Ditzo is voor proleten.quote:Op maandag 15 november 2021 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ditzo dus 161 euro duurder he, stijging van 12% he.
Wat zijn dan zo'n beetje de grote verschillen tussen de Ditzo's van deze wereld en het duurdere VGZ? (op het moment dat de ziekenhuizen in je buurt erbij aangesloten zijn natuurlijk)quote:
Alleen bij cVGZ betaal je geen eigen risico voor preferente medicijnen. (wel apotheekkosten)quote:Op maandag 15 november 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn dan zo'n beetje de grote verschillen tussen de Ditzo's van deze wereld en het duurdere VGZ? (op het moment dat de ziekenhuizen in je buurt erbij aangesloten zijn natuurlijk)
Basispakket is overal hetzelfde en afdoende. De aanvullende verzekeringen zijn puur marketing.quote:Op maandag 15 november 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn dan zo'n beetje de grote verschillen tussen de Ditzo's van deze wereld en het duurdere VGZ? (op het moment dat de ziekenhuizen in je buurt erbij aangesloten zijn natuurlijk)
Zou je even aan @GGMM moeten vragen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat een term in de scene ja, tienerboys? Klinkt modern en hip.
Ik heb ook wel eens gezocht op Teensquote:Op maandag 15 november 2021 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
Is dat een term in de scene ja, tienerboys? Klinkt modern en hip.
Ik betaal bij Ditzo 130 voor vrijwel hetzelfde pakket en 385 eigen risico, waar bij VGZ dat eigen risico dan rond de 700 lag. Overgestapt naar het pauperditzo dus.quote:Op maandag 15 november 2021 13:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Basispakket is overal hetzelfde en afdoende. De aanvullende verzekeringen zijn puur marketing.
Check www.bewuzt.nlquote:Op maandag 15 november 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik betaal bij Ditzo 130 voor vrijwel hetzelfde pakket en 385 eigen risico, waar bij VGZ dat eigen risico dan rond de 700 lag. Overgestapt naar het pauperditzo dus.
Ontopic graagquote:Op maandag 15 november 2021 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je even aan @:ggmm moeten vragen.
Ja, maar ik ga dus in het komende jaar twee verstandskiezen laten trekken (bij de chirurg), vandaar nu even deze keuze. Jaar erop gewoon weer zo min mogelijk betoale.quote:Op maandag 15 november 2021 13:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Check www.bewuzt.nl
daar heb je ook No-claimkorting tot 40% en stapelkorting tot 10%
Wat komen jouw verstandskiezen laat door zegquote:Op maandag 15 november 2021 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga dus in het komende jaar twee verstandskiezen laten trekken (bij de chirurg), vandaar nu even deze keuze. Jaar erop gewoon weer zo min mogelijk betoale.
@:ggmm zo goed?
Ja, als ze in de rechtbank het slechte met je voorhebben is het makkelijk om zo'n beetje elke man te naaien gezien de categorie 'teens'. En die drie rechters maar doen alsof ze van niks wetenquote:Op maandag 15 november 2021 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gezocht op Teens
Ik moet dat al een jaar of 5 laten doen ofzo, krijg elk half jaar weer een verwijskaart mee. Maar ik ben een beetje een mietje op dat vlak.quote:Op maandag 15 november 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat komen jouw verstandskiezen laat door zeg
Gaan niet standaard eruit toch, alleen als ze slecht liggen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat komen jouw verstandskiezen laat door zeg
Doet ook best veel pijn moet ik toegeven. Dat waren geen prettige dagen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet dat al een jaar of 5 laten doen ofzo, krijg elk half jaar weer een verwijskaart mee. Maar ik ben een beetje een mietje op dat vlak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |