Vanuit de foto’s kan ik het me voorstellen, hij ziet er zo fijntjes uit.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:32 schreef yinu het volgende:
Ahgossie, Cupcake. Daar heb ik toch wel een zwak voor hoor. Wat een snoesje.
Inderdaad een fijn setje! Ik heb ook altijd wel een zwak voor poezen met een eigen willetje en een beetje een handleiding. Een van onze katers heeft ook echt een heel specifiek eisenpakket en bijvoorbeeld een hele uitgesproken voorkeur voor sommige mensen. 1 persoon die hier regelmatig over de vloer komt heeft hem zo ongeveer nog nooit gezien, meestal kijkt hij de kat uit de boomquote:Op donderdag 16 december 2021 07:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vanuit de foto’s kan ik het me voorstellen, hij ziet er zo fijntjes uit.
In ‘dagelijks gebruik’ is hij eigenlijk het meest afstandelijke kitten. Komt al tijden niet meer op schoot, vindt het pima om in zijn eentje in een zachte mand te slapen. Aanhalen… is oké maar hoeft niet per se. Likken en proeven van vingers is wel prima. Spelen met mij is leuk, met familie is beter. Caramel is net zo, alleen mist die zijn familie wel en komt sowieso graag op een hoek van de bank dicht erbij liggen.
De rest: schoot, slapen, spelen etcWaarbij Cilantro verreweg de grootste knuffel is en me het meest opzoekt. Ook klaarwakker op schoot komt liggen. Want schoot. En buikkroelen (zonder terug te krabben). Kun je alles mee doen.
Wat de twee Ctjes dan ook weer een heel leuk setje maakte voor het gezin.
Ach ja. Wel fijn als daar nog af en toe even iemand komt helpen...quote:Op donderdag 16 december 2021 07:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoals verwacht werden er toch nog best wat mondjes melk bij mamma gehaald, al zie ik dat zelden meer.
Fijn voor de tetjes dat er vandaag niemand gaat verhuizen. En er een dochter meegaat.
[ afbeelding ]
Ik verneem net van baas dat Cupcake het meeste met de kinderen speelt. En Cilantro de kat een beetje uit de boom kijkt. Typischquote:Op donderdag 16 december 2021 12:08 schreef yinu het volgende:
[..]
Inderdaad een fijn setje! Ik heb ook altijd wel een zwak voor poezen met een eigen willetje en een beetje een handleiding. Een van onze katers heeft ook echt een heel specifiek eisenpakket en bijvoorbeeld een hele uitgesproken voorkeur voor sommige mensen. 1 persoon die hier regelmatig over de vloer komt heeft hem zo ongeveer nog nooit gezien, meestal kijkt hij de kat uit de boommaar voor een andere bezoeker komt hij echt aanrennen om haar heel overdreven kopjes te geven.
Redelijk vers kaalgeschoren voor uw genoegenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik verneem net van baas dat Cupcake het meeste met de kinderen speelt. En Cilantro de kat een beetje uit de boom kijkt. Typisch
Het is sneu voor de dame als er veel stress is.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef valentijn101 het volgende:
Geweldig dat je zo veel moeite doet om moeders aan de draagmand te laten wennen.
Born???quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe deze reeks een vervolg krijgt…. nog onduidelijk.
Sowieso neem ik nu pauze tot het voorjaar. Eigen team de gemiste aandacht overvloedig compenseren.
Daarnaast is de functie ‘opvang zwerfdieren’ dit jaar door aanbesteding aan een andere partij dan mijn asiel gegund.
Ze blijven wel bestaan, er zullen ook wel wat kittens zijn (afstandsdieren bij voorbeeld) maar de overgrote meerderheid komt binnen als zwerfdieren. Dus de vraag naar gastgezinnen gaat een stuk minder zijn.
Ik kan vast wel aan de slag voor de nieuwe partij. Maar andere optie is om te solliciteren in Born. Qua verkeersdrukte eigenlijk een stuk makkelijker, en dan blijf ik bij de dierenbescherming.
Of ik informeer nogmaals in mijn eigen stadje. Nog kortere reistijd voor mij, moeders en kinders.
Ik ben er nog niet uit, we wachten het voorjaar even af.
Nope, ik had al zo’n idee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Born???![]()
Dan woon je dus helemaal niet zo ver van mij af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |