quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kennen jullie de mop van het gastgezin wat een verkeerd kitten meenam naar de tweede enting?
Hoedan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kennen jullie de mop van het gastgezin wat een verkeerd kitten meenam naar de tweede enting?
Ik kwam aan met vervoerscarrier en drie streepjes renden er zo inquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kwam aan met vervoerscarrier en drie streepjes renden er zo inToen nog een zwart-witte en dat is altijd opletten, wel drie keer snoetjes gecontroleerd en Chocolade zat er echt in
![]()
![]()
Met de bende naar de DA en die viste Cilantro eruit. Waarop de assistente zei… ‘maar die is toch al klaar?’![]()
![]()
Ik in het mandje geloerd wie ik dan vergeten was… CappuccinoNu is dat wel de beste die ik kon vergeten want voor maandag kan ik niet meer terecht en dinsdag en woensdag gaan er vier verhuizen. Er ze moeten na vaccinatie een dag of drie nog bij mij blijven.
Hij vertrekt met zus pas op vrijdag, dus nu mag ik maandag een half uur heen en terug voor een bezoekje van vijf minuten![]()
![]()
En vrijdag weer want dan mag Chartreuse pas.
Zo houd ik me wel bezig
hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kwam aan met vervoerscarrier en drie streepjes renden er zo inToen nog een zwart-witte en dat is altijd opletten, wel drie keer snoetjes gecontroleerd en Chocolade zat er echt in
![]()
![]()
Met de bende naar de DA en die viste Cilantro eruit. Waarop de assistente zei… ‘maar die is toch al klaar?’![]()
![]()
Ik in het mandje geloerd wie ik dan vergeten was… CappuccinoNu is dat wel de beste die ik kon vergeten want voor maandag kan ik niet meer terecht en dinsdag en woensdag gaan er vier verhuizen. Er ze moeten na vaccinatie een dag of drie nog bij mij blijven.
Hij vertrekt met zus pas op vrijdag, dus nu mag ik maandag een half uur heen en terug voor een bezoekje van vijf minuten![]()
![]()
Zo houd ik me wel bezig
Wat een ingewikkeld schemaquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo houd ik me wel bezig
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik me maar zorgen maken dat ik geen versiering in mijn boom kon hebben![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel ornamenten zitten er in deze boom?
Dat is de sneakerd die zijn prik vandaag mistequote:Op vrijdag 10 december 2021 18:52 schreef Takaiki het volgende:
Ik tel er 5...in ieder geval
Die bovenste
Hij verbergt zich nog steedsquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is de sneakerd die zijn prik vandaag miste
quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij verbergt zich nog steeds
Maar had ik het aantal goed?
Dit is wel echt goed kerstkaart-materiaal!quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik me maar zorgen maken dat ik geen versiering in mijn boom kon hebben![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel ornamenten zitten er in deze boom?
Hadden er wel lichtjes in die boom mogen brandenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:49 schreef yinu het volgende:
[..]
Dit is wel echt goed kerstkaart-materiaal!
Ja, wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hadden er wel lichtjes in die boom mogen branden
Ze hebben ze al in actie gezien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:45 schreef maily het volgende:
Hopelijk leest het nieuwe personeel niet mee
Na de foto's kan er niet meer gezegd worden: "Dat doen ze anders nooit"!quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze hebben ze al in actie gezien.
Een stel heeft heel dapper een boom opgezet met plastic ballenNu zullen twee kittens wel iets rustiger zijn dan een zevenling. Maar toch….
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |