Wie wereldkampioen wil worden, zal ook dat moeten leren.quote:Op zondag 14 november 2021 19:22 schreef Zwansen het volgende:
Gaat Verstappen nu gewoon rustig uitrijden?
Wat moet ie anders?quote:Op zondag 14 november 2021 19:22 schreef Zwansen het volgende:
Gaat Verstappen nu gewoon rustig uitrijden?
Dit ja, alles geprobeerd maar het was niet genoeg deze keer. Volgende keer beterquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Heph844 het volgende:
P2 lang geen verkeerde uitslag hier lijkt me, ook nog wat puntjes gepakt in de Sprint, niks mis mee.
Moet hij niet te vroeg gaan.quote:
Maar het is toch een RB baan dit?quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Heph844 het volgende:
P2 lang geen verkeerde uitslag hier lijkt me, ook nog wat puntjes gepakt in de Sprint, niks mis mee.
Kan beter wachten anders flikt Bottas hetzelfde.quote:
pas anders kan MErceds Bottas nog binnenhalenquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef franklop het volgende:
Als RB Perez niet binnenhaalt dan zijn ze tactisch nog slechter dan Ferrari
Omdat ze trager zijn misschienquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap echt niet waarom RB niet nu de aanval op zoekt.
Laatste ronde pas, anders kan Bottas mee.quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
bottas had geluk met SC.. gat daarna zelfde geblevenquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef SiGNe het volgende:
Jammer dat Perez weer niet echt iets kan betekenenb, zit te ver achter bottas om aan te kunnen vallen
Nu 11 dus het kan nog!!!quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
9 rondjes en 9 seconden. Go get him
Toto is seniel
Hoe dan? Nu pitten en je bent kansloos voor p2quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze trager zijn misschien
Kijk jij uberhaupt wel?
Hamilton is ruim een halve seconde per rondje sneller dan Max. Daar is weinig aan te vallen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ja, even nog een Bottasje doen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef franklop het volgende:
Als RB Perez niet binnenhaalt dan zijn ze tactisch nog slechter dan Ferrari
Nee, hier heeft Mercedes vaker goed gescoort.quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar het is toch een RB baan dit?
Dat uiteraard. Maar maakt dan sowieso niet uit voor WDCquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Zorro het volgende:
Op het eind
[..]
pas anders kan MErceds Bottas nog binnenhalen
Hoe dan? Met 10 ronden te gaan naar de soft ofzo?quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Je bent vergeten dat Hamilton 2 straffen heeft gepakt waaronder een dsq?quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Heph844 het volgende:
Ik denk dat ze denken dat hier veel maxfappers huizenquote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef -XOR- het volgende:
Waar komen alle trolletjes hier opeens vandaan gekropen? ONZ tijdelijk gesloten?
Omdat ze 1x hebben gewonnen sinds 2014?quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar het is toch een RB baan dit?
Hedde drugs op?quote:
Op welke manier?quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Niet als Max iedere GP 2e wordt.quote:Op zondag 14 november 2021 19:27 schreef damsco het volgende:
Aangezien GOAT de resterende races gaat winnen is het nu wel zeker. 8e wereldtitel
Eens behalve dat goat nietquote:Op zondag 14 november 2021 19:27 schreef damsco het volgende:
Aangezien GOAT de resterende races gaat winnen is het nu wel zeker. 8e wereldtitel
Wat moeten ze doen dan?quote:Op zondag 14 november 2021 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik vertrouw die lui niet neequote:Op zondag 14 november 2021 19:26 schreef Fleischmeister het volgende:
Die Mercedes moeten ze straks helemaal uit elkaar trekken en elke millimeter onderzoeken
Nieuwe spec deze motorquote:Op zondag 14 november 2021 19:26 schreef PzKpfw het volgende:
Wel bijzonder dat die Mercedes ineens zoveel snelheid heeft.
maarja, had Max die straffen gehad ipv Hamilton, was hij wellicht 3e achter Bottas geworden, maar ook niet verder naar achteren dan dat.quote:Op zondag 14 november 2021 19:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat Hamilton 2 straffen heeft gepakt waaronder een dsq?
Fopshow dit, het heeft al jaren niks meer met sport te maken.
Nee, maar dat werd hier weken lang geroepen door een paar kenners. Mexico en Brazilië zouden wel even een eitje zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 19:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Omdat ze 1x hebben gewonnen sinds 2014?
dan moet max buiten de top 2 komenquote:Op zondag 14 november 2021 19:27 schreef damsco het volgende:
Maar dat is een feit, geen mening... Lewis Hamilton is de GOAT van Formule 1.quote:
Maar in dat geval heeft HAM sowieso meer punten dan Max en is het aantal overwinningen niet meer van belangquote:
nopequote:Op zondag 14 november 2021 19:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Maar dat is een feit, geen mening... Lewis Hamilton is de GOAT van Formule 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |