Users op fok! komen altijd met onzinnige argumenten als een waarheid hen niet bevalt.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
I&O Research komt altijd met resultaten die de opdrachtgever welgevallig zijn.
Precies. Ik ook.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:49 schreef Rodevis het volgende:
Ik 100%. Hoe sneller Corona voorbij is hoe beter.
Ik hoop met 5gquote:Op woensdag 17 november 2021 21:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is dit met of zonder 2g?
Geen wonder als consumentisme God is voor velen.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:16 schreef The_Emotion het volgende:
Allemaal weer in de rij staan!
Extra prikjes voor privileges!
Huh het is juist heel weinig. Waarom zou je na 2 vaccinaties ineens sterk gaan twijfelen over een 3equote:Op woensdag 17 november 2021 21:31 schreef Tyr80 het volgende:
Da’s wel veul. Ongeloofwaardig veel.
“Nou ik wil niet bij de minderheid horen, dus ik doe het ook wel.”
en wat is het probleem daar precies bij?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:54 schreef epicbeardman het volgende:
Als je eenmaal meegaat, blijf je in een loop zitten van boosters. Jaar in, jaar uit.
Ik heb die prik enkel genomen om kwetsbaren te beschermen en dat lijkt behoorlijk tegen te vallen...quote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Huh het is juist heel weinig. Waarom zou je na 2 vaccinaties ineens sterk gaan twijfelen over een 3e
Omdat de eerste twee blijkbaar niet werken.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Huh het is juist heel weinig. Waarom zou je na 2 vaccinaties ineens sterk gaan twijfelen over een 3e
”je doet het voor een ander”quote:Op woensdag 17 november 2021 22:58 schreef GS-Raw het volgende:
Waarom zou je als gezond jong mens een booster nemen? Is mij nog steeds volstrekt onduidelijk en niemand kan mij een goed argument geven.
Als ik er een gratis rol wc-papier bij krijg, dan neem ik de booster meteen!quote:Op woensdag 17 november 2021 22:19 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Geen wonder als consumentisme God is voor velen.
Ik heb nooit in de rij gestaan, anders, gewoon normaal een afspraak gemaakt voor een vaccinatie. Doe ik indien nodig in de toekomst weer, ik heb overigens nog nooit van de coronapas gebruik gemaakt, mijn privilege is dat ik geen corona oploopquote:Op woensdag 17 november 2021 22:16 schreef The_Emotion het volgende:
Ze werken wel maar de werking verminderd over tijd, daar is weinig bijzonders aan, de weerstand die je krijgt van corona gehad hebben verdwijnt net zo snel en gaat rapper naar beneden.quote:Op woensdag 17 november 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de eerste twee blijkbaar niet werken.
Dit.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
I&O Research komt altijd met resultaten die de opdrachtgever welgevallig zijn.
Corona gaat niet meer weg. Wordt al een klein jaar geroepen door experts lol.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:49 schreef Rodevis het volgende:
Ik 100%. Hoe sneller Corona voorbij is hoe beter.
Denk dat het binnenkort een half jaar wordtquote:Op woensdag 17 november 2021 21:54 schreef epicbeardman het volgende:
Natuurlijk, omdat als je geen booster neemt je ook geen geldige QR krijgt.
Dit weten ze natuurlijk allang.
Als je eenmaal meegaat, blijf je in een loop zitten van boosters. Jaar in, jaar uit.
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Eens. Het liefst wil ik elke week een prikje.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin. De reden dat er boosters komen is omdat de huidige vaccins na verloop van tijd niet meer goed werken.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:54 schreef epicbeardman het volgende:
Natuurlijk, omdat als je geen booster neemt je ook geen geldige QR krijgt.
Dit weten ze natuurlijk allang.
Nee, voor bepaalde groepen werken ze op den duur minder goed. Voor gezonde mensen onder de 60 werken ze op dit moment nog steeds erg goed. Dat is nou juist het hele punt, laat die kwetsbaren dan ook die booster halen.quote:Op donderdag 18 november 2021 06:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin. De reden dat er boosters komen is omdat de huidige vaccins na verloop van tijd niet meer goed werken.
Ik herken die cijfers ook totaal niet in mijn omgeving. En dit zijn braaf gevaccineerde burgers, veelal werkend in de zorgquote:Op donderdag 18 november 2021 01:36 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Dit.
Durf het niet hard te posten want dan word ik naar BNW gestuurd door de mods
Dat gaan ze ook doen. Maar als ik de booster aangeboden krijg ga ik die zo snel mogelijk halen.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:34 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Nee, voor bepaalde groepen werken ze op den duur minder goed. Voor gezonde mensen onder de 60 werken ze op dit moment nog steeds erg goed. Dat is nou juist het hele punt, laat die kwetsbaren dan ook die booster halen.
Door de buurman?quote:Op donderdag 18 november 2021 01:44 schreef IkEetSlakken het volgende:
Vriendin heeft al een 3e prik gehad.
Enige wat ik kan bedenken is dat er een houdbaarheidsdatum op die QR pas komt (voor gevaccineerden) waardoor groene vinkje vervalt.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:58 schreef GS-Raw het volgende:
Waarom zou je als gezond jong mens een booster nemen? Is mij nog steeds volstrekt onduidelijk en niemand kan mij een goed argument geven.
Dat zou dan wel een glijdende schaal zijn want wanneer vinden we de bescherming dan goed genoeg? En hoeveel zin heeft het om gevaccineerde mensen hier een derde prik te geven terwijl het verhoudingsgewijs de ongevaccineerde kwetsbaren zijn die voor problemen zorgen? En dan nog alle ontwikkelingslanden waar mensen überhaupt geen prik hebben gehad en dus allerlei risico’s omtrent mutaties ontstaan, moet daar dan niet juist de focus op liggen? Beschamend dat iedereen hier al 2 reddingsvesten heeft maar ook nog een 3e wil….quote:Op donderdag 18 november 2021 09:56 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat er een houdbaarheidsdatum op die QR pas komt (voor gevaccineerden) waardoor groene vinkje vervalt.
En om het groene vinkje te unlocken moet er eerst een booster genomen worden?
Kansloos onderzoek, in de prullenbak ermeequote:Dit onderzoek vond plaats van vrijdag 12 november 19.30 uur (direct na de persconferentie) tot maandagochtend 15 november 9.00 uur. Er werkten in totaal 2.298 Nederlanders van 18 jaar of ouder mee aan dit onderzoek.
De QR-app is al veranderd. Daar waar je eerst zag dat je 2x was gevaccineerd zie je bij de internationale versie nu ook wanneer. Je bent gevaccineerd.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:56 schreef Wouter2006 het volgende:
Enige wat ik kan bedenken is dat er een houdbaarheidsdatum op die QR pas komt (voor gevaccineerden) waardoor groene vinkje vervalt.
En om het groene vinkje te unlocken moet er eerst een booster genomen worden?
Ze werken niet zoals “belooft” en een hoop mensen voelen zich toch in maling genomen door “twee prikjes voor je vrijheid”quote:Op donderdag 18 november 2021 01:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze werken wel maar de werking verminderd over tijd, daar is weinig bijzonders aan, de weerstand die je krijgt van corona gehad hebben verdwijnt net zo snel en gaat rapper naar beneden.
Kan je het je dan wel veroorloven om 6 maanden long-covid te hebben?quote:Op donderdag 18 november 2021 12:51 schreef GerryDV het volgende:
Ik denk dat ik hem niet zou nemen aangezien ik het niet echt kan veroorloven een week ziek te zijn ivm werk.
Die kans is zeg maar 100000 keer kleiner dus ja dat risico neem ik wel.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:52 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Kan je het je dan wel veroorloven om 6 maanden long-covid te hebben?
heeel verstandigquote:Op donderdag 18 november 2021 12:54 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Die kans is zeg maar 100000 keer kleiner dus ja dat risico neem ik wel.
Dat hebben ze je inderdaad van tevoren wijsgemaakt. Maar binnenkort ben jij, net zoals alle wappies, gewoon 'ongevaccineerd' met je twee prikjes, daar de 3e prik nodig is om écht jezelf en anderen te beschermen. En kleurt de QR-scanner gewoon rood wanneer je ergens naar binnen wilt.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben volledig gevaccineerd, maar ik zit echt niet op zo'n boosterprik te wachten. Ik vind dat het nu wel klaar is met prikken.
Meer mensen zagen dat aankomen, immers de griepprik werkt ook maar tijdelijk en wordt jaarlijks herhaald.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat hebben ze je inderdaad van tevoren wijsgemaakt. Maar binnenkort ben jij, net zoals alle wappies, gewoon 'ongevaccineerd' met je twee prikjes, daar de 3e prik nodig is om écht jezelf en anderen te beschermen. En kleurt de QR-scanner gewoon rood wanneer je ergens naar binnen wilt.
Overigens moet je niet denken dat je er dan met de 3e prik wel bent, want ook die is weer tijdelijk. Er wordt in andere landen al gesproken over een 4e en 5e prik. Ofwel, je hebt nu een levenslang abonnement op vrijheid bij de staat. Wel onder voorwaarden natuurlijk.
Wie zag dat nou aankomen?? Nou, ik bijvoorbeeld. En vele wappies met mij. Goedemiddag.
Zit er 2g in het vaccin?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is dit met of zonder 2g?
Zo werd het anders niet 'verkocht'.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:06 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Meer mensen zagen dat aankomen, immers de griepprik werkt ook maar tijdelijk en wordt jaarlijks herhaald.
Je hoeft geen wappie te zijn om dat te begrijpen, wel om het als een probleem te zien.
Ik lees nergens 1 reden om geen booster te nemen?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:19 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Zo werd het anders niet 'verkocht'.
Er waren twee prikken nodig om 'volledig gevaccineerd' te zijn. Bij Janssen zelfs maar 1 prik. En dan was je 'klaar'. En konden we weer terug naar een normaal, vrij leven.
De QR-code was er alleen om de ongevaccineerden te dwingen om zich toch te laten vaccineren. Dit was de voorgestelde realiteit tot voor kort.
Nu is het voor iedereen duidelijk dat de QR-code niet meer weg gaat en dat het niet meer gaat om die laatste 12% die zich niet heeft laten vaccineren, maar dat de QR-code ook gebruikt gaat worden voor mensen die geen boostershots meer willen.
Wat begon als 'even vaccineren en we verslaan corona' is nu 'elk (half) jaar vaccineren geworden voor een virus dat niet meer weggaat'. Een wezenlijk verschil.
Dat wil ook zeggen dat 'ongevaccineerden' nu niet meer voor de keuze staan op 1 prik (janssen) of 2 prikken (Pfizer / Moderna), maar om vanaf nu elk jaar minstens één prik te moeten gaan halen voor nog onbekende tijd. Wellicht wel levenslang?
Met elke keer weer kans op bijwerkingen, volgens Hugo de Jonge zelfs met elke prik een verhoogde kans op bijwerkingen. Dus om hier nog aan te moeten beginnen wordt nu alleen nog maar onaantrekkelijker voor degenen die het een paar maanden geleden al niet aandurfden.
Je hebt wel gelijk dat de corona-vaccins eigenlijk geen echte vaccins zijn en te vergelijken zijn met een griepprik. Maar zo is dat echter door de politiek en mainstream media nooit voorgesteld. Dit waren revolutionaire échte vaccins die ons van alles zouden afhelpen.
Wat jij als een probleem ziet is inderdaad jouw keuze en als jij dit ook allemaal zag aankomen, dan mijn complimenten. Mijn punt is dat de overheid dit echter nooit eerlijk aan het volk heeft communiceerd.
zou je elke maand een vaccin nemen als dat nodig wordt geacht?quote:Op donderdag 18 november 2021 13:46 schreef magrec het volgende:
Ram die booster er maar in, geen enkele moeite en als ik daardoor weer minder besmettelijk/vatbaar ben dan is dat een efficient uurtje van mijn tijd....
Ze werken wel als beloofd, niemand heeft ooit eeuwig durende perfecte werking belooft. Als je daardoor in de maling genomen voelt dan heb je het niet begrepen.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze werken niet zoals “belooft” en een hoop mensen voelen zich toch in maling genomen door “twee prikjes voor je vrijheid”
Laten we nu niet viroloog gaan spelen, je bent niet volledig gevaccineerd.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben volledig gevaccineerd, maar ik zit echt niet op zo'n boosterprik te wachten. Ik vind dat het nu wel klaar is met prikken.
Ze zijn gemaakt voor de originele variant en ze blijken ook heel behoorlijk tegen de Delta variant te werken. Ze maken op dat vlak hun belofte dus meer dan waar.quote:Op donderdag 18 november 2021 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze werken wel als beloofd, niemand heeft ooit eeuwig durende perfecte werking belooft. Als je daardoor in de maling genomen voelt dan heb je het niet begrepen.
Als dat zo zou zijn ja misschien wel dan, eerst maar eens de komende winter afwachten want als ik als gevaccineerde alsnog met lockdowns te maken krijg (of 1g onzin) zie ik ook eigenlijk het nut niet meer van een boosterprik.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:16 schreef The_Emotion het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:01 schreef LanaMyst het volgende:
Plus dat elk halfjaar mij te gortig is
Omdat ik weinig vertrouwen heb in een middel wat maar zo kort werkt, daarom twijfel ik soms wel eens of ik er wel goed aan gedaan heb. Had er eigenlijk een beetje op gerekend dat eens per 1 á 2 jaar genoeg zou zijn, of eigenlijk alleen een booster als er een nieuwe variant opduikt waartegen de bestaande vaccins niet werken.quote:
De meeste zijn juist bang de het vaccin te lang in je lichaam zit en op lange termijn problemen geeft.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:16 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Omdat ik weinig vertrouwen heb in een middel wat maar zo kort werkt, daarom twijfel ik soms wel eens of ik er wel goed aan gedaan heb.
Ik ben ook liever permanent beschermd tegen covid, maar helaas is dat niet zo. Daarom ook een extra bescherming. Beschouw het dan ook als een preventief medicijn en niet als een vaccin die levenslange bescherming biedt. Tenminste, zo beschouw ik het.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:16 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Omdat ik weinig vertrouwen heb in een middel wat maar zo kort werkt, daarom twijfel ik soms wel eens of ik er wel goed aan gedaan heb. Had er eigenlijk een beetje op gerekend dat eens per 1 á 2 jaar genoeg zou zijn, of eigenlijk alleen een booster als er een nieuwe variant opduikt waartegen de bestaande vaccins niet werken.
Influenza is ook maar 1x per jaar prikken.
Ik denk ook niet de men zich in de maling genomen voelt omdat het vaccin maar te kort werkt (want ik mag er vanuit gaan dat degenen die afgelopen zomer geprikt zijn nog beschermd zijn).quote:Op donderdag 18 november 2021 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze werken wel als beloofd, niemand heeft ooit eeuwig durende perfecte werking belooft. Als je daardoor in de maling genomen voelt dan heb je het niet begrepen.
Ah ja FVD wappies, die niet weten wat democratie betekent.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dat hebben ze je inderdaad van tevoren wijsgemaakt. Maar binnenkort ben jij, net zoals alle wappies, gewoon 'ongevaccineerd' met je twee prikjes, daar de 3e prik nodig is om écht jezelf en anderen te beschermen. En kleurt de QR-scanner gewoon rood wanneer je ergens naar binnen wilt.
Overigens moet je niet denken dat je er dan met de 3e prik wel bent, want ook die is weer tijdelijk. Er wordt in andere landen al gesproken over een 4e en 5e prik. Ofwel, je hebt nu een levenslang abonnement op vrijheid bij de staat. Wel onder voorwaarden natuurlijk.
Wie zag dat nou aankomen?? Nou, ik bijvoorbeeld. En vele wappies met mij. Goedemiddag.
Volgens mij reageer jij op een ander bericht dan dat je geciteerd hebt...quote:Op donderdag 18 november 2021 15:28 schreef niemand1970 het volgende:
[..]
Ah ja FVD wappies, die niet weten wat democratie betekent.
Dit heb ik wel ja. ben tweemaal gevaccinneerd maar "mag" nu weer met zo'n idioot ding voor m'n mond de supermarkt in. En zelfs dat vind ik nog niet het ergste maar waar ik mij grote zorgen om maak is hoe dit volgend jaar november gaat. En het jaar daarop.... Ik zie het gebeuren dat we straks iedere winter de mondkapjes uit de kast moeten halen vanwege besmettingen. Hetzij met COVID danwel de normale griep.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:27 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik denk ook niet de men zich in de maling genomen voelt omdat het vaccin maar te kort werkt (want ik mag er vanuit gaan dat degenen die afgelopen zomer geprikt zijn nog beschermd zijn).
Maar men voelt zich wel in de maling genomen omdat er alsnog weer mondkapjes op moeten, horeca nog steeds dicht moeten als het kinderbedtijd is, en dit waarschijnlijk nog maar het begin is van de maatregelen.
Niemand heeft eeuwige perfecte werking van de vaccins beloofd, maar terug naar normaal door de vaccins hebben ze wel beloofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |