Daarom is hij ook beste vrienden met Elon Musk en gaat hij volgende maand weekje bij hem slapen. En wij zitten op fok. Nee.quote:Op maandag 15 november 2021 20:07 schreef ems. het volgende:
Ik draai natte drollen die meer intellect bevatten dan Kanye.
Ik zie een patroon in je verafgoding inderdaad.quote:Op maandag 15 november 2021 20:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarom is hij ook beste vrienden met Elon Musk en gaat hij volgende maand weekje bij hem slapen. En wij zitten op fok. Nee.
In de minderheden hoek? Maar het is toch ook een relatieve minderheid? En waarom zouden ze dan een meerderheid moeten worden? Ik ben zelf ook een minderheid en vind dat wel prima.quote:Kanye is een van de weinige wakkere miljardairs naast Elon die niet gepiepeld is.
Hopelijk maakt hij veel zwarte stemmers wakker dat de democraten de zwarten alleen maar als minderheden willen beschouwen en ze in deze hoek willen houden.
Oh ik vind Amerikanen in het algemeen vrij kut hoor.quote:De democraten zijn de echte racisten hedendaags.
Kanye spreekt gewoon de waarheid over dat "influencers/rappers" worden gekocht dan wel bang zijn om uit te komen dat ze niet democraat zijn. Zelfs Chris Pratt wordt tegenwoordig weggezet als rechtsextremist omdat hij niet zijn Biden filmpje wilde maken.quote:Op maandag 15 november 2021 20:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie een patroon in je verafgoding inderdaad.
[..]
In de minderheden hoek? Maar het is toch ook een relatieve minderheid? En waarom zouden ze dan een meerderheid moeten worden? Ik ben zelf ook een minderheid en vind dat wel prima.
En hoezo zwarten? Omdat kanye zelf zwart is? Beetje eenvoudig denken lijkt me.
[..]
Oh ik vind Amerikanen in het algemeen vrij kut hoor.
Kanye is een randdebiel met enorm grote mentale problemen, en hier in dit topic ben je volgens iedereen ook gelijk Biden fan als je Trump maar een mongool vindt. Beetje de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.quote:Op maandag 15 november 2021 19:56 schreef epicbeardman het volgende:
Hebben jullie Kanye gezien bij Drinking Champs?
Kanye West On "Donda," Drake, Marriage W/ Kim Kardashian, His Legendary Career & More | Drink Champs
Kijk waardig als je andersdenkend bent, maga fan bent.
Continue valt hij de democraten aan, rappers die sellout zijn voor democraten. Zelfs Kamela Harris krijgt er van langs.
Hij prijst Trump ook continue door het hele interview.
Hier klein stukje
Kanye 4 President![]()
Ja net zoals Elon Musk of niet, want dat is ook een Trump fan. Dat is ook een randdebiel met enorme grote mentale problemenquote:Op maandag 15 november 2021 21:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Kanye is een randdebiel met enorm grote mentale problemen, en hier in dit topic ben je volgens iedereen ook gelijk Biden fan als je Trump maar een mongool vindt. Beetje de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.
jij hebt de mentale gesteldheid van Biden ook al ben je geen fan van hem.quote:Op maandag 15 november 2021 21:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Kanye is een randdebiel met enorm grote mentale problemen, en hier in dit topic ben je volgens iedereen ook gelijk Biden fan als je Trump maar een mongool vindt. Beetje de pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.
Volgens mij heb jij ook een schoenmaat-IQ want ik zeg helemaal niet dat je mentale problemen hebt als je Trump-fan bent. Ik zeg dat Kanye mentale problemen heeft. Daar zit nogal een groot verschil in.quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja net zoals Elon Musk of niet, want dat is ook een Trump fan. Dat is ook een randdebiel met enorme grote mentale problemenman. Zeggen de boys op fok hoor.
Snap als je dat niveau niet reikt dat je maar afgunst moet geven, dat is het probleem wat ik hierboven heb aangekaart. Heel typisch weer!
Tja, Musk lijkt me ook niet helemaal 100. Nogal last van grootheidswaanzin. Zie bv dat gebeuren in de Thaise grot, waar hij weer alle aandacht naar zich moest toetrekken en toen mensen niet geluk naar zijn pijpen dansten hij ze maar pedo ging noemen…quote:Op maandag 15 november 2021 21:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja net zoals Elon Musk of niet, want dat is ook een Trump fan. Dat is ook een randdebiel met enorme grote mentale problemenman. Zeggen de boys op fok hoor.
Snap als je dat niveau niet reikt dat je maar afgunst moet geven, dat is het probleem wat ik hierboven heb aangekaart. Heel typisch weer!
Oh jee. Gelukkig hecht ik heel veel waarde aan jouw oordeel.quote:Op maandag 15 november 2021 21:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
jij hebt de mentale gesteldheid van Biden ook al ben je geen fan van hem.
Jij kan niet ontkennen dat er geen stigma heerst over "rechts" stemmen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook een schoenmaat-IQ want ik zeg helemaal niet dat je mentale problemen hebt als je Trump-fan bent. Ik zeg dat Kanye mentale problemen heeft. Daar zit nogal een groot verschil in.
Klinkt allemaal als verzonnen censuur om maar onderdrukt te worden. "Je mag dit en dat niet zeggen anders zijn de mensen met wie ik het niet eens ben niet met mij eens". Trek jij je daar echt wat van aan?quote:Op maandag 15 november 2021 20:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kanye spreekt gewoon de waarheid over dat "influencers/rappers" worden gekocht dan wel bang zijn om uit te komen dat ze niet democraat zijn. Zelfs Chris Pratt wordt tegenwoordig weggezet als rechtsextremist omdat hij niet zijn Biden filmpje wilde maken.
Kunnen jullie die flater nog herinneren van Cardi B en Biden?
Wat overduidelijk speelt en speelt hier ook in Nederland al jaren, is dat je van linksdenkenden niet anders mag denken.
"You ain't black when you voting for Trump"
"Je bent een racist als je op Wilders stemt"
"Je bent een wappie als je op Baudet stemt"
Wanneer gedragen de linksdenkenden eens echt als linkse mensen. Tolerant en open voor andere meningen, ongeacht afkomst of religie of welke leefstijl iemand ook leeft geen stempel krijgt.
Er zijn gewoon veel softies die zich niet durven uit te spreken en zodoende maar meegaan met de stroming. Daar zijn er helaas erg veel van. Ook op de werkvloer zie je dat terug, van die brave loonslaven die overal maar akkoord mee gaan.
Geen enkele journalist durft ook maar iets rechts te schrijven, want dan verlies je je baan! geen enkele docent durft maar enig rechtse mening te uiten, want dan is hij/zij baan kwijt. Links denkenden zorgen voor een minder inclusieve wereld, iedereen wordt in hokjes geplaatst. Vooringenomen mensen zijn het.
Het stigmatiseren is normaal geworden, je moet oppassen wat je zegt tegenwoordig. Je krijgt direct een labeltje.
En minderheid doelende op dat zwarten anno 2021 nog worden behandeld als derde rang burgers. De democraten trachten zieltjes te winnen door ze in een slachtofferrol te plaatsen. Ze veel te beloven maar uiteindelijk ze alleen maar verder de grond in stampen. Democraten kunnen gewoon niks goeds doen voor de black community. Het is een scam om de macht te behouden.
Kijk naar steden zoals Chicago, al jarenlang democratisch gezag maar het blijft een shithole tot nu in 2021 bijna een warzone. Ze doen NIKS goeds die democraten!
Kanye is een held. Ik heb nog n cd van hemquote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Oh jee. Gelukkig hecht ik heel veel waarde aan jouw oordeel.
... of toch niet?
Kanye is er mentaal gewoon heel slecht aan toe. Je hoeft mijn waardeoordeel ook echt niet aan te nemen, boeit me geen reet, maar als je zo'n doorgedraaid figuur op een voetstuk plaatst is er ook iets mis met je.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 00:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/XUycb90koJM?feature=share
Hij kreeg helaas maar 50k aan stemmen..quote:Op maandag 15 november 2021 19:56 schreef epicbeardman het volgende:
Hebben jullie Kanye gezien bij Drinking Champs?
Kanye West On "Donda," Drake, Marriage W/ Kim Kardashian, His Legendary Career & More | Drink Champs
Kijk waardig als je andersdenkend bent, maga fan bent.
Continue valt hij de democraten aan, rappers die sellout zijn voor democraten. Zelfs Kamela Harris krijgt er van langs.
Hij prijst Trump ook continue door het hele interview.
Hier klein stukje
Kanye 4 President![]()
Kanye denkt dat hij God is.quote:Op maandag 15 november 2021 21:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Tja, Musk lijkt me ook niet helemaal 100. Nogal last van grootheidswaanzin. Zie bv dat gebeuren in de Thaise grot, waar hij weer alle aandacht naar zich moest toetrekken en toen mensen niet geluk naar zijn pijpen dansten hij ze maar pedo ging noemen…
En zijn hele kinderlijke gedrag op Twitter.
Wat is een Cardi B?quote:Op maandag 15 november 2021 20:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kanye spreekt gewoon de waarheid over dat "influencers/rappers" worden gekocht dan wel bang zijn om uit te komen dat ze niet democraat zijn. Zelfs Chris Pratt wordt tegenwoordig weggezet als rechtsextremist omdat hij niet zijn Biden filmpje wilde maken.
Kunnen jullie die flater nog herinneren van Cardi B en Biden?
Wat overduidelijk speelt en speelt hier ook in Nederland al jaren, is dat je van linksdenkenden niet anders mag denken.
"You ain't black when you voting for Trump"
"Je bent een racist als je op Wilders stemt"
"Je bent een wappie als je op Baudet stemt"
Wanneer gedragen de linksdenkenden eens echt als linkse mensen. Tolerant en open voor andere meningen, ongeacht afkomst of religie of welke leefstijl iemand ook leeft geen stempel krijgt.
Er zijn gewoon veel softies die zich niet durven uit te spreken en zodoende maar meegaan met de stroming. Daar zijn er helaas erg veel van. Ook op de werkvloer zie je dat terug, van die brave loonslaven die overal maar akkoord mee gaan.
Geen enkele journalist durft ook maar iets rechts te schrijven, want dan verlies je je baan! geen enkele docent durft maar enig rechtse mening te uiten, want dan is hij/zij baan kwijt. Links denkenden zorgen voor een minder inclusieve wereld, iedereen wordt in hokjes geplaatst. Vooringenomen mensen zijn het.
Het stigmatiseren is normaal geworden, je moet oppassen wat je zegt tegenwoordig. Je krijgt direct een labeltje.
En minderheid doelende op dat zwarten anno 2021 nog worden behandeld als derde rang burgers. De democraten trachten zieltjes te winnen door ze in een slachtofferrol te plaatsen. Ze veel te beloven maar uiteindelijk ze alleen maar verder de grond in stampen. Democraten kunnen gewoon niks goeds doen voor de black community. Het is een scam om de macht te behouden.
Kijk naar steden zoals Chicago, al jarenlang democratisch gezag maar het blijft een shithole tot nu in 2021 bijna een warzone. Ze doen NIKS goeds die democraten!
Ben benieuwd heb je daar iets meer info over?quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:06 schreef epicbeardman het volgende:
NOS brengt het weer eens alsof Biden goed bezig is met China, niet wetende dat Xiden controlled is door China. Waar kwamen al die laptop leaks ook al weer vandaan en waar waren ze gehost? China.
China heeft zo veel vuil over de Biden familie, van incest tot overmatig drugsgebruik. Shady deals die Hunter heeft gesloten. Ze hebben Biden als een echte marionet in de touwtjes hangen. Een echte Amerikaanse president praat niet met China.
Amerika staat voor lul met seniele Biden als "president"
[ afbeelding ]
Ze moeten nog steeds die leger generaal Mark Milley de cel in gooien voor treason, beetje bellen met China, toen kwam de ware aard van de dit soort ratten al naar boven.
De generaal die het machtigste leger van de wereld gebruikt als woke social experiment, het leger van Amerika wordt ondertussen hard uitgelachen.
https://www.forbes.com/si(...)you-to/#199db3306fc6quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben benieuwd heb je daar iets meer info over?
NOS gaat voornamelijk af op Amerikaanse bronnen uit de MSM. Kortom, de NYT, CNN en WaPo. Het is wat dat betreft meer onwetendheid dan moedwillig het narratief een draai geven. Al weet je het natuurlijk nooit, het blijven journalisten, en die zijn nu eenmaal over het algemeen sterk links en progressief georiënteerd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:06 schreef epicbeardman het volgende:
NOS brengt het weer eens alsof Biden goed bezig is met China, niet wetende dat Xiden controlled is door China. Waar kwamen al die laptop leaks ook al weer vandaan en waar waren ze gehost? China.
China heeft zo veel vuil over de Biden familie, van incest tot overmatig drugsgebruik. Shady deals die Hunter heeft gesloten. Ze hebben Biden als een echte marionet in de touwtjes hangen. Een echte Amerikaanse president praat niet met China.
Amerika staat voor lul met seniele Biden als "president"
[ afbeelding ]
Ze moeten nog steeds die leger generaal Mark Milley de cel in gooien voor treason, beetje bellen met China, toen kwam de ware aard van de dit soort ratten al naar boven.
De generaal die het machtigste leger van de wereld gebruikt als woke social experiment, het leger van Amerika wordt ondertussen hard uitgelachen.
Lees dit en het vorige topic eens heel nauwkeurig door en kijk of je voorbeelden kunt vinden waar de linkse stemmer afgevallen wordt omdat ze links stemmen.quote:Op maandag 15 november 2021 21:25 schreef epicbeardman het volgende:
Gebeurt dat andersom? vallen rechtse mensen linkse mensen af of demoniseren ze groepen omdat ze anders denken?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:06 schreef epicbeardman het volgende:
Een echte Amerikaanse president praat niet met China.
Ben jij zelf eigenlijk een linkse stemmer?quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lees dit en het vorige topic eens heel nauwkeurig door en kijk of je voorbeelden kunt vinden waar de linkse stemmer afgevallen wordt omdat ze links stemmen.
Hangt een beetje van je definitie van links af. Afgelopen paar verkiezingen is D66 volgens mij het vaakst voorgekomen, al zit er ook een incidentele GL en Volt tussen. Zou het dus omschrijven als meestal centrum, maar als ik afwijk is dat wel naar de linkerkant van het spectrum.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ben jij zelf eigenlijk een linkse stemmer?
Doen ze nergens.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:06 schreef epicbeardman het volgende:
NOS brengt het weer eens alsof Biden goed bezig is met China,
D66 is niet uitgesproken links, volgens mij omschrijft men zichzelf als een 'progressieve middenpartij'.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt een beetje van je definitie van links af. Afgelopen paar verkiezingen is D66 volgens mij het vaakst voorgekomen, al zit er ook een incidentele GL en Volt tussen. Zou het dus omschrijven als meestal centrum, maar als ik afwijk is dat wel naar de linkerkant van het spectrum.
Ach, de VVD omschrijft zichzelf ook als liberaal.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
D66 is niet uitgesproken links, volgens mij omschrijft men zichzelf als een 'progressieve middenpartij'.
Liberaal conservatief zelfs. Van beide is helaas weinig meer te merken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ach, de VVD omschrijft zichzelf ook als liberaal.
Trump says he had a 'very good talk with President Xi' about China trade dealquote:Op dinsdag 16 november 2021 09:06 schreef epicbeardman het volgende:
Een echte Amerikaanse president praat niet met China.
Ah je bedoeld het Hunter Biden topic.quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://www.forbes.com/si(...)you-to/#199db3306fc6
https://www.dailymail.co.(...)html#article-8901193
Is heel topic over geweest hier in BNW. Maar als je alleen MSM volgt vertelt forbes nog wel hoe dat komt dat je het hebt gemist.
Gelukkig eet ik heel weinig chips.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:28 schreef Ulx het volgende:
Als China Taiwan binnenvalt worden chips nog moeilijker te krijgen.
Geen wonder dat mensen denken dat Amerikanen dom zijn. Als je al die onzin hoort en ziet die de (pro-)Democraten uit hun handen en monden weten te produceren, dan kan je toch weinig anders concluderen. Gelukkig zijn er ook nog genoeg intelligente conservatieve Amerikanen om te compenseren.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
Hihihi, wat erg deze weer. Hoe (blanke) progressieve New Yorkers over zwarte mensen denken als het om overgewicht gaat.
'Institutional racism'
'Coping mechanism for racism'
'Stress of racism'
'They're not being educated ...'
'Then you're not going to choose the right things for you, especially if you don't know about them. Because that is a lot of more in-depth stuff, that predominantly a lot more white people are in tune with ..'
'Individual freedom isn't truly individual freedom when you're not a white straight male'
Nee, want die zijn vaak christelijk.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:37 schreef QuidProJoe het volgende:
[..] Gelukkig zijn er ook nog genoeg intelligente conservatieve Amerikanen om te compenseren.
Het is inderdaad fascinerend om te aanschouwen. En uiteraard schiet men altijd direct in een bizarre stuiptrekking bij dergelijke filmpjes. 'Misinformatie', 'in scène gezet' of 'conservatieve propaganda'. Dit natuurlijk omdat men stiekem weet dat dit soort gedachtegoed oprecht door behoorlijk wat (jonge) progressieve geesten wordt omarmd. Eigenlijk kijkt men enorm neer op zwarte mensen, die worden gezien als een soort zwakzinnige gehandicapten, die zogenaamd verschrikkelijk onderdrukt zijn door 'het systeem' en in geen velden of wegen op hetzelfde niveau kunnen acteren als de vermeend geprivilegieerde, hoogopgeleide, kosmopolitische, woke blanke medemens.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:37 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Geen wonder dat mensen denken dat Amerikanen dom zijn. Als je al die onzin hoort en ziet die de (pro-)Democraten uit hun handen en monden weten te produceren, dan kan je toch weinig anders concluderen. Gelukkig zijn er ook nog genoeg intelligente conservatieve Amerikanen om te compenseren.
En ik maar denken dat de klacht hier altijd is dat universiteiten te progressief zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:37 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Geen wonder dat mensen denken dat Amerikanen dom zijn. Als je al die onzin hoort en ziet die de (pro-)Democraten uit hun handen en monden weten te produceren, dan kan je toch weinig anders concluderen. Gelukkig zijn er ook nog genoeg intelligente conservatieve Amerikanen om te compenseren.
En daar ga je al direct de mist in. Immers, wie slimmer? Iemand met een major in English Lit en een minor in Asian Studies of degenen die een elektriciteitsnet aanleggen en onderhouden? Veel mensen hebben tegenwoordig sterk de neiging om te veel waarde te hechten aan bepaalde papiertjes en op basis daarvan iemand als 'intelligent' of 'dom' te categoriseren. Juist een dergelijk perspectief, dat enkel stoelt op selectief credentialisme, is problematisch te noemen en creëert een vertekend beeld.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:47 schreef Weird- het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de klacht hier altijd is dat universiteiten te progressief zijn.
Lijkt me dat daar toch per definitie intelligente mensen zijn
Totaal nutteloos filmpje natuurlijk aangezien alles aan elkaar geknipt is en je het grootste deel van de vragen niet ziet. Als je de straat op gaat om mensen belachelijk te maken en lekker gaat knippen gaat dat altijd wel lukken.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
Hihihi, wat erg deze weer. Hoe (blanke) progressieve New Yorkers over zwarte mensen denken als het om overgewicht gaat.
'Institutional racism'
'Coping mechanism for racism'
'Stress of racism'
'They're not being educated ...'
'Then you're not going to choose the right things for you, especially if you don't know about them. Because that is a lot of more in-depth stuff, that predominantly a lot more white people are in tune with ..'
'Individual freedom isn't truly individual freedom when you're not a white straight male'
Je kan toch niet ontkennen dat mensen op de universiteit carrieretechnisch beter meekomen in de maatschappij, dat valt in mijn optiek toch onder slimmerquote:Op woensdag 17 november 2021 14:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En daar ga je al direct de mist in. Immers, wie slimmer? Iemand met een major in English Lit en een minor in Asian Studies of degenen die een elektriciteitsnet aanleggen en onderhouden? Veel mensen hebben tegenwoordig sterk de neiging om te veel waarde te hechten aan bepaalde papiertjes en op basis daarvan iemand als 'intelligent' of 'dom' te categoriseren. Juist een dergelijk perspectief, dat enkel stoelt op selectief credentialisme, is problematisch te noemen en creëert een vertekend beeld.
Dat is lang niet altijd het geval. Uiteraard is er zeker een tendens in die richting, maar dat heeft dus meer te maken met het selectieve credentialisme waar de westerse maatschappij momenteel op is ingericht. Ik zou dat lang niet altijd willen koppelen aan intelligentie.quote:Op woensdag 17 november 2021 15:51 schreef Weird- het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat mensen op de universiteit carrieretechnisch beter meekomen in de maatschappij, dat valt in mijn optiek toch onder slimmer
Hihi, 'social justice indoctrinatiekamp, breng uw kind maar bij ons' 🤡.quote:Elementary school students in West Hartford, Conn. public schools are being forced to undergo “social emotional learning through an equity lens” as district officials have reportedly told parents they may not opt-out of the curriculum, which aims to teach students a set of “social justice standards.”
Parents from the district contacted the non-profit Parents Defending Education to share concerns over materials being used to teach elementary students about group identities, including transgender content being taught to kindergarten students.
One parent raised a red flag about When Aidan Became a Brother, a book being taught to fourth grade students that the parent described as “full on gender theory” which is teaching students that the sex you’re assigned at birth is “wrong.”
“When Aidan was born, everyone thought he was a girl. His parents gave him a pretty name, his room looked like a girl’s room, and he wore clothes that other girls liked wearing,” the description of the book reads. “After he realized he was a trans boy, Aidan and his parents fixed the parts of his life that didn’t fit anymore, and he settled happily into his new life.”
When Aidan’s parents announce they’re having a second child, Aidan “wants to do everything he can to make things right for his new sibling from the beginning” including choosing the best name and picking out the right decor and clothes. The book asks what “making things right” actually means.
Another fourth-grade mentor text is a book about pronouns called They She HE Me; Free to Be!
The lessons are supposed to teach students in kindergarten through fifth grade about social justice standards including identity, diversity, justice and action.
The “identity” standard includes texts that teach students about transgender people and the use of preferred pronouns, including the inclusive singular “they.”
A mentor text for kindergarten students is Introducing Teddy which tells the story about a character and his teddy, Thomas. Thomas says, “I’ve always known that I’m a girl teddy, not a boy teddy. I wish my name was Tilly, not Thomas.” Another text for the kindergarten age group is Let’s Talk About Race.
Meanwhile, a first grade texts include Jacob’s New Dress, a story about a boy who wants to wear a dress to school and Are You a Boy or Are You a Girl?, a book about a character who “prefers not to tell other children whether they are a boy or a girl.”
Third grade students read a similar book called 10,000 dresses about a boy named Bailey who dreams of magical dresses but people in his life tell him he should not be thinking about dresses because he is a boy but later he begins making dresses with a new friend.
Fifth graders also read several books on gender identity including I am Jazz about a character who “knew that she had a girl’s brain in a boy’s body,” and It Feels Good to be Yourself which says, “Some people are boys. Some people are girls. Some people are both, neither or somewhere in between.”
In an email to parents, the district’s director of equity advancement, Dr. Roszena Haskins, explains that the schools have “redoubled district-wide efforts to attend to the social and emotional needs of children and adults.”
It explains that the aforementioned “social justice standards” come from the framework o the Collaborative for Academic, Social and Emotional Learning (CASEL).
Haskins writes that “CASEL acknowledges that ‘While SEL alone will not solve longstanding and deep-seated inequities in the education system, it can help schools to promote understanding, examine biases, reflect on and address the impact of racism…close opportunity gaps and create a more inclusive school community.'”
“Essentially, SEL provides students with understandings and skills that they need to increase their social consciousness and act in ways that foster respect, empathy, fairness, and universal humanity,” Haskins writes. “SEL instruction sits at the cross-section of prosocial education that fosters safe, positive, inclusive, equitable and supportive learning environments.”
“WHPS teaches SEL through an equity lens, adapted from the Learning for Justice social justice and anti-bias framework,” the email adds.
Doet men van beide kanten hoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Totaal nutteloos filmpje natuurlijk aangezien alles aan elkaar geknipt is en je het grootste deel van de vragen niet ziet. Als je de straat op gaat om mensen belachelijk te maken en lekker gaat knippen gaat dat altijd wel lukken.
Dat ze ik toch ook niet? Maar het is gewoon onzinnig om een punt te proberen te maken met zo’n geknipt filmpje. Duidelijk dat de conclusie al vast stond voor ze gingen filmen.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doet men van beide kanten hoor.
Beetje zoals Dumpert interviews.
Niks nieuws onder de zon.
Leuke poging tot bagatelliseren.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:42 schreef kipknots het volgende:
Oh oh, kinderen van tien leren dat er ook transgenders bestaan. Wat een ramp toch.
Degenen die een elektriciteitsnet uitwerken hebben ook gewoon een diploma, gelukkig.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:03 schreef HowardRoark het volgende:
degenen die een elektriciteitsnet aanleggen en onderhouden?
Heb je daar ook de veroordelingen van?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
BNW / Verkiezingsfraude 2020 complete lijst tot zo ver na 12 maanden
Op sommige scholen in de VS word les gegeven over dat de leeftijd van de aarde maar 6000 jaar oud is.quote:Op woensdag 17 november 2021 19:19 schreef HowardRoark het volgende:
Kindergarten Students in Connecticut Learn about Being Transgender in Line with ‘Social Justice Standards’
[..]
Hihi, 'social justice indoctrinatiekamp, breng uw kind maar bij ons' 🤡.
Dit is behoorlijk schrikbarend natuurlijk. Dit krijg je dus met Democraten en andere linksigen aan de macht. Hopelijk heeft Virginia en ook enigszins New Jersey een trend ingezet voor ouders om keihard terug te pushen tegen dit soort belachelijke onzin.
Ehm ik geloof dat niemand dat beweert behalve de maker van het plaatje.quote:
Weinig aan te bagatelliseren. Een verhaaltje over een transgender kind om andere kinderen te leren dat niet iedereen hetzelfde is en ze ook anderen moeten respecteren... Daar worden kinderen echt niet slechter van hoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 21:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke poging tot bagatelliseren.
https://we-ha.com/west-ha(...)-emotional-learning/quote:"To those who seek to use West Hartford as a battlefield in their culture war, I am so proud to defend what we do, because it is simple. We teach children that the child that they are sitting next to, no matter their color, their religion, or their identity, is a person just like them, and that they are their friend, and we need to be nice to them. To that child who feels different, who has been labeled 'weird' or 'freak' by the callous few, we are letting them know that they are loved just as they are, and that they have a home here in West Hartford Public Schools."
Uiteraard wast men de handen nu in onschuld. Maar je hebt dit soort lesmaterialen helemaal niet nodig om uit te leggen dat kinderen elkaar in waarde moeten laten. Dat kun je in één zin zeggen. Kortom, daar gaat het helemaal niet om. De bedoeling is om kinderen te indoctrineren met allerlei radicale progressieve denkbeelden omtrent geslacht en het zogenaamde "gender". Als de 6-jarige Michael eigenlijk niet van sport houdt, maar wel van spelen met poppen, misschien is hij wel non-binary of transgender! Misschien vindt hij het wel prettig om andere pronouns te gebruiken? Of eens meisjeskleding aan te doen? Belangrijk dit bespreekbaar te maken hoor!quote:Op donderdag 18 november 2021 08:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Weinig aan te bagatelliseren. Een verhaaltje over een transgender kind om andere kinderen te leren dat niet iedereen hetzelfde is en ze ook anderen moeten respecteren... Daar worden kinderen echt niet slechter van hoor.
Of om maar een stukje van de schoolleiding te quoten:
[..]
https://we-ha.com/west-ha(...)-emotional-learning/
Aangezien je het kinderen in een zin kan uitleggen is de rest wat je hier typt dus blijkbaar ook niet noodzakelijk.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uiteraard wast men de handen nu in onschuld. Maar je hebt dit soort lesmaterialen helemaal niet nodig om uit te leggen dat kinderen elkaar in waarde moeten laten. Dat kun je in één zin zeggen. Kortom, daar gaat het helemaal niet om. De bedoeling is om kinderen te indoctrineren met allerlei radicale progressieve denkbeelden omtrent geslacht en het zogenaamde "gender". Als de 6-jarige Michael eigenlijk niet van sport houdt, maar wel van spelen met poppen, misschien is hij wel non-binary of transgender! Misschien vindt hij het wel prettig om andere pronouns te gebruiken? Of eens meisjeskleding aan te doen? Belangrijk dit bespreekbaar te maken hoor!
Dit is gewoon schrikbarende indoctrinatie en met als idee (jonge) kinderen actief laten nadenken over hun eigen identiteit en hun biologische seks in twijfel te laten trekken. En omdat deze kinderen vaak veel te jong zijn om dit soort dingen allemaal goed te begrijpen, kun je hen van alles wijsmaken op dit gebied. Kinderen zijn naïef en onschuldig en geloven (bijna) alles wat volwassenen zeggen. Kinderen denken dat er een krokodil of een monster onder hun bed zit en dat de kerstman echt is. Daarom is het gewoon belachelijk om hen met dit soort bizarre ideologische meuk in aanraking te laten komen. Kinderen gaan naar school om te leren rekenen, schrijven en lezen. Niet om moreel verlichte non-binary social justice strijdertjes te worden.
Het rechtse dogma?quote:Op donderdag 18 november 2021 10:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Aangezien je het kinderen in een zin kan uitleggen is de rest wat je hier typt dus blijkbaar ook niet noodzakelijk.
Of werkt het rechtse dogma maar 1 lant op.
Ratio?quote:Op donderdag 18 november 2021 11:30 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Een rare manier om ratio te zeggen.
Oftewel: Een verhaaltje over een transgender kind om andere kinderen te leren dat niet iedereen hetzelfde is en ze ook anderen moeten respecteren... Daar worden kinderen echt niet slechter van hoor.quote:Op donderdag 18 november 2021 10:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uiteraard wast men de handen nu in onschuld. Maar je hebt dit soort lesmaterialen helemaal niet nodig om uit te leggen dat kinderen elkaar in waarde moeten laten. Dat kun je in één zin zeggen. Kortom, daar gaat het helemaal niet om. De bedoeling is om kinderen te indoctrineren met allerlei radicale progressieve denkbeelden omtrent geslacht en het zogenaamde "gender". Als de 6-jarige Michael eigenlijk niet van sport houdt, maar wel van spelen met poppen, misschien is hij wel non-binary of transgender! Misschien vindt hij het wel prettig om andere pronouns te gebruiken? Of eens meisjeskleding aan te doen? Belangrijk dit bespreekbaar te maken hoor!
Dit is gewoon schrikbarende indoctrinatie en met als idee (jonge) kinderen actief laten nadenken over hun eigen identiteit en hun biologische seks in twijfel te laten trekken. En omdat deze kinderen vaak veel te jong zijn om dit soort dingen allemaal goed te begrijpen, kun je hen van alles wijsmaken op dit gebied. Kinderen zijn naïef en onschuldig en geloven (bijna) alles wat volwassenen zeggen. Kinderen denken dat er een krokodil of een monster onder hun bed zit en dat de kerstman echt is. Daarom is het gewoon belachelijk om hen met dit soort bizarre ideologische meuk in aanraking te laten komen. Kinderen gaan naar school om te leren rekenen, schrijven en lezen. Niet om moreel verlichte non-binary social justice strijdertjes te worden.
Inderdaad, de genderideologie. Subjectieve gevoelens die het objectief waarneembare overstijgen.quote:
Ik kan erg goed voor mijzelf denken. Immers, de conclusies komen die ik hierboven heb geformuleerd betreft common sense. Iets dat mensen zoals jij blijkbaar niet bezitten en daarom deze social justice waanzin nog aanmoedigen ook. Dit waarschijnlijk omdat een of andere radicaal progressieve outlet in de MSM heeft geprikt dat dit het moreel verlichte is om te doen. Ik zou wat dat betreft het probleem bij jezelf zoeken en niet op mij projecteren.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:04 schreef kipknots het volgende:
[..]
Oftewel: Een verhaaltje over een transgender kind om andere kinderen te leren dat niet iedereen hetzelfde is en ze ook anderen moeten respecteren... Daar worden kinderen echt niet slechter van hoor.
Ik weet dat dit het onderwerp is waar die rechtse vodjes waar je zo'n fan van bent je nu vertellen dat je verontwaardigt over moet zijn. Maar een beetje voor jezelf denken mag ook hoor.
Wat zal het zijn een uurtje les over .. huidige dillema.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, de genderideologie. Subjectieve gevoelens die het objectief waarneembare overstijgen.
[..]
Ik kan erg goed voor mijzelf denken. Immers, de conclusies komen die ik hierboven heb geformuleerd betreft common sense. Iets dat mensen zoals jij blijkbaar niet bezitten en daarom deze social justice waanzin nog aanmoedigen ook. Dit waarschijnlijk omdat een of andere radicaal progressieve outlet in de MSM heeft geprikt dat dit het moreel verlichte is om te doen. Ik zou wat dat betreft het probleem bij jezelf zoeken en niet op mij projecteren.
Neuh, ik heb gewoon even een journalistiek principe van tegehoord toegepast, oftewel ik heb opgezocht hoe de schoolleiding het zelf uitlegt. En die hebben toch een prima verhaal, een stuk genuanceerder dan dat media verhaaltje dat jij hebt.quote:Op donderdag 18 november 2021 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, de genderideologie. Subjectieve gevoelens die het objectief waarneembare overstijgen.
[..]
Ik kan erg goed voor mijzelf denken. Immers, de conclusies komen die ik hierboven heb geformuleerd betreft common sense. Iets dat mensen zoals jij blijkbaar niet bezitten en daarom deze social justice waanzin nog aanmoedigen ook. Dit waarschijnlijk omdat een of andere radicaal progressieve outlet in de MSM heeft geprikt dat dit het moreel verlichte is om te doen. Ik zou wat dat betreft het probleem bij jezelf zoeken en niet op mij projecteren.
Optellen kun je ook in één zin uitleggen. Om dat goed in te laten zinken en te laten beklijven zijn in het onderwijs voorbeelden, zeker voor kinderen met een beperkt abstract denkvermogen, een handig hulpmiddel.quote:
Hihi, hoofdrekenen op gelijke voet zetten met de genderideologie. Dit is dus precies waar het fout gaat.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Optellen kun je ook in één zin uitleggen. Om dat goed in te laten zinken en te laten beklijven zijn in het onderwijs voorbeelden, zeker voor kinderen met een beperkt abstract denkvermogen, een handig hulpmiddel.
Ik begrijp echter dat jij van voorbeelden af wilt in het onderwijs in het geval iets ook in één regel uitgelegd kan worden?
Leuke reactie, maar helaas niet op het argument dat ik maak.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, hoofdrekenen op gelijke voet zetten met de genderideologie.
Waar wordt dit precies geopperd in dit topic?quote:Op donderdag 18 november 2021 15:45 schreef Basp1 het volgende:
Conservatieven die graag creatonisme willen onderwijzen heel rationeel en totaal niet emotioneel.
Fantastisch toch, dat beleid van de Democraten.quote:An aging workforce and trade in retreat—such price pressures won’t soon disappear.
Government reports released last week have put inflation on top of the economic-policy agenda. During the past year, consumer prices rose by 6.2%, the fastest rate in more than three decades, and wholesale prices rose by 8.6%. The core price index, which excludes volatile items such as food and energy, rose 4.6%.
Many of the specifics are eye-popping. The price of fuel oil has risen by 59% in the past 12 months, gasoline by 50%, and home-delivered natural gas by 28%. The cost of new cars and trucks is up 10%, used cars and trucks 26%, car and truck rentals 39%. Furniture costs 12% more; rents and housing prices are moving up fast. Grade A eggs are up to $1.82 a dozen from $1.41 a year ago; a pound of chuck roast rose to $7.40 from $5.75.
Wages also increased at their fastest pace in decades, but not enough to compensate for rising prices, reducing real wages by 1.1%. Not surprisingly, Americans’ expectations for inflation over the next year hit a record 5.7% in October.
As recently as the end of August, Federal Reserve Chairman Jerome Powell was still arguing that the rise in inflation affected a “relatively narrow group of goods and services,” a stance he has since abandoned. But Treasury Secretary Janet Yellen, senior administration economists and Mr. Powell continue to insist that the current inflation spike will be “transitory.” The date things will return to normal keeps getting pushed back.
Mr. Powell and others may be right, but the evidence against their position is accumulating. Most U.S. firms are reporting limited consumer resistance to price hikes. Households have built up more than $2 trillion in saving thanks to government transfers and less spending during the pandemic. For upper-income households, the “wealth effect” is boosting their demand for goods and services.
Economists old enough to remember the 1970s point out that the decade’s wage-price spiral was spurred by automatic cost-of-living wage increases, which have all but disappeared. They may be making a comeback. John Deere’s latest offer to its striking workers includes an automatic cost-of-living adjustment, and other companies could follow suit to compete for workers.
Two of the factors most often blamed for disruptions that lead to price hikes—shortages of computer chips and the snarled supply chain—won’t abate as quickly as policy makers hope. The chairman of Intel has predicted that global demand for chips will exceed supply well into 2023. In the interim, auto makers will continue to compete with the electronics industry for scarce supplies. Many auto companies are responding by cutting back on lower-cost, lower-margin models in favor of more-expensive ones—not a winning formula for reducing inflation.
Problems with the supply chain run deeper. Even if the Biden administration succeeds in getting the nation’s ports to operate around the clock, other choke points, such as overwhelmed railroads and the shortage of warehouse space, will continue to slow the delivery of goods. Worse, a wave of retirements and resignations has produced a shortage of about 80,000 truck drivers.
Most fundamentally, the forces that produced four decades of declining interest rates and low inflation have halted. The U.S. labor force, which grew by 1.6% annually in the 1980s and 1.3% in the 1990s, is projected to grow by only 0.5% a year in the current decade. Politics continues to stymie the immigration reforms needed to plug the gap.
With an aging population at home and throughout the industrialized world—including in China—slow labor-force growth will exert persistent upward pressure on wages. As the elderly spend a portion of their savings and transfer the remainder to their children and grandchildren, consumer demand will increase. Absent faster increases in productivity, more inflation than we’ve seen during the past 40 years is likely.
Open trade and global supply chains are on the decline. Intensifying competition between the U.S. and China and the populist revolt against economic liberalization help explain this shift. The pandemic has exposed the vulnerability of globalized systems. Business leaders will give more weight to resilience, at some cost to efficiency. To reduce risk, some production will move to the U.S. or friendly countries closer to home, adding to upward pressures on labor and other costs.
In the very long term, the fight to slow climate change could reduce energy costs, but this seems unlikely during the next two decades. Although coal has enormous negative effects on the environment, it is comparatively cheap, and the shift toward electric vehicles won’t happen fast enough to reduce demand for gasoline any time soon.
In considering the next steps, the Biden administration and the Fed should give much more weight to the evidence that emerging inflationary pressures are structural—not temporary.
Biologie kun je tegenwoordig niet los zien van evolutietheorie dus ja dat opper je zelf.quote:Op donderdag 18 november 2021 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar wordt dit precies geopperd in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |