Ethquote:Op donderdag 18 november 2021 23:19 schreef YuckFou het volgende:
Wat is dat voor hopeloos gezanik met uniswap als je daar iets wil doen?
mijn situatie bron van ergernis;
Ik lees hier al n tijdje mee zie steeds PYR terug komen en denk, misschien is t leuk iets geld daarin te steken als dat zo veel belovend is, nou had ik al een keer wat ETH naar Metamask geschoven voor iets anders en heb dat laten staan omdat die gas fees zo krankzinnig zijn, dus ik had iets van ¤ 52 aan ETH staan, heb er net 130USDT heen gestuurd om iets PYR te kopen, tot zover niks geks, zit ik bij Uniswap, moet ik toestemming geven zodat ik kan swappen, kost met dat dus ¤39 aan ETH staat er 3 keer zo'n approve spend limit transactie in Metamask en blijft de laatste op "pending"staan en de 2e (1keer is genoeg zou je zeggen...) staat op queued en er gebeurt verder niks![]()
Dat het met ETH en Gas fees helemaal idioot is wist ik wel, maar dit slaat echt alles, zoveel af moeten tikken om een exchange toestemming te geven? Ik snap hier echt even helemaal niks van terwijl ik via de Binance smart chain al tig swaps bij pancake heb gemaakt en dat tot nu toe altijd vrijwel moeiteloos verliep.
Is ETH dan zo ongelofelijk populair als blockchain dat alles wat er daarop gebeurt traag als dikke stront gaat?
Dan mogen ze wel eens opschieten met dat ETH 2.0
Zelfs klaas is bullish nu... Dit topic is niet meer wat het was in 2019!quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:25 schreef dimmak het volgende:
Dit topic is leuk wanneer er bloed door de straten vloeit.
Shiba gaat BTC overnemen over paar jaarquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:52 schreef Piva het volgende:
[..]
De rookie mistake die zowat elke nieuwkomer maakt.
Tot over een paar jaar maxi!
Alleen als je een slechte trader bent. Als je op tijd een deel van je alts omzet in fiat is er niets aan de handquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:52 schreef Piva het volgende:
[..]
De rookie mistake die zowat elke nieuwkomer maakt.
Tot over een paar jaar maxi!
Wat heeft dit met Bitcoin te maken?quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:12 schreef firefly3 het volgende:
Een rouwdag voor Bitcoin maximalisten.
Banksy schilderij verkocht voor 3.093 ETH.
https://www.coindesk.com/(...)auction-house-first/
Show us je trades van eerder deze maand waar je all in fiat bent gegaan.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alleen als je een slechte trader bent. Als je op tijd een deel van je alts omzet in fiat is er niets aan de hand
Vanaf eind 2020 ben ik de hele tijd laag aan het bijkopen en sta dus flink in de plus. Ik haal pas echt komende maanden binnen vanaf het moment dat de retail FOMO begint.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:51 schreef Piva het volgende:
[..]
Show us je trades van eerder deze maand waar je all in fiat bent gegaan.
3093 ETH helemaal schoon en wit nu. Lekker man. Ben benieuwd met welke exchange/OTC desk/bank Sotheby's een samenwerking heeft om die hete aardappel direct door te geven.quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:12 schreef firefly3 het volgende:
Een rouwdag voor Bitcoin maximalisten.
Banksy schilderij verkocht voor 3.093 ETH.
https://www.coindesk.com/(...)auction-house-first/
Dus je bent zelf niet zo'n goede trader dan?quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanaf eind 2020 ben ik de hele tijd laag aan het bijkopen en sta dus flink in de plus. Ik haal pas echt komende maanden binnen vanaf het moment dat de retail FOMO begint.
Jazeker wel, althans vergeleken met de bitcoin hodlers/maximalisten vanaf eind 2020 heb ik wel 10x meer gemaakt ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:39 schreef Piva het volgende:
[..]
Dus je bent zelf niet zo'n goede trader dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |