SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
dan zal je inderdaad geen verzendbevestiging krijgenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen mail maar misschien omdat ik al heb gezegd dat ik morgen na werk langskom.
Gaat gewoon door de brievenbus las ik.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Karzai het volgende:
Dan ben ik niet thuis, hoop dat de buren open doen
Ik ben er dit weekend sowieso niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
zal je zien dat we weer een week op die kluns van een 4EBE moeten wachten met ons KSCdrogeworstuurtje![]()
ja klopt, staat ook in Karzai z'n mailtje hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat gewoon door de brievenbus las ik.
Ohquote:Op donderdag 18 november 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, staat ook in Karzai z'n mailtje hoor
ah mooi, morgen een lekker worstje bij mijn bierquote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat gewoon door de brievenbus las ik.
Moet je nog wel een keuze maken welke van de 7.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah mooi, morgen een lekker worstje bij mijn bier
ja ik wou al een poll makenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nog wel een keuze maken welke van de 7.
nee 7quote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
ik ben benieuwd, 5 verschillende waren het toch?
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
ik ben benieuwd, 5 verschillende waren het toch?
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
gewoon allemaal tegelijk in je bakkes schuiven!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil knoflook of cowboy eerst proberen.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik wou al een poll makenWant we moeten dan als we allemaal samen gaan eten wel allemaal dezelfde proeven
We heten niet allemaal Dud0r.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon allemaal tegelijk in je bakkes schuiven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
@Dr_Flash en ik hebben filmpje gezien, valt mee hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:09 schreef Karzai het volgende:
zullen wel kleine worstjes zijn dan denk ik
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:09 schreef Karzai het volgende:
zullen wel kleine worstjes zijn dan denk ik
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Nee vond ik ook. En als ze nog een beetje lekker zijn ook ontstaat er zowaar iets wat ergens anders "herhalingsgevaar" genoemd wordtquote:Op donderdag 18 november 2021 16:13 schreef Karzai het volgende:
dan zijn ze niet zo duur, 2,15 per worst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
@:karzaioh dat ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"kom pak je lasso maar, zo vangen cowboy's indianen"quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
@:karzaiHoe eet je dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Plakjes snijden, in je mond stoppen, kauwen en dan doorslikken?quote:
huehuequote:Op donderdag 18 november 2021 16:19 schreef Ama het volgende: in je mond stoppen en dan doorslikken?
Wassenaarenaars reizen niet met de trein. Er is geen station daar. U zult nooit arriveren. Error error bliep kggggggggggggtquote:Op donderdag 18 november 2021 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
In de trein richting Wassenaar.
Eten bij mijn vader. (en die cruella)
Nee dat zou wel een beetje gek zijn als dat zo zou zijnquote:
Laatste stukje met de busquote:Op donderdag 18 november 2021 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wassenaarenaars reizen niet met de trein. Er is geen station daar. U zult nooit arriveren. Error error bliep kggggggggggggt
hoe eet je normaal gesproken worst?quote:
in de middag jaquote:
Zoiets vraag je toch niet aan een damequote:Op donderdag 18 november 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe eet je normaal gesproken worst?
Bar veul zinan ondanks dat dit maar een werkweek van likmekutje wasquote:
Ik moest met IJs optreden in Alkmaar.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:24 schreef LTVDK het volgende:
Nu gelijk 'Wassenaar, Wassenaar, Wassenaar, Wassenaar' in mijn hoofd
Ik hoop om 13:00. Ligt eraan of ik moet openen of sluiten met de winkel.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest met IJs optreden in Alkmaar.
ik welquote:Op donderdag 18 november 2021 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet aan een dame
Wist je daar van?quote:
Nee, want ik ging vreemd in Wassenaar en gebruikte IJs als smoesquote:
wel vroeg, acht uur afgelopen, naja veel plezier!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar aan het eten beginnen en een beetje op tijd richting het theater. Denk toch dat ik ga lopen. DUrfde eerst niet omdat ik dan over Stratumseind (uitgaansstraat) moest, maar een stagiaire hier, herinnerde me er aan dat de horeca toch dicht is, dus geen volk daar.
Theatervoorstelling gaat gewoon door tot +/- 22.00 uur. Alleen de bar in het theater mag na 20.00 uur niets meer schenkenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel vroeg, acht uur afgelopen, naja veel plezier!
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen de bar in het theater mag na 20.00 uur niets meer schenken
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, want ik ging vreemd in Wassenaar en gebruikte IJs als smoes
quote:
jawel.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
(je kent het liedje toch wel van Wassenaar, Wassenaar, Wassenaaahaaaarrrr)
Nee theaters enzo mogen gewoon doorgaan 's avonds, maar zonder drank en voer.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:32 schreef Karzai het volgende:
oh okay dacht dat die ook om acht uur moesten stoppen, ik ben de draad kwijt
Slaat ook echt nergens op.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee theaters enzo mogen gewoon doorgaan 's avonds, maar zonder drank en voer.
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
(je kent het liedje toch wel van Wassenaar, Wassenaar, Wassenaaahaaaarrrr)
Jawel na acht uur bier drinken en corona is levensgevaarlijkquote:
vaste zitplaatsen en je hebt minder in en uitloop dus minder contactenquote:
En wa is daar het praktisch nut van?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Theatervoorstelling gaat gewoon door tot +/- 22.00 uur. Alleen de bar in het theater mag na 20.00 uur niets meer schenken
Bel Mark of Hugo, die hebben dat besloten...quote:Op donderdag 18 november 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wa is daar het praktisch nut van?
quote:Kamer stemt in met coronapas voor niet-essentiële winkels
Een meerderheid van de Tweede Kamer stemt in met de mogelijkheid het coronatoegangsbewijs in niet-essentiële winkels te verplichten. De Kamer voegt nog wel iets toe aan de wet van het kabinet. Als klanten 1,5 meter afstand kunnen houden, dan is de coronapas niet verplicht.
https://nos.nl/artikel/24(...)t-essentiele-winkels
Ik denk niet dat de Tweede Kamer dat gaat beslissenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit voor skiliften gaan doen, lekker beetje rustiger op de piste![]()
quote:In een motie over "terugkeer naar een meer normale besluitvorming", die door alle fracties werd gesteund, wordt het kabinet opgeroepen coronamaatregelen voortaan op een minder gehaaste en crisisachtige manier te behandelen.
als ze nou eens op tijd zijn met ingrijpen hoeft het allemaal niet zo dramatisch en heftigquote:
Nee, juist rustig aan. Met pas alle ruimte ditdatquote:
Ben jij echt zo jong?quote:
dippen in hummus of aioliquote:
Deze oma gaat maar eens naar bed.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was 3 toen dit uitkwam
trustenquote:Op donderdag 18 november 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze oma gaat maar eens naar bed.
Nog vķķr mij? Dat kan niet hč, slaapgenot wordt pas om 20u geopendquote:Op donderdag 18 november 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je ziek?quote:Op donderdag 18 november 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
om 20u begint het dartsen pas. Wordt een lange avond vandaagquote:Op donderdag 18 november 2021 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog vķķr mij? Dat kan niet hč, slaapgenot wordt pas om 20u geopend
ik denk chinese kool, paprika, gehakt, aardappelpuree en kaasquote:
Ik schuif net het laatste beetje naar binnen. Had al een uur hongerquote:
Allemaal geannuleerd?quote:Op donderdag 18 november 2021 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou weekje vakantie. Lang weekend.
Ga je nog deeten trouwens?quote:Op donderdag 18 november 2021 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou weekje vakantie. Lang weekend.
Dan zou ik om negen uur weer de koelkast leegvreten.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik schuif net het laatste beetje naar binnen. Had al een uur honger
Veel plezier vanavond, Bos!quote:Op donderdag 18 november 2021 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even douchen en scheren enzo
Ze heeft liever opgebrand personeel in de lappenmand liggen?quote:Op donderdag 18 november 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Manager geeft geen toestemming.
quote:Op donderdag 18 november 2021 17:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen? Ga je weer naar de zuiderburen?
Blijkbaar. Het is nu te druk. Maar ja, het is continu te drukquote:Op donderdag 18 november 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft liever opgebrand personeel in de lappenmand liggen?
quote:Op donderdag 18 november 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom is er straks nog snack tijdquote:Op donderdag 18 november 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik om negen uur weer de koelkast leegvreten.
Kijk maar uit dat je geen 3e bitterwiel aan de wagen krijgt. Zodra die het woord sushi hoort zit ze op de scooterquote:Op donderdag 18 november 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]We gaan een stadje bij haar in de buurt bekijken en sushi eten
ik had nog een paar plakken cake om 4 uur, eet meestal wat later anders rammel ik weer van de honger als ik naar bed gaquote:Op donderdag 18 november 2021 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik schuif net het laatste beetje naar binnen. Had al een uur honger
quote:Op donderdag 18 november 2021 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen 3e bitterwiel aan de wagen krijgt. Zodra die het woord sushi hoort zit ze op de scooter
O ja, fake news, ballie. We gaan spruitjes etenquote:Op donderdag 18 november 2021 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je geen 3e bitterwiel aan de wagen krijgt. Zodra die het woord sushi hoort zit ze op de scooter
en extra personeel is niet eens te krijgen nuquote:Op donderdag 18 november 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkbaar. Het is nu te druk. Maar ja, het is continu te druk
Goeie serie. Mooie omgeving ookquote:Op donderdag 18 november 2021 17:51 schreef Karzai het volgende:
ik ga verder met shetland, gister weer een aflevering opgenomen van de bbc, ook wel spannend
Ik wil die ook wel kijken. Of the Masked Singer. Dat wat ik morgen niet kijk, kijk ik zaterdag wel..quote:Op donderdag 18 november 2021 18:07 schreef Karzai het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Buza, die politieke Nederlandse serie met kees Prins, begint morgen
Memorabel momentquote:Op donderdag 18 november 2021 18:10 schreef mschol het volgende:
voor het eerst de magnetron op werk gebruikt(we hebben hem al een jaar of 3)
Is die een beetje schoon? Heb op locatie wel magnetrons gezien waar je het eten nog niet in zou steken als het voor de hond zou zijnquote:Op donderdag 18 november 2021 18:10 schreef mschol het volgende:
voor het eerst de magnetron op werk gebruikt(we hebben hem al een jaar of 3)
Ja dusquote:Op donderdag 18 november 2021 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was 3 toen dit uitkwam
Veel plezierquote:Op donderdag 18 november 2021 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand van de begeleiding heeft The Dutch Eagles al een keer live gezien en vond die erg goed, DUs dat geeft mij nog meer redenen om er veel zin in te hebben![]()
![]()
![]()
Ik zie je al zitten.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemeenten mogen zelf beslissen. Amsterdam had paar weken terug al besloten.quote:
Heb je liever natte kaas?quote:
60.. en misschien morgen wel 61 want frietquote:Op donderdag 18 november 2021 19:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
met alleen erwtjes blijf je 50 kilo
Pas je op dat je niet teveel aan komtquote:Op donderdag 18 november 2021 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
60.. en misschien morgen wel 61 want friet
VIESCCCCCCCCCCCCCCCCHDIKKKE SMERIGHEID EN OBEESquote:Op donderdag 18 november 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet teveel aan komt
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VIESCCCCCCCCCCCCCCCCHDIKKKE SMERIGHEID EN OBEES
Gaat wel lukken, ik ben natuurlijk veel te vroeg binnen. Het begint pas om 20.00 uur. Maar ik zit al te wachten bij de nu nog gesloten zaalquote:
Beter op tijd dan te laatquote:Op donderdag 18 november 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, ik ben natuurlijk veel te vroeg binnen. Het begint pas om 20.00 uur. Maar ik zit al te wachten bij de nu nog gesloten zaal
Precies. Dus maar een 🍺 besteld. Dat was bij het kaartje inbegrepenquote:
Geniet er van.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies. Dus maar een 🍺 besteld. Dat was bij het kaartje inbegrepen
er lagen wat kruimels in, maar dat was snel schoongemaaktquote:Op donderdag 18 november 2021 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die een beetje schoon? Heb op locatie wel magnetrons gezien waar je het eten nog niet in zou steken als het voor de hond zou zijn
quote:Op donderdag 18 november 2021 19:20 schreef mschol het volgende:
[..]
er lagen wat kruimels in, maar dat was snel schoongemaakt
Luxe boy ben je ookquote:Op donderdag 18 november 2021 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele geroosterde fazant op
Betaal je nou 30 keer zo veel voor je aromat ja?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zat een beetje goudpoeder over idd
Beetje decadent hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zat een beetje goudpoeder over idd
Dat werkt zo niet. Bij diamanten en edelstenen is karaat een gewichtsaanduiding. Bij goud een gehalte.quote:
Oh dan valt het wel meequote:
oh dan was het diamantpoeder...quote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat werkt zo niet. Bij diamanten en edelstenen is karaat een gewichtsaanduiding. Bij goud een gehalte.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Karaat
Lekker voor je tanden danquote:Op donderdag 18 november 2021 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh dan was het diamantpoeder...
Nog meer minuren om in te halenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
![]()
moest stoppen. gesmeekt of ik tot sluit mocht blijven vanwege die minuren.
Nee dan komen de personeelskosten niet overeen met de omzet werd er gezegd
man man man![]()
Heb nu dus 7 uur en 15 min gewerkt. Das dus te weinig wederom
jaquote:
En nu krijg je 32u betaald maar later moet dan je al die minuren later weer inhalen?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
![]()
man man man![]()
Ga eens bij een capabel bedrijf solli johquote:Op donderdag 18 november 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaDan houdt het toch een keer op... Maar die leidinggevende gaat dat morgen aan de bedrijfsleider vragen hoe dat moet dan. Ik zeg van ja ik ben toch al betaald dus dan kan ik tcoh gewoon blijven maar dan krijgt zij ook op haar kop zegt ze
ja zoals volgende week, moet ik dus ipv 4 dagen 5 dagen werken om die min uren in te halen (nu 20 ) en zodat ze de mensen overuren kunnen uitroosteren vanwege de vervroegde sluitingstijdquote:Op donderdag 18 november 2021 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En nu krijg je 32u betaald maar later moet dan je al die minuren later weer inhalen?
Gratis werkenquote:Op donderdag 18 november 2021 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaDan houdt het toch een keer op... Maar die leidinggevende gaat dat morgen aan de bedrijfsleider vragen hoe dat moet dan. Ik zeg van ja ik ben toch al betaald dus dan kan ik tcoh gewoon blijven maar dan krijgt zij ook op haar kop zegt ze
wat ga je doen?quote:Op donderdag 18 november 2021 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de zaal. Laat het maar snel beginnen
Veel plezier bossiequote:Op donderdag 18 november 2021 19:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de zaal. Laat het maar snel beginnen
Kijken, luisteren en genieten van the Dutch Eagles ( NL coverband)quote:
leuk Bos.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kijken, luisteren en genieten van the Dutch Eagles ( NL coverband)
Hugo-uurtjesquote:Op donderdag 18 november 2021 19:48 schreef bitterbal het volgende:
![]()
man man man![]()
Benieuwd wat ze over 2 weken gaan vertellenquote:
Denk dat ditquote:Op donderdag 18 november 2021 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze over 2 weken gaan vertellen
morgen ook weer 70 man diner reservering staan
zondag 90 man voor een concert in een zaal
Door zijn maatregelen. Beetje zoals het Marshall-plan maar dan anders.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zie de hugo link niet
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:07 schreef Ama het volgende:
Dit is mijn nieuwe levenslied.Niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Water is natquote:
dat moet ik googlenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Door zijn maatregelen. Beetje zoals het Marshall-plan maar dan anders.
Rustig ballie rustigquote:
Die springt op de bitterbrommert om aan te schuiven zaterdagquote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Mocht ik niet zeggen van Kwiwi want dan scheur je op de bitterbrommert achter me aan naar Vlaanderen
quote:
jaaaaaa leukquote:Op donderdag 18 november 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sushi-meet tijdens de Buda-date
Zeker welquote:
Afhalen kan welquote:Op donderdag 18 november 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
wel kut dat ik nu uit werk kom en nergens wat snel te vreten kan halen omdat alles dicht is
Laten bezorgen?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
wel kut dat ik nu uit werk kom en nergens wat snel te vreten kan halen omdat alles dicht is
quote:
Ze had gelijkquote:Op donderdag 18 november 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Mocht ik niet zeggen van Kwiwi want dan scheur je op de bitterbrommert achter me aan naar Vlaanderen
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie ik zaterdag een snack op een brommert en een schoen met een cavia achter me hobbelen
Dat is wel klotequote:Op donderdag 18 november 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
* zet Wattenschijfje op het dak en als ik haar een beetje knijp, dan kan ze door voor sirenequote:Op donderdag 18 november 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie ik zaterdag een snack op een brommert en een schoen met een cavia achter me hobbelen
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* zet Wattenschijfje op het dak en als ik haar een beetje knijp, dan kan ze door voor sirene
afhaal mag nog welquote:Op donderdag 18 november 2021 20:24 schreef mschol het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* zet Wattenschijfje op het dak en als ik haar een beetje knijp, dan kan ze door voor sirene
ja dat kan als ik thuis ben, maar normaal gesproken haal ik op dit soort tijden even snel wat op station om snel iets gegeten/gedronken te hebben, daar is alles dicht nu vziwquote:
Dinsdag ook nog gehaald. Als ik het daar opgegeten had hadden ze het ook niet zo'n probleem gevonden had ik het idee.quote:
wat ga je allemaal eten?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zondag uiteten![]()
Ga me vanaf nu al uithongeren.
WHIEEEEEPquote:Op donderdag 18 november 2021 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2021 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ja prima, maar op station is alles afhaal.. maar alles is dicht
Of de Chineesquote:Op donderdag 18 november 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hmm kom je niet langs shoarma zaak ofzo nog?
mja thuis zit wel een zaka hoor maar dan is het weer zo laat met eten, en dat kan ik duidelijk minder goed hebbenquote:Op donderdag 18 november 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hmm kom je niet langs shoarma zaak ofzo nog?
ZEKER GEEN NOODPAKKETJE BIJ HEquote:Op donderdag 18 november 2021 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ja prima, maar op station is alles afhaal.. maar alles is dicht
Das wel zuur jaquote:Op donderdag 18 november 2021 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
mja thuis zit wel een zaka hoor maar dan is het weer zo laat met eten, en dat kan ik duidelijk minder goed hebben
quote:
Oh ja godver eten.quote:
zo zo sjiekquote:Op donderdag 18 november 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krab Langoustine Kreeft Kreeft Tarbot Wagyu
en daarna nog een kaasplank
Wat is Wagyu vlees?quote:
Mag ik meequote:Op donderdag 18 november 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krab Langoustine Kreeft Kreeft Tarbot Wagyu
en daarna nog een kaasplank
quote:
Hoi ik ben macciequote:
Dat bezorgen durf ik niet van mac. komt het koud aanquote:Op donderdag 18 november 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even laten bezorgen. Nieuwe broodje van de Big Mac vind ik niet zo lekker
Kom danquote:
Had jij niet gewoon nog een restje pasta staan dat op moest?quote:
is al 2 dagen oudquote:Op donderdag 18 november 2021 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had jij niet gewoon nog een restje pasta staan dat op moest?
Altijd iets te klagen.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat bezorgen durf ik niet van mac. komt het koud aan
gewoon even in de magnetronquote:Op donderdag 18 november 2021 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat bezorgen durf ik niet van mac. komt het koud aan
Nieuw broodje?quote:Op donderdag 18 november 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even laten bezorgen. Nieuwe broodje van de Big Mac vind ik niet zo lekker
Ja dus?quote:
Nee joh, het is toch bereid voedselquote:
* dud0r smeert zich in met saus, cheddar en vleesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |