Echt hè! Nu maar even zien hoe het verder evolueert maar de eerste tekenen zijn goed!quote:
Zijn vrijheid van gedachte mag hij dan wel houden, of hij er gelukkig mee is of niet.quote:Op zondag 21 november 2021 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Ik merk dat aan een collega van me. Daar zouden ze al zijn vrijheid kunnen afpakken en nog is hij ervan overtuigd dat het voor zijn eigen bestwil is. Dat is de droomburger voor een overheid.
Wat vind je inhoudelijk van de uitspraak, los van Jefferson?quote:Op zondag 21 november 2021 15:06 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Maar deze uitspraken kan je moeilijk los zien van de persoon zelf, zeker als ze zulke grote macht hadden gehad.
[...]
Gedachten heeft hij niet echt. Er zit volgen smij een soort vacuum in zijn hoofd. Hij heeft zelf hulp nodig met het printen van een document en hij begrijpt werkelijk niets. Maar goed, wel een afgronde wo rechtenstudie.quote:Op zondag 21 november 2021 15:21 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Zijn vrijheid van gedachte mag hij dan wel houden, of hij er gelukkig mee is of niet.
Ik krijg hier wel positieve vibes vanquote:Op zondag 21 november 2021 15:19 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt hè! Nu maar even zien hoe het verder evolueert maar de eerste tekenen zijn goed!
Ik heb nog geen AOW dus ik ben er 100% mee eens.quote:Op zondag 21 november 2021 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vind je inhoudelijk van de uitspraak, los van Jefferson?
Kijk, dat is de instelling. Ik schat in een Reff van 0,9 (op basis van mijn dikke duim). Dan zitten we volgende week op de 16000.quote:Op zondag 21 november 2021 15:18 schreef Sangha het volgende:
Ja qua besmettingscijfers lijkt een plafond te zijn bereikt.Of eigenlijk... zeg ik heel voorzichtig, zijn we dalende...
![]()
Ik ga nog steeds uit van zware maatregelen tot 1-3-2022. Kan enkel meevallenquote:Op zondag 21 november 2021 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Bruls: 'Als besmettingen niet dalen, zitten we hele winter in lockdown'
Een onheilspellend bericht, maar ik zie het positief: angst is een goede motivator en als dit mensen bang maakt, worden ze misschien voorzichtiger.
Ach, meneertje Bruls. Ondemocratisch gekozen burgemeester die nu voor zijn beurt uitspreekt. Zelfs Marion Koopmans zag nog genoeg middelen om de cijfers te doen dalen, maar Bruls Brulde om een lange lockdown.quote:Op zondag 21 november 2021 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Een onheilspellend bericht, maar ik zie het positief: angst is een goede motivator en als dit mensen bang maakt, worden ze misschien voorzichtiger.
#ikdoenietmeermee!quote:Op zondag 21 november 2021 16:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van zware maatregelen tot 1-3-2022. Kan enkel meevallen
Ik ook. Als er een lockdown komt voordat ik op 1 december naar de winter efteling ben geweestquote:Op zondag 21 november 2021 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
#ikdoenietmeermee!![]()
sorry kon 'm ff niet laten![]()
Precies!quote:Op zondag 21 november 2021 16:22 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik ook. Als er een lockdown komt voordat ik op 1 december naar de winter efteling ben geweest
Daarom stille hoop dat er deze week nog geen persconferentie komt. Dan lijkt mijn uitje zo goed als geredquote:
Ja die QR scan kan ik me nog wel overheen zetten, maar nóg een jaar winterefteling missen niet........quote:Op zondag 21 november 2021 16:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Daarom stille hoop dat er deze week nog geen persconferentie komt. Dan lijkt mijn uitje zo goed als gered
Misschien houden ze de pretparken met verplichte 2G nog wel even met rust, dat is mijn tweede hoop
Maart is best positief toch? Wanneer ging alles dit jaar weer open?quote:Op zondag 21 november 2021 16:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van zware maatregelen tot 1-3-2022. Kan enkel meevallen
Maart is positief? Dan zitten we al twee jaar in deze ellende.quote:Op zondag 21 november 2021 17:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maart is best positief toch? Wanneer ging alles dit jaar weer open?
We hadden afgelopen 1 november al klaar geweest kunnen zijn dus maart '22 is nog een lange tijd....quote:Op zondag 21 november 2021 17:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Maart is best positief toch? Wanneer ging alles dit jaar weer open?
Ik vind het vooral storend dat Bruls dit gaat lopen roepen, hij heeft er feitelijk geen fuck over te zeggenquote:Op zondag 21 november 2021 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Edit: Nee, da's bij nader inzien geen verbetering.quote:Op zondag 21 november 2021 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het vooral storend dat Bruls dit gaat lopen roepen, hij heeft er feitelijk geen fuckbal over te zeggen
Dit dus. Uitspraak is bangmakerijquote:Op zondag 21 november 2021 17:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het vooral storend dat Bruls dit gaat lopen roepen, hij heeft er feitelijk geen fuck over te zeggen
De reden dat je niet mag roken in de horeca heeft te maken met het personeel, niet de klant. Een baas moet een gezonde werkomgeving voor zijn personeel kunnen garanderen. En een ruimte waar veel gerookt wordt is geen gezonde omgeving. Om dezelfde reden mogen er ook geen gifitige dampen zijn in werkruimte (tenzij iemand een masker daarvoor draagt), of moet je stoel, bureau en monitor verstelbaar zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zo bedoel ik het inderdaad. En voor mij heeft het te maken met solidariteit. Een voorbeeld: als niet-roker ben ik blij dat je niet mag roken in de horeca, maar ik ben het er niet mee eens. Ik vind dat elke horecagelegenheid dat zelf moet bepalen. Er zijn nogal wat mensen die vrij laconiek doen over het belang van de vrijheid, maar ik hoop dat ook zij de afgelopen anderhalf jaar hebben gezien dat de overheid aardig wat macht heeft over hoe wij ons leven leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |