quote:
Dat is een leuke besparing! Iets specifieks dat wij ook kunnen inzetten?quote:Op maandag 15 november 2021 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is de moderne techniek toch fijnIk ben al een paar weken aan het spelen met de software van de thermostaat. We verbruiken na wat tweaks tot 1,5 kuub gas per dag minder. Dat is echt veel zeg. Had ik niet verwacht.
We hoeven er niet voor in de kou te zitten, daar beginnen we ook niet aan natuurlijk.
Zou dat de reden zijn voor al het gebreide goed aan truien, jurken, vesten en spencersquote:Op maandag 15 november 2021 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is de moderne techniek toch fijnIk ben al een paar weken aan het spelen met de software van de thermostaat. We verbruiken na wat tweaks tot 1,5 kuub gas per dag minder. Dat is echt veel zeg. Had ik niet verwacht.
We hoeven er niet voor in de kou te zitten, daar beginnen we ook niet aan natuurlijk.
Ik denk niet dat jullie er ook iets aan hebben. We hebben twee instelbare zones, keuken en woonkamer. Ik heb wat beter rekening gehouden met wanneer we in welke ruimte zijn. En in de keuken stond de optie 'voorverwarmen' aan. Als ik wilde dat het om 11.00 19 graden werd, ging de cv al om 6.00 beginnen met rustig de ruimte verwarmen. Dat kan in sommige gevallen besparend werken maar dat moet je testen. In ons geval werkt dat dus niet besparend.quote:Op maandag 15 november 2021 11:57 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat is een leuke besparing! Iets specifieks dat wij ook kunnen inzetten?
Yes! Net ook alweer gekoeld, want dat is toch wel lekker, met pootje hoog.quote:Op maandag 15 november 2021 12:51 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa Klinkt al beter! Hou zo veel en vaak mogelijk de voet hoog en beweeg de tenen/voet wat mogelijk is, voor bloedcirculatie.
😎 Detective Dora.quote:Op maandag 15 november 2021 12:52 schreef Lonaa het volgende:
Met de hond gelopen. Ging beter dan verwacht. Teen voelt wel wat...vreemd? Beetje prikkelend alsof je er slaap in gehad hebt.
Dora mocht de weg kiezen en leidde me zo naar de cameraploeg van SBS6 die een ramptoerist-item aan het maken waren na de aanhouding van vannacht. De vorige keer dat Dora mocht kiezen kwamen we in een politieachtervolging terecht op 2 meter afstand. Ik weet niet wat er is met die hond.
Ik weet niet hoeveel wij besparen maar voor de behaaglijkheid is het zo fijn al die instellingenquote:Op maandag 15 november 2021 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jullie er ook iets aan hebben. We hebben twee instelbare zones, keuken en woonkamer. Ik heb wat beter rekening gehouden met wanneer we in welke ruimte zijn. En in de keuken stond de optie 'voorverwarmen' aan. Als ik wilde dat het om 11.00 19 graden werd, ging de cv al om 6.00 beginnen met rustig de ruimte verwarmen. Dat kan in sommige gevallen besparend werken maar dat moet je testen. In ons geval werkt dat dus niet besparend.
Omdat onze woonkamer enorm goed geïsoleerd is, liggen we met een instelling van19 graden al te zweten op de bank 's avonds. Ik zet elke week de thermostaat een half uur eerder lager zodat het minder lang opwarmt. Net zo lang tot we op het ideale schema zitten. Hij staat nu tussen 11.00 en 19.00 op 19 graden, voor de rest op 17.5 (vanwege vloerverwarming).
Daarnaast kijk ik elke zondag in mijn agenda voor de komende week. Als ik dagen weg ben, pas ik het schema van die dag aan.
Haha, ja, zoiets. Hoewel ze die achtervolging wel heel eng vond. Die "onstond" ook ineens waar we liepen. Smal fietspad, geen uitwijkmogelijkheden en doodlopend wegens werkzaamheden. Was best indrukwekkend, inclusief u-turns enzo.quote:
Ze heeft naar Commissaris Rex gekeken!quote:Op maandag 15 november 2021 12:52 schreef Lonaa het volgende:
Met de hond gelopen. Ging beter dan verwacht. Teen voelt wel wat...vreemd? Beetje prikkelend alsof je er slaap in gehad hebt.
Dora mocht de weg kiezen en leidde me zo naar de cameraploeg van SBS6 die een ramptoerist-item aan het maken waren na de aanhouding van vannacht. De vorige keer dat Dora mocht kiezen kwamen we in een politieachtervolging terecht op 2 meter afstand. Ik weet niet wat er is met die hond.
Haha, het was niet live.quote:Op maandag 15 november 2021 12:58 schreef fietsie het volgende:
Lonaa een journalist afwimpelend op de teejveeeej
Dit was de beste:quote:Op maandag 15 november 2021 12:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ze heeft naar Commissaris Rex gekeken!![]()
of Bolt.
Soort Tukker Tokkie TVquote:Op maandag 15 november 2021 12:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, het was niet live.Gelukkig.
![]()
Al kreupelend in mn joggingbroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |