Nog niet aan het bandenregelement voldaan.quote:Op zondag 14 november 2021 18:50 schreef Minimunt het volgende:
[..]
hoezo moet hamilton nog een keer pitten en max niet?
Echte Earl Grey theequote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
over thee gesproken.. wat is jullie favoriete theesmaak?
Als het maar via siswet's anus ingeschonken word.quote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Decolletéquote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Smaakjestheequote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Kwaliteit post ditquote:Op zondag 14 november 2021 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het maar via siswet's anus ingeschonken word.
Dus valsspelen is toegestaan en je kan nog winnen ook. Super logischquote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is alleen gediskwalificeerd voor de Q van de sprintkwalificatie he?
Op medium gestart en nu op hard, dus hoe voldoet hij er niet aan?quote:Op zondag 14 november 2021 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niet aan het bandenregelement voldaan.
koffieboon!quote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Overboord?quote:
Oh, ik dacht dat ie ook op hard gestart was.. nbee, dan houdt 't op..quote:Op zondag 14 november 2021 18:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Op medium gestart en nu op hard, dus hoe voldoet hij er niet aan?
de merc zelf is gewoon vervelend snel op deze baan.quote:Op zondag 14 november 2021 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas op deze set banden een stuk sneller dan Perez
Lewis wacht op z'n tweede undercut kans.quote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Lewis komt niet dichterbij. Hoe kan dit?
Allebei van Medium naar Hard toch?quote:Op zondag 14 november 2021 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog niet aan het bandenregelement voldaan.
denk hamilton rustig afwachten en hopen op fout van maxquote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Jaquote:Op zondag 14 november 2021 18:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Allebei van Medium naar Hard toch?
Wacht tot de laatste rondequote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Op Yuki na is iedereen en zijn moeder op medium begonnen. Krijg je als iedereen een vrije bandenkeuze heeft hè.quote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie ook op hard gestart was.. nbee, dan houdt 't op..
Waardeloze dikzakquote:Op zondag 14 november 2021 18:54 schreef KingRoland het volgende:
Zo heet water is klaar nu. Ik denk dat ik voor Pickwick Earl Grey ga boys![]()
ik pak nog even een kitkat erbij
Ham wint steeds 1 a 2 tienden op de straights, maar Max breit het in de bochten weer recht.quote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Ja, kan je wel je huis en alles op inzetten ja.quote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie het volgende scenario voor me:
- Verstappen gaat naar binnen
- Hamilton blijft buiten
- SC
Niet jinxenquote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
- Hamilton blijft buiten
- SC
Ik moet die Brits-imperialistische troep niet.quote:Op zondag 14 november 2021 18:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga thee zetten
Wie zal er crashen voor die SC? Bottas of Stroll?quote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
- Hamilton blijft buiten
- SC
🥲😢😢quote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
- Hamilton blijft buiten
- SC
In de eerste plaats vuile lucht achter de Red Bull... en misschien zijn de verschillen tussen Mercedes en Red Bull toch wat kleiner. De Red Bulls zijn sowieso wat sneller op het bochtige gedeelte, en daardoor is het lastig voor Hamilton om in de DRS-zone te komen.quote:Op zondag 14 november 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Russellquote:Op zondag 14 november 2021 18:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie zal er crashen voor die SC? Bottas of Stroll?
Ik zei ooit iets in Baku wat gebeurdequote:
Lewis gaat er buiten het veld langsquote:Op zondag 14 november 2021 18:56 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd hoe hard Max gaat verdedigen. Hopelijk kan hij zich inhouden.
quote:Op zondag 14 november 2021 18:54 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zei ooit iets in Baku wat gebeurde
'Noooooooo'quote:Op zondag 14 november 2021 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop op een herhaling van Maleisie 2016.
Sasha Grey > Earl Greyquote:Op zondag 14 november 2021 18:54 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |