Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Vanavond geen meekijk gelegenheid ivm verjaardag
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Vanavond geen meekijk gelegenheid ivm verjaardag
Het lijkt mij een prima idee om voor "jouw" avondjes het tijdstip wat aan te passenquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:56 schreef Sableheart het volgende:
Ik schakel vanavond ook over naar twee schermen, maar we moeten ook na gaan denken hoe we om gaan met overlap met NSF's. Wat mij betreft gaan die voor, maar ik heb er geen enkel bezwaar tegen om een terugkijken achter een NSF aan te plakken.
Na San Remo nog het ESF 2019 terugkijkenquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:56 schreef Sableheart het volgende:
Ik schakel vanavond ook over naar twee schermen, maar we moeten ook na gaan denken hoe we om gaan met overlap met NSF's. Wat mij betreft gaan die voor, maar ik heb er geen enkel bezwaar tegen om een terugkijken achter een NSF aan te plakken.
Je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na San Remo nog het ESF 2019 terugkijken![]()
Maar de voorrondes van de voorrondes (zoals vandaag) boeien mij op zich nooit zo. Maar over zes weken begint wel WIDM weer.
Ah, daar zitten op zich wel leuke nummers bij!quote:
Ik switch met je mee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef koffieleuk het volgende:
Ik switch hierheen zodra alle nummers in Estland zijn geweest
Idem, hoewel ik liedjes aanzet als ze in estland met interviews bezig zijnquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:00 schreef koffieleuk het volgende:
En ik doe gezellig mee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |