quote:Op maandag 6 december 2021 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boom staat![]()
Heeft Sjors overleefd dus zal niet omvallen. Maar een half uur en zeven kittens later is hij inmiddels een tikje minder verlicht![]()
Sjors!quote:Op maandag 6 december 2021 17:27 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik durf het niet aan hier. Er ging hier net van alles uit de open kast!
De stuiterbal aka aapje volgens mijn buurmanquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had de verwoestende kracht van kitten tandjes duidelijk onderschat.
Volgende week gaat de meerderheid verhuizen, iemand nog tips voor kekke lampjes?
Prima! Rent en eet en drinkt en speelt en poept.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Whuuuutttt
[ afbeelding ]
En toen was iedereen er stuk van….
[ afbeelding ]
Logisch, wel. Er was een nieuwe DOOS met papieren zakken gearriveerd die vakkundig doodvermoord moest worden. Het heeft lang geritseld in mijn keuken
Ohhh wat gaaf!quote:Op woensdag 8 december 2021 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
En er komt nog meer bezoek. Via mijn netwerk meldde zich iemand voor Chartreuse en CeriseDe dames krijgen vrijdag bezoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Je bedoelt nog meer personeel?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog meer bazen![]()
Een koppel wat afscheid had moeten nemen van hun kat en nu twee slopers speelkameraadjes zocht. Chocolade deed erg haar best zich in hun hartje te wurmen, en als die al niet bazen had gehad was dat een reeële optie geweest. Maar ook Cayenne en Cappuccino zetten hun beste pootjes voor dus de deal was snel beklonken. Waarschijnlijk gaan ze volgende week vrijdag verhuizen. Fijn voor moeder, dan kan ze de voedingen die ze nog gaf mooi afbouwen nu haar kinderen verspreid over een paar dagen vertrekken.
Morgen bezoek voor Chartreuse en Cerise, spannend!
Ssssjjjj!quote:
Misschien komt er een kerstnestjequote:Op vrijdag 10 december 2021 09:51 schreef Yinny het volgende:
Aaaah....bijna afgelopen, de avonturen van de zevenling bij Cat....
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:51 schreef Yinny het volgende:
Aaaah....bijna afgelopen, de avonturen van de zevenling bij Cat....
Neequote:Op vrijdag 10 december 2021 10:55 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Misschien komt er een kerstnestje
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kennen jullie de mop van het gastgezin wat een verkeerd kitten meenam naar de tweede enting?
Hoedan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kennen jullie de mop van het gastgezin wat een verkeerd kitten meenam naar de tweede enting?
Ik kwam aan met vervoerscarrier en drie streepjes renden er zo inquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kwam aan met vervoerscarrier en drie streepjes renden er zo inToen nog een zwart-witte en dat is altijd opletten, wel drie keer snoetjes gecontroleerd en Chocolade zat er echt in
![]()
![]()
Met de bende naar de DA en die viste Cilantro eruit. Waarop de assistente zei… ‘maar die is toch al klaar?’![]()
![]()
Ik in het mandje geloerd wie ik dan vergeten was… CappuccinoNu is dat wel de beste die ik kon vergeten want voor maandag kan ik niet meer terecht en dinsdag en woensdag gaan er vier verhuizen. Er ze moeten na vaccinatie een dag of drie nog bij mij blijven.
Hij vertrekt met zus pas op vrijdag, dus nu mag ik maandag een half uur heen en terug voor een bezoekje van vijf minuten![]()
![]()
En vrijdag weer want dan mag Chartreuse pas.
Zo houd ik me wel bezig
hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kwam aan met vervoerscarrier en drie streepjes renden er zo inToen nog een zwart-witte en dat is altijd opletten, wel drie keer snoetjes gecontroleerd en Chocolade zat er echt in
![]()
![]()
Met de bende naar de DA en die viste Cilantro eruit. Waarop de assistente zei… ‘maar die is toch al klaar?’![]()
![]()
Ik in het mandje geloerd wie ik dan vergeten was… CappuccinoNu is dat wel de beste die ik kon vergeten want voor maandag kan ik niet meer terecht en dinsdag en woensdag gaan er vier verhuizen. Er ze moeten na vaccinatie een dag of drie nog bij mij blijven.
Hij vertrekt met zus pas op vrijdag, dus nu mag ik maandag een half uur heen en terug voor een bezoekje van vijf minuten![]()
![]()
Zo houd ik me wel bezig
Wat een ingewikkeld schemaquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo houd ik me wel bezig
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik me maar zorgen maken dat ik geen versiering in mijn boom kon hebben![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel ornamenten zitten er in deze boom?
Dat is de sneakerd die zijn prik vandaag mistequote:Op vrijdag 10 december 2021 18:52 schreef Takaiki het volgende:
Ik tel er 5...in ieder geval
Die bovenste
Hij verbergt zich nog steedsquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is de sneakerd die zijn prik vandaag miste
quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij verbergt zich nog steeds
Maar had ik het aantal goed?
Dit is wel echt goed kerstkaart-materiaal!quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden er wel lichtjes in die boom mogen brandenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:49 schreef yinu het volgende:
[..]
Dit is wel echt goed kerstkaart-materiaal!
Ja, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hadden er wel lichtjes in die boom mogen branden
Ze hebben ze al in actie gezien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:45 schreef maily het volgende:
Hopelijk leest het nieuwe personeel niet mee
Na de foto's kan er niet meer gezegd worden: "Dat doen ze anders nooit"!quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze hebben ze al in actie gezien.
Een stel heeft heel dapper een boom opgezet met plastic ballenNu zullen twee kittens wel iets rustiger zijn dan een zevenling. Maar toch….
Die zouden die monsters van ons ook doen. Laatste kerstboom die wij hebben opgezet was van voor deze katten, 2016. Ik zie voorlopig geen mogelijkheid tot het opzetten van een kerstboom...[/quote]quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Een streng lichtjes uit de boom gepeuterd. Pokkewerk, dus de rest laat ik erin en knip losse draadjes wel af.
Die zijn er zat….
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op zondag 12 december 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dagelijkse uittocht… zo kan ik er al wat aan wennen
https://i.imgur.com/dhBAma0.mp4
Dat kopje daarbovenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 december 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dagelijkse uittocht… zo kan ik er al wat aan wennen
https://i.imgur.com/dhBAma0.mp4
Mwaoh, heb er ooit 15 in huis gehadquote:Op maandag 13 december 2021 22:15 schreef Ceviche het volgende:
![]()
Blijft leuk, zo'n zevenling.
Je bent nu wel een beetje zo'n kattenvrouwtje, met 10 katten in huis
quote:Op maandag 13 december 2021 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
En nog best een saai filmpje....
https://imgur.com/a/fH09Mes
quote:Op maandag 13 december 2021 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had zo een biertje bij gekund
[ afbeelding ]
Poothang is wel een favoriete stand van Caramel, ik ben benieuwd of dat zo blijft![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Cupcake en Caramel zijn geen schootliggers. Dit is de favo plek van het gebakje
[ afbeelding ]
Cerise slaapt een tikje verwaandChocola kijkt gewoon schattig
[ afbeelding ]
Thuiswerkteam represent!
Eerste kwartier hoef ik geen laptop aan te zetten, daarna verspreidt de gekte zich en hoef ik hooguit 1 kitten van de cursor af te houden. En mijn bedrade muis verstoppen want vooral de kabel moet DEAUD
[ afbeelding ]
Hangjongere![]()
[ afbeelding ]
Tijd dat ze verhuizen. Met vijf ligt het vol![]()
[ afbeelding ]
Wel handig, ik kon deze foto naar vier sets baasjes sturen. Van iedereen zat er wat bij
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste duo uitgezwaaid
Werd tijd… Chocola heeft gisteren geleerd hoe ze op het aanrecht kan en hing vanmorgen in de lamp
Nog niet….quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 15 december 2021 10:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pootjes en speel doen het weer… vijf kittens op mijn aanrecht
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Grootste knuffel vertrokken![]()
Wandelde zo het mandje in en toen kwam Cupcake ook belangstellend kijken.
Dag lieve katertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Vanuit de foto’s kan ik het me voorstellen, hij ziet er zo fijntjes uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:32 schreef yinu het volgende:
Ahgossie, Cupcake. Daar heb ik toch wel een zwak voor hoor. Wat een snoesje.
Inderdaad een fijn setje! Ik heb ook altijd wel een zwak voor poezen met een eigen willetje en een beetje een handleiding. Een van onze katers heeft ook echt een heel specifiek eisenpakket en bijvoorbeeld een hele uitgesproken voorkeur voor sommige mensen. 1 persoon die hier regelmatig over de vloer komt heeft hem zo ongeveer nog nooit gezien, meestal kijkt hij de kat uit de boomquote:Op donderdag 16 december 2021 07:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vanuit de foto’s kan ik het me voorstellen, hij ziet er zo fijntjes uit.
In ‘dagelijks gebruik’ is hij eigenlijk het meest afstandelijke kitten. Komt al tijden niet meer op schoot, vindt het pima om in zijn eentje in een zachte mand te slapen. Aanhalen… is oké maar hoeft niet per se. Likken en proeven van vingers is wel prima. Spelen met mij is leuk, met familie is beter. Caramel is net zo, alleen mist die zijn familie wel en komt sowieso graag op een hoek van de bank dicht erbij liggen.
De rest: schoot, slapen, spelen etcWaarbij Cilantro verreweg de grootste knuffel is en me het meest opzoekt. Ook klaarwakker op schoot komt liggen. Want schoot. En buikkroelen (zonder terug te krabben). Kun je alles mee doen.
Wat de twee Ctjes dan ook weer een heel leuk setje maakte voor het gezin.
Ach ja. Wel fijn als daar nog af en toe even iemand komt helpen...quote:Op donderdag 16 december 2021 07:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoals verwacht werden er toch nog best wat mondjes melk bij mamma gehaald, al zie ik dat zelden meer.
Fijn voor de tetjes dat er vandaag niemand gaat verhuizen. En er een dochter meegaat.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |