Een jaar later werd dat door Griekenland weer beter gemaaktquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:46 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Sowieso een mindere periode qua winnaaars.
Nooit geweten dat jij dat een goede inzending vindt, misschien moet je het wat vaker duidelijk makenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een jaar later werd dat door Griekenland weer beter gemaakt
Kan ik ergens wel inkomen. Maar vind hem als zanger wel wat geslaagder dan Bjorn of Benny.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:50 schreef Fred_B het volgende:
Abba zonder de vrouwen vond ik dit in het landentopic volgens mij. Dat vind ik nog steeds.
Is dit echt de allerlaatste?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Ik had trouwens een beetje verwacht dat ze voor de laatste EurovisonAgain flink zouden uitpakken zoals vorig jaar met de halve finale-special
Zeg, wat vind jij van de winnaar van 2017 eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij dat een goede inzending vindt, misschien moet je het wat vaker duidelijk maken
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij dat een goede inzending vindt, misschien moet je het wat vaker duidelijk maken
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeg, wat vind jij van de winnaar van 2017 eigenlijk?
Die Portugees ? Daar horen we nooit meer iets van.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo heel open over inderdaadquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
welke van de 5?quote:
Goedzo.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:54 schreef Fred_B het volgende:
Nederland gaf dit toch nog twee punten.
Vooral op gestemd door een bepaalde groep mensen die ook graag op een bepaalde dag op een boot met niet teveel kleren aan door de gracht vaart gok ik.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:54 schreef Fred_B het volgende:
Nederland gaf dit toch nog twee punten.
Deze eerder dan Maltaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |