Dus nooit meer, letterlijk genomen?quote:Burgemeester Broertjes over vuurwerkverbod: ’Ook geen show op het Marktplein; dat kan pas in een samenleving zonder virus’
Achja, elke burgermeester meent iets te moeten roepen. Ze hebben slechts alleen een ceremonieel taak.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211119_77310322
[..]
Dus nooit meer, letterlijk genomen?Onze burgemeester doet en zegt af en toe zinnige dingen tijdens deze crisis, maar in dit geval schemert z'n persoonlijke afkeer van vuurwerk wel weer een beetje door hoor...
Gaat dit alleen over corona of over elk virus? En wanneer zijn we 'zonder' virus, met 0 cases?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dus nooit meer, letterlijk genomen?Onze burgemeester doet en zegt af en toe zinnige dingen tijdens deze crisis, maar in dit geval schemert z'n persoonlijke afkeer van vuurwerk wel weer een beetje door hoor...
dat de schuld iig niet bij hem ligt.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie goede vriend Ferd weer allerlei domme dingen roepen over onvoldoende controle? Wat verwacht die man nou?
Niets, maar het zet gewoon de deur open naar verdere sluitingen. Ja, jullie houden je niet aan de regels, dan ga je dicht. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik zie goede vriend Ferd weer allerlei domme dingen roepen over onvoldoende controle? Wat verwacht die man nou?
Burgemeesters en andere overheidsfunctionarissen hebben er dan nogal vaak een handje van anderen graag de les te willen lezen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Alsof dat de schuld is van niet controleren, zijn mensen dan echt zo dom?quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niets, maar het zet gewoon de deur open naar verdere sluitingen. Ja, jullie houden je niet aan de regels, dan ga je dicht. Eigen schuld.
Er zijn twee dingen oneindig...quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alsof dat de schuld is van niet controleren, zijn mensen dan echt zo dom?
Ik ga zo eens kijken.quote:
Dikke gehaktbalquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:53 schreef Johannes788 het volgende:
Jongens kijk Op1. Gommers lacht zich dood door wappie die bruls belachelijk maakt. Mooie tv
Formeel op het moment dat Hugo dat afkondigt, lees: nooit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af wat code zwart in NL eigenlijk is.
Er worden namelijk nu al COVID patiënten die normaal een ziekenhuisopname kregen, naar huis gestuurd met een zuurstoffles.
Wanneer Hugo zegt dat het code zwart is.quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me af wat code zwart in NL eigenlijk is.
Er worden namelijk nu al COVID patiënten die normaal een ziekenhuisopname kregen, naar huis gestuurd met een zuurstoffles.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:00 schreef Vallon het volgende:
OP1 Gommers: "er zal nagenoeg nooit een vuurwerkslachtoffer op de IC komen"
Kortom symboolmaatregel omdat gezien vanuit structurele zorgbelasting is er nauwelijks reden om vuurwerk te verbieden.
Die onzin kijk je toch nietquote:Op vrijdag 19 november 2021 22:53 schreef Johannes788 het volgende:
Jongens kijk Op1. Gommers lacht zich dood door wappie die bruls belachelijk maakt. Mooie tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |