Huisdieren zijn sowieso goor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet geen huisdieren op die bank hebben nee ....
Ik vind de Togo juist een prachtige bankquote:Op zaterdag 20 november 2021 12:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh ja, de Togo sofa. Die snap ik ook niet, net of er soort felgekleurde naaktslak in je kamer ligt.
[ afbeelding ]
Dafuq?
Ziet er geweldig uit!quote:Op zondag 21 november 2021 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind de Togo juist een prachtige bankMoet wel in je interieur passen.
Zodra je eenmaal zit wel; alleen mijn ouders van 70 zouden er niet meer uit op kunnen staan.quote:Op zondag 21 november 2021 09:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er geweldig uit!
Maar zit het ook lekker?
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:25 schreef Piger het volgende:
En staan die mensen dan altijd gezellig samen te poetsen?
Wat een treurnis, merkboekjes om mee op te scheppen bij de visite?quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:20 schreef Sumppi het volgende:
Het is misschien ook wel passend bij de rest en wat jij zegt mooi, maar het gaat helemaal niet om de boeken. Zet dan geen boeken neer als het je om een beige kleur gaat.
Zoiets als een houthakkershemd als je geen houthakker bent. Zulke nep.
Net als grote boeken op een koffietafel, die niemand leest of echt bekijkt.
https://www.luxetafelboeken.nl
Giphart stelde in een van z'n non-fictieboeken eens een lijstje samen van boeken die iedereen in de kast heeft en niemand heeft gelezen. Ook fraai.quote:Op zondag 21 november 2021 09:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat een treurnis, merkboekjes om mee op te scheppen bij de visite?
Ik heb bij al mijn relaties het badkamer ritueel van mijn partner niet als aantrekkelijk ervaren. En dat betreft zowel het gegorgel/gespuug bij het poetsen als de manier waarom vrouwen hun gezicht trekken als ze hun wimpers kleuren.quote:
Tja, als je met elkaar samenwoont kun je maar beter de schoonheid van de dagelijkse rituelen in gaan zien, want anders heb je het zwaar.quote:Op zondag 21 november 2021 10:07 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik heb bij al mijn relaties het badkamer ritueel van mijn partner niet als aantrekkelijk ervaren. En dat betreft zowel het gegorgel/gespuug bij het poetsen als de manier waarom vrouwen hun gezicht trekken als ze hun wimpers kleuren.
Blijkbaar is groot deel van Nederland het niet met me eens, tenzij die dubbele wasbakken allemaal ongebruikt blijven.
En dan kijk ik naar "een huis vol" en zie daar gezinnen van 10 met één wastafelquote:Op zondag 21 november 2021 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, als je met elkaar samenwoont kun je maar beter de schoonheid van de dagelijkse rituelen in gaan zien, want anders heb je het zwaar.
Ik vind het zelf met een gezin van vier handig om meer dan één wastafel te hebben. Het liefst had ik twee badkamers. Ik denk dat dat grote deel van Nederland waar je het over hebt er ook zo over denkt. In een huishouden van twee is het wellicht overkill.
Nee, nee, nee, echt niet! Zo blij meequote:Op zondag 21 november 2021 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
Het liefst had ik twee badkamers. Ik denk dat dat grote deel van Nederland waar je het over hebt er ook zo over denkt. In een huishouden van twee is het wellicht overkill.
quote:Op zondag 21 november 2021 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, echt niet! Zo blij mee
Ja, sukkels.quote:Op zondag 21 november 2021 10:13 schreef maily het volgende:
[..]
En dan kijk ik naar "een huis vol" en zie daar gezinnen van 10 met één wastafel
Een vriendin van me ging een paar jaar geleden een extra verdieping op hun huis zetten, de kids zouden daar dan gaan slapen. Zonder tweede badkamer, want dat was allemaal maar extra schoonmaakwerkquote:Op zondag 21 november 2021 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, als je met elkaar samenwoont kun je maar beter de schoonheid van de dagelijkse rituelen in gaan zien, want anders heb je het zwaar.
Ik vind het zelf met een gezin van vier handig om meer dan één wastafel te hebben. Het liefst had ik twee badkamers. Ik denk dat dat grote deel van Nederland waar je het over hebt er ook zo over denkt. In een huishouden van twee is het wellicht overkill.
Das waar maar nu krijg je zo een vieze onderkant van al het smeer en stof wat er langs waait.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel fijn dat je dan niet meer onder de bank hoeft te stofzuigen.
Wat ik de laatste tijd bij veel van die huisverbouwingsshows zie is dat ze tijdens het stagen, op de meest vreemde plekken een stapeltje boeken neerleggen en dan zetten ze er iets op, dan weer een lamp, dan weer een kaars.quote:Op zondag 21 november 2021 09:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat een treurnis, merkboekjes om mee op te scheppen bij de visite?
Hm.. Ik vraag mij af of dat altijd het geval is. Je voorbeeld vind ik trouwens nog niet eens heel lelijk.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:53 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Heeft met het uitzetten en krimpen van de plafondplaten te maken. Erachter zit namelijk een krimpkier.
[ afbeelding ]
In oudere woningen (jaren 30) is dat veel toegepast. Wij overwegen juist om dat weer terug te brengen in onze woonkamer zodat het past bij de klassieke uitstraling.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:03 schreef Tja..1986 het volgende:
Of het ooit een trend is geweest weet ik niet, maar je komt het wel in veel huizen tegen: plafondplinten. Het is lelijk en ik snap het nut niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |