quote:Op donderdag 18 november 2021 23:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wuppie doet t voor n pens hoor. N gat is n gat, ook al is t de navel
Ze gooide dit toernooi nog het hoogste gemiddelde ooit voor een vrouw, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb Sherrock die gemiddeldes nog nooit zien gooien.
Je hebt dinsdag niet gekeken? Toen stond ze gedurende 6/7 legs lang tegen 111 te speren. Das langer dan de set van Ashtonquote:Op donderdag 18 november 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb Sherrock die gemiddeldes nog nooit zien gooien.
Nu krijg je een ja maar en vervolgens is de conclusie dat poepie toch gelijk heeftquote:Op donderdag 18 november 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gooide dit toernooi nog het hoogste gemiddelde ooit voor een vrouw, maar dit geheel terzijde.
4 afleveringen maar, ik geef het een kans. Zelfde man die Klem maakte dat vond ik wel leuk. Review volgt.quote:
Frank Ketelbaars jaquote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 afleveringen maar, ik geef het een kans. Zelfde man die Klem maakte dat vond ik wel leuk. Review volgt.
Morgen Rad des Tijds!quote:Op donderdag 18 november 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 afleveringen maar, ik geef het een kans. Zelfde man die Klem maakte dat vond ik wel leuk. Review volgt.
Nee van the Feather krijg je trekquote:Op donderdag 18 november 2021 23:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Al mijn honger verdwijnt als ik die Engelse rotkop zie
Er is oneindig veel beeldmateriaal van Braddie.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is er zo'n specifiek gifje
Er is zelfs een Feyenoord docu over Braddie.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er is oneindig veel beeldmateriaal van Braddie.
Ik ga er zonder verwachtingen in.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik echt enorm zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |