De kwalivleugel van vorige weet deed het ook (dat zag ik toen ook direct)quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja denk ik ook hoor, ze willen lift genereren zodat de tracklimits ontweken kunnen worden
hier ook niksquote:
Jup.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pakte Bottas daar nou volledig een off-track?
FTFYquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! feliciteert de extreem sympathieke Max Verstappen met het WK kampioenschap.
Wel mooi dat die de regenboog helm draagt. 🌈🏳🌈🤗quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! feliciteert de extreem sympathieke Lewis Hamilton met het WK kampioenschap.
@fiaquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel mooi dat die de regenboog helm draagt. 🌈🏳🌈🤗
Volgens mij geldt er geen hamverbod in Qatar, maar er is denk ik wel alleen halalvlees toegestaanquote:
Ham is nooit halal.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij geldt er geen hamverbod in Qatar, maar er is denk ik wel alleen halalvlees toegestaan
Wat is er?quote:
Ik heb dat alleen als ik @ChevyChatbot in het topic zie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ben ik de enige die zodra je inschakelt en je ziet links bovenin die 2 mintgroene icoontjes direct schele hoofdpijn krijgt?
Of ze zijn de Honda's bij AT aan het opschroevenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
Als Gasly die tijd kan neerzetten
dan weten we ook dat Max sneller kan
Max ff aan het sandbaggenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
Als Gasly die tijd kan neerzetten
dan weten we ook dat Max sneller kan
alle bochten waren nu track limits tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Exit 7 ging Max buiten de witte lijn? Vraag me af of die tijd wordt afgenomen
Dat zou wat zijn, als test om te kijken wat ze kunnen hebben zodat RB ze open kan draaien de komende weken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of ze zijn de Honda's bij AT aan het opschroeven
na 6quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:37 schreef Zorro het volgende:
Bottas: Turn 7? Waar is dat? Ik zie geen turn 7?
Ze mogen alleen nog maar rechtdoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle bochten waren nu track limits toch
En voor 8.quote:
Valtteri rijdt gewoon rechtstreeks van 6 naar 8 zag je toch?quote:
Opgelostquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:28 schreef greysbones het volgende:
@:Nattekat
de TT is foutief
iemand heeft Max verkeerd geschreven
Dat bekijken we volgende week.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook in alle rondjes voor elke coureur?
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Valtteri rijdt gewoon rechtstreeks van 6 naar 8 zag je toch?
mag ookquote:
Alles beter dan Hamquote:
Als je de baan niet raakt, krijg je ook geen tracklimits aan je broekquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja denk ik ook hoor, ze willen lift genereren zodat de tracklimits ontweken kunnen worden
Scheelt meteen een paar tiendenquote:
Kan goed hoor, dat ze Bottas gebruiken om te kijken waar ze staan met een motor op vol vermogen. Ze weten wel dat Bottas en HAM elkaar weinig ontlopen in een enkele snelle ronde.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
2 tienden in eerste sector wel opvallend. Zou Bottas al weer met agressieve motorstand rijden?
Nee, Haas en Williams ook.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:53 schreef Perox het volgende:
Zou Bottas de enige zijn die zonder zandzakken rondjes rijdt?
Gasly ookquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:53 schreef Perox het volgende:
Zou Bottas de enige zijn die zonder zandzakken rondjes rijdt?
Heeft helemaal niet gereden zo te zien.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is druk op de baan
Alleen Mazepin ontbreekt.
Ze rijden allemaal met oude motoren in de trainingen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
HAM nog een oude motor of ander soort zandzak?
Neem aan dat VER wel sneller kan dan GAS dus eigenlijk weten we nog niets.
Dat weet je sowieso nooit.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
Het is dan ook VT2. Dat zegt nooit iets.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
Paar races terug kwam wel een statistiek voorbij: Max in vt2 op 1 = pole.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is dan ook VT2. Dat zegt nooit iets.
Je hebt leugens en je hebt statistieken..quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Paar races terug kwam wel een statistiek voorbij: Max in vt2 op 1 = pole.
Maar dat gaat sinds Mexico geloof ik niet meer op
Tuurlijk, Jos loopt los.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toto erkent dat VER punten heeft verloren in crashes 'buiten zijn schuld om'.
Wauw.
Bottas en Baku. Dus dat zegt niksquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Toto erkent dat VER punten heeft verloren in crashes 'buiten zijn schuld om'.
Wauw.
Lewis heeft ook buiten zijn schuld punten verloren, zoals op Monza.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Bottas en Baku. Dus dat zegt niks
Toto is niet onredelijk
quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Bottas en Baku. Dus dat zegt niks
Toto is niet onredelijk
Ham en Bottas reden met 2 verschillende setups, om te zien welke beter werkte.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
Hadden voor de gein Bottas moeten gebruiken om het te ''simuleren''quote:
Dat is echt compleet ridicuul. Mesjogge. Waanzin. Dit kan niet. Op een schaal van 1 tot 10 van idioterie over een 110102&28. Wat een complete mongoolquote:Op vrijdag 19 november 2021 18:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lewis heeft ook buiten zijn schuld punten verloren, zoals op Monza.
- T. Wolff
Het is een Oostenrijker...geen mongool.quote:Op vrijdag 19 november 2021 19:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dat is echt compleet ridicuul. Mesjogge. Waanzin. Dit kan niet. Op een schaal van 1 tot 10 van idioterie over een 110102&28. Wat een complete mongool
Klopt ook gewoon. Vraag de stewards van Monza maar.quote:Op vrijdag 19 november 2021 18:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lewis heeft ook buiten zijn schuld punten verloren, zoals op Monza.
- T. Wolff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |