Wie wereldkampioen wil worden, zal ook dat moeten leren.quote:Op zondag 14 november 2021 19:22 schreef Zwansen het volgende:
Gaat Verstappen nu gewoon rustig uitrijden?
Wat moet ie anders?quote:Op zondag 14 november 2021 19:22 schreef Zwansen het volgende:
Gaat Verstappen nu gewoon rustig uitrijden?
Dit ja, alles geprobeerd maar het was niet genoeg deze keer. Volgende keer beterquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Heph844 het volgende:
P2 lang geen verkeerde uitslag hier lijkt me, ook nog wat puntjes gepakt in de Sprint, niks mis mee.
Moet hij niet te vroeg gaan.quote:
Maar het is toch een RB baan dit?quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Heph844 het volgende:
P2 lang geen verkeerde uitslag hier lijkt me, ook nog wat puntjes gepakt in de Sprint, niks mis mee.
Kan beter wachten anders flikt Bottas hetzelfde.quote:
pas anders kan MErceds Bottas nog binnenhalenquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef franklop het volgende:
Als RB Perez niet binnenhaalt dan zijn ze tactisch nog slechter dan Ferrari
Omdat ze trager zijn misschienquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap echt niet waarom RB niet nu de aanval op zoekt.
Laatste ronde pas, anders kan Bottas mee.quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
bottas had geluk met SC.. gat daarna zelfde geblevenquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef SiGNe het volgende:
Jammer dat Perez weer niet echt iets kan betekenenb, zit te ver achter bottas om aan te kunnen vallen
Nu 11 dus het kan nog!!!quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
9 rondjes en 9 seconden. Go get him
Toto is seniel
Hoe dan? Nu pitten en je bent kansloos voor p2quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze trager zijn misschien
Kijk jij uberhaupt wel?
Hamilton is ruim een halve seconde per rondje sneller dan Max. Daar is weinig aan te vallen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ja, even nog een Bottasje doen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef franklop het volgende:
Als RB Perez niet binnenhaalt dan zijn ze tactisch nog slechter dan Ferrari
Nee, hier heeft Mercedes vaker goed gescoort.quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar het is toch een RB baan dit?
Dat uiteraard. Maar maakt dan sowieso niet uit voor WDCquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Zorro het volgende:
Op het eind
[..]
pas anders kan MErceds Bottas nog binnenhalen
Hoe dan? Met 10 ronden te gaan naar de soft ofzo?quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |