abonnement Unibet Coolblue
pi_202203254
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
20 minuten gesport, 30 minuten lullen over het leven en Kerona.

Interessant wel, mijn trainer is niet gevaccineerd ‘want hij wil nog kinderen’ :? En op de hoogte van zowat alle complot theorieën. En kan zich vinden in een aantal ervan. Want daar is een boek over geschreven.

Tja, je kunt over alles een boek schrijven en feiten naar je hand zetten, zeg ik dan.

En die vaccinaties? Tasten ons immuunsysteem aan! Over vijf jaar laat je je niet meer vaccineren en dan krijg je Kerona of een andere ziekte en ga je DOOD. Door niet meer te vaccineren bouwen we ons immuunsysteem op en sterft het vanzelf uit.
Neem nu de griep, bijna niemand laat zich vaccineren, hoor je daar zoveel van?

Op mijn wedervraag: waarom er dan na 100en jaren nog steeds griepgolven zijn…. daar had hij geen antwoord op.

Eerste persoon in mijn omgeving die er zo anders over denkt dan ik. Maar wel tof om het gesprek mee te voeren.
Hebben wij dezelfde trainer? Of doet die van jou wel aan testen? Die van mij niet want van de vloeistoffen op het staafje krijg je kanker :?
We have far more in common than that which devides us..
pi_202203265
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:26 schreef borisz het volgende:
20.252
[ twitter ]

Een prik zorgt ervoor dat je immuunsysteem juist een setje krijgt om zich beter voor te bereiden...
-O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202203278
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Met polio en difterie ook goed gegaan toch :Y
Jaaa! Hij noemde ook polio O+
Uhm… vaccins, pop :* _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202203293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hebben wij dezelfde trainer? Of doet die van jou wel aan testen? Die van mij niet want van de vloeistoffen op het staafje krijg je kanker :?
Niet dezelfde trainer dan. Die van mij laat zich probleemloos testen als dat moet voor werk of iets sociaals wat hij niet wil missen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202203355
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hebben wij dezelfde trainer? Of doet die van jou wel aan testen? Die van mij niet want van de vloeistoffen op het staafje krijg je kanker :?
Ik heb het idee dat er onder trainers nog net iets meer wappies rondlopen dan gemiddeld.
pi_202203442
Dikke hoax, dat covid. Ik krijg maar geen positieve test bij elkaar gepord maar ondertussen ben ik wel al 2 of 3 weken ziek :{w
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 16 november 2021 @ 15:50:25 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202203454
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat er onder trainers nog net iets meer wappies rondlopen dan gemiddeld.
Zo selecteren ze hun goedgelovige klanten wellicht uit, die blijven beter plakken dan kritische?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202203527
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat er onder trainers nog net iets meer wappies rondlopen dan gemiddeld.
De man is fysiotherapeut met sport en rug als specialiteiten. Wel een steeds alternatievere levenswijze in de afgelopen 13 jaar. Kinderen zijn niet gevaccineerd, en mogen dat ook niet. Maar ik denk zo, dat zijn oudste dochter, studerend in Utrecht, daar misschien wel maling aan heeft.

Net op een leuke vacature geschreven. Ze zijn er wel *O*

@DancingPhoebe Ik ga er vanuit dat ik niet (makkelijk) weer aan het werk kom. Wanneer ik het zuinig aan doe kom ik financieel best een eind (dit alles 2 jaar later zou fijner zijn geweest) maar iets doen wil ik toch wel graag, dus eerst maar eens vrolijk wat solliciteren en dan op een gegeven moment in overleg met uwv (want dat moet) vrijwilligerswerk gaan doen.
Maar ik ga echt niet in een hoekje zitten huilen bij iedere afwijzing. Vond wel "overgekwalificeerd" wel een leuk excuus voor je bent te oud. Het is niet zo dat ik met een hbo opleiding voor een typkamer vacature solliciteerde.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202203636
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De man is fysiotherapeut met sport en rug als specialiteiten. Wel een steeds alternatievere levenswijze in de afgelopen 13 jaar. Kinderen zijn niet gevaccineerd, en mogen dat ook niet. Maar ik denk zo, dat zijn oudste dochter, studerend in Utrecht, daar misschien wel maling aan heeft.

Net op een leuke vacature geschreven. Ze zijn er wel *O*

@:DancingPhoebe Ik ga er vanuit dat ik niet (makkelijk) weer aan het werk kom. Wanneer ik het zuinig aan doe kom ik financieel best een eind (dit alles 2 jaar later zou fijner zijn geweest) maar iets doen wil ik toch wel graag, dus eerst maar eens vrolijk wat solliciteren en dan op een gegeven moment in overleg met uwv (want dat moet) vrijwilligerswerk gaan doen.
Maar ik ga echt niet in een hoekje zitten huilen bij iedere afwijzing. Vond wel "overgekwalificeerd" wel een leuk excuus voor je bent te oud. Het is niet zo dat ik met een hbo opleiding voor een typkamer vacature solliciteerde.
UWV zégt dat het moet :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202203668
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
UWV zégt dat het moet :D
Ja, officieel zelfs wanneer ik de katten van vrienden eten ga geven (wanneer je een vervelende uwv'er hebt), Ik heb met verbazing die eisen gelezen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202203692
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, officieel zelfs wanneer ik de katten van vrienden eten ga geven (wanneer je een vervelende uwv'er hebt), Ik heb met verbazing die eisen gelezen.
Ik vind ook zoveel joh :D

Ik heb in beide periodes lekker onder de radar mn eigen festivalwerk gedaan hoor. Sterker nog, ik zit nu te redigeren :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202203730
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik vind ook zoveel joh :D

Ik heb in beide periodes lekker onder de radar mn eigen festivalwerk gedaan hoor. Sterker nog, ik zit nu te redigeren :@
Exact. Ik blijf gewoon m'n dingetjes doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202203787
Hmmm....ik volg het tweede kamer-debat een beetje. Zou het leven niet een stuk leuker zijn als regering en oppositie een keer gaan samenwerken ipv dat de oppositie continue aan het schoppen is?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202203820
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....ik volg het tweede kamer-debat een beetje. Zou het leven niet een stuk leuker zijn als regering en oppositie een keer gaan samenwerken ipv dat de oppositie continue aan het schoppen is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:12:36 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202203829
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....ik volg het tweede kamer-debat een beetje. Zou het leven niet een stuk leuker zijn als regering en oppositie een keer gaan samenwerken ipv dat de oppositie continue aan het schoppen is?
Het is ook niet het doel van de oppositie om een goed bestuurd land te krijgen, maar om hun positie goed zichtbaar te maken.

Het hele concept dat ze daar bezig zijn kiezers te representeren is al sinds de invoering van het concept "regeer akkoord" niet meer in gebruik.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202203871
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:49 schreef Vanyel het volgende:
Dikke hoax, dat covid. Ik krijg maar geen positieve test bij elkaar gepord maar ondertussen ben ik wel al 2 of 3 weken ziek :{w
Ah dus jij bent mijn collega >:O
pi_202203877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het is ook niet het doel van de oppositie om een goed bestuurd land te krijgen, maar om hun positie goed zichtbaar te maken.

Het hele concept dat ze daar bezig zijn kiezers te representeren is al sinds de invoering van het concept "regeer akkoord" niet meer in gebruik.
Spijtig. Normaal vind ik dat allemaal niet zo erg, maar rondom Corona lijkt me dit toch wel prettig :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:17:08 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202203911
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Spijtig. Normaal vind ik dat allemaal niet zo erg, maar rondom Corona lijkt me dit toch wel prettig :{
Je hoort toch ook geen discussies om niet CO2 gebaseerde economische groei te realiseren?
De discussies gaan alleen maar over terugdringen, beperken, minimaliseren, maar nergens zie je grote initiatieven in bv kennisindustrie of andere vormen van ondernemen ondersteunen, geen programma's om loodgieters en timmermannen op te leiden enz enz.

En toch zullen we met zijn allen veel c.q. meer geld moeten gaan verdienen om die hogere dijken, aanvullende deltawerken en hogere sluizen te gaan betalen, terwijl veel elementen uit onze huidige inkomsten (transport, fossiele industrie en chemie, overslag) sterk gaan teruglopen / verdwijnen.

https://www.ewmagazine.nl(...)elezing-2020-787492/

[ Bericht 11% gewijzigd door fietsie op 16-11-2021 16:23:45 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:25:09 #294
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202204024
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zit trouwens nu in een ge-wel-di-ge BI presentatie van onze dossierleverancier, die een complete datadictionary en BI-workbench heeft ingebouwd in de database; zowel realtime rapporten (bv werklijsten enzo, en alarmen) als trend analyses.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202204196
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:14 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah dus jij bent mijn collega >:O
Ik ben thuis :{w
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202204294
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:25 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik zit trouwens nu in een ge-wel-di-ge BI presentatie van onze dossierleverancier, die een complete datadictionary en BI-workbench heeft ingebouwd in de database; zowel realtime rapporten (bv werklijsten enzo, en alarmen) als trend analyses.
:9~
pi_202204302
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 15:49 schreef Vanyel het volgende:
Dikke hoax, dat covid. Ik krijg maar geen positieve test bij elkaar gepord maar ondertussen ben ik wel al 2 of 3 weken ziek :{w
:D hier idem. Vijf negatieve zelftesten, 1 negatieve bij GGD.
Ik heb al weken knetterende koppijn, hoesten, niezen.

8,5 uur naast positieve collega gewerkt 2 weken geleden. Ik niks.
Sinds zaterdag heeft mijn man kerona (altijd voorzichtig + 2x Pfizer). Hij is écht behoorlijk ziek geweest, krijgt pas nu weer praatjes. Ik nog steeds niks.

Mss zijn we superimmune Limbo's :7 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:45:09 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202204318
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:43 schreef Blues het volgende:

[..]
:9~
Even vanuit jouw perspectief; een poli balie heeft nu de mogelijkheid historische no-shows te correleren aan de afsprakenlijst van morgen, zodat je sommige mensen even kunt nabellen, of ze kunt inplannen op momenten dat het druk is zodat er wat ruimte ontstaat omdat ze toch niet komen opdagen :P
Of je hangt achter iedere kolom in de afsprakenlijst een indicator of die persoon al in het gebouw aanwezig is, of wat je maar zou willen weten om efficiëntie te bereiken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202204352
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:45 schreef fietsie het volgende:

Even vanuit jouw perspectief; een poli balie heeft nu de mogelijkheid historische no-shows te correleren aan de afsprakenlijst van morgen, zodat je sommige mensen even kunt nabellen, of ze kunt inplannen op momenten dat het druk is zodat er wat ruimte ontstaat omdat ze toch niet komen opdagen :P
Je gaat er dan al vanuit dat mensen die niet zijn gekomen op een afspraak dat in de toekomst waarschijnlijk ook wel doen? :D :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202204355
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 16:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Even vanuit jouw perspectief; een poli balie heeft nu de mogelijkheid historische no-shows te correleren aan de afsprakenlijst van morgen, zodat je sommige mensen even kunt nabellen, of ze kunt inplannen op momenten dat het druk is zodat er wat ruimte ontstaat omdat ze toch niet komen opdagen :P
:D
Tof.
Maar niet hix toch?
Binnenkort een update...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')