quote:Op maandag 6 december 2021 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boom staat![]()
Heeft Sjors overleefd dus zal niet omvallen. Maar een half uur en zeven kittens later is hij inmiddels een tikje minder verlicht![]()
Sjors!quote:Op maandag 6 december 2021 17:27 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik durf het niet aan hier. Er ging hier net van alles uit de open kast!
De stuiterbal aka aapje volgens mijn buurmanquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 20:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had de verwoestende kracht van kitten tandjes duidelijk onderschat.
Volgende week gaat de meerderheid verhuizen, iemand nog tips voor kekke lampjes?
Prima! Rent en eet en drinkt en speelt en poept.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Whuuuutttt
[ afbeelding ]
En toen was iedereen er stuk van….
[ afbeelding ]
Logisch, wel. Er was een nieuwe DOOS met papieren zakken gearriveerd die vakkundig doodvermoord moest worden. Het heeft lang geritseld in mijn keuken
Ohhh wat gaaf!quote:Op woensdag 8 december 2021 20:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
En er komt nog meer bezoek. Via mijn netwerk meldde zich iemand voor Chartreuse en CeriseDe dames krijgen vrijdag bezoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Je bedoelt nog meer personeel?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog meer bazen![]()
Een koppel wat afscheid had moeten nemen van hun kat en nu twee slopers speelkameraadjes zocht. Chocolade deed erg haar best zich in hun hartje te wurmen, en als die al niet bazen had gehad was dat een reeële optie geweest. Maar ook Cayenne en Cappuccino zetten hun beste pootjes voor dus de deal was snel beklonken. Waarschijnlijk gaan ze volgende week vrijdag verhuizen. Fijn voor moeder, dan kan ze de voedingen die ze nog gaf mooi afbouwen nu haar kinderen verspreid over een paar dagen vertrekken.
Morgen bezoek voor Chartreuse en Cerise, spannend!
Ssssjjjj!quote:
Misschien komt er een kerstnestjequote:Op vrijdag 10 december 2021 09:51 schreef Yinny het volgende:
Aaaah....bijna afgelopen, de avonturen van de zevenling bij Cat....
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:51 schreef Yinny het volgende:
Aaaah....bijna afgelopen, de avonturen van de zevenling bij Cat....
Neequote:Op vrijdag 10 december 2021 10:55 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Misschien komt er een kerstnestje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |