Ethquote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef YuckFou het volgende:
Wat is dat voor hopeloos gezanik met uniswap als je daar iets wil doen?
mijn situatie bron van ergernis;
Ik lees hier al n tijdje mee zie steeds PYR terug komen en denk, misschien is t leuk iets geld daarin te steken als dat zo veel belovend is, nou had ik al een keer wat ETH naar Metamask geschoven voor iets anders en heb dat laten staan omdat die gas fees zo krankzinnig zijn, dus ik had iets van ¤ 52 aan ETH staan, heb er net 130USDT heen gestuurd om iets PYR te kopen, tot zover niks geks, zit ik bij Uniswap, moet ik toestemming geven zodat ik kan swappen, kost met dat dus ¤39 aan ETH staat er 3 keer zo'n approve spend limit transactie in Metamask en blijft de laatste op "pending"staan en de 2e (1keer is genoeg zou je zeggen...) staat op queued en er gebeurt verder niks![]()
Dat het met ETH en Gas fees helemaal idioot is wist ik wel, maar dit slaat echt alles, zoveel af moeten tikken om een exchange toestemming te geven? Ik snap hier echt even helemaal niks van terwijl ik via de Binance smart chain al tig swaps bij pancake heb gemaakt en dat tot nu toe altijd vrijwel moeiteloos verliep.
Is ETH dan zo ongelofelijk populair als blockchain dat alles wat er daarop gebeurt traag als dikke stront gaat?
Dan mogen ze wel eens opschieten met dat ETH 2.0
Zelfs klaas is bullish nu... Dit topic is niet meer wat het was in 2019!quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:25 schreef dimmak het volgende:
Dit topic is leuk wanneer er bloed door de straten vloeit.
Shiba gaat BTC overnemen over paar jaarquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:52 schreef Piva het volgende:
[..]
De rookie mistake die zowat elke nieuwkomer maakt.
Tot over een paar jaar maxi!
Alleen als je een slechte trader bent. Als je op tijd een deel van je alts omzet in fiat is er niets aan de handquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:52 schreef Piva het volgende:
[..]
De rookie mistake die zowat elke nieuwkomer maakt.
Tot over een paar jaar maxi!
Wat heeft dit met Bitcoin te maken?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:12 schreef firefly3 het volgende:
Een rouwdag voor Bitcoin maximalisten.
Banksy schilderij verkocht voor 3.093 ETH.
https://www.coindesk.com/(...)auction-house-first/
Show us je trades van eerder deze maand waar je all in fiat bent gegaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alleen als je een slechte trader bent. Als je op tijd een deel van je alts omzet in fiat is er niets aan de hand
Vanaf eind 2020 ben ik de hele tijd laag aan het bijkopen en sta dus flink in de plus. Ik haal pas echt komende maanden binnen vanaf het moment dat de retail FOMO begint.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:51 schreef Piva het volgende:
[..]
Show us je trades van eerder deze maand waar je all in fiat bent gegaan.
3093 ETH helemaal schoon en wit nu. Lekker man. Ben benieuwd met welke exchange/OTC desk/bank Sotheby's een samenwerking heeft om die hete aardappel direct door te geven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:12 schreef firefly3 het volgende:
Een rouwdag voor Bitcoin maximalisten.
Banksy schilderij verkocht voor 3.093 ETH.
https://www.coindesk.com/(...)auction-house-first/
Dus je bent zelf niet zo'n goede trader dan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanaf eind 2020 ben ik de hele tijd laag aan het bijkopen en sta dus flink in de plus. Ik haal pas echt komende maanden binnen vanaf het moment dat de retail FOMO begint.
Jazeker wel, althans vergeleken met de bitcoin hodlers/maximalisten vanaf eind 2020 heb ik wel 10x meer gemaakt ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:39 schreef Piva het volgende:
[..]
Dus je bent zelf niet zo'n goede trader dan?
Om geld te makenquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:15 schreef Sureahcamidd het volgende:
in 5 minuten ama in discord met jamie
voor als iemand wil vragen waarom ze geen database gebruiken ivp een blockchain en waarom ze token hebben
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:11 schreef firefly3 het volgende:
Jazeker wel, althans vergeleken met de bitcoin hodlers/maximalisten vanaf eind 2020 heb ik wel 10x meer gemaakt ofzo
Heb het natuurlijk over de non-leverage BTC hodlers.quote:Op vrijdag 19 november 2021 15:32 schreef Piva het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Een ekte maxi gaat in de schulden en gebruikt leverage.. Hoe weet je zo zeer dat je hun hebt outperformed oh almighty?
Sowieso maak eerst maar eens een hele cycle mee voordat je over outperformen praat. Al die mensen in 2017 die ook zo praten hebben het speelveld inmiddels verlaten.
En hoe heb je dan precies bitcoin beter gepresteerd met xrp? Ik krijg het niet uitgerekend, mijn rekenmachine zal wel kapot zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb het natuurlijk over de non-leverage BTC hodlers.
Ik ben van 2017 en had letterlijk jarenlang gewacht om opnieuw in te stappen![]()
Jammer van je onjuiste conclusies.
Als ik jou was zou ik er dan eerst voor gaan zorgen dat je metamask gaat snappen want momenteel ga je enkel het kleed onder jezelf uittrekkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 08:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Een fok coin maken. En dan kleedtrekken whehe
Naast dat het ook gewoon niet legaal is om te doen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 17:33 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er dan eerst voor gaan zorgen dat je metamask gaat snappen want momenteel ga je enkel het kleed onder jezelf uittrekken
Het is je gegund.quote:
199 sats broerquote:
Broer koop die Volvo, bouw paar schadevrije jaren op en dan die M3.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:44 schreef Sureahcamidd het volgende:
[..]
met 700k heb je niets om je voor te schamen maat
quote:Op vrijdag 19 november 2021 22:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Broer koop die Volvo, bouw paar schadevrije jaren op en dan die M3.
Doe eens normaal tegen mij en andere mensen, weirdoquote:Op vrijdag 19 november 2021 17:11 schreef Piva het volgende:
[..]
En hoe heb je dan precies bitcoin beter gepresteerd met xrp? Ik krijg het niet uitgerekend, mijn rekenmachine zal wel kapot zijn.
Echt gast, wat wil je? Een sticker voor je geweldige beleggings prestaties? Ik zou zeggen begin eerst eens met je baan op te zeggen...
Denk ook even aan:quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:16 schreef Sureahcamidd het volgende:
Pyyr gaat de unbanked van inkomen voorzien
Iets dat bitcoin zelfs niet voor elkaar krijgt
Leuk initiatief!quote:Op zaterdag 20 november 2021 07:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk ook even aan:
https://medium.com/@:coor(...)-assets-e701c81820ac
Ik heb zelf nog wat op een exchange staan en ben het daar aan het staken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 11:46 schreef wiemaghetzeggen het volgende:
Hallo,
Waar kan ik het beste mijn Ripple bewaren?
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |