Users op fok! komen altijd met onzinnige argumenten als een waarheid hen niet bevalt.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
I&O Research komt altijd met resultaten die de opdrachtgever welgevallig zijn.
Precies. Ik ook.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:49 schreef Rodevis het volgende:
Ik 100%. Hoe sneller Corona voorbij is hoe beter.
Ik hoop met 5gquote:Op woensdag 17 november 2021 21:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Is dit met of zonder 2g?
Geen wonder als consumentisme God is voor velen.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:16 schreef The_Emotion het volgende:
Allemaal weer in de rij staan!
Extra prikjes voor privileges!
Huh het is juist heel weinig. Waarom zou je na 2 vaccinaties ineens sterk gaan twijfelen over een 3equote:Op woensdag 17 november 2021 21:31 schreef Tyr80 het volgende:
Da’s wel veul. Ongeloofwaardig veel.
“Nou ik wil niet bij de minderheid horen, dus ik doe het ook wel.”
en wat is het probleem daar precies bij?quote:Op woensdag 17 november 2021 21:54 schreef epicbeardman het volgende:
Als je eenmaal meegaat, blijf je in een loop zitten van boosters. Jaar in, jaar uit.
Ik heb die prik enkel genomen om kwetsbaren te beschermen en dat lijkt behoorlijk tegen te vallen...quote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Huh het is juist heel weinig. Waarom zou je na 2 vaccinaties ineens sterk gaan twijfelen over een 3e
Omdat de eerste twee blijkbaar niet werken.quote:Op woensdag 17 november 2021 22:20 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Huh het is juist heel weinig. Waarom zou je na 2 vaccinaties ineens sterk gaan twijfelen over een 3e
”je doet het voor een ander”quote:Op woensdag 17 november 2021 22:58 schreef GS-Raw het volgende:
Waarom zou je als gezond jong mens een booster nemen? Is mij nog steeds volstrekt onduidelijk en niemand kan mij een goed argument geven.
Als ik er een gratis rol wc-papier bij krijg, dan neem ik de booster meteen!quote:Op woensdag 17 november 2021 22:19 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Geen wonder als consumentisme God is voor velen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |