SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
dan zal je inderdaad geen verzendbevestiging krijgenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen mail maar misschien omdat ik al heb gezegd dat ik morgen na werk langskom.
Gaat gewoon door de brievenbus las ik.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Karzai het volgende:
Dan ben ik niet thuis, hoop dat de buren open doen
Ik ben er dit weekend sowieso niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
zal je zien dat we weer een week op die kluns van een 4EBE moeten wachten met ons KSCdrogeworstuurtje![]()
ja klopt, staat ook in Karzai z'n mailtje hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat gewoon door de brievenbus las ik.
Ohquote:Op donderdag 18 november 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, staat ook in Karzai z'n mailtje hoor
ah mooi, morgen een lekker worstje bij mijn bierquote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat gewoon door de brievenbus las ik.
Moet je nog wel een keuze maken welke van de 7.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah mooi, morgen een lekker worstje bij mijn bier
ja ik wou al een poll makenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nog wel een keuze maken welke van de 7.
nee 7quote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
ik ben benieuwd, 5 verschillende waren het toch?
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
ik ben benieuwd, 5 verschillende waren het toch?
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
gewoon allemaal tegelijk in je bakkes schuiven!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil knoflook of cowboy eerst proberen.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik wou al een poll makenWant we moeten dan als we allemaal samen gaan eten wel allemaal dezelfde proeven
We heten niet allemaal Dud0r.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon allemaal tegelijk in je bakkes schuiven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
@Dr_Flash en ik hebben filmpje gezien, valt mee hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:09 schreef Karzai het volgende:
zullen wel kleine worstjes zijn dan denk ik
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:09 schreef Karzai het volgende:
zullen wel kleine worstjes zijn dan denk ik
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Nee vond ik ook. En als ze nog een beetje lekker zijn ook ontstaat er zowaar iets wat ergens anders "herhalingsgevaar" genoemd wordtquote:Op donderdag 18 november 2021 16:13 schreef Karzai het volgende:
dan zijn ze niet zo duur, 2,15 per worst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
@:karzaioh dat ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"kom pak je lasso maar, zo vangen cowboy's indianen"quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:15 schreef Ama het volgende:
@:karzaiHoe eet je dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Plakjes snijden, in je mond stoppen, kauwen en dan doorslikken?quote:
huehuequote:Op donderdag 18 november 2021 16:19 schreef Ama het volgende: in je mond stoppen en dan doorslikken?
Wassenaarenaars reizen niet met de trein. Er is geen station daar. U zult nooit arriveren. Error error bliep kggggggggggggtquote:Op donderdag 18 november 2021 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
In de trein richting Wassenaar.
Eten bij mijn vader. (en die cruella)
Nee dat zou wel een beetje gek zijn als dat zo zou zijnquote:
Laatste stukje met de busquote:Op donderdag 18 november 2021 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wassenaarenaars reizen niet met de trein. Er is geen station daar. U zult nooit arriveren. Error error bliep kggggggggggggt
hoe eet je normaal gesproken worst?quote:
in de middag jaquote:
Zoiets vraag je toch niet aan een damequote:Op donderdag 18 november 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe eet je normaal gesproken worst?
Bar veul zinan ondanks dat dit maar een werkweek van likmekutje wasquote:
Ik moest met IJs optreden in Alkmaar.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:24 schreef LTVDK het volgende:
Nu gelijk 'Wassenaar, Wassenaar, Wassenaar, Wassenaar' in mijn hoofd
Ik hoop om 13:00. Ligt eraan of ik moet openen of sluiten met de winkel.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest met IJs optreden in Alkmaar.
ik welquote:Op donderdag 18 november 2021 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet aan een dame
Wist je daar van?quote:
Nee, want ik ging vreemd in Wassenaar en gebruikte IJs als smoesquote:
wel vroeg, acht uur afgelopen, naja veel plezier!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar aan het eten beginnen en een beetje op tijd richting het theater. Denk toch dat ik ga lopen. DUrfde eerst niet omdat ik dan over Stratumseind (uitgaansstraat) moest, maar een stagiaire hier, herinnerde me er aan dat de horeca toch dicht is, dus geen volk daar.
Theatervoorstelling gaat gewoon door tot +/- 22.00 uur. Alleen de bar in het theater mag na 20.00 uur niets meer schenkenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel vroeg, acht uur afgelopen, naja veel plezier!
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen de bar in het theater mag na 20.00 uur niets meer schenken
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, want ik ging vreemd in Wassenaar en gebruikte IJs als smoes
quote:
jawel.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
(je kent het liedje toch wel van Wassenaar, Wassenaar, Wassenaaahaaaarrrr)
Nee theaters enzo mogen gewoon doorgaan 's avonds, maar zonder drank en voer.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:32 schreef Karzai het volgende:
oh okay dacht dat die ook om acht uur moesten stoppen, ik ben de draad kwijt
Slaat ook echt nergens op.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee theaters enzo mogen gewoon doorgaan 's avonds, maar zonder drank en voer.
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
(je kent het liedje toch wel van Wassenaar, Wassenaar, Wassenaaahaaaarrrr)
Jawel na acht uur bier drinken en corona is levensgevaarlijkquote:
vaste zitplaatsen en je hebt minder in en uitloop dus minder contactenquote:
En wa is daar het praktisch nut van?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Theatervoorstelling gaat gewoon door tot +/- 22.00 uur. Alleen de bar in het theater mag na 20.00 uur niets meer schenken
Bel Mark of Hugo, die hebben dat besloten...quote:Op donderdag 18 november 2021 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wa is daar het praktisch nut van?
quote:Kamer stemt in met coronapas voor niet-essentiële winkels
Een meerderheid van de Tweede Kamer stemt in met de mogelijkheid het coronatoegangsbewijs in niet-essentiële winkels te verplichten. De Kamer voegt nog wel iets toe aan de wet van het kabinet. Als klanten 1,5 meter afstand kunnen houden, dan is de coronapas niet verplicht.
https://nos.nl/artikel/24(...)t-essentiele-winkels
Ik denk niet dat de Tweede Kamer dat gaat beslissenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit voor skiliften gaan doen, lekker beetje rustiger op de piste![]()
quote:In een motie over "terugkeer naar een meer normale besluitvorming", die door alle fracties werd gesteund, wordt het kabinet opgeroepen coronamaatregelen voortaan op een minder gehaaste en crisisachtige manier te behandelen.
als ze nou eens op tijd zijn met ingrijpen hoeft het allemaal niet zo dramatisch en heftigquote:
Nee, juist rustig aan. Met pas alle ruimte ditdatquote:
Ben jij echt zo jong?quote:
dippen in hummus of aioliquote:
Deze oma gaat maar eens naar bed.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was 3 toen dit uitkwam
trustenquote:Op donderdag 18 november 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze oma gaat maar eens naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |