Nog niet aan het bandenregelement voldaan.quote:Op zondag 14 november 2021 18:50 schreef Minimunt het volgende:
[..]
hoezo moet hamilton nog een keer pitten en max niet?
Echte Earl Grey theequote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
over thee gesproken.. wat is jullie favoriete theesmaak?
Als het maar via siswet's anus ingeschonken word.quote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Decolletéquote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Smaakjestheequote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Kwaliteit post ditquote:Op zondag 14 november 2021 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het maar via siswet's anus ingeschonken word.
Dus valsspelen is toegestaan en je kan nog winnen ook. Super logischquote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is alleen gediskwalificeerd voor de Q van de sprintkwalificatie he?
Op medium gestart en nu op hard, dus hoe voldoet hij er niet aan?quote:Op zondag 14 november 2021 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niet aan het bandenregelement voldaan.
koffieboon!quote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Overboord?quote:
Oh, ik dacht dat ie ook op hard gestart was.. nbee, dan houdt 't op..quote:Op zondag 14 november 2021 18:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Op medium gestart en nu op hard, dus hoe voldoet hij er niet aan?
de merc zelf is gewoon vervelend snel op deze baan.quote:Op zondag 14 november 2021 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas op deze set banden een stuk sneller dan Perez
Lewis wacht op z'n tweede undercut kans.quote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Lewis komt niet dichterbij. Hoe kan dit?
Allebei van Medium naar Hard toch?quote:Op zondag 14 november 2021 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niet aan het bandenregelement voldaan.
denk hamilton rustig afwachten en hopen op fout van maxquote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Jaquote:Op zondag 14 november 2021 18:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Allebei van Medium naar Hard toch?
Wacht tot de laatste rondequote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Op Yuki na is iedereen en zijn moeder op medium begonnen. Krijg je als iedereen een vrije bandenkeuze heeft hè.quote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie ook op hard gestart was.. nbee, dan houdt 't op..
Waardeloze dikzakquote:Op zondag 14 november 2021 18:54 schreef KingRoland het volgende:
Zo heet water is klaar nu. Ik denk dat ik voor Pickwick Earl Grey ga boys![]()
ik pak nog even een kitkat erbij
Ham wint steeds 1 a 2 tienden op de straights, maar Max breit het in de bochten weer recht.quote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Ja, kan je wel je huis en alles op inzetten ja.quote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie het volgende scenario voor me:
- Verstappen gaat naar binnen
- Hamilton blijft buiten
- SC
Niet jinxenquote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
- Hamilton blijft buiten
- SC
Ik moet die Brits-imperialistische troep niet.quote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Wie zal er crashen voor die SC? Bottas of Stroll?quote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
- Hamilton blijft buiten
- SC
🥲😢😢quote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
- Hamilton blijft buiten
- SC
In de eerste plaats vuile lucht achter de Red Bull... en misschien zijn de verschillen tussen Mercedes en Red Bull toch wat kleiner. De Red Bulls zijn sowieso wat sneller op het bochtige gedeelte, en daardoor is het lastig voor Hamilton om in de DRS-zone te komen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Russellquote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie zal er crashen voor die SC? Bottas of Stroll?
Ik zei ooit iets in Baku wat gebeurdequote:
Lewis gaat er buiten het veld langsquote:Op zondag 14 november 2021 18:56 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd hoe hard Max gaat verdedigen. Hopelijk kan hij zich inhouden.
quote:Op zondag 14 november 2021 18:54 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zei ooit iets in Baku wat gebeurde
'Noooooooo'quote:Op zondag 14 november 2021 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop op een herhaling van Maleisie 2016.
Sasha Grey > Earl Greyquote:Op zondag 14 november 2021 18:54 schreef KingRoland het volgende:
Als Hamilton als eerste was gegaan, dan hadden ze altijd verloren.quote:Op zondag 14 november 2021 18:58 schreef Schnitzels het volgende:
Dit is de faal van Red Bull, mark my words. Lewis rijdt dit gewoon uit
Bottasquote:
Dan had hij wel verse mediums gepaktquote:
Kan niet.quote:
Was mooie boordradio bluf van Mercedesquote:Op zondag 14 november 2021 18:58 schreef Schnitzels het volgende:
Die als laatste stopte..quote:
Zou niet best zijn als ie daar vier keer voor stoptquote:Op zondag 14 november 2021 18:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vier.
Een auto heeft immers vier banden.
Had ie toch iets sneller moeten zijnquote:Op zondag 14 november 2021 18:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah, zal wel om Max op te vangen of zo
Elke keer 1 bandje wisselen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vier.
Een auto heeft immers vier banden.
Te lang wachten is ook geen optie, undercut Hamilton is einde verhaal ook.quote:Op zondag 14 november 2021 18:59 schreef SiGNe het volgende:
Niet wat te vroeg?
Leiwsi rijdt nu eenlangere stint en tegen de tijd dat de finish in zicht komt zijn de banden van max op.. hebben we al eerder gezien
En we weten allemaal dat HAM er maar drie nodig heeft om te winnenquote:Op zondag 14 november 2021 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als ie daar vier keer voor stopt
quote:Op zondag 14 november 2021 19:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als ie daar vier keer voor stopt
Ok.quote:Op zondag 14 november 2021 18:58 schreef Schnitzels het volgende:
Zelfde banden, ruim de tijd om het dicht te rijden.quote:
Terecht, deze strategie is bagger.quote:Op zondag 14 november 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton en Bottas allebei aan het klagen
Hamilton zit goed, als ze 1 en 3 rijden is het een topdag voor ze.quote:
They're undercutting me so hardquote:
Denk het niet.quote:Op zondag 14 november 2021 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terecht, deze strategie is bagger.
Zelf P1 weggegooidquote:Op zondag 14 november 2021 19:03 schreef RAVW het volgende:
BOT klagen over Plek 1 en 2 ............... lol heeft die deze wel eens gezien dit jaar dan ?
Hamilton wint nog wel. Nog 25 ronden te gaan en hij zit nu al op de staart van Max......quote:Op zondag 14 november 2021 19:03 schreef Schnitzels het volgende:
Ik ben er nog niet gerust op eigenlijk
dat dusquote:Op zondag 14 november 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Aan de andere kant, als ze bij Mercedes beginnen te miepen winnen ze het meestal met gemak
Ik rust pas na de vlagquote:Op zondag 14 november 2021 19:03 schreef Schnitzels het volgende:
Gelukkig is Hamilton eigenwijs, no wokking furriesquote:Op zondag 14 november 2021 19:04 schreef theguyver het volgende:
hammie moet niet janken maar naar zijn team luisteren de vorige keer ging dat ook mis.
..
ben ik nu hamilton tips aan het geven...
Hamilton gaan winnen. Het kan bijna niet anders met zoveel extra makkelijke snelheid.quote:Op zondag 14 november 2021 19:03 schreef Schnitzels het volgende:
Nieuwe motor hé..standje party modequote:
pohhhquote:Op zondag 14 november 2021 19:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nieuwe motor hé..standje party mode
P2, Bottas achter zich houden. Lijkt me de beste optie vandaag.quote:Op zondag 14 november 2021 19:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom moet Verstappen sparen dan.
true plus hij leest hier toch niet mee.quote:Op zondag 14 november 2021 19:05 schreef Sabata het volgende:
[..]
Gelukkig is Hamilton eigenwijs, no wokking furries
Ja enorme zak is het.quote:Op zondag 14 november 2021 19:05 schreef Toby56 het volgende:
Eigenlijk weet je, als Hamilton gaat klagen, dan gaat het eigenlijk goed.
Gaan ze wel doen, voor de ultieme anticlimax.quote:
Is het al vanaf bocht 1quote:
Tuurlijk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |