abonnement Unibet Coolblue
pi_202638904
Nog wat plaatjes van de afgelopen dagen

Laatste avondmaal samen


VOGELLLLL!! En staarten.


Helpen bij thuiswerken


En uitpakken van kerstpakket


Cupcake…


En Cilantro…

Doen hun schoonheidsslaapje voor vertrek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 15 december 2021 @ 21:34:48 #152
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_202638962
O+ x100
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_202640999
Wauw… van zeven naar vijf was een minder grote sprong dan van vijf naar drie.
Zonder ontsnappingspogingen de kittenkamer in en de eerste keer dat ik teveel natvoer serveerde _O-

Cappuccino doet het dapper, zo tussen zijn drie dames.
En met Chartreuse had ik net de langste kroelsessie ooit. Wel vijf minuten werd het hoofdje spinnend tegen mijn hand aan gehouden en ging ze er lekkerder voor liggen O+ Tot ze in de gaten kreeg dat ze aan het KROELEN was :D Toen moest er een metertje opgeschoven worden en wantrouwig gekeken. Aai over kopje mocht, maar de spin was op.

Ik voel me nu al schuldig over het gevecht wat we zaterdag aan moeten gaan ;(

Al blijkt mevrouw wel tonijn te blieven, natvoer wil niet meer zo. Plan is nu om haar de komende dagen met mate en steeds verder in restaurant Carrier van deze delicatesse te laten genieten. Zaterdag een halve dag vasten er bovenop en dan maar hopen dat ze haar intrek neemt en ik vredig de deur achter haar kontje kan sluiten.

Lukt dat niet, dan wordt het erop duiken met handschoenen en dikke deken. Gelukkig is mijn tetanusvaccinatie nu op peil :')

Bedenk me net dat na mijn booster shot sowieso geen tweede vaccinatie binnen twee weken wordt aangeraden :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202641424
Ahgossie, Cupcake. Daar heb ik toch wel een zwak voor hoor. Wat een snoesje.
  donderdag 16 december 2021 @ 01:20:55 #155
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_202642173
Cupcake O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_202642462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:32 schreef yinu het volgende:
Ahgossie, Cupcake. Daar heb ik toch wel een zwak voor hoor. Wat een snoesje.
Vanuit de foto’s kan ik het me voorstellen, hij ziet er zo fijntjes uit.
In ‘dagelijks gebruik’ is hij eigenlijk het meest afstandelijke kitten. Komt al tijden niet meer op schoot, vindt het pima om in zijn eentje in een zachte mand te slapen. Aanhalen… is oké maar hoeft niet per se. Likken en proeven van vingers is wel prima. Spelen met mij is leuk, met familie is beter. Caramel is net zo, alleen mist die zijn familie wel en komt sowieso graag op een hoek van de bank dicht erbij liggen.

De rest: schoot, slapen, spelen etc O+ Waarbij Cilantro verreweg de grootste knuffel is en me het meest opzoekt. Ook klaarwakker op schoot komt liggen. Want schoot. En buikkroelen (zonder terug te krabben). Kun je alles mee doen.

Wat de twee Ctjes dan ook weer een heel leuk setje maakte voor het gezin.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202642468
Zoals verwacht werden er toch nog best wat mondjes melk bij mamma gehaald, al zie ik dat zelden meer.
Fijn voor de tetjes dat er vandaag niemand gaat verhuizen. En er een dochter meegaat.

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 16 december 2021 @ 08:58:37 #158
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_202643057
Boooh zwabberende melkpakketten O+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_202645286
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 07:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vanuit de foto’s kan ik het me voorstellen, hij ziet er zo fijntjes uit.
In ‘dagelijks gebruik’ is hij eigenlijk het meest afstandelijke kitten. Komt al tijden niet meer op schoot, vindt het pima om in zijn eentje in een zachte mand te slapen. Aanhalen… is oké maar hoeft niet per se. Likken en proeven van vingers is wel prima. Spelen met mij is leuk, met familie is beter. Caramel is net zo, alleen mist die zijn familie wel en komt sowieso graag op een hoek van de bank dicht erbij liggen.

De rest: schoot, slapen, spelen etc O+ Waarbij Cilantro verreweg de grootste knuffel is en me het meest opzoekt. Ook klaarwakker op schoot komt liggen. Want schoot. En buikkroelen (zonder terug te krabben). Kun je alles mee doen.

Wat de twee Ctjes dan ook weer een heel leuk setje maakte voor het gezin.
Inderdaad een fijn setje! Ik heb ook altijd wel een zwak voor poezen met een eigen willetje en een beetje een handleiding. Een van onze katers heeft ook echt een heel specifiek eisenpakket en bijvoorbeeld een hele uitgesproken voorkeur voor sommige mensen. 1 persoon die hier regelmatig over de vloer komt heeft hem zo ongeveer nog nooit gezien, meestal kijkt hij de kat uit de boom :+ maar voor een andere bezoeker komt hij echt aanrennen om haar heel overdreven kopjes te geven.
pi_202645296
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 07:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zoals verwacht werden er toch nog best wat mondjes melk bij mamma gehaald, al zie ik dat zelden meer.
Fijn voor de tetjes dat er vandaag niemand gaat verhuizen. En er een dochter meegaat.

[ afbeelding ]
Ach ja. Wel fijn als daar nog af en toe even iemand komt helpen...
pi_202650912
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 12:08 schreef yinu het volgende:

[..]
Inderdaad een fijn setje! Ik heb ook altijd wel een zwak voor poezen met een eigen willetje en een beetje een handleiding. Een van onze katers heeft ook echt een heel specifiek eisenpakket en bijvoorbeeld een hele uitgesproken voorkeur voor sommige mensen. 1 persoon die hier regelmatig over de vloer komt heeft hem zo ongeveer nog nooit gezien, meestal kijkt hij de kat uit de boom :+ maar voor een andere bezoeker komt hij echt aanrennen om haar heel overdreven kopjes te geven.
Ik verneem net van baas dat Cupcake het meeste met de kinderen speelt. En Cilantro de kat een beetje uit de boom kijkt. Typisch _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202650946
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2021 08:58 schreef Takaiki het volgende:
Boooh zwabberende melkpakketten O+
Redelijk vers kaalgeschoren voor uw genoegen :+

Blauwe doek waar de dame op ligt maakt trouwens deel uit van het meesterplan Vaccinatie2 en Adoptie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202651186
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik verneem net van baas dat Cupcake het meeste met de kinderen speelt. En Cilantro de kat een beetje uit de boom kijkt. Typisch _O-
:D Typisch kat ja. Toen ik mijn jongens ging ophalen vertelde het gezin waar hun moeder woonde, dat er eentje echt enorm op eten gefixeerd was en het hardste stemgeluid van het hele nestje had (en het zijn siamezen dus dan heb je het echt wel ergens over). Wij kwamen thuis en concludeerden dat dat klopt: Arie is inderdaad een enorme vreetschuur, weet precies wanneer het over een half uur etenstijd is, en je kunt hem op dat tijdstip ook 3 huizen verderop horen. Raya is een enorme zenuwpees die zijn eten regelmatig laat staan, met een veel zachter stemgeluid (hij kan wel gillen maar doet dat alleen bij 'belangrijke zaken' zoals wanneer mijn man onder de douche gaat, dan is hij kennelijk bang dat man door het douchemonster verzwolgen gaat worden ofzo). Bij later contact met het gezin waar ze zijn geboren bleek dat het bij hun precies andersom was :+ Dus Raya de vreetschuur en Arie de zenuwpees. Er is ook filmmateriaal van, dus dat klopt echt wel, we hebben ze niet omgewisseld ofzo. Maar kennelijk kunnen katten dus hun voor ons 'vaste patroon' bij verhuizing gewoon omgooien. :? O+
pi_202651407
Meer ligplek :Z :Z :Z

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202651779
Hoera! Kinders in één rit naar bed (ipv setje van 3-2-2 of hoe het uitkwam). Vanavond digitaal werkoverleg en dat werkt toch beter met een volwassen huispoes op schoot dan drie krioelende kleuters.

Hoera! De vernieuwde menukaart van restaurant Carrier valt in de smaak. Voor El tonno au naturel komt mevrouw al een stapje de drempel over ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202652242
Geweldig dat je zo veel moeite doet om moeders aan de draagmand te laten wennen. O+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_202656703
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef valentijn101 het volgende:
Geweldig dat je zo veel moeite doet om moeders aan de draagmand te laten wennen. O+
Het is sneu voor de dame als er veel stress is.

Maar vooral: het zou prettig zijn als ik dierenarts en nieuwe baas niet teleur hoef te stellen na mislukte vangactie. En ook ben er best wel gehecht aan intacte duimen :P

Win-win dus als een beetje tijd en een goede menukaart voor rust in de tent zorgt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202663078
En toen was er nog maar één (kitten). Cerise had weer een bui en bekeek de zaak vanonder de bank. Broer en zus toonden zich van hun beste kant en gingen meteen spelen met de baasjes O+

Benieuwd hoe de solist het vindt zonder soortgenootjes. Tot dusver was de afbouw prima: altijd iemand om mee te spelen.

Maar morgen mag ook zij naar haar nieuwe huis, met meer aandacht dan ik haar kan geven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202663725
Er werd even verbaasd gemiewd, daarna kwam en bleef de dame op schoot.
Eerst spelen met de tablet, daarna met analoog speelgoed. Moet een beetje verantwoord blijven natuurlijk :P


En nu sukkelt ze, na een ochtend en middag spelen, zoetjes in slaap O+ Af en toe zie ik wat witte sokjes opduiken in een streeeeetch.

Wordt een leuke gezelschapsdame voor de nieuwe baas. Die is veel thuis dus heel veel speel- en schootjestijd ^O^ En natuurlijk veel tijd om vriendjes te worden met Chartreuse.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202681655
Gekooid!


Restaurant Carrier werd met grote argwaan omzeild, dus uiteindelijk was het helaas toch handschoenen en grote doek. Wat wonderwel werkte, bedankt DA en @Candaasje voor de tip ^O^

Geen schade bij mij, wel emotionele schade bij poesje, wat me net een beetje begon te vertrouwen ;( Zeker omdat ze er nog een poos in moet zitten. Ik was zo bang dat een eerste vangactie niet zou lukken dat ik maar op tijd begonnen ben. Afspraak is pas eind van de middag.

Gelukkig heeft ze wel een bordje tonijn tot haar beschikking en ik ga regelmatig naar haar kijken.
En dan via asiel naar haar eigenste echte huis, waar ze de kroel vast ook bij de baas gaat ontdekken O+

Cerise is intussen druk doende deze post te saboteren :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 18 december 2021 @ 16:27:37 #171
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_202684555
Arme moeders ;( Kon je haar maar duidelijk maken dat dit het rijtuig is naar haar gouden mandje *;
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_202687094
Huishouden is weer terug op de basis sterkte.

Dierenarts was onder de indruk van de melkpakketten van Chartreuse (groot!) en haar operatielitteken (hoe lang geleden? Ik voel het niet eens meer!). Minder onder de indruk was ze van haar hartje :o
Is blijkbaar bij de sterilisatie gemist of niet genoteerd, maar Mw heeft een licht tot matige hartruis -O- Handig om achter te komen, net als het papierwerk geregeld is… Maar toen kon dierenarts ook meteen toelichting geven aan de baas.

Aangezien ze de sterilisatie glansrijk heeft doorstaan en op eigen kracht zeven kinders heeft groot gebracht, hebben we geen reden tot grote zorg. Maar het moet wel jaarlijks worden nagekeken. Dus jaarlijks carrier feestje.

De dames blijven hun namen houden O+ Zijn ook de enige poesjes die in mijn mooie provincie blijven. Ze wonen nu in de stad naast die van @Takaiki ;)
Sterker nog: ik zie ze maandag alweer, want dan ben ik in de buurt en haal ik de asiel carrier op, waarmee Chartreuse vandaag verhuisd is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202687173
Hoe deze reeks een vervolg krijgt…. nog onduidelijk.

Sowieso neem ik nu pauze tot het voorjaar. Eigen team de gemiste aandacht overvloedig compenseren.

Daarnaast is de functie ‘opvang zwerfdieren’ dit jaar door aanbesteding aan een andere partij dan mijn asiel gegund.
Ze blijven wel bestaan, er zullen ook wel wat kittens zijn (afstandsdieren bij voorbeeld) maar de overgrote meerderheid komt binnen als zwerfdieren. Dus de vraag naar gastgezinnen gaat een stuk minder zijn.
Ik kan vast wel aan de slag voor de nieuwe partij. Maar andere optie is om te solliciteren in Born. Qua verkeersdrukte eigenlijk een stuk makkelijker, en dan blijf ik bij de dierenbescherming.
Of ik informeer nogmaals in mijn eigen stadje. Nog kortere reistijd voor mij, moeders en kinders.

Ik ben er nog niet uit, we wachten het voorjaar even af.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202687605
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe deze reeks een vervolg krijgt…. nog onduidelijk.

Sowieso neem ik nu pauze tot het voorjaar. Eigen team de gemiste aandacht overvloedig compenseren.

Daarnaast is de functie ‘opvang zwerfdieren’ dit jaar door aanbesteding aan een andere partij dan mijn asiel gegund.
Ze blijven wel bestaan, er zullen ook wel wat kittens zijn (afstandsdieren bij voorbeeld) maar de overgrote meerderheid komt binnen als zwerfdieren. Dus de vraag naar gastgezinnen gaat een stuk minder zijn.
Ik kan vast wel aan de slag voor de nieuwe partij. Maar andere optie is om te solliciteren in Born. Qua verkeersdrukte eigenlijk een stuk makkelijker, en dan blijf ik bij de dierenbescherming.
Of ik informeer nogmaals in mijn eigen stadje. Nog kortere reistijd voor mij, moeders en kinders.

Ik ben er nog niet uit, we wachten het voorjaar even af.
Born??? :o :o Dan woon je dus helemaal niet zo ver van mij af :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_202687765
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 19:04 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Born??? :o :o Dan woon je dus helemaal niet zo ver van mij af :)
Nope, ik had al zo’n idee.
Eng he? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')