Enige wat je daar aan zou kunnen veranderd is grote huishoudens in lockdown, maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op donderdag 18 november 2021 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies, daar gaat het om. Stel een iemand loopt het op in de kroeg en steekt vervolgens 3 huisgenoten aan. Dan heb je 1 besmetting uit de horeca en 3 thuis, maar zonder die ene horecabesmetting waren die andere besmettingen ook niet gebeurd.
Ik zat erop te wachten. Ik moest er wel even een klein beetje om glimlachen dat er inderdaad iemand mee kwam.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mensen wordt wel geadviseerd een raam open te zetten, dus het zou zomaar kunnen.
Kijk, we moeten gewoon kinderen verbieden. Oplossing voor alles!quote:
Neeee, dan kom je weer aan bepaalde groepen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Enige wat je daar aan zou kunnen veranderd is grote huishoudens in lockdown, maar dat gaat ook niet gebeuren
Mooi onderschrift van dit topic.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak uitgelegd. Komt niet binnen, geloof ik.
Daarom slaat die 3%, wat de horeca telkens roept, helemaal nergens op.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies, daar gaat het om. Stel een iemand loopt het op in de kroeg en steekt vervolgens 3 huisgenoten aan. Dan heb je 1 besmetting uit de horeca en 3 thuis, maar zonder die ene horecabesmetting waren die andere besmettingen ook niet gebeurd.
Flauwe grap af en toe moet kunnen toch.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten. Ik moest er wel even een klein beetje om glimlachen dat er inderdaad iemand mee kwam.
Ook het plezier van ergeren aan groepen die voorrang willen op de prik is weer terug.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toch wel fijn hoor; dat er altijd één constante is tijdens deze crisis +O Anderhalf jaar later en we voeren hier nog steeds anonieme discussies op een online forum over op welke plekken je het meeste risico loopt om besmet te raken
Ik zou bijna overwegen om m'n huidige standpunten/posts/argumenten gewoon ergens op te slaan zodat ik ze vast paraat heb voor volgend jaar november.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ook het plezier van ergeren aan groepen die voorrang willen op de prik is weer terug.
Zag inderdaad vandaag voorbij komen dat de leraren voorrang willen. History repeats.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Ook het plezier van ergeren aan groepen die voorrang willen op de prik is weer terug.
Ja hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 15:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Flauwe grap af en toe moet kunnen toch.
Ooit zal er een laatste topic zijn op dit subforum, dat is momenteel ook niet voor te stellen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toch wel fijn hoor; dat er altijd één constante is tijdens deze crisisAnderhalf jaar later en we voeren hier nog steeds anonieme discussies op een online forum over op welke plekken je het meeste risico loopt om besmet te raken
Vieze vuile WEIGERBOOMERS!!!!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zou bijna overwegen om m'n huidige standpunten/posts/argumenten gewoon ergens op te slaan zodat ik ze vast paraat heb voor volgend jaar november.
Dat verklaart ook gelijk waarom de besmettingen zo stegen in de zomer toen we ermee stopten....quote:
Beetje bijzonder, ze hebben bewijzen uitgegeven die ze niet mogen uitgeven. Maar op zich wel juist in de zin dat die mensen ook echt positief waren. Als ze dat niet mogen, waarom kunnen ze het dan?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Spoedtest.nl eerst onder de bus gegooid maar nu toch weer in genade aangenomen, had misschien iets minder hoog van de toren geblazen
Misschien versprak Hugo zich en bedoelde hij fobie.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:24 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je allergisch bent blijf je ook allergisch onder narcose
Dat hij dit überhaupt voorstelt is belachelijk.
we weten nergens vanquote:Op donderdag 18 november 2021 15:06 schreef Za het volgende:
Waarom hebben jullie @:Mammietje weggejaagd?
In mijn naïviteit dacht ik dat we dat punt dit jaar zouden bereiken. Maar dit tijdelijke forum begint steeds meer een permanent forum te worden.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ooit zal er een laatste topic zijn op dit subforum, dat is momenteel ook niet voor te stellen.
Een reproductiewaarde van 0 ga je nooit halen, nee. Maar onder de 1 brengen kan wel degelijk, dat hebben maatregelen uit het verleden ook wel laten zien.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Of die besmetting is op werk gebeurd. Niet iedereen kan thuis werken. Of iemand is bij het ene thuisbezoek aangestoken en gaat daarmee naar de volgende.
Ben er nog hoor!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:06 schreef Za het volgende:
Waarom hebben jullie @:Mammietje weggejaagd?
De dagelijks poëtische spreuk missen we!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben er nog hoor!![]()
Heb alleen mijn standpunten/posts/argumenten niet opgeslagen en ben het zat alles iedere keer opnieuw in te tikken.![]()
Maar lief dat je me mist.
Waarom? Antivaxers krijgen juist relatief het grootste stuk.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo kinderachtig met die taart steeds
We kunnen maar beter de huishoudens als virusdragende entiteiten beschouwen ipv individuen. Dan heb je deze discussie ook niet meer.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
niet bekend bij mijquote:Op donderdag 18 november 2021 15:09 schreef Za het volgende:
[..]
Jawel er is ergenis uitgesproken dat ze zich elke dag rond deze tijd meldde.
Dat vind ik ook van mensen die in iedere post zn ongenoegen over het vaccin kenbaar maakt.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De dagelijks poëtische spreuk missen we!
Ik vraag mij af of mensen hun kinderen ook naar school sturen als een van de ouders besmet is.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:10 schreef galantis het volgende:
[..]
We kunnen maar beter de huishoudens als virusdragende entiteiten beschouwen ipv individuen. Dan heb je deze discussie ook niet meer.
Wie wil je daarvoor meenemen dan?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:10 schreef Noek het volgende:
Kunnen we dan nu Mammietje wel wegjagen?
Sowieso Dick. die is huge.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wie wil je daarvoor meenemen dan?
Dan moeten die lekker uit de horeca blijvenquote:
Ik durf te wedden dat dat wel gebeurt ja. Ook voor corona best vaak gehoord dat een kind wat zich niet lekker voelde gewoon paracetamol kreeg want dan konden de ouders in elk geval de ochtend werken.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:11 schreef Momo het volgende:
I
[..]
Ik vraag mij af of mensen hun kinderen ook naar school sturen als een van de ouders besmet is.
Iedereen is echt alles zat inmiddelsquote:Op donderdag 18 november 2021 15:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van mensen die in iedere post zn ongenoegen over het vaccin kenbaar maakt.
Ho ho, rustig allemaal. Blijf je wel uit elkaars ademcirkel?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wie wil je daarvoor meenemen dan?
We zitter er allemaal door.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iedereen is echt alles zat inmiddels
Ik wil geen puppy, ik wil een kat.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:13 schreef Noek het volgende:
[..]
We zitter er allemaal door.
Iedereen zou nu gewoon een hulp puppy moeten hebben ofzo
We hebben vast ook ongevaccineerde taart ergens liggenquote:Op donderdag 18 november 2021 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ging met een mondkapje naar de tandarts vandaag.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:39 schreef Noek het volgende:
Mooi, dan zullen de besmettingen snel dalen nu we weer keurig met mondkapjes op bij de Appie lopen.
Was een snelle controle dan.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging met een mondkapje naar de tandarts vandaag.
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
23.591 positieve testen
237 ziekenhuisopnames
52 IC-opnames
34 overlijdens
23.591 positieve testen
237 ziekenhuisopnames
52 IC-opnames
34 overlijdens
Jaaaaa op naar de 30k!quote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
23.591 positieve testen
237 ziekenhuisopnames
52 IC-opnames
34 overlijdens
Netjes, we gaan de goede kant op.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
23.591 positieve testen
237 ziekenhuisopnames
52 IC-opnames
34 overlijdens
quote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Was een snelle controle dan.
?? 23k?? Goeiemorgen zegquote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
23.591 positieve testen
237 ziekenhuisopnames
52 IC-opnames
34 overlijdens
23.591 positieve testen
237 ziekenhuisopnames
52 IC-opnames
34 overlijdens
tsja... blijkbaar zijn de cijfers voor de oppositie nog niet erg genoeg om met concrete alternatieven te komen. blijven kankeren op 2G is veel makkelijker dan daadwerkelijk iets verzinnen.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
23.591 positieve testen
237 ziekenhuisopnames
52 IC-opnames
34 overlijdens
Ik denk dat we hem niet nodig gaan hebben maar er gewoon in 1 klap overheen knallen naar 27 ofzoquote:
Laatste post wordt vast geplaatst door een mod die weer eens door een slotje heen postquote:Op donderdag 18 november 2021 15:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ooit zal er een laatste topic zijn op dit subforum, dat is momenteel ook niet voor te stellen.
Live beelden van Zaquote:Op donderdag 18 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, de cijfers klimmen nog steeds, want iedereen en zijn moeder is inmiddels toch wel besmet....
Hoewel? Is dat wel zo? Hier op het forum zie ik nog immer levenslustige, strijdvaardige anonieme toetsenbordridders!!![]()
En daarom vandaag een: "Wees blij dat je nog leeft!" taart
[ afbeelding ]
Nederland is goed doorbakken jaquote:Op donderdag 18 november 2021 15:19 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart, donker zwart, donker zwartst
Maar echt. Nu is gaat het echt niet meer erom of je het krijgt maar wanneer.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:18 schreef 4-elements het volgende:
Mooi, iedereen is nu besmet, kunnen de cijfers vanaf nu dalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |