In de Peugeot 205 die ik in 1998 reed zou dat best wel eens kunnen kloppen.quote:Op maandag 15 november 2021 20:23 schreef tja77 het volgende: [..] 15 PK zou 20km/uur extra geven?
I call bullshit.
Jawel, Bottas zat op iets meer dan 3 seconden. Maar als Max geweten had dat hij een straf zou krijgen of dat ze het zouden onderzoeken na de race, had hij vast meer z’n best gedaan om Bottas op meer dan 5 seconden te houden.quote:Op maandag 15 november 2021 19:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Al zou Max 5 seconden krijgen, dan verandert de uitslag toch een niet? Of was Bottas al zo dichtbij?
https://racingnews365.com(...)lans-for-final-racesquote:Op maandag 15 november 2021 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
Kwam dit tegen, weet niet of het ook echt waar is:
https://gp33.nl/lewis-ham(...)ns-een-nieuwe-motor/
Als dat zo is, is het wel verkeken voor Max ben ik bang. Tenzij Honda nog iets weet te doen qua tweaks e.d.quote:Op maandag 15 november 2021 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://racingnews365.com(...)lans-for-final-races
Volgens de altijd betrouwbare Toto gaan ze het met deze motor tot het einde doen.
Die gaan dus nog een motorwissel doen ergens.
Dat gaat niet gebeuren. Honda zit aan de limiet. Ik ben bang voor een anticlimax.quote:Op maandag 15 november 2021 20:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het wel verkeken voor Max ben ik bang. Tenzij Honda nog iets weet te doen qua tweaks e.d.
Zou Honda de motor nog niet verder op kunnen schroeven? Ze waren altijd vrij conservatief toch qua afstelling omdat ze betrouwbaarheid belangrijk vonden.quote:Op maandag 15 november 2021 20:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Honda zit aan de limiet. Ik ben bang voor een anticlimax.
Wat toelaat?quote:Op maandag 15 november 2021 20:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Als de FIA dit toelaat, tekent ze haar eigen doodvonnis. Niemand gaat de F1 dan nog serieus nemen.
Wat kunnen ze eraan doen dan?quote:Op maandag 15 november 2021 20:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Als de FIA dit toelaat, tekent ze haar eigen doodvonnis. Niemand gaat de F1 dan nog serieus nemen.
"In de geest van de regels". Maar dat is ook maar een term bedacht om iets af te kunnen schaffen/ bestraffen buiten de regels om.quote:
Als Max dit kampioenschap nog verliest dan is dat per definitie al door gezeik dat niets met racen te maken heeft.quote:Op maandag 15 november 2021 21:06 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes, Toto en Britse media spelen dit wel slim. Vanaf het moment dat er geen straf kwam voor Max zeuren ze al om onboard beelden.
Ik kan ermee leven als Max WK verliest, maar zou echt jammer zijn als zo'n mooie seizoen gewonnen/verloren wordt door gezeik tijdens het racen zelf.
Nou nee, Hamilton heeft afgelopen weekend dat hij ook Nu nog steeds gewoon meedoet.quote:Op maandag 15 november 2021 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Max dit kampioenschap nog verliest dan is dat per definitie al door gezeik dat niets met racen te maken heeft.
Daar valt gewoon helemaal niets aan te doen als Mercedes dat wil. Heeft niets te maken met toelaten of niet toelaten. Ze mogen het gewoon conform de regels.quote:Op maandag 15 november 2021 21:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Elke race een nieuwe motor laten plaatsen
Die regels moeten ze heel snel aanpassenquote:Op maandag 15 november 2021 21:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Elke race een nieuwe motor laten plaatsen
Ja klopt. Maar dat hij nog meedoet komt door Silverstone en Hongarije. En dat had geen reet met racen te maken. Als je er als team met de punten vandoor gaat omdat je zelf fouten maakt (opzet of niet) dan heeft dat niets met racen te maken. Dat zijn gewoon fouten in de reglementen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou nee, Hamilton heeft afgelopen weekend dat hij ook Nu nog steeds gewoon meedoet.
Dan kun je gelijk het groene logo weer de prullenbak ingooien. Als de FIA dit toestaat is het nog ongeloofwaardiger dan WWEquote:Op maandag 15 november 2021 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar valt gewoon helemaal niets aan te doen als Mercedes dat wil. Heeft niets te maken met toelaten of niet toelaten. Ze mogen het gewoon conform de regels.
Er valt niets 'toe te laten'. Het mag gewoon volgens de regels. Wat is er zo moeilijk aan om dat te begrijpen?quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dan kun je gelijk het groene logo weer de prullenbak ingooien. Als de FIA dit toestaat is het nog ongeloofwaardiger dan WWE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |