslot kopen of het zal misschien waar zijn.
Er is 1 tweet over, dat is voor jou "bewijs"?
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:22:47 #53
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202257771
quote:
Er zijn tientallen aanhoudingen verricht, we verwachten er meer.
Weekje vasthouden en meteen even een coronaprikje geven.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202257772
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Ah ok, dus dit is geen gevolg van het jarenlang wegkijken in de achterstandswijken van ons land door er af en toe een wijkcentrum neer te zetten? Terwijl criminaliteit al jaren aan het groeien én verharden is? :D Goed om te weten.
En wie zijn voornamelijk verantwoordelijk voor die criminaliteit? Juist, 3e, 4e generatie allochtonen. Niks op met normen en waarden hier in NL. Totaal geen opvoeding. Gewoon volk waar de maatschappij niks aan heeft.

En jij gooit het op wegkijken van de regering in achterstandswijken?

Donderstraal op man. Hier in NL kan iedereen iets worden,maar je moet er wel voor WERKEN! Niet iedereen heeft de skills maar een goede opvoeding zal al veel hebben geholpen.
pi_202257773
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:20 schreef PS. het volgende:

[..]
Nee geen idee, kun je dat eten?

Maar het is ook een bullshit verhaal van 1 vage tweet op Twitter.

Van een schot in je been ga je echt niet zomaar dood.

Fijn om te weten. :D :')
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:23:31 #56
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202257776
quote:
,,Op verschillende momenten voelde de politie zich genoodzaakt gericht te schieten. Er zijn zeven gewonden gevallen.”
Pardon? Hebben we het nu over met scherp schieten?

Ik mag toch hopen van niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:24:10 #57
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_202257779
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:22 schreef PS. het volgende:

[..]
Er is 1 tweet over, dat is voor jou "bewijs"?
Nee kneus. Het feit dat ik gisteren die naam.al hoorde en vanochtend op Twitter hetzelfde vind.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_202257782
Weer een reden om je te schamen dat je een Nederlander bent. :N
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:25:11 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202257785
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Klopt, het is falen van de overheid maar goed, van een welgesteld, zeer intelligent persoon als jij kan ik niet verwachten dat je enige binding hebt met de realiteit in achterstandswijken.
Tje welke "realiteit" hebben we het precies over gezien ze gaan rellen over een virus. En verder krijgen ze er nou niet bepaald meer begrip mee.
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:25:38 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202257790
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:22 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Weekje vasthouden en meteen even een coronaprikje geven.
En graag schade op ze verhalen
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 08:25:51 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_202257793
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:24 schreef HSG het volgende:
Weer een reden om je te schamen dat je een Nederlander bent. :N
Dan kan ieder land zich wel schamen. Ben trots om Nederlander te zijn.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202257795
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:22 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Oh, want dat leidt niet tot meer woede bij de overigens? Je hebt de "demonstraties" gemist rondom alle zogenaamd onterecht neergeschoten mensen door de politie? Geweld leidt altijd tot meer geweld.
Bij mij wekt het geen woede als de politie notoire relschoppers mank schiet. Aangezien de notoire relschoppers slechts op zwakkere plekken aanvallen.
pi_202257796
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:06 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik denk dat je in het verkeerde land woont.
Idd, nog een paar jaar en dan ben ik weg uit NL.
pi_202257806
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:25 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dan kan ieder land zich wel schamen. Ben trots om Nederlander te zijn.

Ja want in Oostenrijk hebben ze ook de boel lopen slopen toen de 2G en vaccinatieplicht werd ingevoerd. Nederland heeft zich weer flink voor lul gezet in Europa...met je "trots". :')
pi_202257811
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:23 schreef Toine51 het volgende:

[..]
En wie zijn voornamelijk verantwoordelijk voor die criminaliteit? Juist, 3e, 4e generatie allochtonen. Niks op met normen en waarden hier in NL. Totaal geen opvoeding. Gewoon volk waar de maatschappij niks aan heeft.

En jij gooit het op wegkijken van de regering in achterstandswijken?

Donderstraal op man. Hier in NL kan iedereen iets worden,maar je moet er wel voor WERKEN! Niet iedereen heeft de skills maar een goede opvoeding zal al veel hebben geholpen.
Je begint weer eens op het totaal verkeerde moment. Onze overheid heeft een stel laagbegaafde allochtonen hier gehaald om te werken in de fabrieken e.d. Deze mensen werden in wijken gestopt en zijn nauwelijks geïntegreerd. De gevolgen hiervan zijn nu een aantal generaties verder nog steeds zicht -en voelbaar.

Denk aan een gebrek aan binding met het eigen land door de gebrekkige integratie, ouders die geen enkel idee hebben hoe onze maatschappij werkt, een tweespalt bij die generatie en bovendien zitten er veel kansloze jongeren bij die bij het minste of geringste beetje weerstand denken dat ze gediscrimineerd worden, dat drugs dealen sneller geld maakt en bovendien dat ze allerlei rechten hebben juist zonder ervoor te hoeven werken.

Dit had je allemaal kunnen ondervangen door bijv. in te zetten op spreidinsbeleid, door onderwijs af te spitsen op deze doelgroep, door religieus onderwijs te verbieden, door niet te ouwehoeren met wijkcentra en kansenwijken maar door te erkennen dat dit serieuze problematiek is wat op de lange termijn gaat leiden tot grote problemen. Maar nee hoor, niks aan de hand. Dit komt allemaal uit de lucht vallen.
pi_202257813
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:23 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Pardon? Hebben we het nu over met scherp schieten?

Ik mag toch hopen van niet.
Als de politie genoodzaakt was om te schieten, ga jij dan nog vraagtekens zetten om het waarom ze hebben geschoten?

Ben jij nou zo dom?
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 08:28:11 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_202257816
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Ja want in Oostenrijk hebben ze ook de boel lopen slopen toen de 2G en vaccinatieplicht werd ingevoerd. Nederland heeft zich weer flink voor lul gezet in Europa...met je "trots". :')
In Oostenrijk was een rechts extremist president. Iets om trots op te zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 20 november 2021 @ 08:28:48 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202257818
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:27 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Je begint weer eens op het totaal verkeerde moment. Onze overheid heeft een stel laagbegaafde allochtonen hier gehaald om te werken in de fabrieken e.d. Deze mensen werden in wijken gestopt en zijn nauwelijks geïntegreerd. De gevolgen hiervan zijn nu een aantal generaties verder nog steeds zicht -en voelbaar.

Denk aan een gebrek aan binding met het eigen land door de gebrekkige integratie, ouders die geen enkel idee hebben hoe onze maatschappij werkt, een tweespalt bij die generatie en bovendien zitten er veel kansloze jongeren bij die bij het minste of geringste beetje weerstand denken dat ze gediscrimineerd worden, dat drugs dealen sneller geld maakt en bovendien dat ze allerlei rechten hebben juist zonder ervoor te hoeven werken.

Dit had je allemaal kunnen ondervangen door bijv. in te zetten op spreidinsbeleid, door onderwijs af te spitsen op deze doelgroep, door religieus onderwijs te verbieden, door niet te ouwehoeren met wijkcentra en kansenwijken maar door te erkennen dat dit serieuze problematiek is wat op de lange termijn gaat leiden tot grote problemen. Maar nee hoor, niks aan de hand. Dit komt allemaal uit de lucht vallen.
Volgens mij zijn de meeste agressieve wappies zo Hollands als wat
pi_202257822
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tje welke "realiteit" hebben we het precies over gezien ze gaan rellen over een virus. En verder krijgen ze er nou niet bepaald meer begrip mee.
Rellen over een virus :') Hoe naief ben jij man. :D
pi_202257824
Onvoorstelbaar hoeveel mensen dit geweld prima en gewoon vinden.

Het is allemaal de schuld van een ander. Als het allemaal aan de politiek ligt. Volgens mij heeft iedereen in Nederland stemrecht en kan daarmee invloed uitoefenen op degenen die in de Kamer zitten en macht hebben in Nederland.
Tuurlijk zullen er in het verleden fouten zij gemaakt, wie maakt deze niet. Maar totdat de Corona kwam leefden we in een vrij welvarend land. De kloof tussen arm en rijk werd groter. Inderdaad, maar dat ligt echt niet alleen aan de politiek.

Niet eens met Corona-beleid? Kan, uiteraard. Welk alternatief is er wel? Heinzorg je dat de zorg niet overbelast raakt, de economie niet instort en er geen 1000-den mensen sterven

Het is niet alleen in Nederland, maar in vrijwel heel Europa dat besmettingen weer oplopen.

Wat is ONZE rol al burgers in dit geheel?

Ja er liepen allochtonen tussen de relschoppers, ook maar zeer veel Nederlanders.

Geweld lost nooit iets op. Geweld tegen mensen die hun werk al helemaal niet. Van hulpverleners blijf je af. Zelfs als ze misschien een foute beslissing maken. Fouten maken is namelijk menselijk.
pi_202257825
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:28 schreef tong80 het volgende:

[..]
In Oostenrijk was een rechts extremist president. Iets om trots op te zijn.

Wij hebben het hier over de rellen in Rotterdam.
pi_202257827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:27 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Als de politie genoodzaakt was om te schieten, ga jij dan nog vraagtekens zetten om het waarom ze hebben geschoten?

Ben jij nou zo dom?
Pssst, je hebt het tegen een thee drinker he, de realiteit is een beetje eng voor hen... ;)

:+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_202257829
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Bij mij wekt het geen woede als de politie notoire relschoppers mank schiet. Aangezien de notoire relschoppers slechts op zwakkere plekken aanvallen.
Alsof jij in een wijk in Rotterdam woont terwijl je mattie is neergeschoten. :') :D
pi_202257830
Jammer dat ze niet massaal zijn afgeknald. Afval moet je opruimen, niet proberen te redden.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 november 2021 @ 08:30:25 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_202257834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 08:29 schreef HSG het volgende:

[..]
Wij hebben het hier over de rellen in Rotterdam.
Jij begon over Oostenrijk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')