Met mijn TA kwam ik op ditquote:Op donderdag 18 november 2021 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
Welke correctie hebben jullie het trouwens over?
[ link | afbeelding ]
Oeh, dan hoef ik alleen maar Truebit te lossenquote:Op donderdag 18 november 2021 18:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kucoin
Uniswap
Quickswap
VulcanDex
In een dip verkopen om elders op een ATH te kopen, goede tactiek welquote:Op donderdag 18 november 2021 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga maar van ADA naar PYR.
Mijn geluk kennende is er geen enkele manier om PYR te kopen.
Netjes neefquote:Op donderdag 18 november 2021 18:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Met mijn TA kwam ik op dit
[ afbeelding ]
Ja tochquote:Op donderdag 18 november 2021 19:25 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
In een dip verkopen om elders op een ATH te kopen, goede tactiek wel
quote:Op donderdag 22 april 2021 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Kijk, dat je een lekkere winst maakt op een scamcoin is één ding, maar dat je vervolgens doet alsof het de beste uitvinding ooit is en dat iedereen een dwaas is omdat ze niet mee deden is gewoon triest.
Aan de beginners die meelezen; doe niet mee aan die onzin als je niet bereid bent om keihard op je bek te gaan. Dergelijke scamcoins kunnen net zo hard de grond in donderen als dat ze de lucht in gaan.
quote:Op donderdag 22 april 2021 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noem je $PYR met een werkende beta nou een scamcoin? Geen wonder dat je een armzalige bedelaar bent die voor altijd arm zal blijven.
quote:Op donderdag 22 april 2021 11:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind het zo mooi dat een figuur als Nattekat een week geleden nog keihard loopt te janken dattie alleen maar in kutprojecten zit en geen rendement pakt, en vervolgens op het orgel gaat over het bestaansrecht van een willekeurige andere coin die gewoon gebacked is door een legitiem project.
Dan heb je het gewoon simpelweg niet begrepen en wil je geen geld verdienen in de bullmarkt.
quote:Op donderdag 22 april 2021 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stop nou eens met opscheppen man![]()
Probeer je PYR nou maar te verkopen, dan heb je met geluk nog een ton over
Als je die waarde in BTC had, dan kon je de coins ook echt verkopen ipv miljonair zijn in low liquidity coins
NGMI. HSFP.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
400k PYR verkopen geeft je een slippage van 78.51%
$785k verprutsen om van je "miljoen dollar portfolio" $215k over te houden
Pro trader man, daar kunnen alle andere mensen hier nog wat van leren
Laat ze haten mattie wij weten wel beter 75$ incomingquote:Op donderdag 18 november 2021 20:28 schreef Sureahcamidd het volgende:
Ook zo mooi dit.
[..]
[..]
NGMI. HSFP.
Zoals ik al eerder had gezegd. In de huidige bull moet je in gaming tokens zitten, maakt niet uit welke.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:02 schreef tvdleur het volgende:
Ik zet steeds meer van mn geld op the sandbox en heeft me tot dusver afgelopen weken geld opgeleverd dan iets van een dip te merken. Vooral na dit bericht (even de NL versie gepakt): https://newsbit.nl/dit-is-waarom-de-the-sandbox-koers-stijgt/
En sinds sandbox 1 van de eerste metaverse "dingen" is, ze er meer bezig gaan om SAND de currency te maken in meerdere metaverse apps en alles met meta er in nu hyped sinds Mark zn toekomstvisie heeft gedeeld hoor je mij niet klagen![]()
https://bitvavo.com/nl/the-sandbox/koers
quote:Op maandag 8 maart 2021 21:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Perfect storm voor PYR dit.
Algehele marktsentiment, NFTs zijn hot, gamecoins zijn hot en overdelevering van producten door vulcanforgeddestory.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:38 schreef #ANONIEM het volgende:
gaming tokens gaan aardig parabolisch atm
Bitcorners in disbelief.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:13 schreef #ANONIEM het volgende:
gaming tokens gaan de komende/next bull worden
Deze grafiek kan je op verschilende manieren interpreteren.quote:Op donderdag 18 november 2021 18:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Met mijn TA kwam ik op dit
[ afbeelding ]
Gaming- en sporttokens zoals tezos en Chiliz (heb je de fanboy (me) weer)quote:Op donderdag 18 november 2021 20:34 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gezegd. In de huidige bull moet je in gaming tokens zitten, maakt niet uit welke.
Al had iedereen hier de kans om in PYR te zitten vanaf 30 cent de stuk na mijn tip.
[..]
[..]
[..]
Bitcorners in disbelief.
Is die bij een Nederlandse broker te koop?quote:Op donderdag 18 november 2021 21:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heb de dip van DCIP maar gekocht, 43% down vandaag![]()
Nee alleen op pancakeswap. Team bestaat wel uit drie Nederlandersquote:Op donderdag 18 november 2021 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is die bij een Nederlandse broker te koop?
Ik zie dat je er heel wat voor moet doen voordat je dit kan kopen.....quote:Op donderdag 18 november 2021 21:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Nee alleen op pancakeswap. Team bestaat wel uit drie Nederlanders
Snap ik, maar één keer die weg bewandelen en je hebt het door en dan duurt het echt maar vijf minutenquote:Op donderdag 18 november 2021 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zie dat je er heel wat voor moet doen voordat je dit kan kopen.....
als ik dit verhaal zo lees...
https://cryptobuyingtips.(...)stment-protocol-dcip
wat een gedoe.....die moeite lijkt me net iets teveel van het goede
Geen idee wat hier staat.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:13 schreef tvdleur het volgende:
Vind t wel interessant dat de "alt" hier niet actief reageren op, al voor een jaar, maar waarschijnlijk wel wat doen met mn posts... en zelf bij voornamelijk hold houden. En een beetje stoer doen over lambos. Want zeg nou zelf, jullie zijn onderhand een langspeelplaat terwijl je veel meer eruit had kunnen halen.
Kommaar kommaar kommaar 😇
Dat had je goed gezien.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:34 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gezegd. In de huidige bull moet je in gaming tokens zitten, maakt niet uit welke.
Al had iedereen hier de kans om in PYR te zitten vanaf 30 cent de stuk na mijn tip.
[..]
[..]
[..]
Bitcorners in disbelief.
Eth lekker links laten liggen voor aankopen onder de 1000 euro. PYR kan je ook met MATIC kopen op Quickswap, kost je een paar cent aan feesquote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef YuckFou het volgende:
Wat is dat voor hopeloos gezanik met uniswap als je daar iets wil doen?
mijn situatie bron van ergernis;
Ik lees hier al n tijdje mee zie steeds PYR terug komen en denk, misschien is t leuk iets geld daarin te steken als dat zo veel belovend is, nou had ik al een keer wat ETH naar Metamask geschoven voor iets anders en heb dat laten staan omdat die gas fees zo krankzinnig zijn, dus ik had iets van ¤ 52 aan ETH staan, heb er net 130USDT heen gestuurd om iets PYR te kopen, tot zover niks geks, zit ik bij Uniswap, moet ik toestemming geven zodat ik kan swappen, kost met dat dus ¤39 aan ETH staat er 3 keer zo'n approve spend limit transactie in Metamask en blijft de laatste op "pending"staan en de 2e (1keer is genoeg zou je zeggen...) staat op queued en er gebeurt verder niks![]()
Dat het met ETH en Gas fees helemaal idioot is wist ik wel, maar dit slaat echt alles, zoveel af moeten tikken om een exchange toestemming te geven? Ik snap hier echt even helemaal niks van terwijl ik via de Binance smart chain al tig swaps bij pancake heb gemaakt en dat tot nu toe altijd vrijwel moeiteloos verliep.
Is ETH dan zo ongelofelijk populair als blockchain dat alles wat er daarop gebeurt traag als dikke stront gaat?
Dan mogen ze wel eens opschieten met dat ETH 2.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |