abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202232410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Ja, dat is onhoudbaar. Ik heb het nog niet eerder zo somber ingezien als nu. SEH overspoeld. OK is 40 procent afgeschaald. Fms 3 kunnen we niet binnen 6 weken leveren want onvoldoende IC capaciteit. Teveel "verkeerd bed" patiënten, die moeten uitstromen naar VVT maar die hebben ook geen plek. Huisartsen die steeds meer insturen omdat ze ook geen andere opties hebben.

En dan stijgen de cijfers alleen nog maar.

Oh en ik heb minder personeel. En van het personeel dat we overhebben zitten we op 10 procent verzuim. En dat zie ik alleen maar oplopen.

We zijn wel vaker dichtbij de afgrond geweest, maar dit is vrijwel niet meer te redden. Alleen lijken te weinig mensen zich dat te beseffen.
Er is nog zat capaciteit.

Groetjes,

Bliksem92
pi_202232416
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:29 schreef SEMTEX het volgende:
Intussen... in de bubbel van Arie Slob..
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Wat klopt er niet aan wat hij zegt?
pi_202232419
Als je Lenny zo leest is het eigenlijk al te laat en koersen ze dus (bewust) af op de ram door de muur benadering en niet meer voor beteugeling.
blablablabla
  donderdag 18 november 2021 @ 16:32:00 #279
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202232427
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Elan het volgende:
Als je Lenny zo leest is het eigenlijk al te laat en koersen ze dus (bewust) af op de ram door de muur benadering en niet meer voor beteugeling.
Zeker omdat de enige maatregel die nu overwogen wordt het verder uitrollen van de QR-code is. Alsof dat gaat helpen.
pi_202232433
quote:

[..]
Ja, dat is onhoudbaar. Ik heb het nog niet eerder zo somber ingezien als nu. SEH overspoeld. OK is 40 procent afgeschaald. Fms 3 kunnen we niet binnen 6 weken leveren want onvoldoende IC capaciteit. Teveel "verkeerd bed" patiënten, die moeten uitstromen naar VVT maar die hebben ook geen plek. Huisartsen die steeds meer insturen omdat ze ook geen andere opties hebben.

Oh en ik heb minder personeel. En van het personeel dat we overhebben zitten we op 10 procent verzuim. En dat zie ik alleen maar oplopen.

We zijn wel vaker dichtbij de afgrond geweest, maar dit is vrijwel niet meer te redden. Alleen lijken te weinig mensen zich dat te beseffen.
Lijkt me vreselijk frustrerend. Sterkte daar!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202232435
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Elan het volgende:
Daarom moet je je dus niet laten leiden door dat soort hysterie. Sympathie voor de persoon in die situatie is uiteraard wel nodig.
  donderdag 18 november 2021 @ 16:33:06 #282
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_202232438
quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:32 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Daarom moet je je dus niet laten leiden door dat soort hysterie.
Hysterie, ja?
pi_202232446
quote:

[..]
Waar moet je je dan wel door laten leiden? @Lenny_Leonard legt uit hoe het er in zijn ziekenhuis aan toe gaat. Ik vind dat hij er niet eens hysterisch over doet, maar gewoon feitelijk uitlegt.

Je moet het toch met me eens zijn dat het niet goed gaat?
pi_202232449
Ik heb al flessen zuurstof besteld!
pi_202232450
quote:

[..]
man man man. Er zit hier een gewaardeerd forum lid er zwaar doorheen. Iemand die dag en nacht strijd om deze crisis te bestrijden. En dan komt Bliksem92 met dit soort uitingen. Gewoon zielig.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 november 2021 @ 16:34:12 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202232454
Niks aan het handje jongens. Dit is week 1, nog maar 1 week te gaan en dan kunnen wij volgens het OMT waarschijnlijk met 2G en wat basis maatregelen weer uit de voet.
pi_202232455
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:32 schreef Tijn het volgende:

[..]
Zeker omdat de enige maatregel die nu overwogen wordt het verder uitrollen van de QR-code is. Alsof dat gaat helpen.
Nou, wij denken hier wel dat ze volledig incompetent zijn maar zelfs een blinde zou moeten inzien dat er eerder ingegrepen had moeten worden. Dus wellicht zit de vork anders in de steel, maar dan kunnen ze dat maar beter communiceren naar het volk .
blablablabla
pi_202232470
quote:

[..]

Waar komen die SEH patiënten dan vandaan? Die vangen toch geen COVID patiënten op?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_202232477
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:33 schreef chratnox het volgende:

[..]
Waar moet je je dan wel door laten leiden? @:Lenny_Leonard legt uit hoe het er in zijn ziekenhuis aan toe gaat. Ik vind dat hij er niet eens hysterisch over doet, maar gewoon feitelijk uitlegt.

Je moet het toch met me eens zijn dat het niet goed gaat?
Natuurlijk gaat het niet goed, maar het hebben over de rand van de afgrond is gewoon nergens voor nodig. Het grote plaatje blijft belangrijker. Bovendien heb ik weinig sympathie voor posters die meteen beginnen te schelden ;).
pi_202232482
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Denk dat dat heel lastig te achterhalen is, veel mensen ook die bij een positieve zelftest zichzelf wel in quarantaine gooien maar niet nog een test bij de GGD laten afnemen en dus niet geregistreerd staan als besmetting.
wie zegt dat je een test afspraak kunt krijgen? alles is overbelast
  donderdag 18 november 2021 @ 16:37:06 #291
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202232483
quote:
2s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:29 schreef SEMTEX het volgende:
Intussen... in de bubbel van Arie Slob..
[ twitter ]

[ afbeelding ]
twitter

• Onderwijs zo veel mogelijk buiten schot
• Verpleeghuizen nooit meer op slot
• Te laat beginnen met boosters
• Steunpakketten allemaal stopgezet

Topshow dit :s)

Een schrijver van een rampenfilm zou op zijn vingers getikt worden omdat het optreden van de overheid te ongeloofwaardig is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202232490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:35 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Iemand die dagelijks met de realiteit op de IC's geconfronteerd wordt hysterisch noemen, veel gekker moet het niet worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 18-11-2021 16:38:42 ]
blablablabla
pi_202232495
quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:36 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Natuurlijk gaat het niet goed, maar het hebben over de rand van de afgrond is gewoon nergens voor nodig. Het grote plaatje blijft belangrijker. Bovendien heb ik weinig sympathie voor posters die meteen beginnen te schelden ;).
Dat scheelt, want ik scheld niet.

Hij zegt volgens mij ook nergens dat het de rand van de afgrond is, of dat we erover zijn oid, hij geeft aan dat hij geen scenario ziet waarin dit nog goed gaat.

Vergeet niet, zoals hij aangeeft is er al flink afgeschaald. Gelet op de besmettingscijfers is het logisch aan te nemen dat deze groei de komende twee weken nog wel doorzet en die ruimte is er gewoonweg niet.
  Redactie Frontpage donderdag 18 november 2021 @ 16:38:10 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_202232497
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]
wie zegt dat je een test afspraak kunt krijgen? alles is overbelast
Ook dat nog eens ja
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_202232499
quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan wat hij zegt?
Eerst claim je dat het niet zo ver komt en wanneer het gebeurt vind je het hysterie?
pi_202232500
twitter
pi_202232508
2G in de niet-essentiële winkels wordt mogelijk
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202232510
quote:
YES!! Einde pandemie. En dat na 2 weken vergaderen.... Klasse.
pi_202232511
Vol
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_202232512
quote:

[..]

ik geloof het 100%, watch and burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')