abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202239371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 23:58 schreef Evenstar het volgende: Met uitspraken zoals die van Leclerc verwacht ik toch echt dat er een straf gaat komen. Ik vind het ook echt niet netjes van Leclerc, maar had niet anders verwacht.
Leclerc zegt toch geen gekke dingen? Hij heeft groot gelijk.

Verstappen kleurde hier gewoon net buiten de lijntjes, dat lijkt mij toch vrij duidelijk.
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 00:43:59 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_202239460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Statement maken. Het is te zot voor woorden dat er een week later nog een beslissing moet worden gemaakt. Of moet men ook maar weer beginnen over Silverstone?
Dat is de sport toch? Als RB zelf een right of review aanvraagt hebben zij daar ook recht op.

En stel die penalty wordt gegeven: je weet in ieder geval dat erover na is gedacht. Gewoon accepteren en doorrrrrr 8-)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_202239498
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Verstappen kleurde hier gewoon net buiten de lijntjes, dat lijkt mij toch vrij duidelijk.
Mercedes kleurt al jaren buiten de lijntjes en heeft de schijt aan de regels. Moet je ook niet zeuren als je letterlijk 1 coureur treft die het zelfde doet.

Schijt aan Toto, lekker racen.
pi_202239560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 00:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Verstappen had idd wel een penalty verdiend. Imo was het meest logische geweest als hij zijn positie aan Hamilton moest opgeven. Als er achteraf nog een gridstraf volgt, zou dat veel te zwaar zijn in verhouding met het vergrijp, alleen maar omdat de FIA tijdens de race heeft verzaakt. Helemaal omdat Hamilton gewoon zonder schade de race won.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwoerd op 19-11-2021 10:43:07 ]
Цой жив
  Redactie Frontpage vrijdag 19 november 2021 @ 07:50:33 #6
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_202240272
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 01:20 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Verstappen had idd wel een penalty verdiend. Imo was het meest logische geweest als hij zijn positive aan Hamilton moest opgeven. Als er achteraf nog een gridstraf volgt, zou dat veel te zwaar zijn in verhouding met het vergrijp, alleen maar omdat de FIA tijdens de race heeft verzaakt. Helemaal omdat Hamilton gewoon zonder schade de race won.
Er wordt niet gekeken naar het gevolg, zie Silverstone. Verder wel eens dat de FIA heeft verzaakt in de race. Jammer dat er alsnog terug op gekomen kan worden.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
pi_202240321
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:50 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Er wordt niet gekeken naar het gevolg, zie Silverstone. Verder wel eens dat de FIA heeft verzaakt in de race. Jammer dat er alsnog terug op gekomen kan worden.
Het is een beetje als een week na de voetbalwedstrijd alsnog een doelpunt afkeuren. Dat is gewoon raar.

Of dat ze zeggen: de volgende keer als jullie tegen elkaar spelen beginnen we met een 1-0 stand.

Het is raar en past niet bij topsport.

Maar ik blijf er bij dat een penalty tijdens de race te verdedigen was geweest, al vond ik de uitleg van VER zelf en die van Ho-Pin Tung over het incident ook wel sluitend.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 november 2021 @ 08:01:22 #8
842 Zorro
Z
pi_202240328
Nogmaals, het maakt me niet uit wie er wel of niet fout zat. De wedstrijd is afgelopen en de scheidsrechters (Stewards) hebben hun beslissing genomen en dat staat. Anders blijf je bezig.

Je gaat bij voetbal een doelpunt door een achteraf onterechte penalty niet afnemen, of een bal die bij nader inzien TOCH over de doellijn was goedkeuren. Dan zegt men: "Het was een foute beslissing. Pech. Die dingen gebeuren. Nu op naar de volgende wedstrijd."

En de vergelijking met Silverstonene RB protest: Toen was er ook een beslissing om tegen te protesteren. Nu niet. Een rode kaart bij voetbal kan je aanvechten, een niet gegeven kaart kun je niet later nog toekennen. Zoiets is dit ook.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_202240334
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:01 schreef Zorro het volgende:
Nogmaals, het maakt me niet uit wie er wel of niet fout zat. De wedstrijd is afgelopen en de scheidsrechters (Stewards) hebben hun beslissing genomen en dat staat. Anders blijf je bezig.

Je gaat bij voetbal een doelpunt door een achteraf onterechte penalty niet afnemen, of een bal die bij nader inzien TOCH over de doellijn was goedkeuren. Dan zegt men: "Het was een foute beslissing. Pech. Die dingen gebeuren. Nu op naar de volgende wedstrijd."

En de vergelijking met Silverstonene RB protest: Toen was er ook een beslissing om tegen te protesteren. Nu niet. Een rode kaart bij voetbal kan je aanvechten, een niet gegeven kaart kun je niet later nog toekennen. Zoiets is dit ook.
Dat laatste klopt natuurlijk niet. Je kunt iemand wel na de wedstrijd rood geven, maar alleen als het incident niet beoordeeld is tijdens de wedstrijd.

Maar omdat het hier wel beoordeeld is, moet men het nu laten rusten.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 november 2021 @ 08:04:21 #10
842 Zorro
Z
pi_202240345
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat laatste klopt natuurlijk niet. Je kunt iemand wel na de wedstrijd rood geven, maar alleen als het incident niet beoordeeld is tijdens de wedstrijd.

Maar omdat het hier wel beoordeeld is, moet men het nu laten rusten.
Dat bedoel ik ook. Als de VAR ernaar gekeken heeft is het klaar. Zoals hier de Stewards die precies hetzelfde doen als de VAR bij voetbal.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Frontpage vrijdag 19 november 2021 @ 08:06:37 #11
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_202240363
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is een beetje als een week na de voetbalwedstrijd alsnog een doelpunt afkeuren. Dat is gewoon raar.

Of dat ze zeggen: de volgende keer als jullie tegen elkaar spelen beginnen we met een 1-0 stand.

Het is raar en past niet bij topsport.

Maar ik blijf er bij dat een penalty tijdens de race te verdedigen was geweest, al vond ik de uitleg van VER zelf en die van Ho-Pin Tung over het incident ook wel sluitend.
Ik snap je volledig. Mijn favo club kreeg afgelopen weekend een rode kaart en penalty tegen, penalty gaat er in, de stand wordt 1-1. Later werd de rode kaart geseponeerd maar blijft de 1-1 staan. Als er in de race een straf was gekomen zou dat veel eerlijker overkomen.

Het gaat mij er ook niet om of, en zo ja wie er fout zit. Het gaat mij meer om het lange wachten op uitsluitsel hoe of wat.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
pi_202240373
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:04 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat bedoel ik ook. Als de VAR ernaar gekeken heeft is het klaat. Zoals hier de Stewards die precies hetzelfde doen als de VAR bij voetbal.
Ja, we zijn het eens hoor. Zou een zooitje worden in het voetbal

"Eens even kijken, vorige keer dat jullie tegen elkaar speelde hadden jullie een rode kaart moeten krijgen en is bij de tegenstander een doelpunt ten onrechte afgekeurd. We beginnen met een 0-1 stand en jullie mogen maar 10 man opstellen. Owja, we hebben toen ten onrechte 2 minuten blessuretijd gehad, dus vandaag spelen we 88 minuten. Fijne wedstrijd!"
  vrijdag 19 november 2021 @ 08:22:34 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202240486
Voorlopig zijn ze toch alleen maar aan het kijken of het extra bewijs van Mercedes extra bewijs is? Ook al zouden ze dat toelaten aan extra bewijs lijkt het mij dat het hun standpunt gaat veranderen omdat die beelden eerder in het voordeel dan in het nadeel van Verstappen spreken.
pi_202240488
Ondertussen ga ik wel geloven dat er een straf komt :')

Duurt zo tering lang. Als RBR dat weer gaat aanvechten is Ver straks kampioen maar krijgt hij ergens in 2022 toch nog een straf.
pi_202240717
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 23:58 schreef Evenstar het volgende:
Met uitspraken zoals die van Leclerc verwacht ik toch echt dat er een straf gaat komen. Ik vind het ook echt niet netjes van Leclerc, maar had niet anders verwacht.
Volgens mij is dit nu al de 3e keer dat Leclerc dit roept over verschillende incidenten. Maar uiteindelijk veranderd er niets, hij ging altijd al als een dolle stier door het veld. :P
  vrijdag 19 november 2021 @ 08:48:57 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202240742
Lec is altijd erg betrokken als het om Max gaat ;)
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:01:17 #17
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_202240866
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, we zijn het eens hoor. Zou een zooitje worden in het voetbal

"Eens even kijken, vorige keer dat jullie tegen elkaar speelde hadden jullie een rode kaart moeten krijgen en is bij de tegenstander een doelpunt ten onrechte afgekeurd. We beginnen met een 0-1 stand en jullie mogen maar 10 man opstellen. Owja, we hebben toen ten onrechte 2 minuten blessuretijd gehad, dus vandaag spelen we 88 minuten. Fijne wedstrijd!"
En ohja, jullie spelen ook op een compleet ander veld met afmetingen van 50 bij 70 meter en de doelen zijn 6 meter breed en 4 meter hoog.
Rini dankjewel.
pi_202240871
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:48 schreef pmponer het volgende:
Lec is altijd erg betrokken als het om Max gaat ;)
Zodra hij zijn eigen auto een keer 3 races heel houdt mag hij meepraten met de grote jongens.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:02:12 #19
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_202240874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:47 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Volgens mij is dit nu al de 3e keer dat Leclerc dit roept over verschillende incidenten. Maar uiteindelijk veranderd er niets, hij ging altijd al als een dolle stier door het veld. :P
Voor iedere coureur die voor een straf voor Max is (LEC, MOY) is er eentje te vinden die tegen is (VET, ALO). Als de stewards daar hun oren naar moeten laten hangen..
Rini dankjewel.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:04:12 #20
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202240895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Zodra hij zijn eigen auto een keer 3 races heel houdt mag hij meepraten met de grote jongens.
Ja ik denk dat de goldenboy van Ferrari ook wel moeite heeft met zijn nieuwe team genoot. Op zich een mooi rijdersduo maar ik ben benieuwd hoe lang dat goed gaat.

En Lec zal altijd wel salty over Max blijven
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:16:38 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202241038
het gaat nog steeds alleen maar hierom

quote:
It's important to note that the decision they are currently considering refers only to whether or not there is cause to grant a review of the original decision not to investigate Verstappen's move after it was referred to them by Race Director Michael Masi, and not a ruling on Verstappen's manoeuvre itself.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:21:13 #22
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202241084
Ja dat is natuurlijk ook erg lastig om een besluit over te nemen :(
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:37:10 #23
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202241275
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:50 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Er wordt niet gekeken naar het gevolg, zie Silverstone.
Nee dat doen ze anders ook nooit _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202241405
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:01 schreef Zorro het volgende:

Eens dat je niet moet willen dat er achteraf nog zaken worden gecorrigeerd die je in de race af had moeten handelen, maar hetzelfde geldt dan voor Silverstone, wat mij betreft.
  vrijdag 19 november 2021 @ 09:49:39 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202241409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 09:21 schreef pmponer het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook erg lastig om een besluit over te nemen :(
absurd inderdaad maar stel dat het bewijs "admissible" is dan zou het alleen maar kunnen gaan over de stuurbewegingen van Verstappen want het feit dat hij buiten de baan kwam en daarmee Hamilton ook buiten de baan dreef is al beoordeeld en niet strafbaar bevonden en op basis van die beelden lijkt het mij heel moeilijk om hem alsnog te bestraffen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')