Ik hoorde dat ie langlaufend terug naar Zweden gaat na de Spelen in China.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:51 schreef Toby56 het volgende:
Hij schijnt ook aardig te langlaufen... na Olympisch Goud op de 10k schaatsen gewoon de 50k laten skieën in 2026.
I.R. 'Enrico' Baboonquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wil graag dit hoogtepunt uit mijn amateursportcarrière nog even met jullie delen
[ afbeelding ]
Dan had je van die bochtentechniek zo te zien geen last.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wil graag dit hoogtepunt uit mijn amateursportcarrière nog even met jullie delen
[ afbeelding ]
Het geheim? Een gebrekkige bochtentechniek op hoge snelheid
Wel een buitenbaan he! En onder zeeniveau!quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan had je van die bochtentechniek zo te zien geen last.
Ja dan kan je er ook niks aan doen. Ook sneeuw neem ik aan?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel een buitenbaan he! En onder zeeniveau!
Luchtcirculatie weggevallen zeker?quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel een buitenbaan he! En onder zeeniveau!
Heb je De Hel van 63 gezien!? Zoiets, maar dan samengeperst in 1500 meter.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dan kan je er ook niks aan doen. Ook sneeuw neem ik aan?
Verbazingwekkend dat je er nog bent om hier te posten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb je De Hel van 63 gezien!? Zoiets, maar dan samengeperst in 1500 meter.
Ik type dit met mijn tong.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je er nog bent om hier te posten.
Dat verbaasde mij ook... Femke Kok kan dit seizoen de finish nog maar moeilijk vinden.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:42 schreef wimderon het volgende:
Van Dijk die dit Nederland als een topteam inschat![]()
[...]
Dat was ikquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bij t EK reed ie 3x 27.2, uit mn hoofd. @:Mani89 had dit destijds goed voorspeld.
Het zou ook jammer zijn als hij zich niet voor het WK allround plaatst.quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zat net ook even te kijken, Adelskalendernwise.
edit: waarmede ik alleen wil zeggen dat ik wim helemaal snapte.
Hij gaat naar Amerika toch? Misschien rijdt ie liever daar een 1500mquote:Op zaterdag 20 november 2021 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou ook jammer zijn als hij zich niet voor het WK allround plaatst.
Dat wordt een mooie aanwijsplek voor de spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |