abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202226520
Welkom in de enige echte BNW SC!
Weg met die lange doorscroll OP!
Dat is wat de elite juist wil, je tijd verdoen aan scrollen aan een OP waar je toch nooit naar kijkt.

Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'. :D

HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan :P

En hier weer verder

Voor de B:

[/spoiler]

OP naar de 400! *O*

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202226525
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja word dit keer gewoon zo groot mogelijk voor mijn PS5.
Oled even kijken wat ik kan vinden.

Laatste donderdag van de week al weer
Nog wilde plannen dit weekend?
No geen weekje wachten dan

Nee geen wilde plannen, ga alleen zaterdag mijn vader een grote pan zelf gemaakt kippen/groentensoep brengen.
Jij nog plannen?
pi_202226861
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
Aha nja likt me wel kak om elke keer te checken of het wel klopt.
Ik snap nog steeds niet waarom men geen universele standaard gebruikt in de VS vaak als ik een filmpje kijk beginnen ze weer met foot inch en rare datums.
Terwijl gross van de wereld meer logischer standaard gebruikt.
[..]

Het is zwaar irritant inderdaad, ik werk voor een international en de hele wereld gebruikt andere regional settings.. Opzich niet erg met excel en zo maar in een csv wordt het al wat stuk gevaarlijker.

Over foutjes in eenheden gesproken:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gimli-zweefvliegtuigincident oeps...

Geen wilde plannen dit weekend overigens, mogelijk wat werken maar niets spannends..
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 18 november 2021 @ 10:22:11 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202227410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:19 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Het is zwaar irritant inderdaad, ik werk voor een international en de hele wereld gebruikt andere regional settings.. Opzich niet erg met excel en zo maar in een csv wordt het al wat stuk gevaarlijker.

Over foutjes in eenheden gesproken:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gimli-zweefvliegtuigincident oeps...

Geen wilde plannen dit weekend overigens, mogelijk wat werken maar niets spannends..
Herkenbaar ooit voor Amerikaans bedrijf gewerkt en moest constant maten betekenen schijt irritant.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
No geen weekje wachten dan

Nee geen wilde plannen, ga alleen zaterdag mijn vader een grote pan zelf gemaakt kippen/groentensoep brengen.
Jij nog plannen?
Met een kommetje aan de straat staan wachten op een soepje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202227454
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Herkenbaar ooit voor Amerikaans bedrijf gewerkt en moest constant maten betekenen schijt irritant.
[..]
Met een kommetje aan de straat staan wachten op een soepje.
_O- _O-
pi_202227786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 07:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja word dit keer gewoon zo groot mogelijk voor mijn PS5.
Oled even kijken wat ik kan vinden.

Laatste donderdag van de week al weer
Nog wilde plannen dit weekend?
Pas wel op met die black friday deals. Check iig de prijschecker van Tweaker :).

Wij zijn sinds augustus overgegaan op een OLED en man :7 B-)
  donderdag 18 november 2021 @ 12:14:29 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202228605
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:02 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Pas wel op met die black friday deals. Check iig de prijschecker van Tweaker :).

Wij zijn sinds augustus overgegaan op een OLED en man :7 B-)
Ja is mooi beeld?
Heb nu half jaar ps5 en enige wat ik nu zie met mijn led is alleen dat games sneller opstarten en dat is het.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
_O- _O-
Niet mee gooien svp.
pi_202229282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja is mooi beeld?
Heb nu half jaar ps5 en enige wat ik nu zie met mijn led is alleen dat games sneller opstarten en dat is het.

Ik heb geen next-gen console meer, ben over op cloud en pc gamen. Dikke pc gekocht paar maanden geleden (net niet ten koste van mijn huwelijk :D).

Maar Stadia en Xbox One X doen ook 4k en ja ziet echt wel een mega verschil. Je denk elke keer: "Scherper dan dit lukt ze niet" maar inmiddels hebben wel al 8k aan de horizon...

Moet echt uit het covid19 topic blijven van BNW.. Grote kans dat ik iets zeg waarvoor ik een ban krijg..
  donderdag 18 november 2021 @ 14:12:14 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202230396
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik heb geen next-gen console meer, ben over op cloud en pc gamen. Dikke pc gekocht paar maanden geleden (net niet ten koste van mijn huwelijk :D).

Maar Stadia en Xbox One X doen ook 4k en ja ziet echt wel een mega verschil. Je denk elke keer: "Scherper dan dit lukt ze niet" maar inmiddels hebben wel al 8k aan de horizon...

Moet echt uit het covid19 topic blijven van BNW.. Grote kans dat ik iets zeg waarvoor ik een ban krijg..
Jup eens ik meer dat topic ook.

En dat is ook waarom ik een console heb IPV pc ik heb een Chromebook van paar honderd euro en console is in aanschaf heel wat goedkoper en je doet er langer mee zonder extra aanschaf.
pi_202235397
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jup eens ik meer dat topic ook.

En dat is ook waarom ik een console heb IPV pc ik heb een Chromebook van paar honderd euro en console is in aanschaf heel wat goedkoper en je doet er langer mee zonder extra aanschaf.
Naja ik was over op cloud gaming en had een xbox series x in de planning.. Totdat ik een drone kocht en aan video bewerking begon.. Dat gaat niet op een Chromebook of mijn oude laptop.. Dus toch overstag gegaan voor een zware pc.. Nu weer hard sparen..
  donderdag 18 november 2021 @ 22:25:26 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202237772
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Naja ik was over op cloud gaming en had een xbox series x in de planning.. Totdat ik een drone kocht en aan video bewerking begon.. Dat gaat niet op een Chromebook of mijn oude laptop.. Dus toch overstag gegaan voor een zware pc.. Nu weer hard sparen..
Ah ja heb je wel een laptop voor nodig maare ben je fanboy van halo en Forza?
pi_202245232
Ik lees best wel wat webcomics, en https://www.hummingfluff.com/lovelypeoplecomic.html past hier wel.

Even door het anthro gedeelte heenbijten (maar wie is er niet opgegroeid met Donald Duck en Mickey Mouse) maar het eerste deel is wel lekker Brave New World gerelateerd. Later iets te christelijk maar ach.

Het is in ieder geval niet de wereld van https://www.genocideman.com/ :P (al heeft deze wel de lekker botte humor waar ik van hou)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_202246816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 22:25 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah ja heb je wel een laptop voor nodig maare ben je fanboy van halo en Forza?
Alleen Forza en dan niet echt een fanboy. Ik geef niet zoveel om die exclusives van Sony en xbox was vaak goedkoper geloof ik en in het geval van de 360 ook iets beter.
  vrijdag 19 november 2021 @ 19:04:13 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202248868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 16:27 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Alleen Forza en dan niet echt een fanboy. Ik geef niet zoveel om die exclusives van Sony en xbox was vaak goedkoper geloof ik en in het geval van de 360 ook iets beter.
nja de reden waarom ik dat aangaf is dat ik wel ooit xbox heb gehad en dat was enige waarvoor ik het wou hebben.
voor de rest kon ik niet echt bepaalde exclusives vinden waarvoor ik een xbox wou hebben.
al moet ik zeggen ze hebben wel fijne controller
pi_202250478
Genoeg plannen(ook wilde) maar...... tsja
Meer dan spelletjes doen zit er niet in, wel een puike pc daarvoor met 32inch schermpje 165hz en 1ms . etc.
enige waar ik nog op zoek naar ben is een G915 als vervanging voor mijn G19.
Forza is toch een racespel als ik het goed heb? hrb jr daar een controller voor of een stuurtje?
There is only one religion
pi_202273572
Wordt internetverslaving in de doofpot gestopt?
  zondag 21 november 2021 @ 11:06:57 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202275145
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 20:07 schreef Dance99Vv het volgende:
Genoeg plannen(ook wilde) maar...... tsja
Meer dan spelletjes doen zit er niet in, wel een puike pc daarvoor met 32inch schermpje 165hz en 1ms . etc.
enige waar ik nog op zoek naar ben is een G915 als vervanging voor mijn G19.
Forza is toch een racespel als ik het goed heb? hrb jr daar een controller voor of een stuurtje?
Forza is race spel, maar ik ben meer van de PlayStation en daar heb ik inderdaad een race stuurtje voor.

Waarom ik Forza aanhaalde was dat dit naast halo de weinige exclusieves zijn waarvoor je een Xbox zou willen hebben.

PlayStation heeft nu gewoon meer en beter.
De ps5 is niet om aan te slepen.

En Nintendo is ook een wereldje apart.

BTW wel grappig kwam gisteren langs de kpn winkel en bij een internet tv abbo kreeg je een Xbox.
Dat als er een volle pallet PlayStation 5 in de winkel staat deze de zelfde dag weg is.
pi_202281230
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 11:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Forza is race spel, maar ik ben meer van de PlayStation en daar heb ik inderdaad een race stuurtje voor.

Waarom ik Forza aanhaalde was dat dit naast halo de weinige exclusieves zijn waarvoor je een Xbox zou willen hebben.

PlayStation heeft nu gewoon meer en beter.
De ps5 is niet om aan te slepen.

En Nintendo is ook een wereldje apart.

BTW wel grappig kwam gisteren langs de kpn winkel en bij een internet tv abbo kreeg je een Xbox.
Dat als er een volle pallet PlayStation 5 in de winkel staat deze de zelfde dag weg is.
Technisch gezien is de Xbox Series X wel sneller ;-). Maar ik ben iemand die altijd al wel afgeweken heeft van de standaard.. Iedereen aan de Iphone en ik ging aan de slag met de eerste Galaxy van Samsung zelfde gelde voor tabs. Ik keek door een neutrale bril en vond Apple echt niet zoveel beter, maar vooral duurder.

Iedereen ging aan een PS of Xbox en ik ging verder met Nintendo.. En toen de PS populair was geworden ging ik voor de xbox 360 die ondanks wat kinderziektes wel sterker was dan de PS2.

Mijn opa/oom hadden een drukkerij dus daar werkte ik wel met Apple (deed een beetje beheer daar)

Alleen qua laptop/pc os ben ik heel lang op Windows blijven hangen met vaak wel dual boots naar Linux distro's. Maar nu is mijn hoofd laptop een Chromebook.. Waar ik dankzij Stadia en Geforce Now gewoon op kan gamen.

Mijn gear dat nu nog in gebruik is:
Xbox One X
Nintendo Switch
LG 4K tv (geen idee meer welk serie nummer, iig geen top model meer zoals ik voorheen kocht)
DIt beest: https://azerty.nl/product(...)0kf-geforce-rtx-3080 plus een 4K LG monitor, wel op 60Hz maar dat vind ik genoeg doe toch amper aan multiplayer games op GTA-Online en Division 2 na.

En ergens volgend jaar zo'n Steam Deck ding :-).

Weekend is overigens werken en slapen geworden, verkoudheid wil maar niet genezen... Morgen wss maar weer is laten testen..
  zondag 21 november 2021 @ 23:16:36 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202286668
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 17:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Technisch gezien is de Xbox Series X wel sneller ;-). Maar ik ben iemand die altijd al wel afgeweken heeft van de standaard.. Iedereen aan de Iphone en ik ging aan de slag met de eerste Galaxy van Samsung zelfde gelde voor tabs. Ik keek door een neutrale bril en vond Apple echt niet zoveel beter, maar vooral duurder.

Iedereen ging aan een PS of Xbox en ik ging verder met Nintendo.. En toen de PS populair was geworden ging ik voor de xbox 360 die ondanks wat kinderziektes wel sterker was dan de PS2.

Mijn opa/oom hadden een drukkerij dus daar werkte ik wel met Apple (deed een beetje beheer daar)

Alleen qua laptop/pc os ben ik heel lang op Windows blijven hangen met vaak wel dual boots naar Linux distro's. Maar nu is mijn hoofd laptop een Chromebook.. Waar ik dankzij Stadia en Geforce Now gewoon op kan gamen.

Mijn gear dat nu nog in gebruik is:
Xbox One X
Nintendo Switch
LG 4K tv (geen idee meer welk serie nummer, iig geen top model meer zoals ik voorheen kocht)
DIt beest: https://azerty.nl/product(...)0kf-geforce-rtx-3080 plus een 4K LG monitor, wel op 60Hz maar dat vind ik genoeg doe toch amper aan multiplayer games op GTA-Online en Division 2 na.

En ergens volgend jaar zo'n Steam Deck ding :-).

Weekend is overigens werken en slapen geworden, verkoudheid wil maar niet genezen... Morgen wss maar weer is laten testen..
Mij maakt niet uit welke console sterker is..
De switch stelt in verhouding met de Xbox of PlayStation geen reet voor maar het gaat me om de games, grote fan wat naughty dog ook maar uit poept en natuurlijk Japan Studio, het zelfde geld voor Nintendo veel heel veel Xbox games kan je ook op je pc zetten maar dat geld niet zozeer voor de switch of PlayStation vandaar dat ik die 2 heb.
Als ik een Xbox haal staat die maar stof te happen want echt iets leuks kan ik er niet op vinden.

En een gaming laptop 2018 niet fantastisch heb ik ook wel maar dat is voor de jaarlijkse lanparty en administratie verder gebruik ik mijn Chromebook veel meer dan mijn pc omdat de batterij gewoon 12+ uur aan kan blijven prima voor in de bus en op werk als ik even snel wat moet doen.

Volgende week eindelijk classic lanparty met games zoals
Cs1.6
Red alert 2
UT gothy
Quake 3
Teamfortres 2
Warcraft 3
Starcraft
Cozzacks
C&c generals

Al denk ik dat de strategie games snel klaar is want 2 jaar geleden was won ik met Warcraft 3 5tegen1
En dat terwijl ik amper meer pc game.
pi_202293980
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow dat zijn echt klassieke games, vroeger.. was alles beter..
pi_202294923
10 Health Benefits of Basil
ook handige info over Indiase koken (my favourite)

https://www.healthifyme.c(...)its-of-basil-leaves/

Also, basil has got flavonoids, which boost your immune system, slow down the effects of aging, and protect your cellular structure from damage.

Is ook goed tegen hoog cholesterol zeggen ze.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202295078
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:21 schreef Tingo het volgende:

Also, basil has got flavonoids, which boost your immune system, slow down the effects of aging, and protect your cellular structure from damage.

Dat gele spul kurkuma geloof ik. Is ook top spul. Kan in theorie ook tumoren verkleinen. Alleen is het tot nu toe niet gelukt om het bij de tumoren te krijgen...
  maandag 22 november 2021 @ 17:41:36 #23
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202295206
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:21 schreef Tingo het volgende:

Indiase keuken staat bekend om de vele kruiden die ze gebruiken. Pepers zijn ook goed voor een mens trouwens zoals de madam jeanettte peper.

Is Madame Jeanette gezond
Niets dat te veel is, is gezond. Te veel peper nuttigen kan namelijk voor maagklachten zorgen. Maar wie deze peper dagelijks met mate gebruikt geniet vele voordelen. Enkele voordelen zijn:

• het zit boordevol vitamine C en heeft een antibacteriële werking
• minder snel verkouden worden
• heeft een gunstig effect op het hart en de bloedvaten
• verlaagt het cholesterolgehalte in het bloed
• reguleert de bloedsuikerspiegel
• versnelt het metabolisme en helpt dus afvallen

Misschien dat ik daarom haast nooit ziek ben want ik gebruik best wat kruiden en allerlei pepers in maaltijden. Lekker ook die madam-jeanette-piccalilly en pindakaas.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202295456
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Indiase keuken staat bekend om de vele kruiden die ze gebruiken. Pepers zijn ook goed voor een mens trouwens zoals de madam jeanettte peper.

Is Madame Jeanette gezond
Niets dat te veel is, is gezond. Te veel peper nuttigen kan namelijk voor maagklachten zorgen. Maar wie deze peper dagelijks met mate gebruikt geniet vele voordelen. Enkele voordelen zijn:

• het zit boordevol vitamine C en heeft een antibacteriële werking
• minder snel verkouden worden
• heeft een gunstig effect op het hart en de bloedvaten
• verlaagt het cholesterolgehalte in het bloed
• reguleert de bloedsuikerspiegel
• versnelt het metabolisme en helpt dus afvallen

Misschien dat ik daarom haast nooit ziek ben want ik gebruik best wat kruiden en allerlei pepers in maaltijden. Lekker ook die madam-jeanette-piccalilly en pindakaas.
Oh zohe,kan je ook goed koken?
Mogen we allemaal ook bij jou een keer gezellig langskomen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 22 november 2021 @ 18:10:42 #25
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202295571
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:30 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat gele spul kurkuma geloof ik. Is ook top spul. Kan in theorie ook tumoren verkleinen. Alleen is het tot nu toe niet gelukt om het bij de tumoren te krijgen...
Ik wist dat het heel gezond is .. maar dat wist ik niet ^O^
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 22 november 2021 @ 18:42:04 #26
189978 controlaltdelete
pi_202295939
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 18:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh zohe,kan je ook goed koken?
Mogen we allemaal ook bij jou een keer gezellig langskomen?
Ik vind het wel leuk om in de keuken te staan en te kokkerellen. Iedereen is welkom hoor mocht de gekte en hysterie voorbij zijn zal ik er eens over nadenken. Gisteren nog rajma gemaakt, Indiase bonencurry daar heb ik nog wat van over, 2e dag is altijd nog lekkerder. :9

quote:
99s.gif Op maandag 22 november 2021 18:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Kurkuma (Geelwortel) is één van de grootste schatten van ayurveda. Yogi’s raadden de inname ervan al duizenden jaren geleden aan. Er is in recente jaren veel onderzoek gedaan naar de werking van kurkuma en het blijkt dat inname van deze “geelwortel” veel gezondheidsvoordelen met zich meebrengt, waaronder een positieve invloed op de hersenfunctie en een anti-oxidatieve werking. Kurkuma werkt ontstekingsremmend en kanker remmend en zuivert het bloed, wat dan weer een voorwaarde is voor een huid die er gezond uitziet.

Ik gebruik het ook wel eens vers maar dan is het wel verstandig om plastic handschoentjes aan te trekken wat ik dus nooit doe |:)

Citroen - en curryblad zijn ook erg goed voor een mens. Laatste is vers helaas een beetje lastig te krijgen. Of pandanblad, dit heb ik nog in de vriezer, heel erg lekker beetje een nootachtige smaak maar allemaal enorm gezond.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 22 november 2021 @ 18:48:28 #27
421867 greysbones
pi_202296040
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik vind het wel leuk om in de keuken te staan en te kokkerellen. Iedereen is welkom hoor mocht de gekte en hysterie voorbij zijn zal ik er eens over nadenken. Gisteren nog rajma gemaakt, Indiase bonencurry daar heb ik nog wat van over, 2e dag is altijd nog lekkerder. :9
[..]
Kurkuma (Geelwortel) is één van de grootste schatten van ayurveda. Yogi’s raadden de inname ervan al duizenden jaren geleden aan. Er is in recente jaren veel onderzoek gedaan naar de werking van kurkuma en het blijkt dat inname van deze “geelwortel” veel gezondheidsvoordelen met zich meebrengt, waaronder een positieve invloed op de hersenfunctie en een anti-oxidatieve werking. Kurkuma werkt ontstekingsremmend en kanker remmend en zuivert het bloed, wat dan weer een voorwaarde is voor een huid die er gezond uitziet.

Ik gebruik het ook wel eens vers maar dan is het wel verstandig om plastic handschoentjes aan te trekken wat ik dus nooit doe |:)

Citroen - en curryblad zijn ook erg goed voor een mens. Laatste is vers helaas een beetje lastig te krijgen. Of pandanblad, dit heb ik nog in de vriezer, heel erg lekker beetje een nootachtige smaak maar allemaal enorm gezond.
Wauw je weet er echt veel van
ken wel de werking van wilgentak(paracetamol) en Rozenbottel(tegen verkoudheid en zuiverend)
en zo nog wat Hollandse planten
  maandag 22 november 2021 @ 19:03:06 #28
189978 controlaltdelete
pi_202296212
quote:
99s.gif Op maandag 22 november 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wauw je weet er echt veel van
ken wel de werking van wilgentak(paracetamol) en Rozenbottel(tegen verkoudheid en zuiverend)
en zo nog wat Hollandse planten
Mow, ik kook het liefst Aziatisch van die authentieke recepten volgen waar je dan kruiden en specerijen tegenkomt die niet zo makkelijk te krijgen zijn in NL om ze dan toch op te snorren. Zonder al die kruiden zou ons eten heel erg saai zijn.
pi_202296220
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[..]

Ben je ook een beetje bang van Het Virus? :)
  maandag 22 november 2021 @ 19:04:07 #30
421867 greysbones
pi_202296222
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Mow, ik kook het liefst Aziatisch van die authentieke recepten volgen waar je dan kruiden en specerijen tegenkomt die niet zo makkelijk te krijgen zijn in NL om ze dan toch op te snorren. Zonder al die kruiden zou ons eten heel erg saai zijn.
Helemaal mee eens
  maandag 22 november 2021 @ 19:16:17 #31
189978 controlaltdelete
pi_202296358
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:04 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ben je ook een beetje bang van Het Virus? :)
Dat is vragen naar de bekende weg :o

Leuk liedje, smakelijk eten voor iedereen!
pi_202297032
quote:
99s.gif Op maandag 22 november 2021 18:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Jup schijnbaar zijn ze zelfs al iets verder met het ervoor zorgen dat het bij de tumoren kan komen:
https://www.kanker.be/voedingssupplementen/kurkuma
  maandag 22 november 2021 @ 20:00:28 #33
421867 greysbones
pi_202297072
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:59 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Jup schijnbaar zijn ze zelfs al iets verder met het ervoor zorgen dat het bij de tumoren kan komen:
https://www.kanker.be/voedingssupplementen/kurkuma
mooi om te zien dat natuurlijke producten toch steeds meer ingezet worden
pi_202297093
quote:
99s.gif Op maandag 22 november 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:

[..]
mooi om te zien dat natuurlijke producten toch steeds meer ingezet worden
Zo slecht is dat Big Pharma dan ook niet ;-)
  maandag 22 november 2021 @ 20:02:12 #35
421867 greysbones
pi_202297101
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 20:01 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Zo slecht is dat Big Pharma dan ook niet ;-)
agree to disagree ;)
  maandag 22 november 2021 @ 21:56:13 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202298962
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow dat zijn echt klassieke games, vroeger.. was alles beter..
Hahaha nja dit waren echt de games waarvoor je lan party had vroeger.
Plus je kan dit gewoon spelen op doorsnee laptop hoeft geen grafisch geweld te wezen voor beetje lol.
Advies voor andere games?
  maandag 22 november 2021 @ 22:01:44 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202299031
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Dat is vragen naar de bekende weg :o

Leuk liedje, smakelijk eten voor iedereen!
Wel grappig deuntje idd, maar versta der niet altijd omdat ze beetje te snel gaat en ondertitel kan er ook weinig van maken..

Sophie heeft wel meer maatschappij kritische liedjes.
  dinsdag 23 november 2021 @ 06:50:37 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202300685
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
_O- _O-
Lekker breien om te ontspannen in de coronastress

Ik heb een halve dag gestaan met kommetje aan de Haaksbergerstraat waar was je?
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 08:31:47 #39
388664 crew  Dotteke
pi_202301049
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 06:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
Lekker breien om te ontspannen in de coronastress

Ik heb een halve dag gestaan met kommetje aan de Haaksbergerstraat waar was je?
Arme jij, _O_ maar wees maar blij. IK had een pan met 9 liter soep gemaakt.

IK schep het s' morgens over in bakken en dacht nog mmm wat ruikt dat lekker. Kom bij mijn vader en stinken die soep. Was hij dus kapot dag 9 liter soep met 2 kilo kip en een pond gehakt en 1.5 kilo groenten.

IK ga volgende week beginnen met breien als mijn wol eindelijk een keertje binnen komt.
Ben maar gaan haken. Af en toe even want mijn armen en schouders vinden creabea zijn niet zo leuk :P
  dinsdag 23 november 2021 @ 10:11:43 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202301996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Arme jij, _O_ maar wees maar blij. IK had een pan met 9 liter soep gemaakt.

IK schep het s' morgens over in bakken en dacht nog mmm wat ruikt dat lekker. Kom bij mijn vader en stinken die soep. Was hij dus kapot dag 9 liter soep met 2 kilo kip en een pond gehakt en 1.5 kilo groenten.

IK ga volgende week beginnen met breien als mijn wol eindelijk een keertje binnen komt.
Ben maar gaan haken. Af en toe even want mijn armen en schouders vinden creabea zijn niet zo leuk :P
Voor een compleet weeshuis? :D
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 10:15:05 #41
388664 crew  Dotteke
pi_202302062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Voor een compleet weeshuis? :D
Had 4 liter voor mijn vader, 2 liter voor mijn ene dochter, 2 liter voor mijn andere en 1 liter voor mijzelf

Nu is alles in de groene ton gegaan :'(
  dinsdag 23 november 2021 @ 12:12:36 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202303477
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Had 4 liter voor mijn vader, 2 liter voor mijn ene dochter, 2 liter voor mijn andere en 1 liter voor mijzelf

Dat is zonde.
Nja ik maak ook altijd groente soepje voor mijn hele vrienden groep :)
  dinsdag 23 november 2021 @ 12:25:41 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202303596
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nja ik kan nu 2 x in de week naar mijn ouders, moeders had vorig jaar corona en daarna hartritmestoornissen en die is nog steeds slecht te pas, dus geregeld boodschappen doen en zo.
Nu hoor ik gisteren dat mijn pa die ik 15 jaar niet heb gesproken een bloedprop in oog heeft wat niet meer hersteld en dat was zijn goeie oog dus nu nagenoeg blind en in overleg met mijn zussen besloten dat we daar ook maar een dag vrij voor moeten maken, het word straks een time management van heb ik u daar... :/
  Moderator dinsdag 23 november 2021 @ 12:38:59 #44
388664 crew  Dotteke
pi_202303762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:25 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja ik kan nu 2 x in de week naar mijn ouders, moeders had vorig jaar corona en daarna hartritmestoornissen en die is nog steeds slecht te pas, dus geregeld boodschappen doen en zo.
Nu hoor ik gisteren dat mijn pa die ik 15 jaar niet heb gesproken een bloedprop in oog heeft wat niet meer hersteld en dat was zijn goeie oog dus nu nagenoeg blind en in overleg met mijn zussen besloten dat we daar ook maar een dag vrij voor moeten maken, het word straks een time management van heb ik u daar... :/
0Wat lief wat je dat doet. Zeker voor je vader omdat je die al 15 jaar niet gesproken hebt _O_
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:48:46 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202305168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 12:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
0Wat lief wat je dat doet. Zeker voor je vader omdat je die al 15 jaar niet gesproken hebt _O_
Min of meer onder dwang van mijn jongste zus.
Nja scheelt nu hij amper meer iets ziet heeft ie dus problemen met nuttigen van alcohol dat word lastig.
Dat was de enige reden waarom ik toegezegd heb.
pi_202313814
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 21:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hahaha nja dit waren echt de games waarvoor je lan party had vroeger.
Plus je kan dit gewoon spelen op doorsnee laptop hoeft geen grafisch geweld te wezen voor beetje lol.
Advies voor andere games?
return to castle wolfenstein dat heb ik veel gespeeld in de stille momenten in de computer shop waar ik toen stage liep.

In één van de spelmodus moest je een bom planten dan wel onschadelijk maken.. Zijn we een lekker potje aan het spelen komt er een klant binnen... Ga ik die klant helpen hoor je ineens "tik tik tik tik" heeft een collega de bom direct naast mij gelegd.. wat natuurlijk eindigde in een boem terwijl ik die klant e.e.a. sta uit te leggen..

Dat waren nog eens tijden..
  woensdag 24 november 2021 @ 10:14:37 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202315069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 07:56 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
return to castle wolfenstein dat heb ik veel gespeeld in de stille momenten in de computer shop waar ik toen stage liep.

In één van de spelmodus moest je een bom planten dan wel onschadelijk maken.. Zijn we een lekker potje aan het spelen komt er een klant binnen... Ga ik die klant helpen hoor je ineens "tik tik tik tik" heeft een collega de bom direct naast mij gelegd.. wat natuurlijk eindigde in een boem terwijl ik die klant e.e.a. sta uit te leggen..

Dat waren nog eens tijden..
:D jah wij deden cs1.6 in de winkel als je weer een eeuwigheid moest wachten als je backup aan maken was of Windows opnieuw installeren .. heel herkenbaar :)
LAN party gaat niet door de jongen waar ik heen zou gaan zit sinds vandaag met hele gezin in quarantaine..
pi_202315684
Goedemorgen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
  woensdag 24 november 2021 @ 12:28:59 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202316894
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen
Moge :)
pi_202316929
Geen zonnetje vandaag en het is een stuk frisser
  woensdag 24 november 2021 @ 12:50:21 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202317204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Geen zonnetje vandaag en het is een stuk frisser
Vanochtend dikke mist de hele week al, Vissen zit er dit jaar niet meer in.
Verder is het best aardig.
pi_202317697
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
Vanochtend dikke mist de hele week al, Vissen zit er dit jaar niet meer in.
Verder is het best aardig.
Oh echt hier niet mistig :N
Dan moet het overdag idd wel beetje zacht weer zijn.. maar t wordt steeds kouder
  woensdag 24 november 2021 @ 14:36:51 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202318809
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 13:21 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Oh echt hier niet mistig :N
Dan moet het overdag idd wel beetje zacht weer zijn.. maar t wordt steeds kouder
Nah in de ochtend het..
Ik weet niet hoe laat je jou bed uit valt.
pi_202318877
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nah in de ochtend het..
Ik weet niet hoe laat je jou bed uit valt.
Half 8 meestal
Maar hoeft niet overal mistig te zijn :D
  woensdag 24 november 2021 @ 18:15:02 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202321976
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Half 8 meestal
Maar hoeft niet overal mistig te zijn :D
Nja hier in Twente wel :)
Hele week al, en op de fiets merk de electrische auto's niet zo snel..
pi_202322411
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja hier in Twente wel :)
Hele week al, en op de fiets merk de electrische auto's niet zo snel..
Die hoor je niet idd..
Net als die elektrische fietsen
  woensdag 24 november 2021 @ 18:55:43 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202322624
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Die hoor je niet idd..
Net als die elektrische fietsen
Jup en volgend jaar moet je op zo'n snor fiets een helm maar die elektrische fietsen kunnen nog harder en die hoor je niet voorbij komen..
En lijkt me verstandig om die ook maar een helmpje te doen.
pi_202322655
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jup en volgend jaar moet je op zo'n snor fiets een helm maar die elektrische fietsen kunnen nog harder en die hoor je niet voorbij komen..
Daar komt vast ook snel een helm plicht voor
Zie wel eens oude man op zo'n fiets, die is verstandig en heeft wel een helm op :D
pi_202322747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 10:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
:D jah wij deden cs1.6 in de winkel als je weer een eeuwigheid moest wachten als je backup aan maken was of Windows opnieuw installeren .. heel herkenbaar :)
LAN party gaat niet door de jongen waar ik heen zou gaan zit sinds vandaag met hele gezin in quarantaine..
Ah balen... we hebben ooit een fuckup in die winkel gemaakt. We hadden een pc van een klant die al een paar keer bij ons ter reparatie stond. Van alles al gedaan maar kreng bleef vastlopen. Laatste gok was dus het moederbord...

Dus klant opgebeld met dat als voorstel om nog een nieuwe moederbord te proberen. Maar dat wilde klant niet die vond dat we de pc maar in elkaar moesten trappen en een nieuwe mochten bouwen...

Zo gezegd zo gedaan, wij staan die kast te mishandelen (frustratie van uren zoek werk..) komt op dat moment een andere klant zijn gefixte pc halen die echt meters van ons vandaan stond. Maar die klant wist het zeker er zat een nieuwe kras op zijn kast dus reparatie moest maar 25% goedkoper...
  woensdag 24 november 2021 @ 19:05:50 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202322811
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Daar komt vast ook snel een helm plicht voor
Zie wel eens oude man op zo'n fiets, die is verstandig en heeft wel een helm op :D
Hopelijk wel, want die dingen gaan vies hard joh, nadeel is wel ik kan mijn snorfiets niet meer verkopen vanwege die nieuwe regel straks..
  woensdag 24 november 2021 @ 19:12:20 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202322968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:02 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ah balen... we hebben ooit een fuckup in die winkel gemaakt. We hadden een pc van een klant die al een paar keer bij ons ter reparatie stond. Van alles al gedaan maar kreng bleef vastlopen. Laatste gok was dus het moederbord...

Dus klant opgebeld met dat als voorstel om nog een nieuwe moederbord te proberen. Maar dat wilde klant niet die vond dat we de pc maar in elkaar moesten trappen en een nieuwe mochten bouwen...

Zo gezegd zo gedaan, wij staan die kast te mishandelen (frustratie van uren zoek werk..) komt op dat moment een andere klant zijn gefixte pc halen die echt meters van ons vandaan stond. Maar die klant wist het zeker er zat een nieuwe kras op zijn kast dus reparatie moest maar 25% goedkoper...
Lol, nja heb maar half jaartje in zo'n winkel kunnen werken toen kwam de grote media markt en pc privé traject stopte dus alle kleine winkels gingen 1 voor 1 kopje onder.

Had wel ooit klant met oud bakbeest van pc met harde schijf 40gb moest backup van maken en nieuwe harde schijf in, harde schijf was echt zo goed als kaput maar kon nog wel backup maken duurde 4 weken dag en nacht want hij werkte wel maar heul heul traag.
Maar klant moest en zou backup hebben..

Was wel heel leuk werk helaas zijn er nog maar heel weinig winkels meer over iedereen loopt bijna online.
pi_202323396
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hopelijk wel, want die dingen gaan vies hard joh, nadeel is wel ik kan mijn snorfiets niet meer verkopen vanwege die nieuwe regel straks..
Dat is wel balen.. maar er kan toch andere kenteken plaat op
  woensdag 24 november 2021 @ 20:31:11 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202324591
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Dat is wel balen.. maar er kan toch andere kenteken plaat op
Hoe bedoel je?
pi_202324931
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?
Nou omdat je dan toch verplicht bent een helm te dragen als je daar op wilt rijden
Maar je bedoeld dat niemand hem wil kopen, als ze hem op moeten hebben
  woensdag 24 november 2021 @ 21:21:44 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202325381
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2021 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Nou omdat je dan toch verplicht bent een helm te dragen als je daar op wilt rijden
Maar je bedoeld dat niemand hem wil kopen, als ze hem op moeten hebben
Jup omdat die regel er volgend jaar aan komt wil niemand meer een snorfiets of brommer met blauw kenteken..
pi_202328272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jup omdat die regel er volgend jaar aan komt wil niemand meer een snorfiets of brommer met blauw kenteken..
oh...oke , dan kan ik beter naar een scootertje gaan kijken i,p,v. mijn sparta-met opknappen.Wel baalen want ik houd wel van nostalgiesche pruttel fietsen.

Ps jammer van je lan-party had zo leuk kunnen zijn

Wat oudere computers betreft heb ik wel diverse jaar 0 computer O.S. systemen (op floppy's) op zolder liggen, helemaal compleet . Ook windows 3.0 , hele verzameling . hoop dat die ooit nog eens een fortuin gaan opleveren heb ik eigenlijk niet meer.

Heb nu wel eindelijk een G 915 linear in huis , zat heel erg te twijfelen of ik de full of de TKL versie wilde en had de full keybord besteld maar daar blijkt net als voor de grafische kaarten een tekort aan te zijn, maar heb dus nu de TKL versie en die bevald erg goed .
Heb nu alles zo een beetje draadloos , keybord, muis , headset. internet (wifi vd buren) :P
Pc 2020 build . Ben dus een happy pc user
  donderdag 25 november 2021 @ 05:48:07 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202328621
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 01:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
oh...oke , dan kan ik beter naar een scootertje gaan kijken i,p,v. mijn sparta-met opknappen.Wel baalen want ik houd wel van nostalgiesche pruttel fietsen.

Ps jammer van je lan-party had zo leuk kunnen zijn

Wat oudere computers betreft heb ik wel diverse jaar 0 computer O.S. systemen (op floppy's) op zolder liggen, helemaal compleet . Ook windows 3.0 , hele verzameling . hoop dat die ooit nog eens een fortuin gaan opleveren heb ik eigenlijk niet meer.

Heb nu wel eindelijk een G 915 linear in huis , zat heel erg te twijfelen of ik de full of de TKL versie wilde en had de full keybord besteld maar daar blijkt net als voor de grafische kaarten een tekort aan te zijn, maar heb dus nu de TKL versie en die bevald erg goed .
Heb nu alles zo een beetje draadloos , keybord, muis , headset. internet (wifi vd buren) :P
Pc 2020 build . Ben dus een happy pc user
Gaat nog wel even duren ben ik bang.
Er is een museum in Zwolle waar ik een beetje oude meuk aan gedoneerd heb toen ik ging verhuizen vorig jaar.
https://computermuseum.nl/
Zit in Zwolle wel leuk om eens naar toe te gaan ze hebben bijna de hele computer historie daar staan.

Is ook erg leuk om dagje te bezoeken met vrienden staat echt van alles, van begin van de computer tot nu en alle consoles en arcade kasten echt wel ff de moeite waard.
pi_202329108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
Lol, nja heb maar half jaartje in zo'n winkel kunnen werken toen kwam de grote media markt en pc privé traject stopte dus alle kleine winkels gingen 1 voor 1 kopje onder.

Had wel ooit klant met oud bakbeest van pc met harde schijf 40gb moest backup van maken en nieuwe harde schijf in, harde schijf was echt zo goed als kaput maar kon nog wel backup maken duurde 4 weken dag en nacht want hij werkte wel maar heul heul traag.
Maar klant moest en zou backup hebben..

Was wel heel leuk werk helaas zijn er nog maar heel weinig winkels meer over iedereen loopt bijna online.
Back-up waren altijd tricky... Soms was de beste reparatie om Windows opnieuw te installeren (virussen enzo)... Altijd vraag van moeten we nog iets back-uppen.. Meestal hadden ze dat zelf al gedaan of lieten het ons doen. Tot die ene klant die het niet nodig vond.. Volgende dag stond vrouwlief van klant in paniek aan de balie.. Er stonden vakantie foto's op die pc en ja wij waren al begonnen... OEPS!
  donderdag 25 november 2021 @ 10:28:05 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202330351
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 08:32 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Back-up waren altijd tricky... Soms was de beste reparatie om Windows opnieuw te installeren (virussen enzo)... Altijd vraag van moeten we nog iets back-uppen.. Meestal hadden ze dat zelf al gedaan of lieten het ons doen. Tot die ene klant die het niet nodig vond.. Volgende dag stond vrouwlief van klant in paniek aan de balie.. Er stonden vakantie foto's op die pc en ja wij waren al begonnen... OEPS!
Oh wij hadden altijd de regel standaard eerst backup maken.
Wel of niet akkoord klant als de klant er later op terug kwam hadden we dat nog.
Denk dat ze eerder gezeik over hadden gehad en daarom zekere voor onzekere
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 07:52:08 #70
388664 crew  Dotteke
pi_202345313
Morguh c_/
pi_202347091
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 10:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh wij hadden altijd de regel standaard eerst backup maken.
Wel of niet akkoord klant als de klant er later op terug kwam hadden we dat nog.
Denk dat ze eerder gezeik over hadden gehad en daarom zekere voor onzekere
Haha grappig dat is wel een betere service.. Backup laten maken kostte geloof ik wel wat bij ons en als je niet wilde moest je er voor tekenen dat je het niet wilde.
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:12:02 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202348214
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:56 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Haha grappig dat is wel een betere service.. Backup laten maken kostte geloof ik wel wat bij ons en als je niet wilde moest je er voor tekenen dat je het niet wilde.
Ja tuurlijk kost dat tijd.
En toen helemaal schijven waren niet zo snel als nu.
2004/2005 meen ik uit mijn hoofd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 07:52 schreef Dotteke het volgende:
Morguh c_/
Moge dot bijna weekend :)
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 12:14:06 #73
388664 crew  Dotteke
pi_202348255
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja tuurlijk kost dat tijd.
En toen helemaal schijven waren niet zo snel als nu.
2004/2005 meen ik uit mijn hoofd.
[..]
Moge dot bijna weekend :)
J alekker he, nog plannen het weekend?
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:25:48 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202348460
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
J alekker he, nog plannen het weekend?
Tv afwachten, kreeg vorige week al nieuwe black friday deal maar zat barst in dus vandaag komt nieuwe .. en heel hoop ik.
Mijn weekend omgegooid die iets terug kan party gaat niet door dus vanavond maar ff met de kleintjes Lego games spelen en even naar de speeltuin als niet te koud is
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 12:35:03 #75
388664 crew  Dotteke
pi_202348591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:25 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tv afwachten, kreeg vorige week al nieuwe black friday deal maar zat barst in dus vandaag komt nieuwe .. en heel hoop ik.
Mijn weekend omgegooid die iets terug kan party gaat niet door dus vanavond maar ff met de kleintjes Lego games spelen en even naar de speeltuin als niet te koud is
A nieuwe tv dat wordt met de kleintjes leuke kinder serie kijken :D
Maar lekker naar buiten met de kids is ook lekker voor ze

Succes met je nieuwe TV
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:42:35 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202348707
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
A nieuwe tv dat wordt met de kleintjes leuke kinder serie kijken :D
Maar lekker naar buiten met de kids is ook lekker voor ze

Succes met je nieuwe TV
Grote speeltuin om de hoek en voetbalveldje dus dat komt wel goed.
We zullen zien wat het weekend brengt.
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 12:51:54 #77
388664 crew  Dotteke
pi_202348834
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Grote speeltuin om de hoek en voetbalveldje dus dat komt wel goed.
We zullen zien wat het weekend brengt.
O dat is wel lekker, speelruimte genoeg.
Ze voorspellen natte sneeuw :D
pi_202349871
Wss vanavond werken, wss morgen werken, wss zondag werken. Ik denk dat ik volgende week maar wat vrij neem :D
  vrijdag 26 november 2021 @ 14:34:56 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202350156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Wss vanavond werken, wss morgen werken, wss zondag werken. Ik denk dat ik volgende week maar wat vrij neem :D
Ja zou ik wel doen, kan je lelijk opbreken.
Heb deze week al 50 uur opzitten ik vind wel best nu.
Vandaag half dagje zaterdag half dagje en zondag half dagje ..
pi_202351033
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Vanavond werken gaat iig niet door.. op het laatste moment vind ik een bug in mijn code... Naja dit weekend bug fixen, testen en maandag als testen goed zijn echt uitvoeren..

Edit werken vanvond gaat gewoon door, naja such if life :

[ Bericht 4% gewijzigd door The-BFG op 26-11-2021 17:27:59 ]
pi_202361216
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 14:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Doe wel rustig aan he, lekker je rust nemen in het weekend.
pi_202363206
Heb echt een lieve dochter.. omdat ik nu aan het werk ben zorgt ze zoveel mogelijk voor de kleinste incl het verschonen van acceptabele poep luiers...
pi_202367858
Ik begin een beetje sjago te worden van mijn geblaf al twee weken.
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:49:15 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202369347
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 18:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik begin een beetje sjago te worden van mijn geblaf al twee weken.
Owjee super Ebola?
In quarantaine topic met jou..
  zaterdag 27 november 2021 @ 20:51:20 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202369395
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Heb echt een lieve dochter.. omdat ik nu aan het werk ben zorgt ze zoveel mogelijk voor de kleinste incl het verschonen van acceptabele poep luiers...
Hahah leuk hè..
Ik heb de afgelopen 6tot10 jaar niet meer fatsoenlijk geslapen poepluiers vond ik zozeer het probleem niet.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 06:58:14 #86
388664 crew  Dotteke
pi_202374471
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Hoe oud zijn je kids dan dat de ene de andere kan verschonen?
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 06:58:27 #87
388664 crew  Dotteke
pi_202374472
Morguh c_/
  zondag 28 november 2021 @ 09:08:30 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202374807
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 06:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
12 en ander nu 4 en is niet meer nodig en beide van verschillende relaties maar wonen net als ik bij mijn vriendin in het weekend..
Nadeel van klein huisje voormezelf haha goeie regeling, en ook nog goeie verstandhouding met mijn ex verder.
  zondag 28 november 2021 @ 09:09:05 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202374808
quote:
Morguh c_/
Moge meid hoezie?
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 09:21:58 #90
388664 crew  Dotteke
pi_202374895
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Moge meid hoezie?
Morguh knul :P

Ja goed hoor met jou dan? Lekker genieten van een rustig weekend
pi_202375759
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Owjee super Ebola?
In quarantaine topic met jou..
Al 4x laten testen maar allemaal negatief.. Zal vast het normale verkoudheids- dan wel griepvirus geweest zijn.. Meest klachten zijn wel weg alleen dat blaffen blijft en maak niet alleen mij gek.. Mijn vrouw sliep al slecht door mijn gesnurk.. en daar zijn nu minstens 3 nachtelijk hoestbuien bij gekomen :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 20:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hahah leuk hè..
Ik heb de afgelopen 6tot10 jaar niet meer fatsoenlijk geslapen poepluiers vond ik zozeer het probleem niet.
Hier gaat slapen best goed, de middelste is wel vroeg wakker maar die geven we dan wel even een tablet. De jongste had vorige week dat ze ineens 's nachts weer een flesje wilde maar dat is ook weer voorbij.

Poepluiers hier ook geen probleem mee op de ontplofte na dan.. Dat echt alles eronder zit.. zwempoepluiers vind ook wel iets minder fijn.

quote:

[..]
De jongste is net 9 maanden, de middelste 6 en de oudste 9. De jongste was een kleine, maar leuke verrassing :).
  zondag 28 november 2021 @ 11:29:55 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202375861
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:13 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Al 4x laten testen maar allemaal negatief.. Zal vast het normale verkoudheids- dan wel griepvirus geweest zijn.. Meest klachten zijn wel weg alleen dat blaffen blijft en maak niet alleen mij gek.. Mijn vrouw sliep al slecht door mijn gesnurk.. en daar zijn nu minstens 3 nachtelijk hoestbuien bij gekomen :D
[..]
Hier gaat slapen best goed, de middelste is wel vroeg wakker maar die geven we dan wel even een tablet. De jongste had vorige week dat ze ineens 's nachts weer een flesje wilde maar dat is ook weer voorbij.

Poepluiers hier ook geen probleem mee op de ontplofte na dan.. Dat echt alles eronder zit.. zwempoepluiers vind ook wel iets minder fijn.
[..]
De jongste is net 9 maanden, de middelste 6 en de oudste 9. De jongste was een kleine, maar leuke verrassing :).
Leest topics.. nope kan niet dus moet wel super hyper ultra Ebola zijn griep bestaat niet meer.
  zondag 28 november 2021 @ 11:31:10 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202375873
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh knul :P

Ja goed hoor met jou dan? Lekker genieten van een rustig weekend
Joaaah heb werk ook even laten staan dit weekend, niet zo veel dus doe ik komende week wel, plus wacht op wat materiaal om verder te kunnen.
  Moderator zondag 28 november 2021 @ 11:35:53 #94
388664 crew  Dotteke
pi_202375926
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Joaaah heb werk ook even laten staan dit weekend, niet zo veel dus doe ik komende week wel, plus wacht op wat materiaal om verder te kunnen.
Daarom las dat je er al 50 uur op had zitten deze week dus ff op adem komen is niet verkeerd
pi_202375964
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kon ik het werk maar laten... gisteren goede release gehad.. Krijgen we gisteren avond een mailtje dat een input bestand voor data migratie niet compleet was..

Dus laatste stukje van de release zit ik nu opnieuw te doen... Al gemeld dat ik maandag en vrijdag vrij ben :)
  zondag 28 november 2021 @ 12:51:28 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202376752
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:38 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Kon ik het werk maar laten... gisteren goede release gehad.. Krijgen we gisteren avond een mailtje dat een input bestand voor data migratie niet compleet was..

Dus laatste stukje van de release zit ik nu opnieuw te doen... Al gemeld dat ik maandag en vrijdag vrij ben :)
Ah fijn is dat.
Succes man.
  zondag 28 november 2021 @ 12:52:56 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202376768
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Daarom las dat je er al 50 uur op had zitten deze week dus ff op adem komen is niet verkeerd
Yess nja als je lekker aan ploeteren bent en je hebt leuk werk is het zo voorbij..
pi_202381825
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 12:52 schreef theguyver het volgende:

[..]
Yess nja als je lekker aan ploeteren bent en je hebt leuk werk is het zo voorbij..
Zeker met al dat thuiswerken... Maar sinds ik van onze Arbo arts heb gehoord (plus familie en andere behandelaren) dat ik echt moest kappen met veeeeels te veel werken probeer ik echt die 40 uur aan te houden en anders heel snel compenseren.
pi_202384248
Nog even Netflix kijken met een glas Whisky tegen het hoesten (oude remedie die ik vergeten was). En dan mijn nest in om morgen van een vrije dag te genieten..
  maandag 29 november 2021 @ 07:33:52 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202386627
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 21:49 schreef MatthijsDJ het volgende:
Nog even Netflix kijken met een glas Whisky tegen het hoesten (oude remedie die ik vergeten was). En dan mijn nest in om morgen van een vrije dag te genieten..
Whiskey altijd goed mijn tip whiskey honing likeur.
pi_202408099
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 07:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
Whiskey altijd goed mijn tip whiskey honing likeur.
Ik ga vanavond een drankje maken van heet water, honing en whisky. Schijnt ook goed te werken.. moet eigenlijk ook citroen en kruidnagel bij maar die heb ik niet liggen.
  donderdag 2 december 2021 @ 22:13:31 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202442209
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik ga vanavond een drankje maken van heet water, honing en whisky. Schijnt ook goed te werken.. moet eigenlijk ook citroen en kruidnagel bij maar die heb ik niet liggen.

Eindelijk Sinterklaas een eerlijk interview.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 07:37:51 #103
388664 crew  Dotteke
pi_202444470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 22:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eindelijk Sinterklaas een eerlijk interview.
Ik zag hem gisteren, heerlijk om te luisteren.
  vrijdag 3 december 2021 @ 10:07:32 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202445965
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 07:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zag hem gisteren, heerlijk om te luisteren.
Geen fan meer van zijn shows na de jaren 90 maar deze is dan wel weer goed.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 10:58:05 #105
388664 crew  Dotteke
pi_202446432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ben ook geen fan van hem, maar sommige dingen zijn wel leuk
pi_202509880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 10:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hij is niet meer zo sterk als ie eerst was inderdaad, soms nog wel.. maar dan vaak in dit soort filmpjes.

Heb nu liever Theo Maassen.
pi_202512114
Deze heb ik op Canvas een paar maanden terug gezien:

Is wel een goeie.
Vanavond op NPO2 te zien is.
pi_202543377
Dit weekend zou Thunderdome zijn... ben ik een keer niet depri als TD is, hebben we nu dit...
  maandag 13 december 2021 @ 21:55:22 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202607050
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 20:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
Dit weekend zou Thunderdome zijn... ben ik een keer niet depri als TD is, hebben we nu dit...
Kak man nja komt allemaal wel weer.
Heb stiekem hoop op een rock Werchter komend jaar..
pi_202626578
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 21:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kak man nja komt allemaal wel weer.
Heb stiekem hoop op een rock Werchter komend jaar..
Jup even geduld maar.. Er zijn ergere dingen :-P
  woensdag 15 december 2021 @ 12:22:36 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202628955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:10 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Jup even geduld maar.. Er zijn ergere dingen :-P
Dat idd, vandaag gewoon Kats verslapen.
Ik las op de fp dat mensen bijna door lint gingen omdat ze niet naar de sportschool konden.

Ik snap sportschool zelf al niet.
Tig YouTube filmpjes met uitleg zodat jezelf een goeie workout kan geven en alle spieren zonder attributen en zo..

Nja de meeste die ik ken gaan ook met de auto naar de sportschool..
Enzo..
Nja drama om niks
pi_202652919
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 12:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat idd, vandaag gewoon Kats verslapen.
Ik las op de fp dat mensen bijna door lint gingen omdat ze niet naar de sportschool konden.

Ik snap sportschool zelf al niet.
Tig YouTube filmpjes met uitleg zodat jezelf een goeie workout kan geven en alle spieren zonder attributen en zo..

Nja de meeste die ik ken gaan ook met de auto naar de sportschool..
Enzo..
Nja drama om niks
Ik heb ooit manuele therapie geprobeerd tegen mijn schouders die vast zaten. Een aantal m oefeningen waren gewoon workouts waar je puur je eigen lichaam gebruikt. Niks geen martelwerktuig nodig..

Ik ga het wielrennen weer oppakken, op het ontbreken van middelbare leeftijd en aso gedrag ben ik wel het prototype amateur wielrenner... flinke pens, te strak pak enzv enzv
  donderdag 16 december 2021 @ 21:05:07 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202654594
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:00 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik heb ooit manuele therapie geprobeerd tegen mijn schouders die vast zaten. Een aantal m oefeningen waren gewoon workouts waar je puur je eigen lichaam gebruikt. Niks geen martelwerktuig nodig..

Ik ga het wielrennen weer oppakken, op het ontbreken van middelbare leeftijd en aso gedrag ben ik wel het prototype amateur wielrenner... flinke pens, te strak pak enzv enzv
Kantoorbaantje doet dat snel met een mens.
Succes man misschien om te beginnen naar werk fietsen een idee.
Althans als dit al mogelijk is.
Ik pak voor alles de fiets of ga lopen.
Kleine dingetjes maar heb nog nooit een echte pens gehad zelfs niet toen ik full time kantoor baan had.
pi_202659801
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 21:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kantoorbaantje doet dat snel met een mens.
Succes man misschien om te beginnen naar werk fietsen een idee.
Althans als dit al mogelijk is.
Ik pak voor alles de fiets of ga lopen.
Kleine dingetjes maar heb nog nooit een echte pens gehad zelfs niet toen ik full time kantoor baan had.
Fietsen naar werk is niet echt te doen, is 45km :). Maar ik ben altijd ook wel van de lekkere trek geweest en mijn medicatie versterk dat enorm.

Maar het is me eerder gelukt om flink af te vallen, een appel pakken ipv snoep helpt al enorm.
  vrijdag 17 december 2021 @ 10:54:01 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202660967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:09 schreef Tingo het volgende:
Deze heb ik op Canvas een paar maanden terug gezien:

Is wel een goeie.
Vanavond op NPO2 te zien is.
Ik kijk geen tv staat deze toevallig ook nog ergens anders?
  vrijdag 17 december 2021 @ 10:54:56 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202660976
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 08:18 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Fietsen naar werk is niet echt te doen, is 45km :). Maar ik ben altijd ook wel van de lekkere trek geweest en mijn medicatie versterk dat enorm.

Maar het is me eerder gelukt om flink af te vallen, een appel pakken ipv snoep helpt al enorm.
Goed bezig :)
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 18:07:15 #117
388664 crew  Dotteke
pi_202667223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 10:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Goed bezig :)
:W
pi_202667309
quote:

[..]
Kan je zelf uitzoeken, Meneer Ik-kijk-geen-TV maar wel alles op Netflix. haha.
  vrijdag 17 december 2021 @ 18:23:26 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202667479
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:12 schreef Tingo het volgende:

[..]
Kan je zelf uitzoeken, Meneer Ik-kijk-geen-TV maar wel alles op Netflix. haha.
Oki sorry voor het vragen.
Oh en niet alleen Netflix ook curiosity stream, Disney+ YouTube Amazon prime, YouTube, rakuten tv, Discovery + magallen TV en f1stream.
Allemaal aanraders
Ik zoek m wel op NPO gemist.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:W
Hai Dot hoe is ie?
pi_202667914
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh en niet alleen Netflix ook curiosity stream, Disney+ YouTube Amazon prime, YouTube, rakuten tv, Discovery + magallen TV en f1stream.
Allemaal aanraders

quote:

[..]
  vrijdag 17 december 2021 @ 19:11:20 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202668117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:56 schreef Tingo het volgende:

[..]
[..]

Ja?
Wat wil je er mee zeggen?

Ik kijk geen zenders je weet wel TV zenders..

Ps5 en app en Chromecast.
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 20:16:02 #122
388664 crew  Dotteke
pi_202669531
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 18:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Allemaal aanraders
[..]
Hai Dot hoe is ie?
Hey theguyver. Alles goed hoor. Bij jou ook?
  vrijdag 17 december 2021 @ 21:49:12 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202671678
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 20:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey theguyver. Alles goed hoor. Bij jou ook?
Joaaah kon beter.
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 21:54:16 #124
388664 crew  Dotteke
pi_202671826
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Joaaah kon beter.
O wat dan?
  vrijdag 17 december 2021 @ 22:30:06 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202672822
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 21:54 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O wat dan?
Ik was al druk nu helemaal mijn pa is nu nagenoeg blind en aangezien het in Nederland erg lang duurt voor er zorg aan huis kan komen heb ik met mijn zussen een afspraak gemaakt dat ik dus hem 1x in de week moet bezoeken voor wat hulp in de huishouding.
Daardoor nu al 2x verslapen
  vrijdag 17 december 2021 @ 22:30:41 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202672835
Ik heb me in de afgelopen jaren amper verslapen nu 2x in een week tijd :D
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 22:36:29 #127
388664 crew  Dotteke
pi_202673054
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 22:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik was al druk nu helemaal mijn pa is nu nagenoeg blind en aangezien het in Nederland erg lang duurt voor er zorg aan huis kan komen heb ik met mijn zussen een afspraak gemaakt dat ik dus hem 1x in de week moet bezoeken voor wat hulp in de huishouding.
Daardoor nu al 2x verslapen
O wat vervelend. Maar je draait sowieso heel veel werkuren zonder dat je je vader helpt. Wel aanjezelf denken he *
  vrijdag 17 december 2021 @ 22:46:12 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202673280
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 22:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O wat vervelend. Maar je draait sowieso heel veel werkuren zonder dat je je vader helpt. Wel aanjezelf denken he *
Jup maar goed ik denk dat ik maar even regel dat ik de zaterdag krijg ofzo
  Moderator vrijdag 17 december 2021 @ 22:48:06 #129
388664 crew  Dotteke
pi_202673324
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 22:46 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jup maar goed ik denk dat ik maar even regel dat ik de zaterdag krijg ofzo
Ja dat is wel beter denk ik kan hij geen hulp krijgen?
  vrijdag 17 december 2021 @ 23:24:58 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202674124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 december 2021 22:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat is wel beter denk ik kan hij geen hulp krijgen?
Bureaucratie in Nederland duurt altijd een poos.
Nja bureaucratie.. is ook gewoon logisch maar duurt even voor dat allemaal geregeld is.
  Moderator zaterdag 18 december 2021 @ 06:33:00 #131
388664 crew  Dotteke
pi_202676608
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bureaucratie in Nederland duurt altijd een poos.
Nja bureaucratie.. is ook gewoon logisch maar duurt even voor dat allemaal geregeld is.

Ja helemaal in deze tijd. Hooelijk is het snel geregeld allemaal
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:29:49 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202681621
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 06:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja helemaal in deze tijd. Hooelijk is het snel geregeld allemaal
Uhu hoop ik ook time management to the max hier.
  Moderator zondag 19 december 2021 @ 11:11:21 #133
388664 crew  Dotteke
pi_202698767
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
Uhu hoop ik ook time management to the max hier.
Pas maar goed op jezelf :*
  zondag 19 december 2021 @ 11:30:05 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202699026
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Pas maar goed op jezelf :*
Aan de waterkant..
Poging tot vissen.
  Moderator zondag 19 december 2021 @ 11:32:45 #135
388664 crew  Dotteke
pi_202699084
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Aan de waterkant..
Poging tot vissen.
Lekker ontspannen. Hier is vieze motregen bij jullie niet?
  zondag 19 december 2021 @ 11:57:59 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202699392
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker ontspannen. Hier is vieze motregen bij jullie niet?
Gisteren.. wel beetje drek
  Moderator zondag 19 december 2021 @ 12:01:07 #137
388664 crew  Dotteke
pi_202699439
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Gisteren.. wel beetje drek
Ja dat geloof ik graag
  donderdag 23 december 2021 @ 20:05:50 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202775507
Iedereen op bnw alvast een hele fijne kerstdagen toegewenst..
:)
pi_202917904
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 20:05 schreef theguyver het volgende:
Iedereen op bnw alvast een hele fijne kerstdagen toegewenst..
Kwam je even een prettige jaarwisseling wensen :* en een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2022
  vrijdag 31 december 2021 @ 19:48:34 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202967001
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 06:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kwam je even een prettige jaarwisseling wensen :* en een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2022
Dank je wel, natuurlijk geld dit voor iedereen een fijn en gelukkig en gezond nieuwjaar :D
  vrijdag 31 december 2021 @ 20:36:49 #141
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202967881
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 19:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dank je wel, natuurlijk geld dit voor iedereen een fijn en gelukkig en gezond nieuwjaar :D
Ben al vergeten hoe dat zou zijn....fijn....gelukkig.... gezond..... klinkt zo onrealistisch, wensdenkend, als zout in mijn wonden..... damn ben fucking depri geworden .
Maar goed de moed niet verliezen, dus een hoopvol nieuw jaar gewenst aan een ieder hier :{
  vrijdag 31 december 2021 @ 23:51:20 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202971572
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Ben al vergeten hoe dat zou zijn....fijn....gelukkig.... gezond..... klinkt zo onrealistisch, wensdenkend, als zout in mijn wonden..... damn ben fucking depri geworden .
Maar goed de moed niet verliezen, dus een hoopvol nieuw jaar gewenst aan een ieder hier :{
Kop op kerel, heb jaren geleden zelf in een diep dal gezeten.
Ben er beter uitgekomen als ooit.
Financieel naar de kak zwaar depri, als je een luisterend oor nodig hebt stuur me een DM.

Sterkte alvast en kop op joh :)
  zaterdag 1 januari 2022 @ 01:37:36 #143
269692 Divje
brr brr patapim
pi_202973236
Gelukkig Nieuwjaar beste mensen O+ :*
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 6 januari 2022 @ 07:39:48 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203057793
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 01:37 schreef Divje het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar beste mensen O+ :*
Jij ook man.

Hoe gaat ie lang niet gesproken.
pi_203187309
Creepy, bizarre, morbide....maar wel interessant....
Fijn weekend allemaal!

A Death Photo is Worth a Thousand Words
https://www.melinadruga.c(...)th-a-thousand-words/

How Were the Photos Taken?

Bodies were arranged as if they were alive, often posed with living family members. Other photos featured bodies in bed surrounded by flowers or even in their coffins; these often were of infants or children.

In many of the photos, the deceased do indeed look alive, but in others there is something just a bit creepy about seeing eyes in a blank stare or limbs hanging awkwardly.

To mimic life, the deceased was posed using props that kept the body upright. Eyelids were either propped open or the eyes were painted on.

“Place the body on a lounge or sofa, have the friends dress the head and shoulders as near as in life as possible, then politely request them to leave the room to you and aids, that you may not feel the embarrassment incumbent should they witness some little mishap liable to befall the occasion,” a photographer said of his task in 1875.
pi_203195625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 15:55 schreef Tingo het volgende:
Fijn weekend allemaal!

.......

“Place the body on a lounge or sofa, have the friends dress the head and shoulders as near as in life as possible, then politely request them to leave the room to you and aids, that you may not feel the embarrassment incumbent should they witness some little mishap liable to befall the occasion,” a photographer said of his task in 1875.
Best creepy inderdaad :o
They will not control us
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:24:35 #147
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203206253
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 15:55 schreef Tingo het volgende:
Fijn weekend allemaal!

Bodies were arranged as if they were alive, often posed with living family members. Other photos featured bodies in bed surrounded by flowers or even in their coffins; these often were of infants or children.

In many of the photos, the deceased do indeed look alive, but in others there is something just a bit creepy about seeing eyes in a blank stare or limbs hanging awkwardly.

To mimic life, the deceased was posed using props that kept the body upright. Eyelids were either propped open or the eyes were painted on.

Foto's in die tijd waren ook relatief duur en op deze manier had men nog een aandenken.
Wij kijken er dan ook met andere ogen naar als de mensen toendertijd, waar foto;s een niet alledaags noviteit was.
  zondag 16 januari 2022 @ 12:44:44 #148
189978 controlaltdelete
pi_203218590
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:24 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Foto's in die tijd waren ook relatief duur en op deze manier had men nog een aandenken.
Wij kijken er dan ook met andere ogen naar als de mensen toendertijd, waar foto;s een niet alledaags noviteit was.
Ik heb nog best wat oude foto's van familie uit ik denk ergens 1890, rondom 1900 toen het inderdaad niet alledaags was, de hele familie opgetrommeld, hun beste kleding aan, heel streng kijkend naar de fotograaf. Ik heb ook een foto uit die tijd van mijn oma opgebaard in de kist, ze is jong gestorven, een mooie witte jurk aan, rozenkrans in de handen en bloemen erom heen. Totaal niet eng, het lijkt alsof ze slaapt, net sneeuwwitje.
  maandag 17 januari 2022 @ 02:40:09 #149
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203231260
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik heb nog best wat oude foto's van familie uit ik denk ergens 1890, rondom 1900 toen het inderdaad niet alledaags was, de hele familie opgetrommeld, hun beste kleding aan, heel streng kijkend naar de fotograaf. Ik heb ook een foto uit die tijd van mijn oma opgebaard in de kist, ze is jong gestorven, een mooie witte jurk aan, rozenkrans in de handen en bloemen erom heen. Totaal niet eng, het lijkt alsof ze slaapt, net sneeuwwitje.
Ja best wel iets wat enige verklaring heeft. de strenge blik(eigenlijk een neutrale blik) was makkelijker vast te houden dan een "say cheece" second, de sluiter-tijd was ook iets van 3 seconden ofzo en men wilde niet dat de foto mislukte, de flitser uit die tijd is ook een verhaal apart , als ik het goed heb een magnesium flits , die net zolang als de sluitertijd was.
Maar he wie kent er heden ten dage nog die fotorolletjes die je moest laten ontwikkelen en dan daaruit de keuze moest maken welke foto's wel en niet afgedrukt werden, en de vierkante flitslampjes (eenmalig gebruik) en je moest die flitslampjes iedere keer draaien om de verse flitslamp naar voren te laten flitsen.
Opvallend is wel dat het enige wat we uit die tijd nog weten te waarderen is de lp (vinyl) dat wordt in sommige kringen nog steeds als het betere werk gezien. (78/45/33 toeren platen) goed bewaard en goed behandeld nog steeds top. Dat in vergelijking met bv. cd's die erg gevoelig zijn voor krasjes en skippen en een laag bass-niveau hebben.
Niet alle vooruitgang is een verbetering.Iets dat mensen nogal eens vergeten. ;)
pi_203258528
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Morticians ook kunstenaars zijn.
They can make dead people look healthier than when they were alive.
Imagine that - Oh and here's a lovely foto of Uncle Kenneth sitting in his favourite armchair enjoying a small joint and a pint of fine ale... :) but he'd already had a few, hence that strange distant look in his eyes.
pi_203259131
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:38 schreef Tingo het volgende:

[..]
Morticians ook kunstenaars zijn.
They can make dead people look healthier than when they were alive.
Imagine that - Oh and here's a lovely foto of Uncle Kenneth sitting in his favourite armchair enjoying a small joint and a pint of fine ale... :) but he'd already had a few, hence that strange distant look in his eyes.
_O-
They will not control us
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 05:58:02 #152
388664 crew  Dotteke
pi_203295184
c_/ Morguh :W
  vrijdag 21 januari 2022 @ 06:49:47 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203295270
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 05:58 schreef Dotteke het volgende:
c_/ Morguh :W
Moguh zo druk maandje.
Hoezie hier dan?
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 06:51:36 #154
388664 crew  Dotteke
pi_203295276
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Moguh zo druk maandje.
Hoezie hier dan?
Ja, ben je weer druk/
Was een tijdje niet geweest, dacht even hoi zeggen
Hier alles goed hoor
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:00:08 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203295292
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, ben je weer druk/
Was een tijdje niet geweest, dacht even hoi zeggen
Hier alles goed hoor
Ja stormvloed sinds zaterdag.
Daarvoor even tijd voor mezelf gehad.

Mooi zo :)
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 07:03:52 #156
388664 crew  Dotteke
pi_203295297
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja stormvloed sinds zaterdag.
Daarvoor even tijd voor mezelf gehad.

Mooi zo :)
Denk wel aan jezelf he
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:06:52 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203295307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Denk wel aan jezelf he
Zeker, BTW gisteren boos gekeken?
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 07:13:41 #158
388664 crew  Dotteke
pi_203295330
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zeker, BTW gisteren boos gekeken?
Ja zeker, wat een in en in triest gebeuren zeg.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 07:35:27 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203295414
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja zeker, wat een in en in triest gebeuren zeg.
Zeg dat wel, bizar gebeuren.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 07:55:41 #160
388664 crew  Dotteke
pi_203295503
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 07:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zeg dat wel, bizar gebeuren.
Ja, om te janken bah
pi_203299970
Oeleboeletietenvoelen!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:51:25 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203300099
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
Oeleboeletietenvoelen!
Met 2 vingers?
pi_203301205
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
Met 2 vingers?
Nee.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203301361
Geen wilde weekendplannen hier.
En wat een snertweer is het toch. Hoe ziet de zon eruit? Ik weet het niet meer ;(
They will not control us
  vrijdag 21 januari 2022 @ 16:08:06 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203302158
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:17 schreef Maive het volgende:
En wat een snertweer is het toch. Hoe ziet de zon eruit? Ik weet het niet meer ;(
Zelfde als ervoor...
Agh ja scheelt dat de winter in Nederland net herfst lijkt..
Straks terras weer open :)
pi_203303059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zelfde als ervoor...
Agh ja scheelt dat de winter in Nederland net herfst lijkt..
Straks terras weer open :)
terras ^O^ ^O^ ^O^
They will not control us
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:47:39 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203308693
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:10 schreef Maive het volgende:

[..]
terras ^O^ ^O^ ^O^
hi
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:10 schreef Maive het volgende:

[..]
terras ^O^ ^O^ ^O^
hier morgen al ^p^
https://www.tubantia.nl/e(...)n-opzoeken~a76dbaa0/
al staat het hier niet specifiek bij ik weet wel dat er veel beetje schijt aan hebben
pi_203310568
quote:
Zeeland, lekker zonnetje vandaag. Geen wind.
pi_203311374
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
hi
[..]
hier morgen al ^p^
https://www.tubantia.nl/e(...)n-opzoeken~a76dbaa0/
al staat het hier niet specifiek bij ik weet wel dat er veel beetje schijt aan hebben
Begrijpelijk! Grenzen opzoeken....living on the edge 8-)
They will not control us
pi_203311376
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zeeland, lekker zonnetje vandaag. Geen wind.
Ik benijd je :D
They will not control us
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 09:15:44 #172
388664 crew  Dotteke
pi_203327805
quote:
Hij schijnt rond te zijn, geel en warmte af te geven :P
  zondag 23 januari 2022 @ 09:19:33 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203327846
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ik heb de verhalen gehoord maar na maanden grondig m'n eigen onderzoek gedaan te hebben moet ik concluderen dat dat mythische object in het geheel niet bestaat :{w .

Niks meer dan een leugen van big Luxaflex en de zonnebrillenindustrie.
Huilen dan.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 09:21:39 #174
388664 crew  Dotteke
pi_203327862
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja ik heb de verhalen gehoord maar na maanden grondig m'n eigen onderzoek gedaan te hebben moet ik concluderen dat dat mythische object in het geheel niet bestaat :{w .

Niks meer dan een leugen van big Luxaflex en de zonnebrillenindustrie.
Worden we weer voor het lapje gehouden? Heb je wel goed gezocht?
  zondag 23 januari 2022 @ 09:23:02 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203327881
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Worden we weer voor het lapje gehouden? Heb je wel goed gezocht?
Ja ik heb elke avond voor het slapengaan onder m'n bed gekeken!
Huilen dan.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 09:37:46 #176
388664 crew  Dotteke
pi_203328005
quote:
11s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja ik heb elke avond voor het slapengaan onder m'n bed gekeken!
Misschien moet je eens verder kijken :P
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 10:20:07 #177
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_203328399
Happy 2022! :7
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 11:04:52 #178
388664 crew  Dotteke
pi_203328891
quote:
17s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef SuperHartje het volgende:
:W Thnx voor jou ook
pi_203335211
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:D
They will not control us
pi_203335224
quote:
17s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:20 schreef SuperHartje het volgende:
jij ook ! *O*
They will not control us
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 17:49:02 #181
388664 crew  Dotteke
pi_203335275
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:44 schreef Maive het volgende:

[..]
:D
Hey Maive :W
pi_203335319
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Maive :W
Hey hoi :W
Ik weet nog steeds niet hoe de zon er uit ziet. Morgen misschien?
They will not control us
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 17:55:49 #183
388664 crew  Dotteke
pi_203335365
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:52 schreef Maive het volgende:

[..]
Hey hoi :W
Ik weet nog steeds niet hoe de zon er uit ziet. Morgen misschien?
Gewoon de moed er in houden. Alhoewel het wel behoorlijk grijs is de afgelopen tijd.
pi_203335377
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gewoon de moed er in houden. Alhoewel het wel behoorlijk grijs is de afgelopen tijd.
Gaat me lukken :Y
They will not control us
pi_203335412
Was er toen niet iemand hier die een paar maanden terug van die prachtige blauwe vissen met van die mooie slierten had gekocht?

Ik was er benieuwd naar hoe het ermee ging en of ze het goed doen.
They will not control us
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 18:00:40 #186
388664 crew  Dotteke
pi_203335438
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:58 schreef Maive het volgende:
Was er toen niet iemand hier die een paar maanden terug van die prachtige blauwe vissen met van die mooie slierten had gekocht?

Staat mij ook iets van bij
pi_203335484
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:58 schreef Maive het volgende:

Dat was ik, helaas leeft die vis niet meer, gevecht met een van de vrouwtjes niet overleefd. Dus geen vrouwtjes meer, nu wachten totdat het vrouwtje het begeeft voordat er weer een mannetje komt. Vrouwtje is ook best mooi overigens.
pi_203335525
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 18:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat was ik, helaas leeft die vis niet meer, gevecht met een van de vrouwtjes niet overleefd. Dus geen vrouwtjes meer, nu wachten totdat het vrouwtje het begeeft voordat er weer een mannetje komt. Vrouwtje is ook best mooi overigens.
Ahhh nee :{ Het was zo'n prachtige vis.
Hoe oud worden ze gemiddeld als ze elkaar niet vermoorden?
They will not control us
pi_203349098
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 18:05 schreef Maive het volgende:

[..]
Ahhh nee :{ Het was zo'n prachtige vis.
Hoe oud worden ze gemiddeld als ze elkaar niet vermoorden?
Zo'n twee a vier jaar. Er zijn trouwens idioten die ze in wat grotere jam potjes houden, omdat ze in de natuur ook in kleine ondiepe beekjes leven...

Maar ze hebben uit mijn hoofd minstens tien liter water nodig... En vergeten ze ook dat er een goed filter en verwarmingselement nodig is...

Filter zou je misschien nog kunnen skippen met veel water wissels maar echt optimaal is dat niet.
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 08:31:34 #190
388664 crew  Dotteke
pi_203578567
Morguh, wat een rust hier c_/
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 19:32:19 #191
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_203588263
Goedenavond c_/
  Moderator zaterdag 19 februari 2022 @ 05:19:29 #192
388664 crew  Dotteke
pi_203732257
Morguh c_/ , wat een windje he :P
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:41:25 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203741552
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 05:19 schreef Dotteke het volgende:
Morguh c_/ , wat een windje he :P
Heb de schutting bij de buren uit de tuin moeten vissen :D
  Moderator zaterdag 19 februari 2022 @ 19:43:10 #194
388664 crew  Dotteke
pi_203741582
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
Heb de schutting bij de buren uit de tuin moeten vissen :D
O dat is minder.
Hier bij de buren ook de schutting omgewaaid.
Verder vandaag naar Enschede geweest en eigenlijk weinig schade onderweg gezien
pi_203742201
Morgen covidtest nr 2.

Tussen 8u en 15u.
Werewolf
  zaterdag 19 februari 2022 @ 20:42:16 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203743124
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is minder.
Hier bij de buren ook de schutting omgewaaid.
Verder vandaag naar Enschede geweest en eigenlijk weinig schade onderweg gezien
Ja viel verder wel redelijk mee hier.

Op de schutting na maar die was al niet al te best.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 20:43:03 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203743150
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen covidtest nr 2.

Tussen 8u en 15u.
Ai beterschap.
pi_203743171
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ai beterschap.
Geen paniek. Het is voor een slaaponderzoek.
Werewolf
  zaterdag 19 februari 2022 @ 20:48:04 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203743295
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:43 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Geen paniek. Het is voor een slaaponderzoek.
Slaap onderzoek?
Vertel want ik heb al jaren insomnia.. :)
pi_203743329
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:48 schreef theguyver het volgende:

[..]
Slaap onderzoek?
Vertel want ik heb al jaren insomnia.. :)
Slaapapneu maar ze gaan naar de oorzaak kijken.
Werewolf
  zaterdag 19 februari 2022 @ 22:56:00 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203746989
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:49 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Slaapapneu maar ze gaan naar de oorzaak kijken.
Veel succes :)
pi_203751136
Hoi! Lekker een dagje niets doen vandaag. Heerlijk :)
They will not control us
  zondag 20 februari 2022 @ 22:40:08 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203761264
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:08 schreef Maive het volgende:
Hoi! Lekker een dagje niets doen vandaag. Heerlijk :)
Lekker hè..
Beetje gamen beetje films series kijken hardlopen..
Nja dat was wat lastig vandaag :D
pi_203763032
Altijd leuk.. flink onderhoud gedaan dit weekend en dan maandag een probleem... wat dan weer losstaat van het onderhoud maar de halve wereld denkt natuurlijk dat het wel door het onderhoud komt...
pi_203822323
Kom weer even :W
pi_203897115
Mooie programma dit en veel interessanter dan het Ukraine gedoe is....
Ik heb de kleding, wijn en koffie afleveringen gekeken.
https://kro-ncrv.nl/programmas/de-prijsknaller
https://kro-ncrv.nl/de-impact-van-de-prijsknaller

'De eerste twee afleveringen van het nieuwe programma De prijsknaller hebben indruk gemaakt. Waar we in de eerste aflevering worden geconfronteerd met een vuilnisbelt in Ghana die voor 60% uit afgedankte kleding bestaat, zien we in de tweede aflevering hoeveel giftige pesticiden er komen kijken bij de productie van goedkope bulkwijn. Dit zijn de reacties.'

Things that make you go hmmm
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:26:16 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203951533
Hij kwam regelmatig in BNW, dus ik zet het trieste nieuws maar even hier door: KLB / User The_Emotion overleden.
Huilen dan.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:39:46 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203951685
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hij kwam regelmatig in BNW, dus ik zet het trieste nieuws maar even hier door: KLB / User The_Emotion overleden.
Ja idd sneu!
Sterkte aan de gene die hem goed kenden.
pi_203998999
De film What We Do In The Shadows heb ik ook n tidje terug gezien....maar de series echt briljant is...

Alle karakters/acteurs allemaal leuk zijn, maar mn favouriet is Nadja....
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 12:05:30 #210
388664 crew  Dotteke
pi_204009300
Hello, alles goed hier :W
  woensdag 9 maart 2022 @ 12:22:55 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204009407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Hello, alles goed hier :W
Hoi Dot, jazeker maar tyfus druk joh..
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 12:24:03 #212
388664 crew  Dotteke
pi_204009421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hoi Dot, jazeker maar tyfus druk joh..
ALweer, let jij wel op jezelf
  woensdag 9 maart 2022 @ 15:03:31 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204011030
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALweer, let jij wel op jezelf
Ja miepje en de kleine hebben corona, mijn pa en ma zijn laatste jaar erg slecht te pas dus dan ben je er maar behoorlijk druk mee.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 15:50:53 #214
388664 crew  Dotteke
pi_204011501
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 15:03 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja miepje en de kleine hebben corona, mijn pa en ma zijn laatste jaar erg slecht te pas dus dan ben je er maar behoorlijk druk mee.
O Jee dat is niet fijn, hopelijk zijn ze niet al te ziek.
Ja van je ouders wist ik, daar ging je ook nog helpen.
Hopelijk wordt je zelf niet ziek
  woensdag 9 maart 2022 @ 18:54:15 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204014111
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 15:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O Jee dat is niet fijn, hopelijk zijn ze niet al te ziek.
Ja van je ouders wist ik, daar ging je ook nog helpen.
Hopelijk wordt je zelf niet ziek
Tot nu toe naar mijn weten virus vrij gebleven in corona tijd.en ja valt mee.. ergste is achter de rug.
Mijn ouders gaan helaas wat hard achteruit..
En moet nu alle zeilen bijzetten aangezien mijn zussen ook corona hebben of nog van aan bij komen zijn gedoe..
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 19:01:58 #216
388664 crew  Dotteke
pi_204014260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tot nu toe naar mijn weten virus vrij gebleven in corona tijd.en ja valt mee.. ergste is achter de rug.
Mijn ouders gaan helaas wat hard achteruit..
En moet nu alle zeilen bijzetten aangezien mijn zussen ook corona hebben of nog van aan bij komen zijn gedoe..
Oeps dan drukt de extra last extra zwaar. Kunnen ze geen hulp krijgen via het wmo?
  woensdag 9 maart 2022 @ 20:07:25 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204015492
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 19:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Oeps dan drukt de extra last extra zwaar. Kunnen ze geen hulp krijgen via het wmo?
Al even bezig, zwaar te kort personeel..
Maar gaat goed komen even de komende week doorbijten.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 21:24:15 #218
388664 crew  Dotteke
pi_204017078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 20:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
Al even bezig, zwaar te kort personeel..
Maar gaat goed komen even de komende week doorbijten.
Ja het is een rot tijd momenteel. Overal te veel zieken en personeel tekort.
  woensdag 9 maart 2022 @ 21:55:04 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204017698
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het is een rot tijd momenteel. Overal te veel zieken en personeel tekort.
Ja vooral personeel te kort hoor ik echt overal.
Komend weekend ook al bij springen bij mijn zwager die komt ook al zwaar personeel te kort dus even kijken wat ik kan doen om hem te helpen.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 21:57:23 #220
388664 crew  Dotteke
pi_204017733
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja vooral personeel te kort hoor ik echt overal.
Komend weekend ook al bij springen bij mijn zwager die komt ook al zwaar personeel te kort dus even kijken wat ik kan doen om hem te helpen.
Je bent te goed
pi_204090380
Voor mijn vakantie besloten de Kempvis dames elkaar uit te moorden waardoor ik nu sinds twee weken in bezit van deze baas:

instagram
  woensdag 16 maart 2022 @ 18:12:10 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204103421

Ff mooie klassieker, aangezien er veel fans hier waren van Bruce Springsteen, hier samen met een andere legende :)
  woensdag 16 maart 2022 @ 18:16:50 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204103469
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Voor mijn vakantie besloten de Kempvis dames elkaar uit te moorden waardoor ik nu sinds twee weken in bezit van deze baas:

[ instagram ]
Mooi visje!

En ik ken het ik had een klein aquarium met 7 verschillende soorten, maar zat vol algen en had daarom even beetje onderzoek gedaan welke algeneter ik het beste er bij in kon doen zonder dat ze elkaar aanvielen of iets in die geest.

Binnen 3 dagen had de algeneter het hele aquarium uitgemoord en zat die tevreden op zijn game of thrones troon die ik ook in aquarium zat.

Beestje kreeg dus de nickname John snow (wit) en ook de visjes erna Moorse hij/zij uit..
Visje terug gebracht en aquarium weg gedaan..
pi_204127134
Tering, de hypotheek rentes gaat echt snel omhoog....binnen 6 maanden bijna verdubbeld.
Interessante tijden lads n lasses.
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 06:20:41 #225
388664 crew  Dotteke
pi_204134560
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:29 schreef Tingo het volgende:
Tering, de hypotheek rentes gaat echt snel omhoog....binnen 6 maanden bijna verdubbeld.
Interessante tijden lads n lasses.
Ja, wat gaat nu niet omhoog.
Je houdt je hart vast als je boodschappen gaat doen of je auto vol moet gooien.
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 13:03:00 #226
388664 crew  Dotteke
pi_204272187
Gaan we je hier ook zien @Ali_boo
Welkom als nieuwe mod hier. _O_
pi_204273269
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we je hier ook zien @:Ali_boo
Welkom als nieuwe mod hier. _O_
Nee,nee en NEE! de gast gewoon een vuile draaikont is!
Ben diep teleurgesteld!

Nee hoor Ali - Gefeliciteerd ! :)
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 18:04:58 #228
388664 crew  Dotteke
pi_204285940
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 14:31 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nee,nee en NEE! de gast gewoon een vuile draaikont is!
Ben diep teleurgesteld!

Nee hoor Ali - Gefeliciteerd ! :)
Hier zit je veilig zo te zien. Nog niet gespot hier 😝
  Moderator zaterdag 2 april 2022 @ 07:59:30 #229
388664 crew  Dotteke
pi_204302410
Even @theguyver Hoi zeggen :W
  zaterdag 2 april 2022 @ 09:31:27 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204302885
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Even @:theguyver Hoi zeggen :W
Hai dot hoezie?
  Moderator zaterdag 2 april 2022 @ 09:36:51 #231
388664 crew  Dotteke
pi_204302932
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hai dot hoezie?
ZIjn gangetje en daar, nog altijd zo druk?
  zaterdag 2 april 2022 @ 22:42:28 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204311914
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIjn gangetje en daar, nog altijd zo druk?
2 weken vakantie genomen, weekendje euro Disney gepland. :)
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 06:49:03 #233
388664 crew  Dotteke
pi_204314739
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 22:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
2 weken vakantie genomen, weekendje euro Disney gepland. :)
O lekker geniet er van. Hopelijk heb je dan wel beter weer.
  zondag 3 april 2022 @ 18:44:56 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204321293
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O lekker geniet er van. Hopelijk heb je dan wel beter weer.
ja hahaha ik hoop van wel weer hier is best kak, maar dat mag de pret niet drukken!
  Moderator zondag 3 april 2022 @ 18:55:52 #235
388664 crew  Dotteke
pi_204321399
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:44 schreef theguyver het volgende:

[..]
ja hahaha ik hoop van wel weer hier is best kak, maar dat mag de pret niet drukken!
Als het maar droog is dan heb je de helft al gewonnen.
  vrijdag 15 april 2022 @ 20:05:06 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204447844
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Als het maar droog is dan heb je de helft al gewonnen.
Paas kermis koste me echt een arm en een been niet doen mocht je er van weekend komen.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 21:04:24 #237
388664 crew  Dotteke
pi_204448562
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 20:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Paas kermis koste me echt een arm en een been niet doen mocht je er van weekend komen.
Wat heb je gedaan😱
  zaterdag 16 april 2022 @ 10:02:09 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204451769
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 21:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat heb je gedaan😱
Ben naar de kermis geweest nog geen uurtje rondgelopen en 50 euro lichter :D
  Moderator zaterdag 16 april 2022 @ 10:04:26 #239
388664 crew  Dotteke
pi_204451791
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ben naar de kermis geweest nog geen uurtje rondgelopen en 50 euro lichter :D
Dacht al dat het zoiets was
Het is niet meer leuk he.
Was vorige jaar nog op de Kermis hier in Zutphen, schrok echt van de prijzen
  zondag 17 april 2022 @ 16:33:03 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204465612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dacht al dat het zoiets was
Het is niet meer leuk he.
Was vorige jaar nog op de Kermis hier in Zutphen, schrok echt van de prijzen
Nope dus gewoon maar weer naar pretpark.
Sneu voor de kermis exploitanten door corona hebben ze ook de prijs omhoog moeten gooien, maar kom op 8 euro voor zoiets als touwtje trekken of 5 euro voor een draaimolen...
Kom op dat is me iets te gortig.
pi_204466074
Zo.. dat is lang geleden dat ik hier was. Sfeer in NWS is toch net iets beter.

Dinsdag poging 5 met stoppen met roken....
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 17:36:44 #242
388664 crew  Dotteke
pi_204466523
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nope dus gewoon maar weer naar pretpark.
Sneu voor de kermis exploitanten door corona hebben ze ook de prijs omhoog moeten gooien, maar kom op 8 euro voor zoiets als touwtje trekken of 5 euro voor een draaimolen...
Kom op dat is me iets te gortig.
Het is niet meer te doen. Je zou maar 4 kids hebben en de kermis op gaan.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 17:37:26 #243
388664 crew  Dotteke
pi_204466540
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zo.. dat is lang geleden dat ik hier was. Sfeer in NWS is toch net iets beter.

Dinsdag poging 5 met stoppen met roken....
Succes met stoppen. Ik ben 12 jaar geleden op 15 april gestopt en rook nog steeds niet.
  zondag 17 april 2022 @ 18:00:27 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204466795
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 17:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Succes met stoppen. Ik ben 12 jaar geleden op 15 april gestopt en rook nog steeds niet.
Mijn miepje is nu met poging 4637 bezig, en ik rook nog..
Maar pakje shag per maand ofzo.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 18:03:40 #245
388664 crew  Dotteke
pi_204466837
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 18:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Mijn miepje is nu met poging 4637 bezig, en ik rook nog..
Maar pakje shag per maand ofzo.
Poging 4637 ooo dat valt nog mee 🤣🤣 ooit gaat het lukken

Pakje per maand is niet veel. Mmaar beter helemaal niet meer roken. Het is volgens mij ook bijna niet meer te betalen
  zondag 17 april 2022 @ 19:37:57 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204468512
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 18:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Poging 4637 ooo dat valt nog mee 🤣🤣 ooit gaat het lukken

Pakje per maand is niet veel. Mmaar beter helemaal niet meer roken. Het is volgens mij ook bijna niet meer te betalen
Pakje shag Javaanse jongens kost 14¤ en ja ze is nu bijna een week gestopt.
Dus gaat goed en ik houd me gewoon aan de regel niet in haar bijzijn roken.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 19:41:45 #247
388664 crew  Dotteke
pi_204468590
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 19:37 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wauw. Dat is een hoop geld zeg. Niet alleen de kermis is duur

Goed van haar. Hopelijk zet ze door. Jij maar veel daar zijn dan. Kan je ook niet roken 🤣
pi_204472273
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 19:37 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je hebt nu pakjes van 60 sigs voor 23 euro... echt wij kunnen hier zoveel besparen door alleen maar te stoppen met roken.
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 10:02:34 #249
388664 crew  Dotteke
pi_204472529
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 09:18 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Je hebt nu pakjes van 60 sigs voor 23 euro... echt wij kunnen hier zoveel besparen door alleen maar te stoppen met roken.
Ben blij dat ik op tijd gestopt ben, ik zou het niet eens meer kunnen betalen momenteel
Toen ik stopte was een pakje shag 5,30 inclusief vloei
In 12 jaar flink in prijs omhoog gegaan ppffff
  maandag 18 april 2022 @ 16:57:56 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204475378
quote:

[..]
Oef en ja Idd, BTW in Duitsland halen scheelt ook ontzettend.
pi_204475465
quote:

[..]
Heb een tijd gewerkt in een boekhandel waar men ook tabaksproducten verkochten. Iedere keer dat de prijs van een pakje peuken verhoogt werd verkochten wij minder pakjes sigaretten en meer bussen met tabak om je eigen sigaretten mee te maken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 18 april 2022 @ 19:02:13 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204476149
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Heb een tijd gewerkt in een boekhandel waar men ook tabaksproducten verkochten. Iedere keer dat de prijs van een pakje peuken verhoogt werd verkochten wij minder pakjes sigaretten en meer bussen met tabak om je eigen sigaretten mee te maken.
Ja dat is veel goedkoper daarom rook ik shag, een pakje sigaretten kost al gauw 8¤ of zoiets
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 07:03:52 #253
388664 crew  Dotteke
pi_204533993
Welkom terug @SuperHartje
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 10:09:41 #254
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_204715864
Yo yo yo! :W
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 10:10:19 #255
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_204715869
Goed weer jongens.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 10:11:19 #256
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_204715881
Geniet ervan B:)B c_/
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 05:21:20 #257
388664 crew  Dotteke
pi_204919642
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:11 schreef SuperHartje het volgende:
Geniet ervan B:)B c_/
Morguh, ik hou het wel bij c_/
  dinsdag 31 mei 2022 @ 06:44:04 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204919710
Hellooooo
  Admin dinsdag 31 mei 2022 @ 12:07:41 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204921548
Turnhout Stadse Feesten oid.
Lekker weertje.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 2 juni 2022 @ 09:48:21 #260
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_204940246
Noice. Mooie dag c_/
pi_204979036
Shit... weekend alweer voorbij...
  maandag 6 juni 2022 @ 19:33:59 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204979256
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2022 19:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
Shit... weekend alweer voorbij...
Helaas idd, niet dat ik veel gedaan heb :D
  Moderator dinsdag 7 juni 2022 @ 11:37:19 #263
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_204983783
Gaan jullie nog op vakantie jongens?
  woensdag 8 juni 2022 @ 06:43:18 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204990452
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:37 schreef SuperHartje het volgende:
Werk/vakantie Rome.
En nog wat kleine andere tripjes.
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 10:02:23 #265
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205002581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 06:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Werk/vakantie Rome.
En nog wat kleine andere tripjes.
#genieten
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 08:58:25 #266
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205046056
@illusions is weer in Spanje?
pi_205063135
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 08:58 schreef SuperHartje het volgende:
@:illusions is weer in Spanje?
Nee hoor, mij te warm. Als je er al zo lang woont ga je een pleurishekel aan die hitte krijgen. :P
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 08:40:34 #268
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205063576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 06:13 schreef illusions het volgende:

[..]
Nee hoor, mij te warm. Als je er al zo lang woont ga je een pleurishekel aan die hitte krijgen. :P
Wehehe. Ik blij dat het eindelijk zomer is B:)B
pi_205199528
Clement Freud - 20 pound joke

vrijdag 1 juli 2022 @ 19:16:10 #270
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_205203718
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:37 schreef SuperHartje het volgende:
Weet niet , er is nog teveel covid regeltjes her en der(frankrijk) waar ik niet mee overweg kan, daarnaast de hete aardappel dreigt weer leven in geblazen te worden. Al zie ik dat niet echt terug onder de bevolking . Maar ook de ellende op luchthavens is voor mij een reden om nog maar wat te gamen i.p.v. op vakantie te gaan.
Al hoop ik toch dat het vuurtje dooft en we weer terug naar normaal gaan,
Maar op dit moment iets teveel onzekerheid om ook maar iets concreets te plannen qua vakantie.
  zondag 3 juli 2022 @ 00:48:29 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205218227
Hoi luitjes ik wou even melden ik ben weer papa geworden van zoontje, moeders en zoon maken het wel.
En komen hopelijk morgen thuis bevallig was niet geheel zonder problemen maar gelukkig mogen ze morgen naar huis , ze blijven even uit voorzorg nog even op ziekenhuis.

donderdag 7 juli 2022 @ 12:20:58 #272
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_205265224
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2022 00:48 schreef theguyver het volgende:
Hoi luitjes ik wou even melden ik ben weer papa geworden van zoontje, moeders en zoon maken het wel.
En komen hopelijk morgen thuis bevallig was niet geheel zonder problemen maar gelukkig mogen ze morgen naar huis , ze blijven even uit voorzorg nog even op ziekenhuis.

nou gefeliciteerd man , hoop dat het de happyness geeft die je er van hoopt .Verder beterschap en spoedig herstel van je wederhelft. Beschuit met muisjes de blauwe muisjes.

donderdag 7 juli 2022 @ 16:36:26 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205268048
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 12:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
nou gefeliciteerd man , hoop dat het de happyness geeft die je er van hoopt .Verder beterschap en spoedig herstel van je wederhelft. Beschuit met muisjes de blauwe muisjes.

[ afbeelding ]
Thx en gaat top volgende dag zoals aan gegeven thuis en moeders en kleine maken het uitstekend. :)
pi_205271721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 16:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Thx en gaat top volgende dag zoals aan gegeven thuis en moeders en kleine maken het uitstekend. :)
Ook namens mij van harte gefeliciteerd O+

Je zegt dat je weer vader bent geworden. Betekend dit dat het je 2e of 3e kind is?( ben gewoon nieuwsgierig)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 7 juli 2022 @ 21:58:46 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205271753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 21:55 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ook namens mij van harte gefeliciteerd O+

Je zegt dat je weer vader bent geworden. Betekend dit dat het je 2e of 3e kind is?( ben gewoon nieuwsgierig)
2e mijn miepje heeft nog een wat oudere blaag uit een vorige relatie dus 3 blagen :)
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 11:33:07 #276
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205348848
quote:

Wow! Gefeliciflapstaart!!!
Veel geluk!! w/
pi_205576185
Mooie film op Belgie Canvas vanavond....
The Elephant Man by David Lynch.

Brilliant film.
pi_205999162
Latest news on the queue to see the Queens coffin:
Estimated length of queue is now 5 miles (7.5 km) long.
Only 14 hours average waiting time.
But don't worry folks! - doors are open til 6:30 am BST on Monday so you can still make it in time!
There's a direct train from Amsterdam to London which only takes about 5 hours these days.
Have a lovely trip!
  vrijdag 16 september 2022 @ 17:51:43 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205999253
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:44 schreef Tingo het volgende:
But don't worry folks! - doors are open til 6:30 am BST on Monday so you can still make it in time!
There's a direct train from Amsterdam to London which only takes about 5 hours these days.
Have a lovely trip!
Thx men maar 14 uur wachten :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 16 september 2022 @ 18:42:10 #280
189978 controlaltdelete
pi_205999778
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:44 schreef Tingo het volgende:
Have a lovely trip!
Wat een waanzin en wat ligt dat mens lang boven de grond. Ik heb weinig van de ceremonie meegekregen. Komt dat zien komt dan zien de dode queen. Ligt ze in een open of gesloten kist?
  vrijdag 16 september 2022 @ 20:17:42 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206001112
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Wat een waanzin en wat ligt dat mens lang boven de grond. Ik heb weinig van de ceremonie meegekregen. Komt dat zien komt dan zien de dode queen. Ligt ze in een open of gesloten kist?
Geen idee heb alleen die bewaker voorover zien vallen op filmpje want dat is het nieuwe normaal .
pi_206001692
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 17:51 schreef Summers het volgende:

[..]
Thx men maar 14 uur wachten :Y
Onee!
UPDATE! : 'For those already in the queue, the estimated wait time is more than 22 hours.'

Better get on that train soon Summers!

Ik vraag me af als ze QR codes met vax bewijs aan het controleren zijn.
Zou het niet een goede idee om een soort mobiele covid booster shot karretje langs de rij te zetten?
pi_206001723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Gesloten kist dus we 'weten niet wat er in zit'.
  vrijdag 16 september 2022 @ 21:25:28 #284
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206001738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:21 schreef Tingo het volgende:

[..]
Onee!
UPDATE! : 'For those already in the queue, the estimated wait time is more than 22 hours.'

Better get on that train soon Summers!

Ik vraag me af als ze QR codes met vax bewijs aan het controleren zijn.
Zou het niet een goede idee om een soort mobiele covid booster shot karretje langs de rij te zetten?
Oh 22 uur is ook nog te doen :Y
Ik denk niet dat ze die aan het controleren zijn , het virus is ook in de rouw net zoals het kan klok kijken en net zoals het de elite ontweek terwijl wij in lockdown waren en hun feesten,bruiloften enz :Y
  vrijdag 16 september 2022 @ 22:01:43 #285
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206002034
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:24 schreef Tingo het volgende:

[..]
Gesloten kist dus we 'weten niet wat er in zit'.
Ships heb ik de 2 minuten stilte gemist :'(
Hier het filmpje van the guard die omvalt

twitter

Nog 1
twitter

[ Bericht 36% gewijzigd door Summers op 19-09-2022 21:18:46 ]
  Moderator maandag 19 september 2022 @ 12:17:48 #286
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_206028242
Lief zijn! Fijne maandag!
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 12:30:03 #287
388664 crew  Dotteke
pi_206262063
quote:
17s.gif Op maandag 19 september 2022 12:17 schreef SuperHartje het volgende:
Lief zijn! Fijne maandag!
Wat een rust hier.
c_/ even tot rust komen dan maar hier :D
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:29:07 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206287923
pi_206287972
En hoe
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 oktober 2022 @ 00:38:49 #291
485843 crew  Jippie
pi_206326932
Waar is het scrabble bord?
pi_206327126
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 00:38 schreef Jippie het volgende:
Waar is het scrabble bord?
Uuuhhmmmm :@

Heb ik niet... Was er vroeger zo goed in.
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 oktober 2022 @ 01:23:05 #293
485843 crew  Jippie
pi_206327134
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Uuuhhmmmm :@

Heb ik niet... Was er vroeger zo goed in.
Wordfeud?
pi_206327143
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 01:23 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wordfeud?
DM je naam en zal het morgen weer even erop zetten. Daar was ik 10 jaar terug ofzo master in en maak je af :+
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 oktober 2022 @ 01:34:45 #295
485843 crew  Jippie
pi_206327171
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
DM je naam en zal het morgen weer even erop zetten. Daar was ik 10 jaar terug ofzo master in en maak je af :+
JipStip (gebruik niet meer mijn echte naam nadat iemand in Wordfeud begon over waar ik woonde, hij had me op Facebook opgezocht - creep :r )
pi_206327173
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 01:34 schreef Jippie het volgende:

[..]
JipStip (gebruik niet meer mijn echte naam nadat iemand in Wordfeud begon over waar ik woonde, hij had me op Facebook opgezocht - creep :r )
_O- _O- _O-
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 15 oktober 2022 @ 01:38:43 #297
485843 crew  Jippie
pi_206327182
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Lach er maar om, kwam met moeite van die gast af, ander Wordfeud account /email aangemaakt uiteindelijk }:|
pi_206327194
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 01:38 schreef Jippie het volgende:

[..]
Lach er maar om, kwam met moeite van die gast af, ander Wordfeud account /email aangemaakt uiteindelijk }:|
yeah well, met mijn letters kick je mijn ass iig :D en daarbij, ben te lui om te stalken ^O^
Lach met een schone bips
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 04:47:36 #299
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206327372
quote:
Goed filmpje , die twee groepen zie je nu ook weer en daarom is het belangrijk om bij jezelf te blijven en niet naar de massa te luisteren . Alleen dode vis gaat met de stroom mee ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Summers op 15-10-2022 04:57:26 ]
  Moderator zaterdag 15 oktober 2022 @ 07:39:23 #300
388664 crew  Dotteke
pi_206327596
quote:

Beter laat dan nooit, maar had deze post dus gemist
Alsnog van harte gefeliciteerd @theguyver *;
  Moderator zaterdag 15 oktober 2022 @ 07:40:58 #301
388664 crew  Dotteke
pi_206327601
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 01:34 schreef Jippie het volgende:

[..]
O vreselijk is dat. Men kan iedereen opzoeken zelfs als men een foto van zijn of haar huis plaatst is het uit te zoeken waar iemand woont en wat zijn echte naam is.
Op internet moet je zo voorzichtig zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')