Het is niet te zien maar wel te merken. Wat een contrastquote:
Als hij twee keer puur door pech uitvalt heeft hij niet gefaald, dat klopt.quote:Op zondag 14 november 2021 20:08 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je hoeft maar met mechanische pech uit te vallen. Normaliter als MB dit vermogen kan volhouden heeft Max geen kans. Die MB was gewoon te snel. Goed werk van MB al ben ik totaal geen fan van MB en Toto. Maar ze zijn gewoon te snel op dit moment. En Hamilton is gewoon goed. Die combinatie is moeilijk te verslaan op dit moment. Jammer maar het is niet anders. Gelukkig is Max nog jong en we kunnen nog jaren plezier hebben.
Hamilton en Max zijn gelijkwaardige coureurs. Bij deze twee coureurs maakt het materiaal het verschil.
Mercedes maakt veel blunders dit seizoen. En Verstappen heeft een goede voorsprong.quote:Op zondag 14 november 2021 20:19 schreef Tinos85 het volgende:
Pff wat een snelheid hoor van Mercedes/Hamilton. Hopelijk blijft het nog een beetje spannend ipv alleen maar winst voor Hamilton nu.
Hoe groter hij Hamilton nu maakt, hoe groter hijzelf straks is als hij hem verslaat.quote:Op zondag 14 november 2021 20:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Russell gedraagt zich nu al als Hamilton's volgende bitch.
Paar races geleden dachten we ook dat Mercedes ineens superieur was, vervolgens waren ze nergens te bekennenquote:Op zondag 14 november 2021 20:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mercedes maakt veel blunders dit seizoen. En Verstappen heeft een goede voorsprong.
Je bedoelt Rosbergquote:Op zondag 14 november 2021 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe groter hij Hamilton nu maakt, hoe groter hijzelf straks is als hij hem verslaat.
Hij past Hamiltons tactieken nu al toe.
quote:Op zondag 14 november 2021 20:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als hij twee keer puur door pech uitvalt heeft hij niet gefaald, dat klopt.
Waar blijkt dit dan precies uit?quote:Op zondag 14 november 2021 20:13 schreef Weltschmerz het volgende: [..] Het is wel waar. Het is een kwestie van perspectief. Ons perspectief wordt bepaald door het buitenland, gewoon een beetje tegen elkaar, op gelijke voet. Het Brits perspectief is dat ze recht hebben op de beste, dat ze een heel speciaal land zijn of zo.
"Van Mercedes" ook echt, als iemand het over de prestatie van Hamilton heeft. Het gewoon niet kunnen om de man ook maar enig aandeel in de successen te geven.quote:Ik heb respect voor de ongelooflijke sportieve prestatie van Mercedes, maar die is weer niet zo heel sportief omdat ze vanwege het Brits privilege van Hamilton wat ongekende voordeeltjes krijgen. De SC komt opvallend vaak op een uitstekend moment voor Hamilton. Het is al zo lang zo'n verwend nest, dat het niet goed is geweest voor de ontwikkeling van zijn persoonlijkheid, maar ik heb verder niet zoveel tegen Hamilton zelf.
Ja en vergeet niet dat hij ook gewoon een keer door Ham zijn schuld DNF was.quote:Op zondag 14 november 2021 20:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als hij twee keer puur door pech uitvalt heeft hij niet gefaald, dat klopt.
Oh lawdquote:Op zondag 14 november 2021 20:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waar blijkt dit dan precies uit?
[..]
"Van Mercedes" ook echt, als iemand het over de prestatie van Hamilton heeft. Het gewoon niet kunnen om de man ook maar enig aandeel in de successen te geven.
Hoe lang kijk je al F1? Welk Brits privilege?
Of Senna tegen Prost maar nee, zoiets zou ik niet toejuichen en ik denk niet dat Verstappen op zo'n manier WDC wil worden.quote:Op zondag 14 november 2021 20:23 schreef polderturk het volgende:
In de laatste race moet verstappen desnoods doen wat Schumacher bij Damon Hill had gedaan.
Als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Werd Schumi toen niet uit het kampioenschap gehaald?quote:Op zondag 14 november 2021 20:23 schreef polderturk het volgende:
In de laatste race moet verstappen desnoods doen wat Schumacher bij Damon Hill had gedaan.
Als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Nee.quote:Op zondag 14 november 2021 20:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Werd Schumi toen niet uit het kampioenschap gehaald?
Toch ook in dat interview waarin hij aangeeft dat Red Bull allang kampioen had moeten zijn omdat ze de snelste auto hebbenquote:Op zondag 14 november 2021 20:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Russell gedraagt zich nu al als Hamilton's volgende bitch.
Dat is op dit moment de meest waarschijnlijke uitkomst :/quote:Op zondag 14 november 2021 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lewis gaat winnen door die botsing in GB.
Tweede keer, de eerste keer kon hij het nog redelijk op een raceongeluk laten lijken.quote:Op zondag 14 november 2021 20:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Werd Schumi toen niet uit het kampioenschap gehaald?
Of door de banden probleem RBR aan het begin van het seizoen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
En een keer door Bottas.quote:Op zondag 14 november 2021 20:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja en vergeet niet dat hij ook gewoon een keer door Ham zijn schuld DNF was.
Is slecht voor het milieuquote:Op zondag 14 november 2021 20:28 schreef mikieu het volgende:
Waarom zouden ze niet elke race een nieuwe motor pakken? Daarmee winnen ze makkelijk.
Nouja, over die botsing gaat nog veel discussie bestaan. Was de schuld van Hamilton en Max heeft er meer nadeel van gehad dan Hamilton qua totaal aantal punten.quote:Op zondag 14 november 2021 20:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Of door de banden probleem RBR aan het begin van het seizoen.
Ik gok dat het tegenwoordig strenger bestrafd zal worden, zeker als Max 't doet.quote:Op zondag 14 november 2021 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Pas toen hij het het nog een x deed bij Villeneuve. En toen mocht hij zijn punten nog houden ook![]()
En de lekke band in Baku... die zekere overwinning die gewoon wegvalt.quote:Op zondag 14 november 2021 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de keuze neerkomt op "zo niet winnen" maar wél zo verliezen...quote:Op zondag 14 november 2021 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Of Senna tegen Prost maar nee, zoiets zou ik niet toejuichen en ik denk niet dat Verstappen op zo'n manier WDC wil worden.
Voorlopig staat hij er nog steeds voor en wat er in de komende races gebeurt is geen uitgemaakte zaak.
Dat scheelt maar 7 punten ofzo toch?quote:Op zondag 14 november 2021 20:30 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
En de lekke band in Baku... die zekere overwinning die gewoon wegvalt.
Vergeet Hongarije niet...quote:Op zondag 14 november 2021 20:30 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
En de lekke band in Baku... die zekere overwinning die gewoon wegvalt.
Die gaat ie nodig hebbenquote:Op zondag 14 november 2021 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat scheelt maar 7 punten ofzo toch?
11quote:Op zondag 14 november 2021 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was lelijk maar of het de schuld van Mercedes is... tsjaquote:
Wacht, je hebt gelijkquote:Op zondag 14 november 2021 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez lag 2equote:Op zondag 14 november 2021 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had er nu 0 en anders 25...quote:Op zondag 14 november 2021 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het met opzet was, maar hij is er wel af geramd door Bottas..quote:Op zondag 14 november 2021 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was lelijk maar of het de schuld van Mercedes is... tsja
Hamilton was derde geworden.quote:Op zondag 14 november 2021 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij had er nu 0 en anders 25...
Ohquote:
Niet gezien of zo?quote:Op zondag 14 november 2021 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was lelijk maar of het de schuld van Mercedes is... tsja
Ham ook 0, anders was hij derdequote:Op zondag 14 november 2021 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij had er nu 0 en anders 25...
Perez weet wat ie moet doen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het met opzet was,maar hij os er wel af geramd door Bottas..
Dat weet ie al heel lang.quote:
Dat zouden wel eens dure punten worden. Eruit gekegeld door Bottas en die klapband. Twee races waar je dan enorme pech had. Maar goed, dat draai je niet meer terug.quote:
Rijdersfout van Bottas, dus de vraag is maar of Mercedes daarvoor geinstrueerd heeft. Dat kan gewoon een keer gebeuren.quote:
Ookquote:Op zondag 14 november 2021 20:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Of dat moment in Imola (?) Waarbij Lewis gered werd door een rode vlag...
quote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef Sjeunie het volgende:
Al zou Max het kampioenschap winnen, is het meer symbolisch, Hamilton heeft toch keer op keer laten zien dat hij de betere skills heeft, zoals op een dag/weekend als vandaag!
Ja, er zijn legio mogelijkheden.quote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er al mensen die zich gerealiseerd hebben dat Verstappen het WK ook nog kan mislopen door een positieve coronatest?
Zelfs al zou ie fysiek gewoon in staat zijn om in die auto te stappen.
Ow. ik zeg niet dat dat opzet was maar het was wel zijn schuld.quote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rijdersfout van Bottas, dus de vraag is maar of Mercedes daarvoor geinstrueerd heeft. Dat kan gewoon een keer gebeuren.
Dit seizoen doet toch veel denken aan 2000, zeker als Hamilton aan het langste eind gaat trekken.
Dat is een mening. Waaruit blijkt dat Hamilton de betere skills heeft en dat keer op keer?quote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef Sjeunie het volgende:
Al zou Max het kampioenschap winnen, is het meer symbolisch, Hamilton heeft toch keer op keer laten zien dat hij de betere skills heeft, zoals op een dag/weekend als vandaag!
Matige poging, je moet het echt nog iets beter verpakken.quote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef Sjeunie het volgende:
En Silverstone (eraf geramd door Hamilton). Etc.quote:Op zondag 14 november 2021 20:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat zouden wel eens dure punten worden. Eruit gekegeld door Bottas en die klapband. Twee races waar je dan enorme pech had. Maar goed, dat draai je niet meer terug.
Dat verandert toch niets aan het aantal punten dat VER misloopt?quote:
Dat zie ik als een raceincident net zoals Monza.quote:Op zondag 14 november 2021 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Silverstone (eraf geramd door Hamilton). Etc.
Ik ookquote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat zie ik als een raceincident net zoals Monza.
Als dat uitkomt qua budgetcap zeker doen. Zo een gridstraf is een lachertje met dergelijke overspeed.quote:Op zondag 14 november 2021 20:28 schreef mikieu het volgende:
Waarom zouden ze niet elke race een nieuwe motor pakken? Daarmee winnen ze makkelijk.
Niemand beweert dat het met opzet was. Wel dat het invloed heeft gehad op het kampioenschapquote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rijdersfout van Bottas, dus de vraag is maar of Mercedes daarvoor geinstrueerd heeft. Dat kan gewoon een keer gebeuren.
Dit seizoen doet toch veel denken aan 2000, zeker als Hamilton aan het langste eind gaat trekken.
Vooral die en Hongarije. Daar heeft Mercedes optimaal geprofiteerd van hun eigen fouten (of opzet, afhankelijk van je visie).quote:Op zondag 14 november 2021 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Silverstone (eraf geramd door Hamilton). Etc.
Zou hij zonder alle tegenslagen al wk zijn?quote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton heeft afgelopen weken ook wel een paar keer pech gehad. Maar goed, uiteindelijk heeft Verstappen meer punten verloren door pech.
Desalniettemin heeft het Max meer gekost dan Lewis, zelfs al zie je het als raceincident (waar de stewards het niet mee eens zijn)quote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Was ook geen opzet, gewoon Bottas die vrijwel altijd faalt op een natte baan.quote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand beweert dat het met opzet was. Wel dat het invloed heeft gehad op het kampioenschap
De stewards zagen het niet als een racing incident echter. Ben ik helemaal met ze eens.quote:
Kwam het niet door Norris? Ik bedoel dat het daar begon.quote:Op zondag 14 november 2021 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was ook geen opzet, gewoon Bottas die vrijwel altijd faalt op een natte baan.
Ik heb het nergens over opzet he? Alleen over invloed op het kampioenschapquote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Bottas tikte Norris aanquote:Op zondag 14 november 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kwam het niet door Norris? Ik bedoel dat het daar begon.
Hammie ookquote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er al mensen die zich gerealiseerd hebben dat Verstappen het WK ook nog kan mislopen door een positieve coronatest?
Zelfs al zou ie fysiek gewoon in staat zijn om in die auto te stappen.
Nipt wel of net nietquote:Op zondag 14 november 2021 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zou hij zonder alle tegenslagen al wk zijn?
Eerder omgekeerd. Hamilton heeft door geluk (of pech voor Max) al meer dan 50 punten gewonnen dit seizoen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef Sjeunie het volgende:
Ja. Baku en Silverstone alleen schelen al 43 punten (P1 en P2 achter Lewis, P1 zat er op Silverstone ook nog in).quote:Op zondag 14 november 2021 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En dat Hamilton zich verremde na de rode vlag in Baku.quote:Op zondag 14 november 2021 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aan de andere kant heeft Verstappen in Hongarije ook de 'mazzel' gehad dat Alonso Hamilton net een ronde lang genoeg ophield om Ocon aan de winst te helpen. Scheelde ook weer 7 of 8 punten.
Euh. Dat was gewoon een gebrek aan skills bij Hamilton.quote:Op zondag 14 november 2021 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aan de andere kant heeft Verstappen in Hongarije ook de 'mazzel' gehad dat Alonso Hamilton net een ronde lang genoeg ophield om Ocon aan de winst te helpen. Scheelde ook weer 7 of 8 punten.
Die was pijnlijk. TV ging hier uit.quote:Op zondag 14 november 2021 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat Hamilton zich verremde na de rode vlag in Baku.
Tja dat is jammer. Ik hoop dat Max kampioen word vanwege Nederland. Mensen hebben niet in de gaten hoe uniek het is om een Nederlandse coureur te hebben die in de top meedraait. Maar mocht het niet zo zijn dan is het jammer en hopen we op een volgend seizoen. Ik wil het wel een keer in mijn leven meemaken.quote:Op zondag 14 november 2021 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Desalniettemin heeft het Max meer gekost dan Lewis, zelfs al zie je het als raceincident (waar de stewards het niet mee eens zijn)
Daarvoor had hij 78 punten verschil nodig gehad. Ik geloof wel dat dat ongeveer zou kunnen als je puur naar de verloren punten van Max kijkt, maar niet in ogenschouw nemende dat Lewis ook in Baku 2e was geworden zonder de klapband van Max.quote:Op zondag 14 november 2021 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja vandaag was eigenlijk ook wel goed te zien dat Verstappen toch wel de betere coureur is. Hamilton hangt er met een auto die 30km/u sneller is toch wel erg lang achter, nadat hij de rest van het veld wel op heeft gerold als een vloeitjequote:Op zondag 14 november 2021 20:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Euh. Dat was gewoon een gebrek aan skills bij Hamilton.
Ja, maar daar had Max dan ook geen aandeel in. Toen Hamilton Max van de baan reed zat hij gewoon hartstikke fout. Zonder die fout was het kampioenschap al zo goed als beslist.quote:Op zondag 14 november 2021 20:41 schreef franklop het volgende:
[..]
En dat Hamilton zich verremde na de rode vlag in Baku.
Komt nu eigenlijk de 7 punten van Baku te kortquote:Op zondag 14 november 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor had hij 78 punten verschil nodig gehad. Ik geloof wel dat dat ongeveer zou kunnen als je puur naar de verloren punten van Max kijkt, maar niet in ogenschouw nemende dat Lewis ook in Baku 2e was geworden zonder de klapband van Max.
Desalniettemin denk ik dat hij zonder groot puntenverlies in GB en Hongarije alleen nog maar 3x podium had moeten rijden in de laatste 3 races, terwijl hij er nu 1 moet winnen. Dat is wel een flink verschil. Als het verschil in motor ook de komende 3 races zo groot is, dan gaat dat niet zonder meer gebeuren.
Maar dat had Hamilton uiteindelijk ook aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 14 november 2021 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
3e toch?quote:Op zondag 14 november 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor had hij 78 punten verschil nodig gehad. Ik geloof wel dat dat ongeveer zou kunnen als je puur naar de verloren punten van Max kijkt, maar niet in ogenschouw nemende dat Lewis ook in Baku 2e was geworden zonder de klapband van Max.
Desalniettemin denk ik dat hij zonder groot puntenverlies in GB en Hongarije alleen nog maar 3x podium had moeten rijden in de laatste 3 races, terwijl hij er nu 1 moet winnen. Dat is wel een flink verschil. Als het verschil in motor ook de komende 3 races zo groot is, dan gaat dat niet zonder meer gebeuren.
Het doet nog altijd wat surrealistisch aan dat Esteban 'Panis' Ocon een GP winnaar is.quote:Op zondag 14 november 2021 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
De enige pech van die DSQ was dat ie niet met 20 seconden voorsprong gewonnen heeft.quote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton heeft afgelopen weken ook wel een paar keer pech gehad. Maar goed, uiteindelijk heeft Verstappen meer punten verloren door pech.
Wel een beetje waar ja, in 1994 wordt ook alleen maar gesproken over dat Schumacher mazzel had dat ie Hill van de baan reed op Adelaide, terwijl hij natuurlijk ook gewoon wel overdreven zwaar gestraft was met die 2 race ban en de pech had dat ie in België op een lullige wijze een DQ aan z'n broek kreeg waardoor Hill 30 punten kon inlopen, maar daar hoor je nooit iemand over.quote:Op zondag 14 november 2021 20:41 schreef Zwoerd het volgende:
Reken maar dat als Hamilton kampioen er in de racewereld, buiten Nederland, amper meer wordt gesproken over de Baku, Silverstone, Hongarije incidenten. Dan wordt het verhaal toch dat Hamilton in een fenomenaal seizoen aan het langste eind heeft getrokken door een geweldige eindsprint.
Lulu was P3 en ingehaald door Perez op het moment van Max zijn klapband in Baku.quote:Op zondag 14 november 2021 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2021 20:44 schreef potjecreme het volgende:
Maar mensen Verstappen heeft nog steeds de beste papieren. Niet meteen doemdenken.
Nee, met de huidige verhouding wordt het 3x25 voor Hamilton.quote:Op zondag 14 november 2021 20:44 schreef potjecreme het volgende:
Maar mensen Verstappen heeft nog steeds de beste papieren. Niet meteen doemdenken.
Nou, met zulke overspeed denk ik dat de papieren gewoon bij Hamilton liggen. Op deze manier pakt hij die drie overwinningen met gemak.quote:Op zondag 14 november 2021 20:44 schreef potjecreme het volgende:
10 punten van Bakuquote:Op zondag 14 november 2021 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Komt nu eigenlijk de 7 punten van Baku te kort
Nurburgring 2005 was wel heel pijnlijk toen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een beetje waar ja, in 1994 wordt ook alleen maar gesproken over dat Schumacher mazzel had dat ie Hill van de baan reed op Adelaide, terwijl hij natuurlijk ook gewoon wel overdreven zwaar gestraft was met die 2 race ban en de pech had dat ie in België op een lullige wijze een DQ aan z'n broek kreeg waardoor Hill 30 punten kon inlopen, maar daar hoor je nooit iemand over.
Al denk ik wel dat daar minder over werd gesproken door hoe het op het einde ging. Bij het kampioenschap van 2005 bijvoorbeeld wordt ook nog altijd wel gesproken over dat Raikkonen verloor omdat zijn auto geregeld stuk ging.
Een bewuste actie om in te halen was dat inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2021 20:42 schreef Zorro het volgende:
Geluk pech, ik wil het allemaal tegen elkaar wegstrepen als "kan gebeuren", behalve Silverstone, dat was een bewuste actie en die kost Max tussen de 31 en 33 punten, afhankelijk wie de FL gehad zou hebben.
GP van Rusland kreeg ik ook gelijk. Werd hij gewoon tweede. Jullie gaven al op bij de vrije trainingen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, met de huidige verhouding wordt het 3x25 voor Hamilton.
Correct. Rekenen we gelijk de FLs mee eventueel. Maar die zullen nu niet meer bij Hamilton, dan wel Verstappen vallen in restant van seizoenquote:
Rusland was een meevallerquote:Op zondag 14 november 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Als Verstappen nu drie keer tweede wordt, wint Hamilton met 10 punten verschil. Baku dus.
Vraag is ook of Mercedes deze snelheid vast kan houden, het was ongetwijfeld ook alles of niets dit weekend met de motorwissel van HAM. Ten opzichte van Bottas zat RBR er meer dan prima bij.quote:Op zondag 14 november 2021 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, je weet het allemaal nooit. Hamilton kan natuurlijk ook gewoon nog een keer bij een start aangetikt worden waardoor hij heel veel tijd verliest, een ronde met een lekke band moet rijden, met een beschadigde auto verder moet etc.
P20quote:Op zondag 14 november 2021 20:46 schreef Evenstar het volgende:
Lewis heeft absoluut de beste papieren nu. Vooral als je kijkt naar de banen die gaan komen.
Ze kunnen echt bij iedere baan een nieuwe motor steken en vanaf P6 de race winnen. Krijgen ook geen regenraces meer etc, dus die kans is ook weg. Hooguit een rare SC die net goed valt voor Max kan het nog redden.
'Jullie' en daar was een gigantische bak geluk voor nodig. Nog even los daarvan was P2 en P5 voor HAM en VER ook 8 punten verschil geweestquote:Op zondag 14 november 2021 20:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
GP van Rusland kreeg ik ook gelijk. Werd hij gewoon tweede. Jullie gaven al op bij de vrije trainingen.
Dat is hij wel vermoed ik, althans teveel voor vier races.quote:Op zondag 14 november 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de motor consistent zo goed is en niet te veel is opgeschroefd waardoor ie een keer naar de tering gaat is het wel gespeeld.
Euh 7quote:Op zondag 14 november 2021 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Als Verstappen nu drie keer tweede wordt, wint Hamilton met 10 punten verschil. Baku dus.
Nee, het is gewoon +5 voor motoren als ze alleen ICE vervangen zoals ze de laatste paar keer hebben gedaan.quote:
Natuurlijk heeft hij niet de beste papieren. Max heeft 14 punten meer, de rest is koffiedik kijken.quote:Op zondag 14 november 2021 20:46 schreef Evenstar het volgende:
Lewis heeft absoluut de beste papieren nu. Vooral als je kijkt naar de banen die gaan komen.
Ze kunnen echt bij iedere baan een nieuwe motor steken en vanaf P6 de race winnen. Krijgen ook geen regenraces meer etc, dus die kans is ook weg. Hooguit een rare SC die net goed valt voor Max kan het nog redden.
Zonder die DSQ had hij idd nog een gratis pitstop + FL gehad.quote:Op zondag 14 november 2021 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige pech van die DSQ was dat ie niet met 20 seconden voorsprong gewonnen heeft.
Was een meevaller door de regen dat hij tweede werd. Dat kan je niet anders zien als mazzel.quote:Op zondag 14 november 2021 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Rusland was netto 0 punten verschil.
Ja, ik bedoelde dat ze met deze motor desnoods vanaf P20 de rest van de races ook nog wel zouden winnen met deze overspeed.quote:Op zondag 14 november 2021 20:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon +5 voor motoren als ze alleen ICE vervangen zoals ze de laatste paar keer hebben gedaan.
Vandaag niet gekeken? Waar denk jij dan dat die snelheid opeens vandaan komt? Dat gaat komende races niet anders zijn natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2021 20:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij niet de beste papieren. Max heeft 14 punten meer, de rest is koffiedik kijken.
Oja, die mag ik niet meetellenquote:
Blijkbaar hoeft hij maar 1 weekend mee te gaan. Nieuwe ICE en die 5 plekken maak je met superieure pace wel weer goed.quote:Op zondag 14 november 2021 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de motor consistent zo goed is en niet te veel is opgeschroefd waardoor ie een keer naar de tering gaat is het wel gespeeld.
In ieder geval nog 1x voor Lewis eindigen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, die mag ik niet meetellen
Hoe dan ook, Verstappen moet nog een keer winnen
Dan is een P8 voldoende.
Jawel joh, die traagste 10 is hij na de eerste 2 ronden wel voorbij.quote:Op zondag 14 november 2021 20:50 schreef franklop het volgende:
Nu had Hamilton dit weekend wel het geluk van de sprintrace. Want P20 op grid had hem echt geen zege opgeleverd
Hamilton had niet gewonnen zonder die regen. Verstappen lag vijfde, Hamilton tweede -> 18 - 10 = 8.quote:Op zondag 14 november 2021 20:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was een meevaller door de regen dat hij tweede werd. Dat kan je niet anders zien als mazzel.
Gisteren had hij 20 seconden achterstand op het eind. Nee dat had echt niet zo makkelijk gegaanquote:Op zondag 14 november 2021 20:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel joh, die traagste 10 is hij er na de eerste 2 ronden wel voorbij.
Horner heeft al aangegeven dat ze daarmee niets winnen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:52 schreef Evenstar het volgende:
Vraag me af of Max niet zelfde kan doen, misschien in Abu Dhabi ofzo.
Rest van het seizoen niet gekeken? Hoe vaak zijn dit soort voorspellingen al uitgekomen?quote:Op zondag 14 november 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Vandaag niet gekeken? Waar denk jij dan dat die snelheid opeens vandaan komt? Dat gaat komende races niet anders zijn natuurlijk.
Nee. De Honda-motor heeft dat verschil niet begreep ik van o.a. Hornerquote:Op zondag 14 november 2021 20:52 schreef Evenstar het volgende:
Maar Bottas is dan ook niet van dezelfde kwaliteit als Hamilton.quote:Op zondag 14 november 2021 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag is ook of Mercedes deze snelheid vast kan houden, het was ongetwijfeld ook alles of niets dit weekend met de motorwissel van HAM. Ten opzichte van Bottas zat RBR er meer dan prima bij.
Alles kan, de vraag is of je er wat aan hebt. Ik denk dat een verse Mercedesmotor harder loopt dan een verse Hondaquote:Op zondag 14 november 2021 20:52 schreef Evenstar het volgende:
Moet je wel kunnen inhalen en daar staat Abu Dhabi niet echt om bekend.quote:Op zondag 14 november 2021 20:52 schreef Evenstar het volgende:
Circuit is aangepast, dus dat kan nu beter.quote:Op zondag 14 november 2021 20:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen inhalen en daar staat Abu Dhabi niet echt om bekend.
Die gasten werken wel snachts door hoorquote:Op zondag 14 november 2021 20:53 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk had Verstappen na de DSQ ook de hele motor kunnen vervangen
Daarom duurde het dus zo lang
Zo'n extra motor heeft volgens mij ook lage marginale kosten dus ik betwijfel of ze in de problemen met de budgetcap, dat lees ik namelijk her en der. De ontwikkeling is duur, maar of je dan 10, 20 of 21 blokken maakt zal toch niet heel veel uitmakenquote:Op zondag 14 november 2021 20:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Blijkbaar hoeft hij maar 1 weekend mee te gaan. Nieuwe ICE en die 5 plekken maak je met superieure pace wel weer goed.
Het besluit viel 2 uur voor de sprintrace.quote:Op zondag 14 november 2021 20:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die gasten werken wel snachts door hoor
Dat lijkt me toch wel evident na dit weekend.quote:Op zondag 14 november 2021 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles kan, de vraag is of je er wat aan hebt. Ik denk dat een verse Mercedesmotor harder loopt dan een verse Honda
Het had niks geholpen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het besluit viel 2 uur voor de sprintrace.
quote:Op zondag 14 november 2021 20:57 schreef Themeparktommy het volgende:
Mercedes naar stewards om gebruik van riemen in de auto
Mag niet door de Parc fermé regels. Dan hadden ze dat al voor de Q moeten doen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whut?quote:
Neem toch aan een boete oid.quote:Op zondag 14 november 2021 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme
Wat kreeg Leclerc daar ook al weer voor?
Tussen sprint en hoofdrace mag je geen PU wisselen?quote:Op zondag 14 november 2021 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kreeg die schamele 10 seconden, Verstappen kreeg niets. Uiteindelijk maakte het geen zak uit of er wel of niet een straf werd uitgedeeld, dus ze staan weer gelijkquote:
en terecht. Was al bekend dat het losmaken niet mochtquote:Op zondag 14 november 2021 20:57 schreef Themeparktommy het volgende:
Tussen kwalificatie en sprint ook nietquote:Op zondag 14 november 2021 20:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tussen sprint en hoofdrace mag je geen PU wisselen?
quote:
DSQquote:Op zondag 14 november 2021 20:57 schreef Themeparktommy het volgende:
Liever reprimande. Dan heeft ie er 2, nog eentje en hij is geschorst voor een wedstrijd. Geloof ik.quote:
Het gaat niet om de ontwikkeling (dat is los) maar om de aanschafprijs. Het F1 team van Mercedes moet daar voor aan de motorafdeling voor betalen. Net zoals een klantenteam dat moet.quote:Op zondag 14 november 2021 20:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo'n extra motor heeft volgens mij ook lage marginale kosten dus ik betwijfel of ze in de problemen met de budgetcap, dat lees ik namelijk her en der. De ontwikkeling is duur, maar of je dan 10, 20 of 21 blokken maakt zal toch niet heel veel uitmaken![]()
Of is die budgetcap meer een soort rekenmethode?
Niks. Is niet eens uitgezocht.quote:Op zondag 14 november 2021 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme
Wat kreeg Leclerc daar ook al weer voor?
Gezien het precedent van gisteren ¤ 50.000,-.quote:Op zondag 14 november 2021 20:59 schreef opreis het volgende:
[..]
Zal wel reprimande zijn maar puur voor Toto hoop ik op iets zwaarders
10 plekken gridstraf bij de derde.quote:Op zondag 14 november 2021 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever reprimande. Dan heeft ie er 2, nog eentje en hij is geschorst voor een wedstrijd. Geloof ik.
Nou ja, ook leuk.quote:Op zondag 14 november 2021 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
10 plekken gridstraf bij de derde.
Bij 12 strafpunten op je licentie wordt je geschorst.
Hee Toto, ja we hebben nog een motor liggen. Zitten wel paar krasjes op dus je krijgt hem met wat korting voor ¤1000. Joe joequote:Op zondag 14 november 2021 21:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gaat niet om de ontwikkeling (dat is los) maar om de aanschafprijs. Het F1 team van Mercedes moet daar voor aan de motorafdeling voor betalen. Net zoals een klantenteam dat moet.
Aha, dus motorenbedrijf staat los van racebedrijf? Ik dacht het vooral een interne aangelegenheid was. Maar waarschijnlijk liggen de prijzen van motoren dan dus ook vast (en bij FIA bekend)quote:Op zondag 14 november 2021 21:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gaat niet om de ontwikkeling (dat is los) maar om de aanschafprijs. Het F1 team van Mercedes moet daar voor aan de motorafdeling voor betalen. Net zoals een klantenteam dat moet.
Die slachtofferrol past Mercedes niet. Het leek altijd wel een team met enige klasse. Maar zoals ik eerder al zei, sinds Lauda er niet meer is is er steeds minder van over.quote:Op zondag 14 november 2021 21:00 schreef tralalala het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ons_have_brought_us/
Toto trekt de racismekaart, wat een gek.
Nouja dat is nou net het probleem.quote:Op zondag 14 november 2021 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kreeg die schamele 10 seconden, Verstappen kreeg niets. Uiteindelijk maakte het geen zak uit of er wel of niet een straf werd uitgedeeld, dus ze staan weer gelijk
Die is echt niet goed, wat een act.quote:Op zondag 14 november 2021 21:00 schreef tralalala het volgende:
Helemaal nietquote:Op zondag 14 november 2021 21:00 schreef tralalala het volgende:
Zolang ze wonnen ja. Dit seizoen is er niks meer van over en gaan ze over lijken.quote:Op zondag 14 november 2021 21:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die slachtofferrol past Mercedes niet. Het leek altijd wel een team met enige klasse. Maar zoals ik eerder al zei, sinds Lauda er niet meer is is er steeds minder van over.
Hahaha dit kan echt nietquote:Op zondag 14 november 2021 21:00 schreef tralalala het volgende:
Wauwquote:Op zondag 14 november 2021 21:00 schreef tralalala het volgende:
Keurig gedaan door die PU ja.quote:Op zondag 14 november 2021 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godverdomme, wat ijzersterk van Lewis. Zelfs met 25 plaatsen gridstraf.
Even wat mondjes snoeren
Nee is natuurlijk niet hetzelfde. Zodra het om safety gaat dan zijn ze in 1x (terecht) strenger. Al zal het meespelen dat het de uitloop ronde is. Maar bij Norris waren ze wel enorm strikt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 november 2021 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien het precedent van gisteren ¤ 50.000,-.
Voor hetgeen Max deed was daarvoor ook slechts een reprimande uitgedeeld (en meestal helemaal niks)
Dat werkt zo dus niet. Het moeten wel reëele prijzen zijn om de klantenteams niet te benadelen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hee Toto, ja we hebben nog een motor liggen. Zitten wel paar krasjes op dus je krijgt hem met wat korting voor ¤1000. Joe joe
Het is een grapje he?quote:Op zondag 14 november 2021 21:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk niet hetzelfde. Zodra het om safety gaat dan zijn ze in 1x (terecht) strenger. Al zal het meespelen dat het de uitloop ronde is. Maar bij Norris waren ze wel enorm strikt bijvoorbeeld.
Je bedoelt het overwinnen van tegenslag samen?quote:Op zondag 14 november 2021 21:00 schreef tralalala het volgende:
Lauda en Helmut dronken ook dagelijks een kopje koffie met elkaar, die hadden een erg goede band.quote:Op zondag 14 november 2021 21:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die slachtofferrol past Mercedes niet. Het leek altijd wel een team met enige klasse. Maar zoals ik eerder al zei, sinds Lauda er niet meer is is er steeds minder van over.
Toto komt zelf zeker uit de slums van Wenen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:05 schreef Evenstar het volgende:
Toto denkt even dat hij als rijke Duitsers (jaja Oostenrijker) en teameigenaar in de F1 weet hoe de zwarte man zich voelt
quote:Op zondag 14 november 2021 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godverdomme, wat ijzersterk van Lewis. Zelfs met 25 plaatsen gridstraf.
Even wat mondjes snoeren
Och jezus. Het is wat.quote:Op zondag 14 november 2021 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]Hij had geen 25 plaatsen gridstraf
Dit ja.quote:Op zondag 14 november 2021 21:06 schreef ShaoliN het volgende:
Toto zou echt eens een goede slag voor zijn harses moeten krijgen. Wat een gek. Alles wel als de Benz 1 seconde sneller is dan de rest van het veld. Anders, oneerlijk, rascisme, boehoe. Dat een merk als Mercedes dit kan aanzien.
Durft niemand van de media hem tegen te spreken?quote:Op zondag 14 november 2021 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Echt hoe haal je het in je hoofd om een DSQ, nadat je niet hebt voldaan aan de technische regelementen, te vergelijken met discriminatie
Echt, totaal de weg kwijt.
Nee want dat soort racisten cancellen ze meteen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Durft niemand van de media hem tegen te spreken?
Ging toch niet daarover?quote:Op zondag 14 november 2021 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Echt hoe haal je het in je hoofd om een DSQ, nadat je niet hebt voldaan aan de technische regelementen, te vergelijken met discriminatie
Ja en zeker die situatie te vergelijken met waar Hamilton vandaan komtquote:Op zondag 14 november 2021 21:08 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 21:10 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen moet Qatar winnen om het in eigen hand te houden. Dus dat wordt nog een leuke race
Een epische PU, met skills heeft het niets van doen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Och jezus. Het is wat.
5 gridstraf en DSQ.
Maakt het eigenlijk alleen maar epischer.
Hij moet nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:10 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen moet Qatar winnen om het in eigen hand te houden. Dus dat wordt nog een leuke race
1x winnen en 2x 2e is genoeg voor de titel.quote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij moet nu alles zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Dat lijk mij de beste strategie
Ja nou en. Gewoon alles winnen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1x winnen en 2x 2e is genoeg voor de titel.
Als hij tweede wordt heeft hij het ook in eigen hand tochquote:Op zondag 14 november 2021 21:10 schreef Nattekat het volgende:
2x 2e is dan niet eens nodigquote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1x winnen en 2x 2e is genoeg voor de titel.
2 vulopeningen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Deels offtopic vraag.
In het verleden (toen er nog tankstops waren) hoe zat het dan met tanken op circuits zoals Interlagos?
De pitbox zit op dit circuit aan de linkerkant van de auto (normaal rechts). de tankdop zit op de auto's ook rechts.
Werd de slang boven over de auto geleid (erg risicovol bij een brand)
Of werd voor deze circuits de tankopening aan de linkerkant geplaatst (hoge kosten)?
De auto's hadden sowieso tankopeningen aan beide kanten. Er zijn meer circuits waar het aan de linkerzijde van de auto moestquote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Deels offtopic vraag.
In het verleden (toen er nog tankstops waren) hoe zat het dan met tanken op circuits zoals Interlagos?
De pitbox zit op dit circuit aan de linkerkant van de auto (normaal rechts). de tankdop zit op de auto's ook rechts.
Of werd voor deze circuits de tankopening aan de linkerkant geplaatst (hoge kosten)?
Zolang ie minder dan 14 punten achter staat kun je stellen dat hij het in eigen hand houdt.quote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als hij tweede wordt heeft hij het ook in eigen hand toch
Natuurlijk helpen skills ook wel mee, maar dat de auto dit weekend verreweg de beste was is geen twijfel over. Wel een beetje geluk dat er nog een sprintrace was. Als hij vandaag achteraan moest starten had hij denk ik niet gewonnen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een epische PU, met skills heeft het niets van doen.
Jeddah is gewoon één groot recht stuk, Abu Dhabi heeft er twee met de nieuwe layout. Qatar is het laatste Red Bull bastion.quote:Op zondag 14 november 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan ook in een van die andere twee zandbakken winnen.
Ze plaatsten gewoon de gespiegelde tank in de auto.quote:Op zondag 14 november 2021 21:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Deels offtopic vraag.
Och jezus.quote:Op zondag 14 november 2021 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:DeeBee en ik feliciteren names FOK! Hamilton met het WK Kampioenschap
En dan roept hij in dezelfde interview "we are not going to be victims" met zijn mooie accentquote:Op zondag 14 november 2021 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is echt té genant hoe Mercedes/Toto dit seizoen in de slachtofferrol zijn gedoken en zich daarin blijven wentelen...
Bij nader inzien. Zie het nu pas.quote:Op zondag 14 november 2021 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En die Brazilianen.
Wat een heerlijk racepubliek is dat zeg.
Hoogtijd weer voor een Braziliaan in de F1.
Fapje gezet zonder schaamte. Dit soort lichamen kan ik ook als hetero waarderenquote:
Dit topic vraagt zich vooral af wat Verstappen in de afgelopen 2 jaar heeft gedaan om dat geboe te verdienenquote:Op zondag 14 november 2021 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al heeft het topic hier er natuurlijk geen moeite verder mee.
Voor die gordel?quote:
lolquote:Op zondag 14 november 2021 21:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Fapje gezet zonder schaamte. Dit soort lichamen kan ik ook als hetero waarderen
Specifieke coureurs boo'en vind ik ook niet zo netjes nee (misschien muv wanneer iemand zich echt op de een of andere manier als een ontzettende klootzak heeft gedragen)quote:Op zondag 14 november 2021 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij nader inzien. Zie het nu pas.
Dat BOO bij Verstappen slaat natuurlijk nergens op
Ja, dat bevalt je wel hé. Gelijkgestemden.quote:Op zondag 14 november 2021 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo heerlijk hoe Toto en Lewis de boel hier lekker kunnen trollen.
Zekers. Net als die 99,9% zekere DSQ kunnen we er al voorzichtig vanuit gaan dat het een boete oid wordt, maar we houden de hoop levendquote:
Dat zei ik net hier: "we hebben weer wat te F5-en"quote:
Noem je mijn bot nou een trol?quote:Op zondag 14 november 2021 21:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, dat bevalt je wel hé. Gelijkgestemden.
Hun held van het weekend werd eraf gereden, dus zij zien Verstappen gewoon als vijand. Beetje apart, maar blijkbaar maakt Lewis veel los onder de Brazilianen. Mede vanwege zijn Senna-passiequote:Op zondag 14 november 2021 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit topic vraagt zich vooral af wat Verstappen in de afgelopen 2 jaar heeft gedaan om dat geboe te verdienen
Hij schijnt ook homies met Neymarquote:Op zondag 14 november 2021 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hun held van het weekend werd eraf gereden, dus zij zien Verstappen gewoon als vijand. Beetje apart, maar blijkbaar maakt Lewis veel los onder de Brazilianen. Mede vanwege zijn Senna-passie
Gewoon boete verwacht ik ook. Of nog minder: een reprimandequote:Op zondag 14 november 2021 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zekers. Net als die 99,9% zekere DSQ kunnen we er al voorzichtig vanuit gaan dat het een boete oid wordt, maar we houden de hoop levend
Gisteren was er ook geboe. Tussen alle Checo fans door.quote:Op zondag 14 november 2021 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hun held van het weekend werd eraf gereden, dus zij zien Verstappen gewoon als vijand. Beetje apart, maar blijkbaar maakt Lewis veel los onder de Brazilianen. Mede vanwege zijn Senna-passie
De tweede rijder krijgt het alleen niet voor elkaar. Dus het is niet alleen een epische powerunitquote:Op zondag 14 november 2021 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nederland is het enige land waar de presentatoren zich uitspraken tegen het boegeroep (tegen Lewis).quote:Op zondag 14 november 2021 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij nader inzien. Zie het nu pas.
Dat BOO bij Verstappen slaat natuurlijk nergens op
Ze hebben dat in jou dan ook een uitstekend schandknaapje voor.quote:Op zondag 14 november 2021 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 21:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nederland is het enige land waar de presentatoren mensen zich uitspraken tegen het boegeroep (tegen Lewis).
quote:Op zondag 14 november 2021 21:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kennen elkaar van de toneelschool?
Godverquote:Op zondag 14 november 2021 21:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[..]
[..]
Watquote:
Grap van de dagquote:Op zondag 14 november 2021 21:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Let je goed op?quote:Op zondag 14 november 2021 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bottas is dan ook gewoon een middenmoter als hij niet in een Mercedes rijdt. Iedereen is het er wel over eens dat Hamilton een topcoureur is, maar deze PU staat natuurlijk wel wat anders afgesteld dan die van Bottas.quote:Op zondag 14 november 2021 21:19 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
De tweede rijder krijgt het alleen niet voor elkaar. Dus het is niet alleen een epische powerunit
''According to Motorsport Italy '' wat voor aluhoedjes zijn ' Motorsport Italy?quote:
quote:Op zondag 14 november 2021 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus hij ontploft in Abu Dhabi, duidelijk.
Oh yes, yes!quote:
Dan gaat mijn broekje gewoon uit, niks op de enkels ...quote:
Toto zal zich wel weer gediscrimineerd voelen, die wil gelijke straffen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:31 schreef daNpy het volgende:
Maar het is Max die altijd gematst wordt he!
Max: raakt vleugel aan: 50k boete.
Lewis: Doet gordels af op de baan (en stopt, mag ook niet vlgs mij): 5k boete.
Ik zag paar huisvrouwen op Twitter dit al "harrasment" noemenquote:Op zondag 14 november 2021 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toto zal zich wel weer gediscrimineerd voelen, die wil gelijke straffen.
Ze zijn een 0 vergeten?quote:
Wat triest..... bij een boete zou ook gevaar moeten worden meegenomen.... maar goed....quote:Op zondag 14 november 2021 21:31 schreef daNpy het volgende:
Maar het is Max die altijd gematst wordt he!
Max: raakt vleugel aan: 50k boete.
Lewis: Doet gordels af op de baan (en stopt, mag ook niet vlgs mij): 5k boete.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 14 november 2021 20:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is hij wel vermoed ik, althans teveel voor vier races.
Dus over twee races gaat er gewoon nog een keer een nieuwe in. Die gridstraf ben je na 5 rondes al kwijt.
Ja, 5000 + 20000 voorwaardelijk (tot eind 2022)quote:Op zondag 14 november 2021 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn een 0 vergeten?
Of wat is dit voor bullshit?
Zoals Chappelle zei:quote:Op zondag 14 november 2021 21:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zag paar huisvrouwen op Twitter dit al "harrasment" noemen
Ik denk dat de boete is afgestemd op Lewis onderklasse salaris.quote:Op zondag 14 november 2021 21:33 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Wat triest..... bij een boete zou ook gevaar moeten worden meegenomen.... maar goed....
ook hoe belachelijk de regels zijn en hoe zwak de concurrentie (buiten RB)quote:Op zondag 14 november 2021 21:34 schreef Sjeunie het volgende:
Al en al wel leuk, hoe mercedes penalty na penalty krijgt na het verwisselen van onderdelen, maar geeft ook aan hoe goed de Honda motor in elkaar zit kwa reliability...
quote:Op zondag 14 november 2021 21:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zag paar huisvrouwen op Twitter dit al "harrasment" noemen
[ afbeelding ]
Concurrentie ging ook gewoon aan de kant en dan durft Lewis te roepen dat iedereen altijd aan de kant gaat voor Maxquote:Op zondag 14 november 2021 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook hoe belachelijk de regels zijn en hoe zwak de concurrentie (buiten RB)
Toch deden de McLarens in de eerste helft van het seizoen leuk mee met de Mercedes motor.quote:Op zondag 14 november 2021 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook hoe belachelijk de regels zijn en hoe zwak de concurrentie (buiten RB)
Je bent er maar druk meequote:Op zondag 14 november 2021 21:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Concurrentie ging ook gewoon aan de kant en dan durft Lewis te roepen dat iedereen altijd aan de kant gaat voor Max
Niet dat het vandaag wat had uitgemaakt.
Norris had bij de start toch al pech.quote:Op zondag 14 november 2021 21:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Toch deden de McLarens in de eerste helft van het seizoen leuk mee met de Mercedes motor.
Krijgen ze nu geen updates meer of zijn de aeropakketten van Red Bull en wij-updaten-niet-Mercedes flink verbeterd?
Safety was toch enorm belangrijk?quote:Op zondag 14 november 2021 21:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, 5000 + 20000 voorwaardelijk (tot eind 2022)
Welke serie was dat ookalweer?quote:
Bottas en Hamilton zijn echt wel stukken sneller dan Norris en Ricciardo. Voorheen hadden ze er veel meer moeite mee die voorbij te komen.quote:Op zondag 14 november 2021 21:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Norris had bij de start toch al pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |