Veel te rustig.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, @:Q., de belangrijkste vraag: hoe was je eerste nacht slapen in je nieuwe huis, zo zonder bovenburen?
quote:
Gewoon je adres hier posten, genoeg lieve Fok!kers zie wel een keertje langs willen komen om belletje te lellen.quote:
De bel is nog niet geinstalleerd.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je adres hier posten, genoeg lieve Fok!kers zie wel een keertje langs willen komen om belletje te lellen.
Klinkt als zo'n scharenverpakkingsdillema, die je ook niet kan openen zonder schaarquote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
De bel is nog niet geinstalleerd.
Niet ideaal, kan nu niets bestellen want dan mis ik de bezorging. Dus hoe moet ik nu een bel bestellen?
Opmerking erbij plaatsen: 'Gooi maar in de kliko' o.i.d.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet ideaal, kan nu niets bestellen want dan mis ik de bezorging. Dus hoe moet ik nu een bel bestellen?
en dan maar hopen dat ze van de gemeente niet daarna langskomen om 'm te legen.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Opmerking erbij plaatsen: 'Gooi maar in de kliko' o.i.d.
De tandjes, Qquote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je..... naar buitenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Kratje in de kar, handscanner mee, alles direct in het kratje, afrekenen, kratje in de auto en met gierende banden weer naar huis. Ideaalquote:Op woensdag 24 november 2021 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ergste van die 1,5 meter vind ik dat je geen mandjes meer hebt in de supermarkt
Als ze nu ook weer die winkelwagentjes los maken zodat je die zonder muntje kan gebruiken.....quote:Op woensdag 24 november 2021 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Ergste van die 1,5 meter vind ik dat je geen mandjes meer hebt in de supermarkt
Hear hearquote:Op woensdag 24 november 2021 10:29 schreef TaMieke het volgende:
Als ze nu ook weer die winkelwagentjes los maken zodat je die zonder muntje kan gebruiken.....
Als ze maar niet weer beginnen met "iedereen een kar" en man en vrouw ieder met een aparte kar gaan rondlopen en de rij bij de kassa opeens dubbel zo lang isquote:Op woensdag 24 november 2021 10:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als ze nu ook weer die winkelwagentjes los maken zodat je die zonder muntje kan gebruiken.....
ja, maar dan moet ik thuis zijn om de deur open te maken..quote:Op woensdag 24 november 2021 10:37 schreef Tegan het volgende:
Niet al je boodschappen thuis laten bezorgen, stelletje plebejers.
Zelfs Samson en Gert hadden hier al een oplossing voor.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent toch thuis tijdens het koken/avondeten.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik thuis zijn om de deur open te maken..
Ja, maar dan moet ik de boodschappen al hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bent toch thuis tijdens het koken/avondeten.
Eens. En ik wil meer van die kleine karretjes.quote:Op woensdag 24 november 2021 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer beginnen met "iedereen een kar" en man en vrouw ieder met een aparte kar gaan rondlopen en de rij bij de kassa opeens dubbel zo lang is
Henk en Ingrid die met het mo dkapje op denkjn het hele zuivelschap blokkeren omdat ze nog even uitgebreid moeten overleggen of ze blanke vla of vanille vla willen hebbenquote:Op woensdag 24 november 2021 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ze maar niet weer beginnen met "iedereen een kar" en man en vrouw ieder met een aparte kar gaan rondlopen en de rij bij de kassa opeens dubbel zo lang is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |