SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
dan zal je inderdaad geen verzendbevestiging krijgenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen mail maar misschien omdat ik al heb gezegd dat ik morgen na werk langskom.
Gaat gewoon door de brievenbus las ik.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Karzai het volgende:
Dan ben ik niet thuis, hoop dat de buren open doen
Ik ben er dit weekend sowieso niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
zal je zien dat we weer een week op die kluns van een 4EBE moeten wachten met ons KSCdrogeworstuurtje![]()
ja klopt, staat ook in Karzai z'n mailtje hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat gewoon door de brievenbus las ik.
Ohquote:Op donderdag 18 november 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, staat ook in Karzai z'n mailtje hoor
ah mooi, morgen een lekker worstje bij mijn bierquote:Op donderdag 18 november 2021 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Gaat gewoon door de brievenbus las ik.
Moet je nog wel een keuze maken welke van de 7.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah mooi, morgen een lekker worstje bij mijn bier
ja ik wou al een poll makenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nog wel een keuze maken welke van de 7.
nee 7quote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
ik ben benieuwd, 5 verschillende waren het toch?
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
ik ben benieuwd, 5 verschillende waren het toch?
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
gewoon allemaal tegelijk in je bakkes schuiven!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil knoflook of cowboy eerst proberen.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik wou al een poll makenWant we moeten dan als we allemaal samen gaan eten wel allemaal dezelfde proeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |