Misschien toch de fles appel-cider openenquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Karaoke-potentieel heeft het zeker. Als er een beetje drank in zit zullen veel karaoke-zingers het gevoel hebben dat ze het beter kunnen dan dit.
nee, met de inzending van Servie en Montenegro.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedoel je met vorige week (2021 editie)?
Tussen dit gedrocht en Lane Mojequote:Op zaterdag 20 november 2021 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedoel je met vorige week (2021 editie)?
Ja dit gaan we doen!quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dat ik dan Julie ben en jij Ludwig en wij dan nog steeds wij was.![]()
Ergens klopt deze niet.
ik heb de eerste helft gemistquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Tussen dit gedrocht en Lane Moje
Eens.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:30 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Ik vind dat de violiste er een beetje uitziet als Annechien Steenhuizen anno 2020. Had ik tot dusver nog nooit gezien.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Servisch-Montenegrijnse prachtigheid
Ze kregen de maximale score van de vakjury. Bij het publiek won Heart of Stone.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf me wat betreft Re-Union nog steeds verbazen dat ze de NSF vrij makkelijk wonnen, terwijl dat een best sterk jaar was in onze NSF-historie
Team Publiek hierquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze kregen de maximale score van de vakjury. Bij het publiek won Heart of Stone.
Volgens mij had Yellow Pearl nog een aardige radiohit gescoord dat jaar.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze kregen de maximale score van de vakjury. Bij het publiek won Heart of Stone.
Dat was echt een lekker nummerquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij had Yellow Pearl nog een aardige radiohit gescoord dat jaar.
Ja, het niveau was best aardig, net als in 2003. Al kwam er een wat onbenullige winnaar uit.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En Gerard Ekdom heeft / had het nog regelmatig in z`n top lijsten staan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |