quote:Op maandag 31 januari 2022 18:14 schreef Bluesdude het volgende:
Probeerde Baudet grappig te zijn ?
[ twitter ]
Of nam hij niet de moeite even te checken wat de redenen zijn jongens te vaccineren met dit vaccin?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:30 schreef archito het volgende:
Zo'n flutboekje is gewoon een manier om zichzelf legaal te verrijken aan zijn blinde volgelingen.
Hahaha,quote:
zakkuhhhhh vulluhhhhhhquote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:23 schreef archito het volgende:
[..]
Hahaha,
11 euro voor een handtekening en meer dan 50 euro voor een paar regels 'persoonlijke' tekst van iemand die jou helemaal niet kent.Echt serieus, wie gaat daar nou 75 euro voor neerleggen?
Iemand was mij dus al voor.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij had het ‘Onze Strijd’ moeten noemen.
Ah, Poetin heeft weer wat geld overgemaakt naar Baudet?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Baudet: erkennen dat de Krim legaal bij Rusland is ingepikt
tjaaaaaa vroeger was dat zo niet rechts,
Baudet: overigens ben ik van mening dat 9/11 een false flag was
Hij gaat natuurlijk nooit uitleggen waarom hij ook deze complottheorie leuk vind.
Hoeveel roebels zou zo'n tweet als deze nu opleveren? Ik vraag dit voor een vriend...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, Poetin heeft weer wat geld overgemaakt naar Baudet?
Je zou dit landverraad kunnen noemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoeveel roebels zou zo'n tweet als deze nu opleveren? Ik vraag dit voor een vriend...
[ afbeelding ]
Ah, Tjer stond weer eens op de witte piste, zo te lezen.quote:
Zelfs voor Thierry B... is dit over het randje.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
Wanneer het niet meer meteen duidelijk is of het sarcasme is of niet....
[ afbeelding ]
Eerder met zijn neus in het witte poeder.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah, Tjer stond weer eens op de witte piste, zo te lezen.
Het enige dat gevallen is, is zijn masker. Helaas zien zijn stemmers (blinde volgelingen) dat niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Terry Terry, toch, wat ben je diep gevallen
Hoe gaat het eigen partijtje van Henkie?quote:Op zondag 9 januari 2022 23:34 schreef Bluesdude het volgende:
FvD-oprichter over zijn kind, olv Baudet
[ twitter ]
Zijn die vier volgelingen van hem nou echt zo dom dat ze hem niet uit de fractie smijten? Nou is Hammie Wangzak Gideon van Meijeren een argument voor de stelling dat een rechtenstudie niet academisch is en dat opleiding en titels maar een klein beetje zeggen over je intelligentie, maar Kamervragen over satanische pedofielen kan je ook namens een vierkoppige fractie stellen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:04 schreef Bluesdude het volgende:
Was hij dronken toen hij dit schreef ?
Beweert hij hier dat Niemoller links is en mept hij tegelijk naar homo's ?
Dit is het geenstijlartikel over Baudets flirt met DENK.
[ twitter ]
Met de fvd, zijn de nationalisten wederom de nsb-ers.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoeveel roebels zou zo'n tweet als deze nu opleveren? Ik vraag dit voor een vriend...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |