Er is nog zat capaciteit.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat is onhoudbaar. Ik heb het nog niet eerder zo somber ingezien als nu. SEH overspoeld. OK is 40 procent afgeschaald. Fms 3 kunnen we niet binnen 6 weken leveren want onvoldoende IC capaciteit. Teveel "verkeerd bed" patiënten, die moeten uitstromen naar VVT maar die hebben ook geen plek. Huisartsen die steeds meer insturen omdat ze ook geen andere opties hebben.
En dan stijgen de cijfers alleen nog maar.
Oh en ik heb minder personeel. En van het personeel dat we overhebben zitten we op 10 procent verzuim. En dat zie ik alleen maar oplopen.
We zijn wel vaker dichtbij de afgrond geweest, maar dit is vrijwel niet meer te redden. Alleen lijken te weinig mensen zich dat te beseffen.
Wat klopt er niet aan wat hij zegt?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:29 schreef SEMTEX het volgende:
Intussen... in de bubbel van Arie Slob..
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Zeker omdat de enige maatregel die nu overwogen wordt het verder uitrollen van de QR-code is. Alsof dat gaat helpen.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Elan het volgende:
Als je Lenny zo leest is het eigenlijk al te laat en koersen ze dus (bewust) af op de ram door de muur benadering en niet meer voor beteugeling.
Lijkt me vreselijk frustrerend. Sterkte daar!quote:Op donderdag 18 november 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat is onhoudbaar. Ik heb het nog niet eerder zo somber ingezien als nu. SEH overspoeld. OK is 40 procent afgeschaald. Fms 3 kunnen we niet binnen 6 weken leveren want onvoldoende IC capaciteit. Teveel "verkeerd bed" patiënten, die moeten uitstromen naar VVT maar die hebben ook geen plek. Huisartsen die steeds meer insturen omdat ze ook geen andere opties hebben.
Oh en ik heb minder personeel. En van het personeel dat we overhebben zitten we op 10 procent verzuim. En dat zie ik alleen maar oplopen.
We zijn wel vaker dichtbij de afgrond geweest, maar dit is vrijwel niet meer te redden. Alleen lijken te weinig mensen zich dat te beseffen.
Daarom moet je je dus niet laten leiden door dat soort hysterie. Sympathie voor de persoon in die situatie is uiteraard wel nodig.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Elan het volgende:
Als je Lenny zo leest is het eigenlijk al te laat en koersen ze dus (bewust) af op de ram door de muur benadering en niet meer voor beteugeling.
Hysterie, ja?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:32 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Daarom moet je je dus niet laten leiden door dat soort hysterie.
Waar moet je je dan wel door laten leiden? @Lenny_Leonard legt uit hoe het er in zijn ziekenhuis aan toe gaat. Ik vind dat hij er niet eens hysterisch over doet, maar gewoon feitelijk uitlegt.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:32 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
man man man. Er zit hier een gewaardeerd forum lid er zwaar doorheen. Iemand die dag en nacht strijd om deze crisis te bestrijden. En dan komt Bliksem92 met dit soort uitingen. Gewoon zielig.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:32 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Nou, wij denken hier wel dat ze volledig incompetent zijn maar zelfs een blinde zou moeten inzien dat er eerder ingegrepen had moeten worden. Dus wellicht zit de vork anders in de steel, maar dan kunnen ze dat maar beter communiceren naar het volk .quote:Op donderdag 18 november 2021 16:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker omdat de enige maatregel die nu overwogen wordt het verder uitrollen van de QR-code is. Alsof dat gaat helpen.
Waar komen die SEH patiënten dan vandaan? Die vangen toch geen COVID patiënten op?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet goed, maar het hebben over de rand van de afgrond is gewoon nergens voor nodig. Het grote plaatje blijft belangrijker. Bovendien heb ik weinig sympathie voor posters die meteen beginnen te scheldenquote:Op donderdag 18 november 2021 16:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waar moet je je dan wel door laten leiden? @:Lenny_Leonard legt uit hoe het er in zijn ziekenhuis aan toe gaat. Ik vind dat hij er niet eens hysterisch over doet, maar gewoon feitelijk uitlegt.
Je moet het toch met me eens zijn dat het niet goed gaat?
wie zegt dat je een test afspraak kunt krijgen? alles is overbelastquote:Op donderdag 18 november 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat dat heel lastig te achterhalen is, veel mensen ook die bij een positieve zelftest zichzelf wel in quarantaine gooien maar niet nog een test bij de GGD laten afnemen en dus niet geregistreerd staan als besmetting.
quote:Op donderdag 18 november 2021 16:29 schreef SEMTEX het volgende:
Intussen... in de bubbel van Arie Slob..
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Iemand die dagelijks met de realiteit op de IC's geconfronteerd wordt hysterisch noemen, veel gekker moet het niet worden.quote:
Dat scheelt, want ik scheld niet.quote:Op donderdag 18 november 2021 16:36 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet goed, maar het hebben over de rand van de afgrond is gewoon nergens voor nodig. Het grote plaatje blijft belangrijker. Bovendien heb ik weinig sympathie voor posters die meteen beginnen te schelden.
Ook dat nog eens jaquote:Op donderdag 18 november 2021 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zegt dat je een test afspraak kunt krijgen? alles is overbelast
Eerst claim je dat het niet zo ver komt en wanneer het gebeurt vind je het hysterie?quote:Op donderdag 18 november 2021 16:31 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan wat hij zegt?
ik geloof het 100%, watch and burnquote:Op donderdag 18 november 2021 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |