De kwalivleugel van vorige weet deed het ook (dat zag ik toen ook direct)quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja denk ik ook hoor, ze willen lift genereren zodat de tracklimits ontweken kunnen worden
hier ook niksquote:
Jup.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Pakte Bottas daar nou volledig een off-track?
FTFYquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! feliciteert de extreem sympathieke Max Verstappen met het WK kampioenschap.
Wel mooi dat die de regenboog helm draagt. 🌈🏳🌈🤗quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! feliciteert de extreem sympathieke Lewis Hamilton met het WK kampioenschap.
@fiaquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel mooi dat die de regenboog helm draagt. 🌈🏳🌈🤗
Volgens mij geldt er geen hamverbod in Qatar, maar er is denk ik wel alleen halalvlees toegestaanquote:
Ham is nooit halal.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij geldt er geen hamverbod in Qatar, maar er is denk ik wel alleen halalvlees toegestaan
Wat is er?quote:
Ik heb dat alleen als ik @ChevyChatbot in het topic zie.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ben ik de enige die zodra je inschakelt en je ziet links bovenin die 2 mintgroene icoontjes direct schele hoofdpijn krijgt?
Of ze zijn de Honda's bij AT aan het opschroevenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
Als Gasly die tijd kan neerzetten
dan weten we ook dat Max sneller kan
Max ff aan het sandbaggenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
Als Gasly die tijd kan neerzetten
dan weten we ook dat Max sneller kan
alle bochten waren nu track limits tochquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Exit 7 ging Max buiten de witte lijn? Vraag me af of die tijd wordt afgenomen
Dat zou wat zijn, als test om te kijken wat ze kunnen hebben zodat RB ze open kan draaien de komende weken.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of ze zijn de Honda's bij AT aan het opschroeven
na 6quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:37 schreef Zorro het volgende:
Bottas: Turn 7? Waar is dat? Ik zie geen turn 7?
Ze mogen alleen nog maar rechtdoorquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle bochten waren nu track limits toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |